Da Bruno

Huizerweg 1 1261 AR Blaricum Nederland Kaart

Over het restaurant Da Bruno

Authentiek Italiaans genieten

Kom in Blaricum genieten van Italiaans op zijn best. Heerlijk verse vleeswaren, olijven en brood vooraf. Daarna een smaakvolle zijdeachtige pasta of een heerlijk malse osso buco. Hier weten ze hoe het hoort. Italiaanse gastvrijheid en goede wijn zorgen voor een avond om nooit meer te vergeten!

Meer informatie over restaurant Da Bruno

Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

rob.bonnier .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
In het verleden vonden we het beter. Hoofdgerecht was koud. Gerechten waren minder verfijnd als bij eerdere bezoeken. Moeten duidelijk verbeteren.
Eveline N.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening.
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk was het
Jan-Willem S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Zee teleurstellend, tochtige hoektafel, vergeten menu en wijnkaart te brengen. Daarna in het Engels aangesproken? Waarom ??onkundige bediening, lamsracks die aanbevolen waren was lamsbout, met de smaak van schaap. Gewoon slecht! Rode poon in Papilotte had de kok vergeten in de oven te doen, was compleet rauw. Alternatief was Dorade na 20 minuten . Deze was overcooked ondertussen waren mijn tafelgenoten al klaar. Daarna zijn wij heel snel vertrokken en komen zeker niet terug
Jan-Willem S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Gisterenavond met 3 gasten gegeten bij Da Bruno. Ontvangst was gehaast en niet hartelijk, wij kregen eentafel met uitzicht op de patio waar het erg tochtte. Ik vroeg gelijk naar de wijnkaart . Vervolgens kwam er 10 minuten later weer iemand anders of wij al een keus hadden gemaakt,, niet dus, wij hadden nog geen kaart gehad.. vervolgens besteld, fabrieksbrood en tapenade op tafel. Voorgerecht was redelijk, pasta niet al dente.Hoofdgerecht was lachwekkend slecht.Lamsracks buiten fe kaart bleek lamsbout te zijn, smaak van schaap. Zelf had ik Rode poon in Papilotte, dezehad de keuken vergeten in de oven te doen, compleet rauw. Als vervanging Dorade die 20 minuten later kwam. Excuus van de bediening en als goedmaker 2 glazen rode wijn, die ook weer helaas te lang open had gestaan. Wij komen niet terug. Ook de Franse gasten naast ons zten hadden maar 1 woord, uncroyable!!
C. H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten, goede prijs. Echt italiaans. Leuke gastheer en vrouw.
Evelyn P.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
We kwamen aan en ze konden reservering niet vinden. Daarna duidelijk gemaakt dat we toch echt gereserveerd hadden. Achterterras zat vol, dus aan de voorkant, verder geen probleem. We hadden antipasti en spaghetti met parmesaan en whiskysaus besteld. Antipasti was rommelig en op/door elkaar. Spaghetti leek meer op een kaasfondue met een beetje pasta. Echt niet lekker, dus ook niet opgegeten. Ze vroegen of het niet lekker was en we gaven aan dat we het echt niet lekker vonden. Vervolgens vroegen ze of we het wel al eerder hadden gegeten en dat hadden we zeker, was juist onze favoriet. Ze boden aan wat anders te maken, maar daar hadden we niet echt zin meer in. Toen hebben ze wel netjes 2 van de 3 pasta's van de rekening gehaald. (1 persoon had echt honger ;-)) Maar al met al niet echt superervaring. We waren beter van ze gewend.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Wat een geweldig restaurant is Da Bruno toch! Al 5 jaar kom ik hier zeker 2 x per jaar eten en altijd is het weer geweldig. Superieur lekker eten, geweldige bediening en naast een heel gezellig restaurant ook nog de mogelijkheid om in de zomer heel sfeervol buiten te eten. Echt een absolute aanrader!
Auguste G.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Mooie gerechten met goede portionering. Uitstekende kwaliteit van ingrediënten. Aangename bediening. Wachttijdvraag is niet adequaat: de tijd tussen de gerechten was goed gepland!
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk eten! We zijn voor het 4 gangen menu gegaan, erg lekker. Borden mooi opgemaakt! Wijn was ook goed. Bediening was gezellig.
Lilian D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Het eten was lekker, vooral de tournedos da Bruno was heerlijk en de wagyu beef carpaccio, jammer genoeg viel het kalfsvlees wat tegen omdat het wat zout was. Ook jammer was dat er iets mis ging tussen keuken en bediening waardoor we een uur moesten wachten tussen tussen- en hoofdgerecht, maar goed: kan gebeuren en daarvoor kregen we koffie en limoncello van het huis aangeboden.
Anna S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij Trattoria da Bruno! Zeer vriendelijke gastheer. Geweldig restaurant. We komen zeker nog eens terug.
rosita M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Eten zoals gewoonlijk prima. Wachttijd dit keer erg lang, zo lang dat we het tussengerecht hebben laten vervallen. Erg ongeorganiseerd. Veel aandacht voor 1 gedeelte van het restaurant, waardoor het andere gedeelte (waar wij zaten) te lang moesten wachten. Geen excuses, maar wel om de 5 minuten vragen of alles naar wens was?
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
In alle opzichten een heerlijk adres. de Spagetti Parmezano is een aanrader; de saus wordt met geflambeerde whisky in een grote Parmezaanse kaas aan tafel bereid.
Tip; Italiaanse muziek op de achtergrond i.p.v. liftmuziek.
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Wat een heerlijke gerechten, smaakvol en met liefde bereid. Daarnaast was ik de opmaak echt top, mooie plaatjes!
Rob F.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
De zwarte brigade doet z'n best maar is te onervaren. Heel rumoerig, je kan elkar bijna niet verstaan. Wachttijden waren extreem.
Lisa N.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Na een heerlijke amuse en wat vers brood (van het huis) dronken wij een lekkere prosecco en aten de pasta met truffel als voorgerecht. Heerlijk! Daarna kalfssucade en kabeljauw, die ook heerlijk smaakten. Jammer dat de groente en aardappeltjes apart bijbesteld moeten worden. Vriendelijke bediening. Een aanrader!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Echt lekker Italiaans eten doe je bij Da Bruno!En iedere gang als een amuse kunnen bestellen heeft het voordeel dat je meerdere gerechtjes proeft.En eten in een warme ambiance maakt het helemaal af!
Renske B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Echt een aanrader! Heerlijk Italiaans eten en helemaal super dat je alles in grote en kleine portie kan bestellen. De bediening is heel aardig en netjes,. het enige minpuntje is dat het soms wat lang duurt.
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Prima gegeten echter enige nadeel was dat er een tafltje verderop mensen zaten die waarschijnlijk doof waren en erg aan het schreeuwen waren. Maar daar kan het restaurant weinig aan doen