Da Bruno

Huizerweg 1 1261 AR Blaricum Nederland Kaart

Over het restaurant Da Bruno

Authentiek Italiaans genieten

Kom in Blaricum genieten van Italiaans op zijn best. Heerlijk verse vleeswaren, olijven en brood vooraf. Daarna een smaakvolle zijdeachtige pasta of een heerlijk malse osso buco. Hier weten ze hoe het hoort. Italiaanse gastvrijheid en goede wijn zorgen voor een avond om nooit meer te vergeten!

Meer informatie over restaurant Da Bruno

Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Da Bruno

Margot V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Fijne ontvangst in sfeervol restaurant. Er is een menu dat vaak wisselt en waaruit je ook gerechten kunt vervangen door die van de vaste kaart. Keuze hoofdgerechten vin€ ik wat beperkt, maar dat wordt gecompenseerd door het wisselende menu. Gerechten goed op smaak en mooi gepresenteerd. Alle wijnen kunnen ook per glas worden besteld en dat vind ik een groo5 voordeel. Het door mij gekozen gekozen glas Pecorino was zalig! Kortom een aanrader en wij komen snel terug.
Madeline L.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Gezellige sfeer! Lekker gegeten. Mooie wijnen.
Mis gerechten met aubergine of artisjok.
Beetje koud aan het raam.....;-)
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Wederom heerlijk gegeten en een lekker wijntje erbij. Top tent.
Robert A.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Kleine variatie op de kaart
Gerechten wel heel lekker
N. N.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Erg lang moeten wachten voor tussen gerecht.Wel positief dat ze een andere tafel aanboden voor het raamen een glaasje wijn aanboden voor het lange wachten.
Wilco K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Het nieuwe interieur is wat mainstream maar het personeel is geweldig met persoonlijke aandacht. De gereduceerde kaart met mooie gerechten maken een hele fijne avond. Aanrader is de beef voor 2 personen.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Heel mooie nieuwe inrichting, vriendelijke ontvangst en perfect eten en drinken. Italiaanse ontvangst in Blaricum, wat kan een mens nog meer wensen! Dit wordt zeker herhaald!
Manja D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Altijd heerlijk eten, gezellige sfeer. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Fijn dat halve porties mogelijk zijn wel genieten van alle gangen maar niet overvol naar huis
Mammaemma V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Geweldig restaurant. Zeker voor vele malen herhaling vatbaar.
Joost K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Erg teleurgesteld, goede recensies komen denk ik echt uit andere periode. Wil je een relaxte avond, zou ik hier niet heen gaan.

Ontvangst was direct al rommelig, Jassen moesten we zelf ophangen. Interieur leuk, sfeervol en fijne stoelen. Personeel niet attent en te onervaren.

Eten is voldoende tot goed (pasta bereid in de kaas, smaakte alleen wel aleen maar naar whisky, ribroast was erg goed). Wijnen zijn veel te hoog geprijst. De huiswijn is niet lekker, maar een duurdere wijn kost je al gauw 8 tot 12 Euro per glas. Het dieptepunt vonden wij de limoncello, nog nooit ergens zo'n klein glaasje gehad, was gewoon gênant. Bediening excuseert zich continue, maar met zo weinig ervaring kunnen ze beter niet in discusie gaan met de klanten (dat deden ze nu continue). Eigenaren zijn erg aardig, vrouw wilde wel heel graag verkopen, net iets te vinden wij. Jammer van de wijnen en service, voor het eten hadden we best terug willen komen namelijk.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Blijvende top-kwaliteit! Al een jaar of 7 ga ik zeker 2 keer per jaar naar Da Bruno en nog nooit was het teleurstellend. Hele leuke bediening, erg lekker eten, top!
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
In het verleden vonden we het beter. Hoofdgerecht was koud. Gerechten waren minder verfijnd als bij eerdere bezoeken. Moeten duidelijk verbeteren.
Eveline N.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening.
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk was het
Jan-Willem S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Zee teleurstellend, tochtige hoektafel, vergeten menu en wijnkaart te brengen. Daarna in het Engels aangesproken? Waarom ??onkundige bediening, lamsracks die aanbevolen waren was lamsbout, met de smaak van schaap. Gewoon slecht! Rode poon in Papilotte had de kok vergeten in de oven te doen, was compleet rauw. Alternatief was Dorade na 20 minuten . Deze was overcooked ondertussen waren mijn tafelgenoten al klaar. Daarna zijn wij heel snel vertrokken en komen zeker niet terug
Jan-Willem S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Gisterenavond met 3 gasten gegeten bij Da Bruno. Ontvangst was gehaast en niet hartelijk, wij kregen eentafel met uitzicht op de patio waar het erg tochtte. Ik vroeg gelijk naar de wijnkaart . Vervolgens kwam er 10 minuten later weer iemand anders of wij al een keus hadden gemaakt,, niet dus, wij hadden nog geen kaart gehad.. vervolgens besteld, fabrieksbrood en tapenade op tafel. Voorgerecht was redelijk, pasta niet al dente.Hoofdgerecht was lachwekkend slecht.Lamsracks buiten fe kaart bleek lamsbout te zijn, smaak van schaap. Zelf had ik Rode poon in Papilotte, dezehad de keuken vergeten in de oven te doen, compleet rauw. Als vervanging Dorade die 20 minuten later kwam. Excuus van de bediening en als goedmaker 2 glazen rode wijn, die ook weer helaas te lang open had gestaan. Wij komen niet terug. Ook de Franse gasten naast ons zten hadden maar 1 woord, uncroyable!!
Christel H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten, goede prijs. Echt italiaans. Leuke gastheer en vrouw.
Evelyn P.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
We kwamen aan en ze konden reservering niet vinden. Daarna duidelijk gemaakt dat we toch echt gereserveerd hadden. Achterterras zat vol, dus aan de voorkant, verder geen probleem. We hadden antipasti en spaghetti met parmesaan en whiskysaus besteld. Antipasti was rommelig en op/door elkaar. Spaghetti leek meer op een kaasfondue met een beetje pasta. Echt niet lekker, dus ook niet opgegeten. Ze vroegen of het niet lekker was en we gaven aan dat we het echt niet lekker vonden. Vervolgens vroegen ze of we het wel al eerder hadden gegeten en dat hadden we zeker, was juist onze favoriet. Ze boden aan wat anders te maken, maar daar hadden we niet echt zin meer in. Toen hebben ze wel netjes 2 van de 3 pasta's van de rekening gehaald. (1 persoon had echt honger ;-)) Maar al met al niet echt superervaring. We waren beter van ze gewend.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Wat een geweldig restaurant is Da Bruno toch! Al 5 jaar kom ik hier zeker 2 x per jaar eten en altijd is het weer geweldig. Superieur lekker eten, geweldige bediening en naast een heel gezellig restaurant ook nog de mogelijkheid om in de zomer heel sfeervol buiten te eten. Echt een absolute aanrader!
Auguste G.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Mooie gerechten met goede portionering. Uitstekende kwaliteit van ingrediënten. Aangename bediening. Wachttijdvraag is niet adequaat: de tijd tussen de gerechten was goed gepland!