Da Bruno

Huizerweg 1 1261 AR Blaricum Nederland Kaart

Over het restaurant Da Bruno

Authentiek Italiaans genieten

Kom in Blaricum genieten van Italiaans op zijn best. Heerlijk verse vleeswaren, olijven en brood vooraf. Daarna een smaakvolle zijdeachtige pasta of een heerlijk malse osso buco. Hier weten ze hoe het hoort. Italiaanse gastvrijheid en goede wijn zorgen voor een avond om nooit meer te vergeten!

Meer informatie over restaurant Da Bruno

Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Wat een geweldig restaurant is Da Bruno toch! Al 5 jaar kom ik hier zeker 2 x per jaar eten en altijd is het weer geweldig. Superieur lekker eten, geweldige bediening en naast een heel gezellig restaurant ook nog de mogelijkheid om in de zomer heel sfeervol buiten te eten. Echt een absolute aanrader!
Auguste G.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk eten! We zijn voor het 4 gangen menu gegaan, erg lekker. Borden mooi opgemaakt! Wijn was ook goed. Bediening was gezellig.
Lilian D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Het eten was lekker, vooral de tournedos da Bruno was heerlijk en de wagyu beef carpaccio, jammer genoeg viel het kalfsvlees wat tegen omdat het wat zout was. Ook jammer was dat er iets mis ging tussen keuken en bediening waardoor we een uur moesten wachten tussen tussen- en hoofdgerecht, maar goed: kan gebeuren en daarvoor kregen we koffie en limoncello van het huis aangeboden.
Anna S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij Trattoria da Bruno! Zeer vriendelijke gastheer. Geweldig restaurant. We komen zeker nog eens terug.
rosita M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Eten zoals gewoonlijk prima. Wachttijd dit keer erg lang, zo lang dat we het tussengerecht hebben laten vervallen. Erg ongeorganiseerd. Veel aandacht voor 1 gedeelte van het restaurant, waardoor het andere gedeelte (waar wij zaten) te lang moesten wachten. Geen excuses, maar wel om de 5 minuten vragen of alles naar wens was?
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
In alle opzichten een heerlijk adres. de Spagetti Parmezano is een aanrader; de saus wordt met geflambeerde whisky in een grote Parmezaanse kaas aan tafel bereid.
Tip; Italiaanse muziek op de achtergrond i.p.v. liftmuziek.
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Wat een heerlijke gerechten, smaakvol en met liefde bereid. Daarnaast was ik de opmaak echt top, mooie plaatjes!
Rob F.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
De zwarte brigade doet z'n best maar is te onervaren. Heel rumoerig, je kan elkar bijna niet verstaan. Wachttijden waren extreem.
Lisa N.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Na een heerlijke amuse en wat vers brood (van het huis) dronken wij een lekkere prosecco en aten de pasta met truffel als voorgerecht. Heerlijk! Daarna kalfssucade en kabeljauw, die ook heerlijk smaakten. Jammer dat de groente en aardappeltjes apart bijbesteld moeten worden. Vriendelijke bediening. Een aanrader!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Echt lekker Italiaans eten doe je bij Da Bruno!En iedere gang als een amuse kunnen bestellen heeft het voordeel dat je meerdere gerechtjes proeft.En eten in een warme ambiance maakt het helemaal af!
Renske B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Echt een aanrader! Heerlijk Italiaans eten en helemaal super dat je alles in grote en kleine portie kan bestellen. De bediening is heel aardig en netjes,. het enige minpuntje is dat het soms wat lang duurt.
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Prima gegeten echter enige nadeel was dat er een tafltje verderop mensen zaten die waarschijnlijk doof waren en erg aan het schreeuwen waren. Maar daar kan het restaurant weinig aan doen
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Gisteravond weer heerlijk gegeten bij Bruno. Het was erg druk, alle tafels waren bezet. De bediening was hier duidelijk niet op berekend. Daardoor ging er bij ons, maar ook bij de tafels om ons heen nog wel eens iets mis.
Wij kregen ons glaasje wijn dat we hadden besteld bij het voorgerecht pas toen we het tussengerecht kregen. Bij het hoofdgerecht hadden we weer een glaasje wijn besteld, deze kregen we pas toen we er nogmaals om vroegen. De Tournedos (die overigens super lekker was) belandde bij het serveren half naast mijn bord. Er waren geroosterde aardappeltjes als garnituur besteld, deze werden pas geserveerd toen het vlees al op was.
Kortom slordige bediening. Met iets minder tafels kun je meer aandacht aan je gasten schenken. Voordeel is ook dat je meer drankjes kunt verkopen. Het is dat we er zelf om vroegen, anders was dit ook niet gebeurd en hadden we waarschijnlijk alleen een paar flessen kraanwater gedronken.
P!eter .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Het eten is goed. niets op aan te merken.
De bediening is vriendelijk maar erg traag. We moeten lang wachten op zowel bestellingen tussendoor (glas wijn bijvoorbeeld) als ook op de rekening en vervolgens het uiteindelijke betalen.
Het geluidsniveau is hoog en je kunt precies verstaan wat aan de tafels in de omgeving besproken wordt.
Peter- .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wat een fijn restaurant ! Afgelopen zaterdag met 6 pers. gegeten. Alles ging zeer ontspannen, hierdoor hadden we alle tijd om gerechten uit te kiezen en hebben we er de hele zaterdagavond van 19.30 uur tot 23.45 uur gezeten. Alle gerechten kunnen ook in halve porties geserveerd worden waardoor er heel veel te proeven viel. Als voor- en nagerecht bestelden we van alles wat. Heerlijk ! (mn warm chocoladetaartje). Daarnaast was de kalfssucade ook zeer de moeite waard. Pp zo'n 70 euro maar dan heb je ook wat. Heerlijke avond gehad !!
Culinarist .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Aan raamzijde was het erg koud. Wachttijden op gerechten liepen tot bijna een uur en de tussengerechten werden vergeten. We kregen dus al het hoofdgerecht ( na een uur wachten) terwijl het tussengerecht nog moest komen. Overigens stonden de tussengerechten nog wel op de rekening. Deze heeft men uiteraard er nog wel afgehaald. Wel 2 wijntjes aangeboden gekregen vanwege de missers.
Rinze W.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
5 januari gingen mijn partner en ik hier spontaan uit eten. Omdat we vaker in de Trattoria komen waren we erg benieuwd naar het restaurant. We zijn alles behalve teleurgesteld.
Het eten is bijzonder smakelijk, de bediening zeer vriendelijk en de ambiance heel sfeervol.
Het werd later op de avond erg druk en toen moesten we wat langer wachten op de het eten, maar we hebben daar geen hinder van ondervonden.
Echt een aanrader!

Twee weken later waren we in de Trattoria en werden we herkend door de medewerker achter de toonbank aldaar: 'waren jullie twee weken terug niet in het restaurant? Dat was een chaotische avond hè, dat weet ik nog'. Op zo'n moment voel je je als gast echt gezien en gewaardeerd!
Harold C.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Vond de gerechten erg goed van smaak en in combinatie met de wijn.
Vond alleen de bediening wat traag, duurde lang voor wij het eerste drankje hadden en een broodje.
Daar liep het allemaal wel wat vlotter.
Mammaemma V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Het kon niet beter. Voor herhaling vatbaar!!!