Da Bruno

Huizerweg 1 1261 AR Blaricum Nederland Kaart

Over restaurant Da Bruno

Authentiek Italiaans genieten

Kom in Blaricum genieten van Italiaans op zijn best. Heerlijk verse vleeswaren, olijven en brood vooraf. Daarna een smaakvolle zijdeachtige pasta of een heerlijk malse osso buco. Hier weten ze hoe het hoort. Italiaanse gastvrijheid en goede wijn zorgen voor een avond om nooit meer te vergeten!

Meer informatie over restaurant Da Bruno

Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Adse D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Helaas pasta koud en na terugkeer weer koud maar gelukkig was het wel "pas op het bord is warm. " Ook een haar in het eten, extreem vies Is dat.. Gelukkig werd dat allemaal gecompenseerd door een rekening met meer gerechten dan we op hadden. . Kortom gewoon slecht die avond.
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Goede service. Zeer vriendelijk personeel. Verrast door glutenvrije mogelijkheden. Heerlijk glutenvrij kunnen eten. Van brood tot pasta, geen enkel probleem.
Inge J.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk buiten gezeten onder de witte druivenranken. Het eten was weer heerlijk vooral de spaghetti met whiskey in de parmazaanse kaas bereid. De bediening was weer erg attent en namen tijd voor een praatje. Voordeel dat je gewone porties kan nemen maar ook amuse porties voor de niet grote eters.
Mariettebatenburg .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Heerlijk genoten van een 4-gangen menu. Van de amuse t/m het dessert: alles was even heerlijk. Jammer dat we niet buiten op het terras hebben kunnen eten. Het weer: regen... Genoten!
Willy P.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Zelf woon ik 45 jaar in Italia Verona en dacht dat het een goed idee zou zijn mijn kennissen italiaans te laten eten. Dat is echt goed gelukt want het eten vonden ze geweldig en dus een aanrader.
Zelf vond ik de risotto erg droog en non al dente. ma non fa niente la prossima volta meglio.
Misschien ook de regio dat iedere isotto anders is.
De bediening was prima en zelfs italiaans gesproken.
De rekening was ZEER PITTIG ! Daar moet ik de volgende keer echt over denken. Een klein misverstand met de wijn want hadden bij het begin een fles besteld maar kregen 4 glazen. Dus dacht ik dat er in de fles nog 2 glazen voor mijn gasten zou zijn. Dus dat zeiden we en kregen nu een fles! Dat was teveel van het goede want die 4 glazen hadden niet gehoeven.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
De heerlijke gerechten zijn verkrijgbaar als hoofd menu maar ook als kleiner (tussen) gerecht. De absolute kraker is de spaghetti met parmazaanse kaas met whisky die aan de tafel bereid wordt. Heerlijke wijnen erbij en zowel binnen als buiten zit je erg leuk.
Jan-WillemMB .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Gisteren lekker gegeten bij Da Bruno. Het zat behoorlijk vol en dat voor een dinsdag in de Zomervakantie.
De een nam het menu van de dag/week, de ander losse gerechten. Lekkere smaken. Alleen de pasta's dreven in teveel saus of olie. Prima hoofdgerechten, goeie tiramisu toe.
Eens met de gemiddelde cijfers.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Het was zoals alle andere keren weer geweldig... ons favoriete gerecht is nog steeds de spaghetti parmigiano.... Mooie wijnen... Top bediening... We verheugen ons alweer op het volgende bezoek... Groetjes van Jolanda en Hans
Loek F.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Fijne bediening en prima keuken. Prijs kwaliteit goed in balans. Het terras zeer leuk en sfeervol ingericht. De uitleg bij de gerechten was duidelijk en gepaard met een goede suggestie qua wijn.
Dijkman1 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Da Bruno is een sfeervol restaurant met een heerlijke kaart (vooral de spaghetti met kaas/wisky) en uiterst correct en zeer vriendelijk personeel. Ook een pluspunt is dat de gerechten in kleinere portie te bestellen zijn, zodat je optimaal kunt genieten wat Da Bruno te bieden heeft.
Csardas .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
De spagetti met wishkey en kaas was heerlijk en de kiprolletjes met garnalen was ook perfect.

De bediening vond ik iets minder, bij een van de 4 personen het waterglas niet gevuld ???
Een vlieg in de wijn waar niemand iets aan kan doen, maar als ik dan een nieuw glas vraag
verwacht ik geen leeg glas maar 1 met weer wijn erin als service !!!!
Kayleigh D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Goed Italiaans restaurant. Bediening heel vriendelijk, leuke relaxte sfeer (en dat in Blaricum). Pasta was echt heerlijk, zeker een plek om weer naartoe te gaan!
Reinard D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Eerst een heerlijke amuse in de vorm van tonijn, zwaardvis en sardien mousse, gevolgd door vitello tonato oftewel kalfsfricandeau met tonijn mousse en een dun lapje echte verse tonijn tongstrelend lekker. Als hoofdgerecht bavette met gril ui, courgette en paprika, zo lekker mals en een perfecte smaakharmonie. Als dessert een originele lekkere tiramisu m limoncello v eigen huis- gekoeld geserveerd top! Als afsluiting een heerlijk bakje koffie, capuccino.
Kortom een avond om heerlijk aan terug te denken en terug te komen.
Dawassink .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Zeer aardige bediening. Leuke sfeertje door Italiaanse ober. Heerlijk eten en goede wijnen. Wel weinig parkeerplaatsen in Blaricum.
Mariacalderon .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Super eten en super service!!!!! De dients is erg vriendelijk en accommodating! Ze tonen veel flexibiliteit. Breide kaart vol heerlijke gerechten. Onze nieuwe lievelings restaurant!
Eugenie V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Het menu van de maand was erg lekker. Ik ben altijd erg gecharmeerd van de menu's. De gerechten zijn altijd zo mooi op elkaar afgestemd. Het is elke keer weer een feestje.
We komen graag terug!

Ital .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Zoals gewoonlijk heerlijk gegeten. Mooie Italiaanse smaken, goede bereiding we komen hier graag. Net als je mag verwachten van de italiaan puur en eerlijk! Top
Clasham .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Heerlijk gegeten en heerlijk wijn
Service was heel goed , vriendelijk en persoonlijk. Goed wijn advies.
I will be going back
Doppenberg1 .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Na een heel lekkere amuse van zalm mousse, volgde het klassieke voorgerecht Vitello tonato woow met goede verse tonijn, die lekkere kalfsfricandeau, de tonijnsaus - mooie frisse salade!
Het hoofdgerecht mooie rose gebraden tranches bavette m gegrilde groente en rozemarijn aardappeltjes, zachte whiskey saus, tongstrelend - top of the bill!
Als dessert een mooi tiramisu taartje, vers en luchtig - lekker.
Afgerond met cappucino en koffie met glaasje Amaretto en knapperige koek.
Kortom een avondvullend culinair programma met veel smaakgenot, we komen graag terug!
Albert.hofman .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Werkelijk heerlijk gegeten. Genoeg keuze op de menukaart en alles was perfect klaargemaakt. Uitgebreide wijnkaart. Fijn ook is dat je de gerechten in een "amuse" formaat kan krijgen, zodat je evt. meer gangen kan kiezen. Bediening is goed en informeel. Jammer alleen was, dat aan het begin van de avond de verse jus d'orange al op was en er letterlijk aan de overkant van de straat een Albert Heijn (die nog open was) is....