Da Bruno

Huizerweg 1 1261 AR Blaricum Nederland Kaart

Over het restaurant Da Bruno

Authentiek Italiaans genieten

Kom in Blaricum genieten van Italiaans op zijn best. Heerlijk verse vleeswaren, olijven en brood vooraf. Daarna een smaakvolle zijdeachtige pasta of een heerlijk malse osso buco. Hier weten ze hoe het hoort. Italiaanse gastvrijheid en goede wijn zorgen voor een avond om nooit meer te vergeten!

Meer informatie over restaurant Da Bruno

Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Da Bruno

Ed B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Helaas was dit ons galgemaal , ze gaan per vandaag dicht.
Wens ze succes met de delicatessen winkel , daar zal je ons net regelmaat vinden ????
Britt V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Het eten was goed, wel aan de dure kant. De bediening is vriendelijk maar de eigenaresse heeft wel een duidelijke voorkeur voor de mensen die ze persoonlijk kent, aan de ene kant begrijpelijk maar aan de andere kant wel jammer. Uiteindelijk een gezellige avond gehad met goed eten en lekkere wijnen!
Maxime W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Altijd fantastisch lekker. De 'amuse' maat van de Voor- en nagerechten, waren wat groter dan verwacht maar zeer de moeite waard om er meerdere van te kunnen proeven.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
We kregen een voorafje en klein broodje. Dit was lekker. Carpaccio was te zout. En ravioli was wat te weinig. Prijs was stevig voor wat je kreeg.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Heerlijk gegeten zeer vriendelijk en gezellig geholpen
Olga L.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Heerlijk gegeten in fijne ambiance en vriendelijk personeel! Elk gerecht was even smaakvol! Als secondi hadden we alle 4 de spaghetti whisky parmezaanse kaas gegeten. Weliswaar zwaar op de maag maar verrukkelijk! Enig puntje van kritiek was dat we het in het restaurant te warm vonden terwijl het buiten beneden de 20 graden was!
tongoedknegt .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Prettige, ongedwongen sfeer. Zeer vriendelijke en attente bediening. Kwaliteit eten prima, vooral het dessert. We gaan zeker nog een keer.
Rob F.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
We hadden bewust gereserveerd voor een dinsdag omdat er dan Piza op het menu staat (volgens hun site voor 20 euro incl drankje en dessert). Leuk voor onze kleinkinderen.
Aan tafel werd ons echter verteld dat op dinsdag de pizabakker niet werkte, dus geen Piza. Omdat ik dacht dat we ons hadden vergist ben ik niet in discussie gegaan.
Dan maar iets van de kaart. Werd natuurlijk wel een stuk duurder maar erger was de teleurstelling voor de 2 kleinkinderen.
Eenmaal thuis nog eens nagekeken en ik had toch gelijk !
Op mijn email aan het restaurant wordt (nog) niet gereageerd. Weer een teleurstelling.

De wachttijden tussen de gerechten was te lang, als reden werd opgegeven dat er opeens veel meer klanten waren dan verwacht. Eten was van redelijke kwaliteit. Het idee dat vrijwel alles ook in kleinere porties is te krijgen is prima.
Frank U.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Super lekker allemaal. Zeer leuk is dat je alle gerechten in kleine proporties kan nemen, zodat je meer van al het lekkers kan proeven.
Prijs kwaliteit is het meer dan top.
R.J. V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Hebben hier heerlijk op het terras achter gegeten. Erg sfeervol, de stoeltjes waren wat minder. Personeel was erg enthousiast, vriendelijk en ter zake kundig. Was voor ons het eerste bezoek en we waren aangenaam verrast. Komen zeker nog een keer terug.
Marc S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke en gezellige bediening, goede voorlichting van de wijnkeuze. Wij komen zeker terug.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Lekker Italiaans eten voor een heel redelijke prijs, zeker als je de eerst gangen als 'amuse' neemt. Op zich een verwarrende aanduiding, want het zijn ook dan hele behoorlijke hoeveelheden. Ook de wijnlijst laat een paar mooie goed geprijsde wijnen zien.
Jeroen G.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heerlijk gegeten!!
Fillio B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Weer eengeweldige ervaring gister .wat hebben wij weer heerlijk kunnen smulen. Fijne bediening, voor herhaling vatbaar.tot ziens.
Vera G.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heel lekker gegeten, gezellige sfeer, prettige bediening. Komen zeker terug!
Maxime W.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Zoals altijd lekker, gezellig en vriendelijke service. Ik kom er graag. Kaart verandert ook regelmatig, wat ook leuk is.
Bregje A.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Super lekker gegeten!
Dennis W.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Prima en puur Italiaans eten! Bediening kan soms wat sneller en acoustiek is ook niet helemaal top, waardoor het al snel lawaaiig wordt als het druk is.
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Prima gegeten, al had de eend van mij iets langer gemogen, aardige bediening en keuze uit mooie wijnen die ook per glas besteld kunnen worden. Fijn restaurant!
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het eten was zoals gebruikelijk heerlijk (we zijn hier veel,geweest), aar de bediening wa sabsoluut dramatisch. Om 20u gereserveerd, maar een half moeten wachten in de pizzeria aan de overkant. 4 glazen prosecco die werden aangeboden stonden uiteindelijk gewoon op de rekening, een amuse noot gezien alleen een schaaltje met olijfjes. Vervolgens duurde het een uur voordat het voorgerecht op tafel kwam, overigens tegelijk met het tussengerecht van de tafelgenoten die zich beperkten tot 3 gangen. Dat ging overigens ook fout, een van de tussengerechten was het verkeerde. Daarne het tussengerecht tezamen met het hoofdgerecht voor twee van onze tafelgenoten en wederom misverstand over de bestelling. Daarna gelukkig het hoofdgerecht en koffie met anderhalf koekje. De avond werd uiteindelijk afgesloten om 23.30 met uiteraard een verkeerde rekening... kortom een drmatische avond met bediening waar nauwelijks twee woorden uitkwam (niet in Nederlands). Kortom prima eten maar slechte bediening! We zijn hier veel geweest, maar voorlopig zie je ons hier niet meer.