Da Bruno

Huizerweg 1 1261 AR Blaricum Nederland Kaart

Over het restaurant Da Bruno

Authentiek Italiaans genieten

Kom in Blaricum genieten van Italiaans op zijn best. Heerlijk verse vleeswaren, olijven en brood vooraf. Daarna een smaakvolle zijdeachtige pasta of een heerlijk malse osso buco. Hier weten ze hoe het hoort. Italiaanse gastvrijheid en goede wijn zorgen voor een avond om nooit meer te vergeten!

Meer informatie over restaurant Da Bruno

Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Da Bruno

R.J. V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Hebben hier heerlijk op het terras achter gegeten. Erg sfeervol, de stoeltjes waren wat minder. Personeel was erg enthousiast, vriendelijk en ter zake kundig. Was voor ons het eerste bezoek en we waren aangenaam verrast. Komen zeker nog een keer terug.
Marc S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke en gezellige bediening, goede voorlichting van de wijnkeuze. Wij komen zeker terug.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Lekker Italiaans eten voor een heel redelijke prijs, zeker als je de eerst gangen als 'amuse' neemt. Op zich een verwarrende aanduiding, want het zijn ook dan hele behoorlijke hoeveelheden. Ook de wijnlijst laat een paar mooie goed geprijsde wijnen zien.
Jeroen G.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heerlijk gegeten!!
Fillio B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Weer eengeweldige ervaring gister .wat hebben wij weer heerlijk kunnen smulen. Fijne bediening, voor herhaling vatbaar.tot ziens.
Carlos G.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heel lekker gegeten, gezellige sfeer, prettige bediening. Komen zeker terug!
Maxime W.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Zoals altijd lekker, gezellig en vriendelijke service. Ik kom er graag. Kaart verandert ook regelmatig, wat ook leuk is.
Bregje A.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Super lekker gegeten!
Dennis W.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Prima en puur Italiaans eten! Bediening kan soms wat sneller en acoustiek is ook niet helemaal top, waardoor het al snel lawaaiig wordt als het druk is.
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Prima gegeten, al had de eend van mij iets langer gemogen, aardige bediening en keuze uit mooie wijnen die ook per glas besteld kunnen worden. Fijn restaurant!
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het eten was zoals gebruikelijk heerlijk (we zijn hier veel,geweest), aar de bediening wa sabsoluut dramatisch. Om 20u gereserveerd, maar een half moeten wachten in de pizzeria aan de overkant. 4 glazen prosecco die werden aangeboden stonden uiteindelijk gewoon op de rekening, een amuse noot gezien alleen een schaaltje met olijfjes. Vervolgens duurde het een uur voordat het voorgerecht op tafel kwam, overigens tegelijk met het tussengerecht van de tafelgenoten die zich beperkten tot 3 gangen. Dat ging overigens ook fout, een van de tussengerechten was het verkeerde. Daarne het tussengerecht tezamen met het hoofdgerecht voor twee van onze tafelgenoten en wederom misverstand over de bestelling. Daarna gelukkig het hoofdgerecht en koffie met anderhalf koekje. De avond werd uiteindelijk afgesloten om 23.30 met uiteraard een verkeerde rekening... kortom een drmatische avond met bediening waar nauwelijks twee woorden uitkwam (niet in Nederlands). Kortom prima eten maar slechte bediening! We zijn hier veel geweest, maar voorlopig zie je ons hier niet meer.
Fardo R.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Heerlijke gerechten met hoogwaardige ingrediënten. De Blaricum pizza was uitstekend.
Gaby S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten! Goede service!
corry O.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gedineerd. Sfeervol restaurant, aardig en correct personeel. Kortom een aanrader! Wat fijn is dat je ook kleine porties kunt bestellen. Heerlijk Italiaans eten.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
We zijn hier met 2 personen gaan eten. Onze serveester was een jong meisje, en een beetje chaotisch. Ze liet ons lang wachten met de kaart op tafel. Als eerste een spaghetti agliolio genomen. Deze was een beetje flauw, smakeloos. Gelukkig ging het tweede gedeelte van de avond beter. Een stuk professioneler met een ober die ons goede suggesties deed, met heerlijke bijpassende wijnen. Restaurant met potentieel maar minpuntjes voor onervaren studenten bediening,
Eduard Jurie V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Weer heerlijk gegeten en super service! Was heerlijk verjaardagdiner! Dank!!
Marloes B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijk gegeten, mix van anti pasta is een aanrader net als de blackangus. Portie ravioli aan de kleine kant. Bediening erg aardig en prijs kwaliteit correct
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Goede sfeer, prettige bediening. Ander gedeelte van het restaurant is heel rumoerig. Prijs kwaliteit van de gerechten is OK, echter wijnen (per glas) aan de dure kant.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Als altijd heerlijk gegeten! Leuke wijzigingen in menu en wijnkaart. Prettige omgeving met genoeg tijd tussen de gangen.
Mario V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Een prima Italiaans restaurant in Blaricum. Heerlijk gegeten een aanrader is de Spaghetti geflambeerd met Whisky. De sfeer was tijdens de kerstperiode helemaal goed, zeker ook met nog de mooi verlichte straat in Blaricum.