Da Bruno

Huizerweg 1 1261 AR Blaricum Nederland Kaart

Over het restaurant Da Bruno

Authentiek Italiaans genieten

Kom in Blaricum genieten van Italiaans op zijn best. Heerlijk verse vleeswaren, olijven en brood vooraf. Daarna een smaakvolle zijdeachtige pasta of een heerlijk malse osso buco. Hier weten ze hoe het hoort. Italiaanse gastvrijheid en goede wijn zorgen voor een avond om nooit meer te vergeten!

Meer informatie over restaurant Da Bruno

Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Lisa N.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
petravantol .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Echt lekker Italiaans eten doe je bij Da Bruno!En iedere gang als een amuse kunnen bestellen heeft het voordeel dat je meerdere gerechtjes proeft.En eten in een warme ambiance maakt het helemaal af!
Renske B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Echt een aanrader! Heerlijk Italiaans eten en helemaal super dat je alles in grote en kleine portie kan bestellen. De bediening is heel aardig en netjes,. het enige minpuntje is dat het soms wat lang duurt.
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Prima gegeten echter enige nadeel was dat er een tafltje verderop mensen zaten die waarschijnlijk doof waren en erg aan het schreeuwen waren. Maar daar kan het restaurant weinig aan doen
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Gisteravond weer heerlijk gegeten bij Bruno. Het was erg druk, alle tafels waren bezet. De bediening was hier duidelijk niet op berekend. Daardoor ging er bij ons, maar ook bij de tafels om ons heen nog wel eens iets mis.
Wij kregen ons glaasje wijn dat we hadden besteld bij het voorgerecht pas toen we het tussengerecht kregen. Bij het hoofdgerecht hadden we weer een glaasje wijn besteld, deze kregen we pas toen we er nogmaals om vroegen. De Tournedos (die overigens super lekker was) belandde bij het serveren half naast mijn bord. Er waren geroosterde aardappeltjes als garnituur besteld, deze werden pas geserveerd toen het vlees al op was.
Kortom slordige bediening. Met iets minder tafels kun je meer aandacht aan je gasten schenken. Voordeel is ook dat je meer drankjes kunt verkopen. Het is dat we er zelf om vroegen, anders was dit ook niet gebeurd en hadden we waarschijnlijk alleen een paar flessen kraanwater gedronken.
P!eter .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Het eten is goed. niets op aan te merken.
De bediening is vriendelijk maar erg traag. We moeten lang wachten op zowel bestellingen tussendoor (glas wijn bijvoorbeeld) als ook op de rekening en vervolgens het uiteindelijke betalen.
Het geluidsniveau is hoog en je kunt precies verstaan wat aan de tafels in de omgeving besproken wordt.
Peter- .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wat een fijn restaurant ! Afgelopen zaterdag met 6 pers. gegeten. Alles ging zeer ontspannen, hierdoor hadden we alle tijd om gerechten uit te kiezen en hebben we er de hele zaterdagavond van 19.30 uur tot 23.45 uur gezeten. Alle gerechten kunnen ook in halve porties geserveerd worden waardoor er heel veel te proeven viel. Als voor- en nagerecht bestelden we van alles wat. Heerlijk ! (mn warm chocoladetaartje). Daarnaast was de kalfssucade ook zeer de moeite waard. Pp zo'n 70 euro maar dan heb je ook wat. Heerlijke avond gehad !!
Culinarist .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Aan raamzijde was het erg koud. Wachttijden op gerechten liepen tot bijna een uur en de tussengerechten werden vergeten. We kregen dus al het hoofdgerecht ( na een uur wachten) terwijl het tussengerecht nog moest komen. Overigens stonden de tussengerechten nog wel op de rekening. Deze heeft men uiteraard er nog wel afgehaald. Wel 2 wijntjes aangeboden gekregen vanwege de missers.
Rinze W.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
5 januari gingen mijn partner en ik hier spontaan uit eten. Omdat we vaker in de Trattoria komen waren we erg benieuwd naar het restaurant. We zijn alles behalve teleurgesteld.
Het eten is bijzonder smakelijk, de bediening zeer vriendelijk en de ambiance heel sfeervol.
Het werd later op de avond erg druk en toen moesten we wat langer wachten op de het eten, maar we hebben daar geen hinder van ondervonden.
Echt een aanrader!

Twee weken later waren we in de Trattoria en werden we herkend door de medewerker achter de toonbank aldaar: 'waren jullie twee weken terug niet in het restaurant? Dat was een chaotische avond hè, dat weet ik nog'. Op zo'n moment voel je je als gast echt gezien en gewaardeerd!
Harold C.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Vond de gerechten erg goed van smaak en in combinatie met de wijn.
Vond alleen de bediening wat traag, duurde lang voor wij het eerste drankje hadden en een broodje.
Daar liep het allemaal wel wat vlotter.
Mammaemma V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Het kon niet beter. Voor herhaling vatbaar!!!
Lucie L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Ik denk dat wij een uitzondering waren maar helaas duurde het bij ons allemaal wat aan de lange kant (na 2 uur kwam pas het hoofdgerecht) en waren er wat misverstanden wat betreft de porties en de volgorde van de gangen. We gaan het restaurant zeker nog een kans geven, hopelijk volgende keer beter!
Adse D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Helaas pasta koud en na terugkeer weer koud maar gelukkig was het wel "pas op het bord is warm. " Ook een haar in het eten, extreem vies Is dat.. Gelukkig werd dat allemaal gecompenseerd door een rekening met meer gerechten dan we op hadden. . Kortom gewoon slecht die avond.
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Goede service. Zeer vriendelijk personeel. Verrast door glutenvrije mogelijkheden. Heerlijk glutenvrij kunnen eten. Van brood tot pasta, geen enkel probleem.
Inge J.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk buiten gezeten onder de witte druivenranken. Het eten was weer heerlijk vooral de spaghetti met whiskey in de parmazaanse kaas bereid. De bediening was weer erg attent en namen tijd voor een praatje. Voordeel dat je gewone porties kan nemen maar ook amuse porties voor de niet grote eters.
mariettebatenburg .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Heerlijk genoten van een 4-gangen menu. Van de amuse t/m het dessert: alles was even heerlijk. Jammer dat we niet buiten op het terras hebben kunnen eten. Het weer: regen... Genoten!
Willy P.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Zelf woon ik 45 jaar in Italia Verona en dacht dat het een goed idee zou zijn mijn kennissen italiaans te laten eten. Dat is echt goed gelukt want het eten vonden ze geweldig en dus een aanrader.
Zelf vond ik de risotto erg droog en non al dente. ma non fa niente la prossima volta meglio.
Misschien ook de regio dat iedere isotto anders is.
De bediening was prima en zelfs italiaans gesproken.
De rekening was ZEER PITTIG ! Daar moet ik de volgende keer echt over denken. Een klein misverstand met de wijn want hadden bij het begin een fles besteld maar kregen 4 glazen. Dus dacht ik dat er in de fles nog 2 glazen voor mijn gasten zou zijn. Dus dat zeiden we en kregen nu een fles! Dat was teveel van het goede want die 4 glazen hadden niet gehoeven.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
De heerlijke gerechten zijn verkrijgbaar als hoofd menu maar ook als kleiner (tussen) gerecht. De absolute kraker is de spaghetti met parmazaanse kaas met whisky die aan de tafel bereid wordt. Heerlijke wijnen erbij en zowel binnen als buiten zit je erg leuk.
Jan-WillemMB .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Gisteren lekker gegeten bij Da Bruno. Het zat behoorlijk vol en dat voor een dinsdag in de Zomervakantie.
De een nam het menu van de dag/week, de ander losse gerechten. Lekkere smaken. Alleen de pasta's dreven in teveel saus of olie. Prima hoofdgerechten, goeie tiramisu toe.
Eens met de gemiddelde cijfers.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Het was zoals alle andere keren weer geweldig... ons favoriete gerecht is nog steeds de spaghetti parmigiano.... Mooie wijnen... Top bediening... We verheugen ons alweer op het volgende bezoek... Groetjes van Jolanda en Hans