Da Braccini

24-A Regentesselaan 2562 CS Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Da Braccini

Al het moois uit Italië

Een thuishaven voor menig Italië-liefhebber waar Monica Braccini al jaren de scepter zwaait in de keuken. Met dagverse en seizoensgebonden producten zet ze geweldige heerlijkheden op tafel. Het restaurant heeft een 'casa mia, è casa sua' ambiance, dus voel je thuis en geniet!

Meer informatie over restaurant Da Braccini

9,3
9,1
Mickey V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijke avond gehad. Ondanks onze voorliefde voor de Italiaanse keuken nog niet eerder hier gegeten en dat is jammer want avondje da braccini is top. Ontvangst heel vriendelijk en snel aperitief geserveerd. Dat wordt met een crostini geserveerd met roomkaas en rode ui (heerlijk), gelukkig niet de bruschetta met tomaat die overal op tafel komt. Het menu bevat ook andere Italiaanse gerechten die je in andere restaurants niet ziet en nu in het seizoen ook wild. De open keuken en licht dragen bij aan fijne atmosfeer. De barollo was vrij aardig maar niet super. Eten was verrukkelijk, service top, we komen graag een keer terug
johan R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
prima locatie. goede, attente en vriendelijke bediening. Kokkin serveert haar eigen gerechten uit met daarbij een uitleg van de gerechten. Zeer gemoedelijk en zeker voor herhaling vatbaar. Eerlijk italiaans eten zoals het hoort.
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Het was uitstekend: de antipasti misti, subtiel, verrassende smaken. De panzerotti met de vulling van porcini en truffel, de heerlijke saus en de geschaafde truffel, het dessert van bosvruchten uit de oven met de notencrumble...... En de lieve en attente bediening. Top!
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Erg genoten van de heerlijke gerechten welke ook zowel klein als groot te bestellen, heerlijke wijnen en gezellige service!
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Voor het eerst te gast bij Monica en haar team en dat viel níet tegen. Persoonlijk hou ik er wel van als het Italiaanse element ook in de bediening is terug te zien, maar je kunt niet altijd alles hebben. Firenze alla cucina! En dat was ten zien en te proeven. We hadden de gevulde Portobello vooraf en dat was heerlijk. Mooi opgemaakt ook. Vooraf een campari en een Sangiovese die heel soepel was. Mooie huiswijn. Brood op tafel. Als primi/secundi al dente panzerotti gevuld met porcini. Prima. De heilbotfilet was ook uitstekend, mooie garnituur ook. Na de dolci de giorno een voortreffelijke Citroen merengue taartje. Ik de cantuccini met een vind santo. Een grappa (barrique) na met een cappuccino en wat mij betreft komen we terug. Elegant interieur, comfortabele stoelen en prima bediening ( Tessa). Arriverderci Monica! Alla prossima! !
.. FATCAT ..
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Schurkerig dat ik hier nooit eerder was.
Italiaans kun je bij wijze van spreken minstens aan elke hoek van de straat eten.
Da Braccini steekt met kop en schouder uit boven de concurrentie.
- Inrichting: nonchalant, chic, gezellig, net etc. In wezen stijlen die vaak niet samengaan. Hier wel. Dat i.c.m. vriendelijke bediening, maakt dat ik me welkom voel. Houten tafels zijn simpel. Geen tafellaken, wel strak linnen servet.
- Voorgerecht liet even op zich wachten, maar zonder iets te hoeven zeggen vriendelijk en spoedig opgelost.
Vooraf vegetarische antipasti (met vis) EUR 13,- Absolute aanrader! Minder voorspelbaar als elders en verrukkelijk klaargemaakt.
Hoofdgerecht kalfsvlees met aubergine, tomaat en parmezaan EUR 21,-. Redelijk zwaar, maar heerlijk!
- Pinot Grigio goed. Kraanwater is mogelijk
Helaas geen tijd voor dessert en/of koffie.
- Verbeterpuntje: Deur vaak open. Deursluiter?!
Prijs-kwaliteit-kwantiteit in orde. Voor mij de beste italiaan in Den Haag!
Tip: Kom alleen als je trek hebt;)
O. F.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Heerlijk gegeten en een zeer goede service van de enthousiaste medewerkers en gastvrouw maken een geslaagde avond uit eten. Vakkundig bereidde gerechten tonen de klasse van het keukenpersoneel. De kaart wordt iedere vier weken vernieuwd dus ook is er veel inspiratie en kunde om met de goede ingrediënten een mooi en lekker gerecht te serveren. Wellicht dat een zacht Italiaans muziekje op de achtergrond het restaurant wat meer Italiaanse allure kan geven.
lex I.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Vriendelijke en alerte bediening.
Inrichting is sober; geen tafelkleedjes, maar wel linnen servetten.
Veel harde oppervlakken, dus lawaaiig als het goed bezet is.
evdschilde .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heerlijk gegeten, als voorgerecht kregen we verschillende hapjes, hoofdgerecht hebben we de vis van de dag en de ribeye en als nagerecht heerlijke tiramisu gegeten. Echt top. Leuke bediening! Top top!
lianneuithuisje .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Heerlijk gegeten en super service. Het is er erg relaxt en je zit gezellig. Voor herhaling vatbaar. Lekker menu met heerlijke daggerechten.
Mariola G.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Bracini is in alle opzichten gastvrij. Het eten is altijd heerlijk, wat je ook eet en de prijs kwaliteit verhouding meer dan in orde!
De keuken is vers eerlijk en niet nodeloos ingewikkeld
Wij hebben een heerlijk avond uit ervaren
Juliette B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Heerlijk gedineerd. Vooraf een goede antipasto en vervolgens heerlijke pasta! Ook de wijn was uitstekend. Authentiek Italiaans. Gastvrij en gezellige sfeer.
Marjolijn W.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Heerlijk, Monica kan koken, de pasta met burrata.. echt super lekker, wat een heerlijk gerecht. Van het kalfsvlees zelfs 2 x genoten. Het lukte niet om na een voorgerecht en een pasta het hoofdgerecht helemaal op te krijgen, de mogelijkheid om het restje mee naar huis te nemen hebben we aangenomen en op advies van Monica hebben we er met verse pasta en parmezaan nogmaals van genoten. Top
Grazie mille
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Ik wa hier met mijn vrouw en mijn moeder van 90, we hebben een geweldige avond gehad, het eten was heerlijk, wijn per glas helemaal goed. Genoeg parkeergelegenheid
dirkvansoelen .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Lekkere burata en mooie verse pasta met paddenstoelen en parmasam. leuke sympathieke italiaan met liefde voor koken. de huiswijnen zijn prima net als de bediening.
Fijn ! Grazie mille
Cmaartense .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Het eten was echt fantastisch! Echt italiaans, bijzonder eten.
Er was een zieke in de bediening, hierdoor moesten we iets langer wachten.
Helaas is de akoestiek heel slecht! Veel raampartij en geen gordijnen om het geluid te absorberen. Dit is het enige minpunt.
Wij gaan zeker terug!
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Da Braccini loopt het risico aan zijn eigen succes ten onder te gaan. Keuken en bediening konden de grote toeloop op vrijdagavond 13 mei niet aan. Combinatie van reserveringen en een "onverwacht groot aantal spontane binnenkomers", luidde het excuus. Ruim anderhalf uur wachten voordat je hoofdgerecht op tafel staat en dat in een restaurant met een boven-gemiddeld prijsniveau: dat is een bittere ervaring. Lang wachten op de wijn, lang wachten op het brood (kwam niet eerder dan het voorgerecht): het was typisch zo'n avond van het lange lijdzame wachten... En toen ook nog eens het opnemen van onze dessert-bestellingen maar duurde en duurde, besloten we aan de kwelling een eind te maken en de rekening te vragen. Die kwam trouwens razend snel... Da Braccini heeft een aardige keuken op een leuke locatie, maar maakte onze avond tot een regelrechte deceptie. Wat een vreselijke tegenvaller.
Hallo Frank, je hebt helemaal gelijk! Vrijdag de 13e was inderdaad een heftige avond, en de wet van Murphy was op jullie tafel van toepassing, mijn oprechte excuses hiervoor!
Hopelijk komt u nog een keer eten en kunnen wij het goedmaken met u...
Monica Braccini
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Ook dit keer heerlijk gegeten in ons buurtrestaurant. Vriendin uit Amsterdam was ook enthousiast over interieur, het uitzicht op de Regentesselaan, de vriendelijke ontvangst en natuurlijk de fijne keuken. Prachtig voorgerecht van asperges, portobello en tomino kaasje. Het was moeilijk kiezen uit de pasta's, maar de tortelli gevuld met geitenkaas, citroen en pecorino werd door de vriendin zeer gewaardeerd. Zij was blij een klein portie besteld te hebben, want het is behoorlijk machtig. Mijn Pasta Eleonora met truffel, ham, tuinerwtjes en pastinaak was heel mooi op smaak. Daarna de verrukkelijke citroentaart met koffie en limoncella maakte het helemaal af. We blijven terugkomen!
grazie mille!!
klasinagroeneveld .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Altijd gezellig en lekker eten bij Da Braccini! En heerlijk dat het menu aan het seizoen aangepast wordt. Dat samen met de goede zorgen van het personeel maken het elke keer weer tot een feest om hier te eten! Ook voor mijn tafelgenoot met koemelk- en notenallergie konden er aangepaste gerechten geserveerd worden.
grazie mille!!
Elma L.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Voor de 1e keer hier gegeten. Wat n geweldige verrassing. Zupetta di mare vooraf, vol met zeevruchten en zalig van smaak. Daarna een heerlijke pasta met porcini en truffel, en toen lamskoteletjes, die werkelijk hemels waren. Heel vriendelijk en attent personeel, een gezellige entourage. Wij komen hier zeker terug.
Grazie mille!!