Da Braccini

24-A Regentesselaan 2562 CS Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Da Braccini

Al het moois uit Italië

Een thuishaven voor menig Italië-liefhebber waar Monica Braccini al jaren de scepter zwaait in de keuken. Met dagverse en seizoensgebonden producten zet ze geweldige heerlijkheden op tafel. Het restaurant heeft een 'casa mia, è casa sua' ambiance, dus voel je thuis en geniet!

Meer informatie over restaurant Da Braccini

9,4
9,1
amulderfysio .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
warm ogend restaurant bij binnenkomst. lekkere amuse, goede huiswijn. pasta gegeten. ruime en bijzondere keuze. maakt daardoor keuze moeilijker , maar leuker. prettige bediening leuke avond gehad.
Imkje T.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Heerlijk gegeten met verrassende toepassing van asperges in combinatie met portobello en kaas. Ook de pasta met truffel was heel lekker.
De gastvrouwen hielden ons goed in de gaten en waren attent.
Debbie V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Genoten bij Da Branccini. Uitstekende bediening, heerlijk eten, lekkere sfeer.... Kortom een mooi avondje uit. Wij komen binnenkort weer terug.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Gezellig restaurant met goede service. De wijnkaart is gevarieerd en biedt mooie wijnen. De gerechten zijn smaakvol en gul.
Vynes_ .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Afgesproken met vriendin, niet zoveel tijd, wel veel trek in wat lekkers. We zaten te borrelen bij cafe Emma, Braccini is goed, niet enorm bijzonder, wel verzorgd.
Leuke frisse meid in de bediening, lekker enthousiast. Voorgerecht was lekker en goed op smaak. Hoofdgerecht machtig en wat eenduidig van smaak. Leuke kaart, aardige wijnen per glas, gezellige inrichting.
Prima adres, basic, in de buurt. Aanstekelijk is de lol en het plezier dat iedereen uitstraalt die hier werkt!
Leonore D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Heerlijk gegeten. Gezellige sfeer, iedereen doet erg zijn/haar best om het goed te laten verlopen. Wij hadden vooraf inktvis en pasta van het huis. Heerlijk. Ook de saltimbocca en de kalfslever waren heerlijk. We konden het toetje van het huis ook niet overslaan, chocoladetaartje met een pepertje! Wij komen zeker terug.
Eric K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Dit is een errug leuk lokaal restaurant op de Regentesselaan. Uitstraling en sfeer vind ik echt goed. Ik vond het eten prima in orde. Vandaar het cijfer 8. Echter, een van mijn tafelgenoten, had de special besteld, steak met een blue-berry sauce, en deze was gewoon niet goed. Te taai en veel vetstukken. De resten waren duidelijk aanwezig op haar bord. We hebben hier ook melding van gemaakt. Met deze opmerking is helaas niets gedaan. Dat vind ik jammer, en eerlijk gezegd nogal slordig.
Daarnaast is de AH actie hier niet geldig terwijl ze wel in de AH folder verschijnen. Een onduidelijk verhaal. Dit is iets wat management moet oplossen met AH. Nu bestaat er onduidelijkheid voor de klant.
Dank voor u reactie. Het is jammer dat wij er tijdens het diner niet van op de hoogte zijn gesteld,
dan hadden wij dit voor u kunnen oplossen. Echter gebeurde dit achteraf en was het bord nagenoeg leeg zodat wij er niets meer aan konden doen. Wij proberen altijd onze gasten blij de deur uit te laten gaan. Wat de AH actie betreft zaten wij hiervoor vol, er zijn maar een aantal tafels voor deze actie beschikbaar. Restaurants beslissen zelf hoeveel tafels zij daarvoor beschikbaar stellen.
Cordiali saluti,
Monica Braccini
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Het enige waar ik echt spijt van heb is dat ik hier heb gegeten met de Albert Heijn bonnen! Het was lekker, maar het menu was niet helemaal mijn smaak. Ik zou zelf zeker iets anders gekozen hebben.

Dat gezegd hebbende, de kwaliteit van het eten was echt weer erg goed. De wijn (Shiraz) was zelfs extreem goed voor de prijs. De zaak is zoveel beter dan wat je van een buurtrestaurant kan verwachten. Maar helaas heeft kwaliteit (zelfs met AH-bonnen) ook een prijs....

Dank voor u reactie. Begrijp alleen niet helemaal goed wat u bedoelt!
Saluti,
Monica Braccini

Reactie van proever:

Ik bedoel dat het redelijk prijzig is en dat ik liever a la carte had gegeten, zodat ik helemaal mijn eigen menu had kunnen samenstellen. Maar het eten was echt heerlijk en we hebben en erg leuke avond gehad, dus bedankt!
bepgraaf .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Met de AH bonnen een heerlijk menu gegeten. Vooraf gevulde met geitenkaas, vitello tonato. Het was beiden even heerlijk.
Goed gebakken slibtongen en parelhoen.
De tafels staan goed verspreid, zodat je geen last hebt van andere bezoekers.
De bediening is heel vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader.
Helena S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Wij hadden besproken met de AH restaurant actie! Prima 3 gangen keuze menu. Verzorgd restaurant met zeer vriendelijke bediening!!! Eten was super want Monica Braccini kookt heerlijk!
Grazie mille!!
info374 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Zeer vriendelijke dames in de bediening, lekker eten, bereid van eerlijke producten.
Goede betaalbare wijn en gelukkig niet alleen in fles maar ook in karaf met halve liter.
Fijn om te horen, grazie!
bep.zuidwijk .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
het eten was heerlijk, we hadden het Ah menu,de keuken leverde snel en er kon ook een speciaal gerecht op verzoek gemaakt worden, wel ruim van tevoren aangeven, de serveerster ging als een wervelwind door de zaak, heel vriendelijk en professioneel, wat de akoestiek betreft zou er heel wat te verbeteren zijn voor mensen met een hoorapparaat is het bijna niet te doen, en ouderen zijn er heel veel en er komen er nog wel een aantal bij en ze hebben wat te besteden
Bedankt voor u recensie, het klopt dat de acoustiek niet geweldig is als het heel druk is. We gaan trachten er wat aan te doen.
swdfaber .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Voorgerecht Vitelle Tonato hoofdgerecht 2 verschillende pasta's, vegetarisch en nagerecht een heerlijke Citroëntaart. Al de gerechten waren heerlijk en vers een topper. Leuke bediening en antourage we komen zeker terug en zou ook vrienden aanbevelen.
Grazie mille!
Tjerk R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Ik vond het hoofdgerecht het lekkerst. Parelhoen gevuld met parmaham en parmezaanse kaas met een witte wijn saus. Het dessert vond ik ook bijzonder. Peer met amerettikoekjes en vanille ijs en een chocolade saus.
Grazie signora!
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Via de bekende AH bonnen actie bij Da Braccini terecht gekomen. En ik moet zeggen: we hebben genoten. Mijn tafelgenote is vegetarisch, en voor haar was er ook een leuk drie gangen menu. Zelf had ik parelhoen (nog nooit zo'n lekker parelhoentje op mijn bord gehad!). Het toetje was verrassend! Ik kom zeker terug, al was het maar om de rest van de kaart ook te proeven!
Het volgende is meer een klacht naar Albert Hein: de restaurants die aan deze spaaractie meedoen ontvangen er niks voor! Dus het inleveren van die spaarkaart is enkel en alleen een win-win actie voor AH ????

Da Braccini is een echte aanrader!
Grazie mille!
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Gemoedelijk, ruim restaurant. Heerlijke sfeer. Echt italiaans restaurant, menu en eten. Vriendelijk en klantgericht personeel. Heerlijke gerechten. Vers en zeer smaakvol. Een aanrader!
Grazie Raymond!
Kathrien V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Het eten smaakt zoals je zou verwachten van een italiaanse oma. De smaken zijn authentiek, goede service en zeker de wisselende kaart is een aanrader om er vaker te gaan eten.
Monique C.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Na aantal maanden weer eens terug en het was weer heerlijk. Hartelijke vrouwen, prima volle rode huiswijn, pasta met truffel die qua dominantie precies goed zat en wat was het zoute brood ook lekker. Dik in orde, prijs relatief dun. Tot weer snel!
R.G. S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Prettige en vriendelijke bediening. Authentieke Italiaanse gerechten. Geen ruime wijnkeuze maar wat er op de wijnkaart staat heeft een leuke prijs en is van uitstekende kwaliteit
zelda84 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Het eten hier was heerlijk. Een grote schaal met anti-pasti, met oa mozzarella met verse vijgen, parmaham, garnalen en linzensalade. Daarna allebei een kleine pasta gegeten. Volle smaken, je proeft dat het verse producten zijn en vers bereid is. Echt genieten van goed eten. De zaak zat wel vol en was wat gehorig, maar we kregen een fijn plekje achterin. Ik ben zo blij met dit restaurant! Ik ben echt een kritische eter, bij veel restaurant-eten denk ik: "dit kan ik ook, maar dan beter". Maar de gerechten van Da Braccini zijn echt top. Wijn erbij was lekker, bediening was vriendelijk maar vooral druk met de andere tafels. Maar is begrijpelijk op een drukke zaterdagavond. Kortom, we hebben een hele fijne avond gehad.