Da Braccini

24-A Regentesselaan 2562 CS Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Da Braccini

Al het moois uit Italië

Een thuishaven voor menig Italië-liefhebber waar Monica Braccini al jaren de scepter zwaait in de keuken. Met dagverse en seizoensgebonden producten zet ze geweldige heerlijkheden op tafel. Het restaurant heeft een 'casa mia, è casa sua' ambiance, dus voel je thuis en geniet!

Meer informatie over restaurant Da Braccini

9,3
9,1
Tante Irma I.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk eten. Vooral de pasta met garnalen. Gezellige lieve bediening. Gaan gauw weer.
Betty K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het was de eerste keer voor ons in Da Braccini, het was heerlijk eten, en heerlijke wijn. En bovenal een gastvrije ontvangst. Wij gaan zeker snel terug!
Esther-uit-Delft .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Dit is precies zoals een Italiaans restaurant hoort te zijn. Het ruikt er heerlijk, de mensen zijn gastvrij en het eten is geweldig. Top avond gehad.
Thea T.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Een prettige avond met lekker eten, in een fijne atmosfeer met prima ontvangst en bediening.
Manon O.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Goed restaurant! Lekker eten, aardige bediening.
Wij gaan zeker nog een keer terug.
Fleur H.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk eten en vriendelijke bediening. De antipasta misto was gevarieerd en had meer fantasie dan ik wel eens tegenkom bij andere Italianen. De rib-eye was ongelooflijk mals en smakelijk en de tiramisu was subliem. Heel romig, met amper koffiesmaak. Precies zoals ik hem lekker vind. Erg leuk eten en zeker de moeite waard op uit te proberen. Ik ga zeker terug.
grazie mille!
C V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Goed Italiaans restaurant met een hele persoonlijke sfeer. Prettige ontvangst en bediening door vriendelijk personeel. Eten van prima kwaliteit. Een aanrader!
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Altijd genieten hier!
Eric M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Zoals te doen gebruikelijk uitstekend gegeten; deze keer met vrienden, die ook allemaal zeer positief waren over de locatie, eten, drinken en service
Grazie mille ! Monica
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Geweldig, iedere keer weer een verrassing wat er op de kaars staat.
Alles kan je vragen, als het in huis is word het gelijk voor je klaar gemaakt.
Tot gauw weer.
Attente gezellige bediening
* italiaanse sfeer * in Den Haag
mar B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
het restaurant is gezellig en ademt een ontspannen sfeer. Personeel vriendelijk en met alle wensen wordt rekening gehouden, je voelt je echt gast en.......het eten is (h)eerlijk!
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Gezellig, fijne bediening, aandacht en uitstekende keuken, mooie smaken en het ruikt al heerlijk als je binnenkomt! Een van de beste Italiaanse restaurants van Den Haag e.o.
Anneleen D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Bijzonder goed eten, hele leuke en persoonlijk bediening, attent, meelevend en niet te professioneel. Kan eigenlijk niet beter. Morgen weer!
Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Lekker gegeten maar we hadden er meer van verwacht. Lazen in het AD dat het de beste Italiaan van Nederland is maar dit is het in onze ogen niet. Bediening prima.
Wat jammer om te horen, ben eigenlijk wel benieuwd wat er in u beleving niet lekker was qua eten...
Marjolijn W.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij Monica, gezellige sfeer prima bediening en weer verrassende nieuwe gerechten op de menukaart.
grazie mille! Heel fijn om te lezen...
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Vriendelijke bediening en uitstekende Italiaanse keuken. Leuke inrichting en gezellige sfeer. Aanrader!
Ard D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Als buurtbewoners zijn we altijd erg trots op Da Braccini. Zeer hartelijke bediening, fantastische pasta's, heerlijk vlees, mooie wij (Rosso di Montalcino) en toch een briljante Tiramisu om te delen. Bij het afrekenen nog een praatje met Monica en een huisgemaakte Limoncello maken de beleving compleet.
Nel D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wij hebben zaterdag (deze keer met onze kinderen ) weer ontzettend lekker gegeten. Ook de vegetariërs waren erg tevreden over de samenstelling van de gerechten. De sfeer is prima en je wordt leuk en enthousiast ontvangen . Op het laatste moment konden we onze reservering voor 3 personen nog omzetten in 5.
Grazie mille !!
Mpj L.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Top authentieke Italiaanse gerechten wisselend menu vriendelijk en gezellig personeel en de prijzen zijn billijk (een woord dat je niet zo vaak meer hoort ????) . Is ons vaste feel good restaurant geworden