Over het restaurant Da Braccini

Al het moois uit Italië

Een thuishaven voor menig Italië-liefhebber waar Monica Braccini al jaren de scepter zwaait in de keuken. Met dagverse en seizoensgebonden producten zet ze geweldige heerlijkheden op tafel. Het restaurant heeft een 'casa mia, è casa sua' ambiance, dus voel je thuis en geniet!

Meer informatie over restaurant Da Braccini

9,3
9,3
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Ik wa hier met mijn vrouw en mijn moeder van 90, we hebben een geweldige avond gehad, het eten was heerlijk, wijn per glas helemaal goed. Genoeg parkeergelegenheid
dirkvansoelen .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Lekkere burata en mooie verse pasta met paddenstoelen en parmasam. leuke sympathieke italiaan met liefde voor koken. de huiswijnen zijn prima net als de bediening.
Fijn ! Grazie mille
Cmaartense .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Het eten was echt fantastisch! Echt italiaans, bijzonder eten.
Er was een zieke in de bediening, hierdoor moesten we iets langer wachten.
Helaas is de akoestiek heel slecht! Veel raampartij en geen gordijnen om het geluid te absorberen. Dit is het enige minpunt.
Wij gaan zeker terug!
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Da Braccini loopt het risico aan zijn eigen succes ten onder te gaan. Keuken en bediening konden de grote toeloop op vrijdagavond 13 mei niet aan. Combinatie van reserveringen en een "onverwacht groot aantal spontane binnenkomers", luidde het excuus. Ruim anderhalf uur wachten voordat je hoofdgerecht op tafel staat en dat in een restaurant met een boven-gemiddeld prijsniveau: dat is een bittere ervaring. Lang wachten op de wijn, lang wachten op het brood (kwam niet eerder dan het voorgerecht): het was typisch zo'n avond van het lange lijdzame wachten... En toen ook nog eens het opnemen van onze dessert-bestellingen maar duurde en duurde, besloten we aan de kwelling een eind te maken en de rekening te vragen. Die kwam trouwens razend snel... Da Braccini heeft een aardige keuken op een leuke locatie, maar maakte onze avond tot een regelrechte deceptie. Wat een vreselijke tegenvaller.
Hallo Frank, je hebt helemaal gelijk! Vrijdag de 13e was inderdaad een heftige avond, en de wet van Murphy was op jullie tafel van toepassing, mijn oprechte excuses hiervoor!
Hopelijk komt u nog een keer eten en kunnen wij het goedmaken met u...
ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Ook dit keer heerlijk gegeten in ons buurtrestaurant. Vriendin uit Amsterdam was ook enthousiast over interieur, het uitzicht op de Regentesselaan, de vriendelijke ontvangst en natuurlijk de fijne keuken. Prachtig voorgerecht van asperges, portobello en tomino kaasje. Het was moeilijk kiezen uit de pasta's, maar de tortelli gevuld met geitenkaas, citroen en pecorino werd door de vriendin zeer gewaardeerd. Zij was blij een klein portie besteld te hebben, want het is behoorlijk machtig. Mijn Pasta Eleonora met truffel, ham, tuinerwtjes en pastinaak was heel mooi op smaak. Daarna de verrukkelijke citroentaart met koffie en limoncella maakte het helemaal af. We blijven terugkomen!
grazie mille!!
klasinagroeneveld .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Altijd gezellig en lekker eten bij Da Braccini! En heerlijk dat het menu aan het seizoen aangepast wordt. Dat samen met de goede zorgen van het personeel maken het elke keer weer tot een feest om hier te eten! Ook voor mijn tafelgenoot met koemelk- en notenallergie konden er aangepaste gerechten geserveerd worden.
grazie mille!!
Elma L.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Voor de 1e keer hier gegeten. Wat n geweldige verrassing. Zupetta di mare vooraf, vol met zeevruchten en zalig van smaak. Daarna een heerlijke pasta met porcini en truffel, en toen lamskoteletjes, die werkelijk hemels waren. Heel vriendelijk en attent personeel, een gezellige entourage. Wij komen hier zeker terug.
Grazie mille!!
Antoine M.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Geweldig ontvangen en heerlijk gegeten. De huisgemaakte limoncello ( van sinaasappelen weliswaar) is overheerlijk en zoals we die dronken op Capri!
Mooie wijnkaart! met recht cucina italiana !! Tot snel weer!
grazie mille!
amulderfysio .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
warm ogend restaurant bij binnenkomst. lekkere amuse, goede huiswijn. pasta gegeten. ruime en bijzondere keuze. maakt daardoor keuze moeilijker , maar leuker. prettige bediening leuke avond gehad.
Imkje T.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Heerlijk gegeten met verrassende toepassing van asperges in combinatie met portobello en kaas. Ook de pasta met truffel was heel lekker.
De gastvrouwen hielden ons goed in de gaten en waren attent.
Debbie V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Genoten bij Da Branccini. Uitstekende bediening, heerlijk eten, lekkere sfeer.... Kortom een mooi avondje uit. Wij komen binnenkort weer terug.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Gezellig restaurant met goede service. De wijnkaart is gevarieerd en biedt mooie wijnen. De gerechten zijn smaakvol en gul.
Vynes_ .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Afgesproken met vriendin, niet zoveel tijd, wel veel trek in wat lekkers. We zaten te borrelen bij cafe Emma, Braccini is goed, niet enorm bijzonder, wel verzorgd.
Leuke frisse meid in de bediening, lekker enthousiast. Voorgerecht was lekker en goed op smaak. Hoofdgerecht machtig en wat eenduidig van smaak. Leuke kaart, aardige wijnen per glas, gezellige inrichting.
Prima adres, basic, in de buurt. Aanstekelijk is de lol en het plezier dat iedereen uitstraalt die hier werkt!
Leonore D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Heerlijk gegeten. Gezellige sfeer, iedereen doet erg zijn/haar best om het goed te laten verlopen. Wij hadden vooraf inktvis en pasta van het huis. Heerlijk. Ook de saltimbocca en de kalfslever waren heerlijk. We konden het toetje van het huis ook niet overslaan, chocoladetaartje met een pepertje! Wij komen zeker terug.
Eric K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Dit is een errug leuk lokaal restaurant op de Regentesselaan. Uitstraling en sfeer vind ik echt goed. Ik vond het eten prima in orde. Vandaar het cijfer 8. Echter, een van mijn tafelgenoten, had de special besteld, steak met een blue-berry sauce, en deze was gewoon niet goed. Te taai en veel vetstukken. De resten waren duidelijk aanwezig op haar bord. We hebben hier ook melding van gemaakt. Met deze opmerking is helaas niets gedaan. Dat vind ik jammer, en eerlijk gezegd nogal slordig.
Daarnaast is de AH actie hier niet geldig terwijl ze wel in de AH folder verschijnen. Een onduidelijk verhaal. Dit is iets wat management moet oplossen met AH. Nu bestaat er onduidelijkheid voor de klant.
Dank voor u reactie. Het is jammer dat wij er tijdens het diner niet van op de hoogte zijn gesteld,
dan hadden wij dit voor u kunnen oplossen. Echter gebeurde dit achteraf en was het bord nagenoeg leeg zodat wij er niets meer aan konden doen. Wij proberen altijd onze gasten blij de deur uit te laten gaan. Wat de AH actie betreft zaten wij hiervoor vol, er zijn maar een aantal tafels voor deze actie beschikbaar. Restaurants beslissen zelf hoeveel tafels zij daarvoor beschikbaar stellen.
Cordiali saluti,
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Het enige waar ik echt spijt van heb is dat ik hier heb gegeten met de Albert Heijn bonnen! Het was lekker, maar het menu was niet helemaal mijn smaak. Ik zou zelf zeker iets anders gekozen hebben.

Dat gezegd hebbende, de kwaliteit van het eten was echt weer erg goed. De wijn (Shiraz) was zelfs extreem goed voor de prijs. De zaak is zoveel beter dan wat je van een buurtrestaurant kan verwachten. Maar helaas heeft kwaliteit (zelfs met AH-bonnen) ook een prijs....

Dank voor u reactie. Begrijp alleen niet helemaal goed wat u bedoelt!
Saluti,

Reactie van proever:

Ik bedoel dat het redelijk prijzig is en dat ik liever a la carte had gegeten, zodat ik helemaal mijn eigen menu had kunnen samenstellen. Maar het eten was echt heerlijk en we hebben en erg leuke avond gehad, dus bedankt!
bepgraaf .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Met de AH bonnen een heerlijk menu gegeten. Vooraf gevulde met geitenkaas, vitello tonato. Het was beiden even heerlijk.
Goed gebakken slibtongen en parelhoen.
De tafels staan goed verspreid, zodat je geen last hebt van andere bezoekers.
De bediening is heel vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader.
Helena S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Wij hadden besproken met de AH restaurant actie! Prima 3 gangen keuze menu. Verzorgd restaurant met zeer vriendelijke bediening!!! Eten was super want Monica Braccini kookt heerlijk!
Grazie mille!!
info374 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Zeer vriendelijke dames in de bediening, lekker eten, bereid van eerlijke producten.
Goede betaalbare wijn en gelukkig niet alleen in fles maar ook in karaf met halve liter.
Fijn om te horen, grazie!
bep.zuidwijk .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
het eten was heerlijk, we hadden het Ah menu,de keuken leverde snel en er kon ook een speciaal gerecht op verzoek gemaakt worden, wel ruim van tevoren aangeven, de serveerster ging als een wervelwind door de zaak, heel vriendelijk en professioneel, wat de akoestiek betreft zou er heel wat te verbeteren zijn voor mensen met een hoorapparaat is het bijna niet te doen, en ouderen zijn er heel veel en er komen er nog wel een aantal bij en ze hebben wat te besteden
Bedankt voor u recensie, het klopt dat de acoustiek niet geweldig is als het heel druk is. We gaan trachten er wat aan te doen.