Da Braccini

24-A Regentesselaan 2562 CS Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Da Braccini

Al het moois uit Italië

Een thuishaven voor menig Italië-liefhebber waar Monica Braccini al jaren de scepter zwaait in de keuken. Met dagverse en seizoensgebonden producten zet ze geweldige heerlijkheden op tafel. Het restaurant heeft een 'casa mia, è casa sua' ambiance, dus voel je thuis en geniet!

Meer informatie over restaurant Da Braccini

9,3
9,1
Irmgard D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Mijn partner had fazant en ik Angus-biefstuk, een héél klein schaaltje met wat kleine stukjes aardappel en te verwaarlozen groenten. Het vlees en ook de fazant waren taai en niet te eten. Mijn partner klaagde bij de serveerster, waarop de eigenaresse/kokkin met mijn partner in debat ging, Voor het geleverde waren de prijzen belachelijk hoog. Een ander echtpaar een tafeltje verder was het 100% met mijn partner eens, deze hadden ook de fazant besteld. Mijn partner raadde de eigenaresse nog aan, het gerecht wat meer "aan te kleden", maar ze werd boos. Ik ga hier niet meer naar toe en zal dit restaurant ook niet aanraden, jammer! Misschien is pasta en risotto meer haar genre??
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Gisteravond met collega's er gegeten voor de 4de keer was weer overheerlijk alles was met liefde en zorg bereid bediening is zoals altijd geduldig en zorgzaam.
ik zeg
fino alla prossima volta!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Had hoge verwachtingen van Da Braccini ; ging licht teleurgesteld naar Noord Holland terug vanwege het feit, dat alles erg zout smaakte. Jammer maar helaas
Jelle B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een mooie ambiance. Kaart met verfijnde gerechten. Attent en vriendelijk personeel. Echt een aanrader, wij komen hier zeker terug.
Ot J.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Uitmuntend eten! Goede wijnkaart. Voor fijnproevers is dit top. Niet goedkoop, dat spreekt vanzelf.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten in dit leuke restaurant met zeer vriendelijke bediening. Korte wachttijden. De menuus wijzigen regelmatig. Ga hier zeker vaker na toe
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Zo doorgaan
Helen D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk eten en vriendelijke bediening
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wij hebben lekker gegeten in Da Braccini en zullen zeker nog eens terug komen. Vriendelijke ontvangst, keuze uit lekkere gerechten en een sfeervolle entourage. Ook de mogelijkheid tot keuze van (kleinere) porties vind ik een pluspunt. Het schijnt dat de menukaart geregeld wisselt. Omdat het restaurant volledig was volgeboekt was het helaas wat aan de rumoerige kant.
Weer geweldig lekker gegeten
Fijne bediening en mooie gerechten
Tot de volgende keer!
Herman H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Gewoon weg geweldig van de service tot het eten de dames zijn fantastisch
Ron K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Wat een voorbeeldig restaurant is dit toch! Elke gast wordt direct bij binnenkomst welkom geheten, de jas aangenomen en naar tafel geleid. Mónica Braccini zwaait de scepter ín de keuken en vanuit de keuken naar de gasten.
Prachtige menukaart met bijzondere Italiaanse gerechten. Wat dat betreft is maar een handjevol Italiaanse restaurants in Den Haag de moeite waard om te bezoeken. Er zijn er sowieso veel te veel.
Da Braccini is meer dan de moeite waard voor de liefhebber van de echte Italiaanse keuken. Ditmaal at ik een kwarteltje vooraf en patrijs als hoofdgerecht. Mijn vriendin een mooie tartaar en met porcini gevulde tortellini met een truffelsaus. Alles perfect bereid en gepresenteerd met een mooi garnituur. Wijnkaart met voldoende keuze uit betaalbare en de betere wijnen.
Hier géén gezeur over een kosteloze karaf water, géén aandringen op een 'bubbeltje' vooraf (meestal € 6 voor een goedkope Prosecco) of het quasi 'aanbieden' van een Grappa bij de koffie, die later voor € 7 op de rekening staat.
Daarom: een voorbeeldig restaurant. Zowel qua inrichting en sfeer, vriendelijkheid personeel, originaliteit en kookperfectie!
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
we hebben op ons 25 jarig huwelijk met de kinderen er geweldig gegeten mooie gerechten ik ben een enorme liefhebber van de italiaanse keuken en heb al div. italiaanse restaurants bezocht maar Da Branchini stijgt hier wel met kop en schouder boven uit, ook het personeel vriendelijk en aardig oog voor detail zeker net zo belangrijk niet voor niets het beste restaurant van 2016 we komen er zeker terug
buik V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Prima gegeten voor prima prijs
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Ik hoop de volgende keer een betere score te kunnen geven als de inktvis ( polpo ) beter is schoongemaakt , want deze keer zat er zowel bij het voorgerecht als hoofdgerecht zand in de inktvis, jammer!!
Voor de rest was het eten bij mijn familielid oke en vind ik de zaak qua sfeer ,bediening , service het aanbevelen waard.
Johanna B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
wij waren denk ik niet gelukkig met plaatsing van onze tafel, met minder sfeer en uitzicht op goedkope affiches.
Dank voor uw reactie. Jammer dat u dit zo ervaren heeft, ook jammer dat u dit gisteravond niet aan ons hebt laten weten dan hadden wij wellicht een oplossing kunnen vinden.
De goedkope affiches snap ik echter niet helemaal?

met vriendelijke groet,

Da Braccini
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het interieur is niet design en ook niet oubollig Italiaans maar gewoon echt eenvoudig gezellig. De service is supervriendelijk en efficiënt. Het eten gewoonweg heerlijk. We hebben met z'n vijven uitgebreid gedineerd met antipasti, pasta (soms gedeeld want anders werd het teveel), hoofgerecht en dessert of Sgroppino. Ook voor mijn dochter vegetariër is er keuze. Zij had de pasta van de dag met ricotta en citroen. Angus beef en rib eye voor de heren en kalfslever voor mezelf. Allemaal overheerlijk. En een uitstekende Barolo erbij. Het was niet de eerste keer dat we hier kwamen en we komen zeker terug!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten en zeer aardig personeel.
Tante Irma I.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Vooral de pasta met garnalen. Relaxte sfeer. Bediening gezellig en lief. Zorgde de echt voor dat wij een gezellige avond uit hadden. Komen gauw weer terug.
Tante Irma I.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk eten. Vooral de pasta met garnalen. Gezellige lieve bediening. Gaan gauw weer.