Da Braccini

24-A Regentesselaan 2562 CS Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Da Braccini

Al het moois uit Italië

Een thuishaven voor menig Italië-liefhebber waar Monica Braccini al jaren de scepter zwaait in de keuken. Met dagverse en seizoensgebonden producten zet ze geweldige heerlijkheden op tafel. Het restaurant heeft een 'casa mia, è casa sua' ambiance, dus voel je thuis en geniet!

Meer informatie over restaurant Da Braccini

9,3
9,1
Cobysto .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
We hebben een heerlijke avond gehad. Heel lekker gegeten met een goed glas wijn en prettige bediening.
Alles was heerlijk vers. Graag tot een volgende keer.
Ciska B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het eten en de bediening fantastisch. Gezellig druk, alle tafels bezet, maar er was niets te merken van enige stress. Heel goed restaurant.
Kristel M.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Heerlijk gegeten en een prima service! aanrader
Guido N.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Prima eten en fijne bediening. Reden om zeker weer te gaan. En authentiek Italiaans.

Ik moet van iens nog even doorgaan voor het aantal tekens van 120. Nou iens ik antwoord altijd kort en krachtig.
Dus blabla is verder niet nodig en doe die beperking weg.
Bart C.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Wij komen hier al jaren, en met een goede reden: echt top eten. De gerechten zijn eenvoudig en verfijnd. Bediening zeer attent. Aanrader: de sgroppino als nagerecht!
Christine W.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Het is een fantastisch restaurant met vriendelijke service en een heerlijke menu's.
ontvangst en bediening zijn zeer goed.
tot de volgende keer!!
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Altijd een voorrecht om hier te eten. Da Braccini is de sleutel voor een geslaagde avond! Heerlijk eten in combinatie met mooie wijn en super bediening.
Erwin A.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Zoals eerder, hartelijk onthaald, heerlijk en gezellig gegeten en zeer tevreden weer huiswaarts.
Willem G.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
We hebben ons prefect verzorgd gevoeld, heerlijk gegeten in een fijne, toch 'n beetje Italiaanse sfeer!
we komen hier graag nog eens terug
Hanni V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Heerlijk gegeten, fijne bediening, gezellige sfeer. Aanrader, en bij gelegenheid komen we vaker.
Menukaart - volgens informatie internetsite - vernieuwd regelmatig, bood ons naar onze smaak, meer dan goede en voldoende, keus.
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Da Braccini is met afstand mijn favoriete Italiaanse restaurant in Den Haag, om verschillende redenen. In de eerste plaats natuurlijk vanwege het eten: de pasta's en hoofdgerechten zijn altijd vol van smaak en komen ernstig dicht in de buurt van hoe je ze krijgt in trattoria's in Italie. Ideaal is ook dat de kaart regelmatig verandert en je dus telkens iets anders kunt proeven. Die verandering gaat mee met de seizoenen, wat zorgt voor gerechten die eindeloos veel origineler zijn dan die bij veel andere Italianen. Hier in de wintermaanden niet ook weer die saltimbocca of ossenhaas met pepersaus, maar een mooi stuk hert in rode wijn of een heerlijke fazant. De tweede reden om hier telkens terug te komen is de fantastische sfeer, die vooral gemaakt wordt door de gastvrouw die je altijd weer een thuisgevoel weet te geven. Doordat het restaurant op een hoek ligt, is er prettig veel lichtinval en toont de zaak ruimtelijk. Dat de prijzen hier ook nog eens heel schappelijk zijn, maakt het plaatje helemaal compleet.
Enny S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Alle zes hebben we genoten van het heerlijke eten, de prettige bediening en de gezellige sfeer.
Leuk dat Monica nog gauw een flesje bier bracht toen ze bij vertrek merkte dat er een jarige in ons gezelschap was!
Een aanrader. we komen zeker terug.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een ontspannen gezellig sfeer , leuke bediening.
Je merkt dat er veel gasten zijn die graag terug komen !
Veerle24 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Heerlijk gegeten bij Da Braccini. Gerechten zijn bereid met verse producten van zeer goede kwaliteit. Vriendelijke en vlotte bediening. Wij komen hier zeker terug!
Marese R.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Heerlijk en bijzonder eten, uitstekende bediening en goede akoestiek, uitzonderlijk in de horeca. Enige minpuntje: ze zijn altijd vol, maar dat begrijp je na bovenstaande info. Een topper in Den Haag
Scipio V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Fijn gegeten, voortreffelijk restaurant. Was ook helemaal vol, dat zegt genoeg. En overigens, ondanks de drukte steeds persoonlijk verwend.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Hartelijke ontvangst; uitstekende wijnen en goed gecombineerd met heerlijke gerechten. Vooral geweldige pasta. Een aanrader.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten, Een gerecht delen is absoluut geen probleem en dat is tegenwoordig wel bijzonder. Ik kom dan ook zeker terug.
Nathalie G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De sfeer en inrichting waren ook heel fijn. We hebben besloten dat dit ons nieuwe favoriete italiaanse restaurant is!
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Vriendelijke ontvangst. Mooie ambiance. Goed advies. Soepele aan passing dieet. Portobello smaakte voortreffelijk. Hertenfilet mooie rose. De huis wijn is prima. Restaurant was vol, maar bediening nam alle timid voor de gasten. Een echte aanrader!