Over het restaurant Da Braccini

Al het moois uit Italië

Een thuishaven voor menig Italië-liefhebber waar Monica Braccini al jaren de scepter zwaait in de keuken. Met dagverse en seizoensgebonden producten zet ze geweldige heerlijkheden op tafel. Het restaurant heeft een 'casa mia, è casa sua' ambiance, dus voel je thuis en geniet!

Meer informatie over restaurant Da Braccini

9,3
9,3
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
we hebben op ons 25 jarig huwelijk met de kinderen er geweldig gegeten mooie gerechten ik ben een enorme liefhebber van de italiaanse keuken en heb al div. italiaanse restaurants bezocht maar Da Branchini stijgt hier wel met kop en schouder boven uit, ook het personeel vriendelijk en aardig oog voor detail zeker net zo belangrijk niet voor niets het beste restaurant van 2016 we komen er zeker terug
buik V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Prima gegeten voor prima prijs
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Ik hoop de volgende keer een betere score te kunnen geven als de inktvis ( polpo ) beter is schoongemaakt , want deze keer zat er zowel bij het voorgerecht als hoofdgerecht zand in de inktvis, jammer!!
Voor de rest was het eten bij mijn familielid oke en vind ik de zaak qua sfeer ,bediening , service het aanbevelen waard.
Johanna B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
wij waren denk ik niet gelukkig met plaatsing van onze tafel, met minder sfeer en uitzicht op goedkope affiches.
Dank voor uw reactie. Jammer dat u dit zo ervaren heeft, ook jammer dat u dit gisteravond niet aan ons hebt laten weten dan hadden wij wellicht een oplossing kunnen vinden.
De goedkope affiches snap ik echter niet helemaal?

met vriendelijke groet,

Da Braccini
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het interieur is niet design en ook niet oubollig Italiaans maar gewoon echt eenvoudig gezellig. De service is supervriendelijk en efficiënt. Het eten gewoonweg heerlijk. We hebben met z'n vijven uitgebreid gedineerd met antipasti, pasta (soms gedeeld want anders werd het teveel), hoofgerecht en dessert of Sgroppino. Ook voor mijn dochter vegetariër is er keuze. Zij had de pasta van de dag met ricotta en citroen. Angus beef en rib eye voor de heren en kalfslever voor mezelf. Allemaal overheerlijk. En een uitstekende Barolo erbij. Het was niet de eerste keer dat we hier kwamen en we komen zeker terug!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten en zeer aardig personeel.
Tante Irma I.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Vooral de pasta met garnalen. Relaxte sfeer. Bediening gezellig en lief. Zorgde de echt voor dat wij een gezellige avond uit hadden. Komen gauw weer terug.
Tante Irma I.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk eten. Vooral de pasta met garnalen. Gezellige lieve bediening. Gaan gauw weer.
Betty K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het was de eerste keer voor ons in Da Braccini, het was heerlijk eten, en heerlijke wijn. En bovenal een gastvrije ontvangst. Wij gaan zeker snel terug!
Esther-uit-Delft .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Dit is precies zoals een Italiaans restaurant hoort te zijn. Het ruikt er heerlijk, de mensen zijn gastvrij en het eten is geweldig. Top avond gehad.
Thea T.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Een prettige avond met lekker eten, in een fijne atmosfeer met prima ontvangst en bediening.
Manon O.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Goed restaurant! Lekker eten, aardige bediening.
Wij gaan zeker nog een keer terug.
Fleur H.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk eten en vriendelijke bediening. De antipasta misto was gevarieerd en had meer fantasie dan ik wel eens tegenkom bij andere Italianen. De rib-eye was ongelooflijk mals en smakelijk en de tiramisu was subliem. Heel romig, met amper koffiesmaak. Precies zoals ik hem lekker vind. Erg leuk eten en zeker de moeite waard op uit te proberen. Ik ga zeker terug.
grazie mille!
C V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Goed Italiaans restaurant met een hele persoonlijke sfeer. Prettige ontvangst en bediening door vriendelijk personeel. Eten van prima kwaliteit. Een aanrader!
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Altijd genieten hier!
Eric M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Zoals te doen gebruikelijk uitstekend gegeten; deze keer met vrienden, die ook allemaal zeer positief waren over de locatie, eten, drinken en service
Grazie mille ! Monica
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Geweldig, iedere keer weer een verrassing wat er op de kaars staat.
Alles kan je vragen, als het in huis is word het gelijk voor je klaar gemaakt.
Tot gauw weer.
Attente gezellige bediening
* italiaanse sfeer * in Den Haag
mar B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
het restaurant is gezellig en ademt een ontspannen sfeer. Personeel vriendelijk en met alle wensen wordt rekening gehouden, je voelt je echt gast en.......het eten is (h)eerlijk!
Deoude56 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Gezellig, fijne bediening, aandacht en uitstekende keuken, mooie smaken en het ruikt al heerlijk als je binnenkomt! Een van de beste Italiaanse restaurants van Den Haag e.o.