Da Braccini

24-A Regentesselaan 2562 CS Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Da Braccini

Al het moois uit Italië

Een thuishaven voor menig Italië-liefhebber waar Monica Braccini al jaren de scepter zwaait in de keuken. Met dagverse en seizoensgebonden producten zet ze geweldige heerlijkheden op tafel. Het restaurant heeft een 'casa mia, è casa sua' ambiance, dus voel je thuis en geniet!

Meer informatie over restaurant Da Braccini

9,3
9,1
D. F.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
We hebben genoten, wachttijd mag iets korter. Kwaliteit van het eten was buitengewoon. Bediening professioneel en heel vriendelijk.
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Een heel gezellige avond met familie; Lekker gegeten en gedronken in een sfeervolle ambiance. Het voorgerecht (misto en vegetarisch) was zeer goed evenals de pinot grigio, zowel bij het voor als hoofdgerecht. Vervolgens een heerlijk dessert met als afzakkertje een limoncello.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Vriendelijke ontvangst. Door mooi weer een tafel op het buitenterras, keurig verzorgd.
Italiaans eten op zijn best. Dank Monica en Teckla!
Bastiaan G.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Het eten was fantastisch! bediening Goed ontzettend lekker. probeer vooral de Limoncello die is zelfgemaakt.
K. V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Eten bij Da Braccini is altijd een traktatie. Overheerlijk eten, mooie wijn en een fijne gastvrije ontvangst.
Maarten H.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Mooie kleine kaart, goede wijnen, vriendelijk personeel, stukje meer brood en minder wachtijd tussen de gerechten, kom zeker terug.
Anja O.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Wij hebben bij Da Bracinni heerlijk Italiaans kunnen eten. Gecombineerd met een lekker Italiaans wijntje en goede bediening is dit een aanrader. Wij komen zeker nog vaak terug. Om teleurstelling te voorkomen is vooraf reserveren een verstandige optie.
Margreet L.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Ik was eindelijk weer eens op tijd met reserveren, want het is altijd volle bak bij Monica! En we zijn blij dat we een tafeltje konden bemachtigen. Het was als altijd: heerlijk eten in een ongedwongen sfeer. Leuke en attente meiden in de bediening. Je kunt in spijkerbroek met gympjes komen, maar ook in je mooiste jurk op hakken. Iedereen is welkom. Wij komen hier graag!
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Goede kwaliteit van het eten. Service prima,. Goed meubilair en voldoende ruimte. Prijs/kwalieit alleszins redelijk. xxxxx
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Doordeweekse avond rustig, om 21:30. uur restaurant leeg. Wij werden extra snel geholpen zodat de zaak snel gesloten kon worden. Jammer!
Dick G.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Het eten was teleurstellend !!
B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
prijs kwaliteit is ok en gerechten goed op smaak, maar porties zijn nogal aan de kleine kant; dames porties. Behalve de nagerechten, die zijn dan weer flink... enneh dames? ALs iemand om caffeinevrije koffie vraagt niet stiekem gewone koffie geven he? hele nacht wakker gelegen...
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijk restaurant. Ontspannen, goedeservice, gezellig. En super eten.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Het eten was heerlijk, de zaak is prachtig met dat halfronde raam zodat veel mensen aan het raam kunnen zitten. De ontvangst was wel goed, maar ik verwachtte op zijn Italiaans een begroeting aan tafel door de eigenaar(es). Die is uitgebleven. Ik kwam zodoende niet echt in Italiaanse sferen.
Lilian K.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Goed en lekker eten, alles tot in de puntjes verzorgd.
Fijne bediening. vlot maar niet gehaast.
Voelde mij welkom en een aanrader voor de Italiaanse keuken, ik kom zeker terug!
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Het eten is er perfect, ook de sfeer is goed.
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Wat een gezellig restaurant ! Fantastische keuken ! Gezellige correcte bediening ! Zeker een restaurant om terug te komen
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Vriendelijke ontvangst, attente bediening. Aantrekkelijke gerechten op de kaart met o.a. een goed gevulde vissoep en heerlijk lamsvlees. Aanrader!
Nico K.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Hoofdgerecht liet lang op zich wachten.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Prima gegeten voor een keurige prijs kwaliteitsverhouding. De kaart gaf een goede keuzemogelijkheid voor zowel vlees als vis en de pasta's konden zowel als voor en als hoofdgerecht gekozen worden. Gezellige familiaire ambiance en zeer vriendelijke informele bediening.