Da Braccini

24-A Regentesselaan 2562 CS Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Da Braccini

Al het moois uit Italië

Een thuishaven voor menig Italië-liefhebber waar Monica Braccini al jaren de scepter zwaait in de keuken. Met dagverse en seizoensgebonden producten zet ze geweldige heerlijkheden op tafel. Het restaurant heeft een 'casa mia, è casa sua' ambiance, dus voel je thuis en geniet!

Meer informatie over restaurant Da Braccini

9,3
9,1
g.v.b. B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2013
heerlijk gegeten met 4 personen,antipasti allemaal lekkere gerechtjes,zwarte pasta met pulpo,wel goed al dente,heerlijk,kalfsvlees ook top met aardappeltjes, groenten en salade geserveerd en de zeebaars met vongole was ook erg lekker,de porties zijn ook aan de ruime kant,maar toch nog een stukje taart geprobeert en daar hadden we geen spijt van.als je dan nog een plekje heb neem vooral een scropino,ala minuut geklopt,aanrader
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2013
Werkelijk ontzettend lekker gegeten in deze tent! De antipasto was goed. Het voorgerecht (pasta met rucola en garnalen) echt grandioos, het hoofdgerecht (een klassieke saltimbocca) was de lekkerste die ik ooit gehad heb.

Wat ik dan wel weer ontzettend jammer vond was dat de (goede) huiswijn op was en we hierna alleen hele dure wijn per glas konden bestellen. Lichtelijk ergelijk was de toch ons-kent-ons sfeer van het personeel dat zich regelmatig terugtrok met binnenlopende en niet etende gasten. Dit hoort eigenlijk niet bij zo'n goede tent!
Wilfred V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2012
Eerst even dit: sinds augustus 2012 kun je hier nu pinnen!
Weer goed gegeten hier; rilettes van vis en garnalen en, respectievelijk, tournedos met bospaddestoelen (eekhoorntjesbrood van uitstekende kwaliteit in royale hoeveelheid) en konijn in rode wijn. Gevarieerde groente en lekkere krokante aardappels uit de oven, goed/subtiel Italiaans gekruid. Misschien zat er zoveel eekhoorntjesbrood bij de tournedos omdat dit de eerste bestelling van het gerecht was - en de cheffin nog een foto van het gerecht moest maken:), maar laten we hopen dat dat niet het geval was: de hoeveelheden zijn hier eigenlijk altijd in orde.
Als je hier lekker wilt eten voor weinig geld, neem dan de antipasto vegetariano en daarna een (klein) pastagerecht: dat is voor velen genoeg. De antipasto is elke keer weer een verrassing en in verse pasta zijn ze hier gewoon erg goed.
O ja, ook de huiswijnen zijn prima. Enige minpuntje vanavond: het duurde even voordat we ons tweede gals wijn konden bestellen.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2012
Erg leuk restaurant om buiten te eten in een mooie buurt. Maar ook mooi van binnen. De 6 ik gegeven heb voor Service komt door het feit je niet kunt betalen met pin. De bediening was uitstekend en persoonlijk. Wanneer je wel kunt pinnen zou ik voor Service een 8 hebben gegeven. Belangrijk natuurlijk is de kwaliteit van het eten. Die is goed. Erg smakelijk allemaal met mooie verse ingrediënten.
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Heerlijke vegetarische antipasti gegeten, met o.a. gegratineerde gevulde champignons. een perfect ingelegd artisjokhartje, en zalige olijven. De spaghetti met olie, pepertjes, knoflook en nog veel meer en de gevulde pasta met roomsaus waren uitstekend, en de huisgemaakte taart smolt in de mond. Lekkere wijn, lieve bediening.