Da Braccini

24-A Regentesselaan 2562 CS Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Da Braccini

Al het moois uit Italië

Een thuishaven voor menig Italië-liefhebber waar Monica Braccini al jaren de scepter zwaait in de keuken. Met dagverse en seizoensgebonden producten zet ze geweldige heerlijkheden op tafel. Het restaurant heeft een 'casa mia, è casa sua' ambiance, dus voel je thuis en geniet!

Meer informatie over restaurant Da Braccini

9,4
9,1
rdbruijn .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Vooraf de antipasti mista gegeten, met alle varianten, heerlijk. Daarna de verse Pasta van Maria. overheerlijk, De Parelhoen volgde, en langzaam gegaarde filet, prima. Na de chocoladetaart (erg machtig maar lekker) en de heerlijke tiramisu. Kortom, niet te kiezen, allemaal lekker. Het decor kreeg deze avond een tien, door een spontaan optreden van 4 aanwezige italiaanse artiesten met traditionele muziek.
Loes G.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Eten was gewoon goed, verzorgd, smakelijk. Aardige bediening. Niets op aan te merken.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hallo Loesje,
Wat fijn dat je het naar je zin hebt gehad....grazie mille Monica Braccini
Jeannette P.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
We komen hier geregeld eten en worden altijd blij. Kaart wisselt vaak. Als voor hadden we de gegrilde groenten met een kaasje uit de oven. Hoofd lekkere verse pasta's een met verse vijgen en parmaham en de andere met pesto van munt, basilicum, hazelnoot en amandelen, heerlijk! Mooi glas wijn erbij wat wil je nog meer....
Hallo Foodlover,

Zo fijn om dit te lezen want daar gaat het ook om, gasten blij te maken grazie mille
Monica Braccini

K. V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Zoals altijd enorm lekker gegeten. We komen er om de 2-3 maanden en de kaart is iedere keer anders, maar altijd interessant en erg lekker. De service is ook echt service: zeer attent en vriendelijk, het was een prachtige avond dus werd er meteen een tafeltje bij buiten gezet zodat ook wij buiten konden zitten. Wij zijn fan!
Grazie mille....
Monica Braccini
LeoDekker D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Tafel gereserveerd voor 7 personen. Gezellige ontvangst, aardige klant- en kindvriendelijke bediening. Gemoedelijke sfeer. Heerlijk gegeten, compliment voor de keuken! En met AH-actie 3x gratis. We komen zeker nog een keer terug.
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2014
Wat een leuke plek Da Braccini op de Regentesselaan in Den Haag. Leuke kaart met wat 'andere' Italiaanse gerechten dan bij andere Italiaanse restaurants. Heerlijk voorgerechtje gegeten met octopus en aardappel. Speelt in op het seizoen met zuiglam op de kaart. Jammer dat van de desserts zeker twee niet verkrijgbaar waren, terwijl dit nu juist de specialiteiten leken van dit restaurant.
Bediening was vriendelijk, attent, behulpzaam en gaf suggesties toen een van ons een dessert wilde dat niet op de kaart voorkwam.
Prima ruimte, tafeltjes staan niet 'op elkaar' zodat we geen gesprekken van onze buren hoorden. Kortom, prima plek voor een smakelijke maaltijd met vriendelijke bediening.
Hallo Eneri,
Wat fijn dat je het naar je zin hebt gehad bij ons, hopelijk tot een volgende keer.
Buona Pasqua ...Monica Braccini
Eveline R.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Hier op een zaterdagavond gegeten met vrienden, wij waren hier nog niet eerder geweest en de ontvangst was aller vriendelijkst. We kregen een amuse van bruschetta met olijven tapenade die vlak smaakte. Als voorgerecht werd er geadviseerd om de antipasto misto te nemen voor de hele tafel (8 personen) dit zou voor keuken makkelijker zijn ? Ben er maar van uit gegaan dat de jongeman nog het een en ander moet leren. We hebben zelf om de wijnkaart moeten vragen (wijnen waren erg lekker), en de hoofdgerechten werden pas opgenomen toen het voorgerecht al op tafel stond. Het zijn kleine maar niet onbelangrijke puntjes. De 4 dames gingen voor de pasta en de 4 heren voor het vlees welke er allemaal goed uit zag, mijn partner had zuiglam in witte wijn wat erg goed was. Dit kon helaas niet van de pasta worden gezegd, ik had triangoli gevuld met zwaardvis maar ik vond ook dit gerecht erg vlak van smaak en duur voor het gebodene ( 6 stuks voor €18.50). Desserts zijn niet echt genuttigd er is 1 tiramisu doorgegaan en 1 grand dessert wat niet echt grand was, kleine 1 haps stukjes en dit voor €10.50. Al met al voor mij persoonlijk niet voor herhaling vatbaar, bediening is vriendelijk, de kokkin ook en leuk dat ze een rondje langs de tafels maakt, maar de akoestiek is rond uit vreselijk, wat een herrie aan je hoofd en dat is erg jammer. Ik was blij naar buiten te kunnen, ik ben op het gebied van italiaans eten wel het een en ander gewend en voor mij kwam dit helaas niet in de buurt.
Jammer dat u dit zo ervaren heeft, ook jammer dat u niet aan de kokkin, ik dus, uw ervaringen met het eten heeft gedeeld. Ik heb het toch aan de hele tafel gevraagd! Het is altijd fijn om feedback van mijn gasten te krijgen, ter plekke en niet gelijk via een recensie op iens.
e P.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2013
Een warme inrichting, gecombineerd met de grote ramen, een prettig decor. De bediening was ontspannen, vriendelijk en attent, terwijl het toch aardig vol was. We deelden 1 antipasto misto als voorgerecht, dit was geen enkel probleem. Het waren ook erg lekkere diverse hapjes, en voor ons drieën als voorgerecht echt voldoende. Ik had de parelhoen als hoofdgerecht. Deze was een beetje droog, er had wat meer saus bij gekund, maar qua smaak in orde.
Maar dan de onvolprezen rode sangiovese huiswijn! Zwoel, vol, vanille, kortom alles wat je nodig hebt om op te warmen op een koude winteravond.
Marinella B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Met een groep vriendinnen hier gegeten tijdens de Italiaanse dinerdagen. Prima menu met een uitstekend wijnarrangement. Er waren een paar dames die niet alles wat in het menu stond konden eten vanwege allergieën maar dat was geen enkel probleem. Zij kregen een vervangend gerecht. Erg gezellige sfeer en zeer attente en vriendelijke bediening. Een no-nonsens restaurant waar je waar voor je geld krijgt. Zeker een aanrader!
Anne-Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2013
Gisterenavond met 4 vriendinnen hier gegeten. Een gezellig knus restaurant. Een 4 gangen diner van Iens Italiaanse Dinerdagen. Super vriendelijke bediening die de gerechten en de bij passende wijnen prima en met heel veel enthousiasme en passie uitlegde.
Met als afsluiter koffie met een zelf gemaakte limoncello
Een aanrader.
Ferran W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2013
Lekker rumoerig Italiaans eten in 'Cantina Sociale' stijl. Voorgerecht mosseltjes, aan de overkant melanzane alla parmigiana. Imponerende Barbera d'Asti van Lavignone erbij, flesje S.Pellegrino, het begin is goed. Hoofdgerecht bavette ai funghi porcini, aan de overkant tortelloni (grote tortellini) ai funghi porcini. Volgens de jongedame van de bediening werd die geserveerd met een heerlijke roomsaus, maar de room was kennelijk op want de pasta was gortdroog en bleef dus grotendeels onaangeroerd. Jammer, een goede chef laat dit niet zo zijn keuken uit gaan en anders had altijd de serveerster nog kunnen denken: wat mis ik toch in dit plaatje? Prijs/kwaliteit is verder helemaal prima, maar die pasta zorgt wel voor een serieus minpuntje.
g.v.b. B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2013
heerlijk gegeten met 4 personen,antipasti allemaal lekkere gerechtjes,zwarte pasta met pulpo,wel goed al dente,heerlijk,kalfsvlees ook top met aardappeltjes, groenten en salade geserveerd en de zeebaars met vongole was ook erg lekker,de porties zijn ook aan de ruime kant,maar toch nog een stukje taart geprobeert en daar hadden we geen spijt van.als je dan nog een plekje heb neem vooral een scropino,ala minuut geklopt,aanrader
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2013
Werkelijk ontzettend lekker gegeten in deze tent! De antipasto was goed. Het voorgerecht (pasta met rucola en garnalen) echt grandioos, het hoofdgerecht (een klassieke saltimbocca) was de lekkerste die ik ooit gehad heb.

Wat ik dan wel weer ontzettend jammer vond was dat de (goede) huiswijn op was en we hierna alleen hele dure wijn per glas konden bestellen. Lichtelijk ergelijk was de toch ons-kent-ons sfeer van het personeel dat zich regelmatig terugtrok met binnenlopende en niet etende gasten. Dit hoort eigenlijk niet bij zo'n goede tent!
Wilfred V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2012
Eerst even dit: sinds augustus 2012 kun je hier nu pinnen!
Weer goed gegeten hier; rilettes van vis en garnalen en, respectievelijk, tournedos met bospaddestoelen (eekhoorntjesbrood van uitstekende kwaliteit in royale hoeveelheid) en konijn in rode wijn. Gevarieerde groente en lekkere krokante aardappels uit de oven, goed/subtiel Italiaans gekruid. Misschien zat er zoveel eekhoorntjesbrood bij de tournedos omdat dit de eerste bestelling van het gerecht was - en de cheffin nog een foto van het gerecht moest maken:), maar laten we hopen dat dat niet het geval was: de hoeveelheden zijn hier eigenlijk altijd in orde.
Als je hier lekker wilt eten voor weinig geld, neem dan de antipasto vegetariano en daarna een (klein) pastagerecht: dat is voor velen genoeg. De antipasto is elke keer weer een verrassing en in verse pasta zijn ze hier gewoon erg goed.
O ja, ook de huiswijnen zijn prima. Enige minpuntje vanavond: het duurde even voordat we ons tweede gals wijn konden bestellen.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2012
Erg leuk restaurant om buiten te eten in een mooie buurt. Maar ook mooi van binnen. De 6 ik gegeven heb voor Service komt door het feit je niet kunt betalen met pin. De bediening was uitstekend en persoonlijk. Wanneer je wel kunt pinnen zou ik voor Service een 8 hebben gegeven. Belangrijk natuurlijk is de kwaliteit van het eten. Die is goed. Erg smakelijk allemaal met mooie verse ingrediënten.
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Heerlijke vegetarische antipasti gegeten, met o.a. gegratineerde gevulde champignons. een perfect ingelegd artisjokhartje, en zalige olijven. De spaghetti met olie, pepertjes, knoflook en nog veel meer en de gevulde pasta met roomsaus waren uitstekend, en de huisgemaakte taart smolt in de mond. Lekkere wijn, lieve bediening.