Da Braccini

24-A Regentesselaan 2562 CS Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Da Braccini

Al het moois uit Italië

Een thuishaven voor menig Italië-liefhebber waar Monica Braccini al jaren de scepter zwaait in de keuken. Met dagverse en seizoensgebonden producten zet ze geweldige heerlijkheden op tafel. Het restaurant heeft een 'casa mia, è casa sua' ambiance, dus voel je thuis en geniet!

Meer informatie over restaurant Da Braccini

9,3
9,1
alessiomelis .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Goed eten en prima bediening!
Rustige en kalme atmosfeer. Een redelijke prijs met genoeg keuzemogelijkheden. Personeel is uiterst vriendelijk.
Arrivederci.
Scipio .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Wat een fijne plek, je bent er gelijk welkom. Maar dat laat onverlet: de liefde gaat door de maag. Daar is prima voor gezorgd. Zo genoot mijn vrouw werkelijk met volle teugen van een Zupetta di Mare, rijk gevuld met o.m. coquilles en gamba's. Enige nadeel: hoe kom je er met de rest van de gerechten nog overheen? Tja, laat ik zo zeggen: geen klachten over de pasta van de dag (met veel pesto) of over de kabeljauwhaasjes. En bijpassende wijnen ook prima.
Zelf at ik Culatello di Zibello (lekker), pasta met vongole, octopus en gemarteld en een fantastische entrecote. En samen als dessert snoepen van alles. Kortom: aanbevolen!
Wat fijn, grazie mille
Maria A.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Sinds Monica een nieuwe gastvrouw heeft ben ik nog meer onder dd indruk.
Eten is überhaupt heerlijk
Side dishes soms een beetje veranderen want als je vaker komt dan is variatie wel aardig

Wijnen top

Rekening houden met allergieën... Top.

Ga zo door
grazie mille
Sarah V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Heerlijk gegeten in een intieme persoonlijke sfeer met een professionele en super attente gastvrouw......Gezelligheid alom! Eten een absolute 10.......... aanrader!!!
Henri D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Prettige ontvangst door gastvrouw. Het eten was in één woord fantastisch. Smaakvol, prima porties en rustige bediening. Tafelwater uit de kraan, geen probleem. Prima wijnkaart. Goede prijs / prestatie verhouding.
Grazie mille, fijn dit te horen...
Monica&Team
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2015
Gisteren een top avond gehad bij 'da Branccini'. Tango de noche, was het thema. Dus geen gewone a la carte avond, maar live muziek.
We kregen vooraf wat brood en daarna 2 heerlijke verse pasta's met salade.
Goed bereid en juist op smaak. Als toetje een huisgemaakte tiramisu met een espresso.
Kortom, een hele gezellige avond met voor deze avond, een goede keuze wat het eten betreft.
De volgende keer kom ik beslist weer.
Monica en je team, ga zo door!
Grazie mille Petra xx
Huub A.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Uitstekende vriendelijke bediening. Goede prijs/ kwaliteitverhouding van de gerechten. Dranken relatief aan hoge kant wat betreft prijs.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Een super gezellige avond in een prima ambiance met buitengewoon lekker eten en goede wijnen. Echt een aanrader! Job well done.
Grazie mille, fijn om te horen..
Ike T.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Wederom bij Da Braccini gegeten. Dit keer met de kinderen. Een andere kaart met voor ons nieuwe gerechten. Voor de kinderen veelal gerechten die iets te avontuurlijk waren. Met betrekking tot de voorgerechten was dat voor de keuken geen enkel probleem. Zij konden bijvoorbeeld rundercarpaccio bestellen. Vlees was goed op smaak maar iets te dik gesneden. Ik had iets nieuws: coquilles met een stukje zeeduivel in sambuca-likeur geflambeerd. Wauw, dat was heel lekker. Ga ik thuis ook maar eens proberen te maken. 1 van de kinderen had een voorgerechtschotel met diverse koude hapjes. Bord was leeg, dus het zal wel goed geweest zijn. Ik heb er niet eens van kunnen proeven. Voor de hoofdgerechten was het voor allen avontuurlijk. De kinderen hadden met geitenkaas en citroen gevulde pasta. Die was voor hen een brug te ver. Maar toch geprobeerd. Daar kon ik dus wel van proeven en ik kon hen wel begrijpen. Ik vond de pasta op zich wel lekker maar het is wel een gerecht waar je aan moet wennen qua smaakcombinatie. Ik had zelf kalfsvlees met spinazie, provolone-kaas en porcini. Lekker (veel ook) al had ik zelf waarschijnlijk een andere kaas erbij geserveerd.
Wij dachten nog plek over te hebben voor het nagerecht en bestelden die dan ook. Dat was echter een kleine vergissing want wij kregen het niet op. De desserts waren best zoet maar wel lekker. Kortom, wederom prima avond gehad met zeer charmante bediening en Monica Braccini was opnieuw een grote ster in de keuken. Dit restaurant moet je 1 keer geprobeerd hebben, waarna je zeker blijft terugkomen.
robert S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Gezellig Italiaans restaurant. Vriendelijke goede bediening. Hoofdgerecht van kwartels met vulling van walnoten was voortreffelijk. Mooie wijnkaart, goede huiswijn
Wilhelmina S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2014
De ontvangst was heel prettig en vriendelijk. Interieur heeft een warme uitstraling.
Gelegen op een gezellige hoek aan de Regentesselaan. Een heerlijk driegangen menu.
Vooraf gekozen voor Antipasto classico en partner een zachte en toch pittige romige pompoensoep.
De zeebaarsfilet op een bedje van bloemkool- couscous en citroenolie en chilipepertje was fris en zacht. De kalfsvleesfilet met zachte tomatensaus en Provolonekaas was licht krokant en zacht pittig van smaak. De koffie en zelfgemaakte limoncello en tiramisu waren voortreffelijk. De bediening was vriendelijk en onderhoudend. Kortom wij waren een heerlijke avond uit. Dit keer waren wij met z'n tweetjes maar de volgende keer, als er iets te vieren valt, kiezen wij voor dit restaurant.

Hallo Wilhelmina,
Grazie voor deze feedback. Heel fijn om te horen dat jullie het naar je zin hebben gehad en dat alles klopte.
Tanti saluti,
rdbruijn .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Vooraf de antipasti mista gegeten, met alle varianten, heerlijk. Daarna de verse Pasta van Maria. overheerlijk, De Parelhoen volgde, en langzaam gegaarde filet, prima. Na de chocoladetaart (erg machtig maar lekker) en de heerlijke tiramisu. Kortom, niet te kiezen, allemaal lekker. Het decor kreeg deze avond een tien, door een spontaan optreden van 4 aanwezige italiaanse artiesten met traditionele muziek.
Loes G.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Eten was gewoon goed, verzorgd, smakelijk. Aardige bediening. Niets op aan te merken.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hallo Loesje,
Wat fijn dat je het naar je zin hebt gehad....grazie mille Monica Braccini
Jeannette P.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
We komen hier geregeld eten en worden altijd blij. Kaart wisselt vaak. Als voor hadden we de gegrilde groenten met een kaasje uit de oven. Hoofd lekkere verse pasta's een met verse vijgen en parmaham en de andere met pesto van munt, basilicum, hazelnoot en amandelen, heerlijk! Mooi glas wijn erbij wat wil je nog meer....
Hallo Foodlover,

Zo fijn om dit te lezen want daar gaat het ook om, gasten blij te maken grazie mille

K. V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Zoals altijd enorm lekker gegeten. We komen er om de 2-3 maanden en de kaart is iedere keer anders, maar altijd interessant en erg lekker. De service is ook echt service: zeer attent en vriendelijk, het was een prachtige avond dus werd er meteen een tafeltje bij buiten gezet zodat ook wij buiten konden zitten. Wij zijn fan!
Grazie mille....
LeoDekker D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Tafel gereserveerd voor 7 personen. Gezellige ontvangst, aardige klant- en kindvriendelijke bediening. Gemoedelijke sfeer. Heerlijk gegeten, compliment voor de keuken! En met AH-actie 3x gratis. We komen zeker nog een keer terug.
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2014
Wat een leuke plek Da Braccini op de Regentesselaan in Den Haag. Leuke kaart met wat 'andere' Italiaanse gerechten dan bij andere Italiaanse restaurants. Heerlijk voorgerechtje gegeten met octopus en aardappel. Speelt in op het seizoen met zuiglam op de kaart. Jammer dat van de desserts zeker twee niet verkrijgbaar waren, terwijl dit nu juist de specialiteiten leken van dit restaurant.
Bediening was vriendelijk, attent, behulpzaam en gaf suggesties toen een van ons een dessert wilde dat niet op de kaart voorkwam.
Prima ruimte, tafeltjes staan niet 'op elkaar' zodat we geen gesprekken van onze buren hoorden. Kortom, prima plek voor een smakelijke maaltijd met vriendelijke bediening.
Hallo Eneri,
Wat fijn dat je het naar je zin hebt gehad bij ons, hopelijk tot een volgende keer.
Buona Pasqua ...Monica Braccini
Eveline R.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Hier op een zaterdagavond gegeten met vrienden, wij waren hier nog niet eerder geweest en de ontvangst was aller vriendelijkst. We kregen een amuse van bruschetta met olijven tapenade die vlak smaakte. Als voorgerecht werd er geadviseerd om de antipasto misto te nemen voor de hele tafel (8 personen) dit zou voor keuken makkelijker zijn ? Ben er maar van uit gegaan dat de jongeman nog het een en ander moet leren. We hebben zelf om de wijnkaart moeten vragen (wijnen waren erg lekker), en de hoofdgerechten werden pas opgenomen toen het voorgerecht al op tafel stond. Het zijn kleine maar niet onbelangrijke puntjes. De 4 dames gingen voor de pasta en de 4 heren voor het vlees welke er allemaal goed uit zag, mijn partner had zuiglam in witte wijn wat erg goed was. Dit kon helaas niet van de pasta worden gezegd, ik had triangoli gevuld met zwaardvis maar ik vond ook dit gerecht erg vlak van smaak en duur voor het gebodene ( 6 stuks voor €18.50). Desserts zijn niet echt genuttigd er is 1 tiramisu doorgegaan en 1 grand dessert wat niet echt grand was, kleine 1 haps stukjes en dit voor €10.50. Al met al voor mij persoonlijk niet voor herhaling vatbaar, bediening is vriendelijk, de kokkin ook en leuk dat ze een rondje langs de tafels maakt, maar de akoestiek is rond uit vreselijk, wat een herrie aan je hoofd en dat is erg jammer. Ik was blij naar buiten te kunnen, ik ben op het gebied van italiaans eten wel het een en ander gewend en voor mij kwam dit helaas niet in de buurt.
Jammer dat u dit zo ervaren heeft, ook jammer dat u niet aan de kokkin, ik dus, uw ervaringen met het eten heeft gedeeld. Ik heb het toch aan de hele tafel gevraagd! Het is altijd fijn om feedback van mijn gasten te krijgen, ter plekke en niet gelijk via een recensie op iens.
e P.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2013
Een warme inrichting, gecombineerd met de grote ramen, een prettig decor. De bediening was ontspannen, vriendelijk en attent, terwijl het toch aardig vol was. We deelden 1 antipasto misto als voorgerecht, dit was geen enkel probleem. Het waren ook erg lekkere diverse hapjes, en voor ons drieën als voorgerecht echt voldoende. Ik had de parelhoen als hoofdgerecht. Deze was een beetje droog, er had wat meer saus bij gekund, maar qua smaak in orde.
Maar dan de onvolprezen rode sangiovese huiswijn! Zwoel, vol, vanille, kortom alles wat je nodig hebt om op te warmen op een koude winteravond.
Marinella B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Met een groep vriendinnen hier gegeten tijdens de Italiaanse dinerdagen. Prima menu met een uitstekend wijnarrangement. Er waren een paar dames die niet alles wat in het menu stond konden eten vanwege allergieën maar dat was geen enkel probleem. Zij kregen een vervangend gerecht. Erg gezellige sfeer en zeer attente en vriendelijke bediening. Een no-nonsens restaurant waar je waar voor je geld krijgt. Zeker een aanrader!