Da Braccini

24-A Regentesselaan 2562 CS Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Da Braccini

Al het moois uit Italië

Een thuishaven voor menig Italië-liefhebber waar Monica Braccini al jaren de scepter zwaait in de keuken. Met dagverse en seizoensgebonden producten zet ze geweldige heerlijkheden op tafel. Het restaurant heeft een 'casa mia, è casa sua' ambiance, dus voel je thuis en geniet!

Meer informatie over restaurant Da Braccini

9,3
9,1
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Super lekker eten in een grandioze ambiance. Maandelijks een aantal nieuwe gerechten. Mooie wijnen. Zeer vriendelijke en professionele bediening. Ingrediënten voor een fantastische avond. Grazie Mille.
Albertpronk P.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Het eten was zeer goed. Fijne warme bediening sfeer.kortom aan te bevelen.
Kom zeker terug. Voor een ieder aan te bevelen.
Marjolei B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
De sfeer in de zaak is druk en gezellig. Voldoende servicegerichte bediening en een open keuken zorgt voor een prettige dynamiek. De keuze op de kaart is ruim voldoende. Ik heb het niet geteld maar in herinnering 8 voorgerechten, 5 pastagerechten en 6 vis-vlees en vegetarische gerechten. De keuken is eenvoudig en daarbij mijn enige aanmerking. ik vind de prijs wat aan de hoge kant.
Fijn dat u hat naar u zin heeft gehad, grazie mille!
Wilhelmina S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
We hebben weer genoten. Prettige ontvangst in een gezellig mooi ingericht restaurant. De pompoensoep was heerlijk en paste bij de herfstsfeer van die dag. Het kalfsvlees voorgerecht was subtiel. Vlees en visgerecht. Heerlijk!
Zo fijn dat dit restaurant praktisch bij ons om de hoek is.
Snuffy .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
We hebben gisteren bij Da Braccini gegeten en niks dan lof ! Werden vriendelijk ontvangen, kregen een goede uitleg over de kaart. Gerechten waren heerlijk. We gaan zeker terugkomen
Rob En Marian W.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Gisteravond een heerlijk gegeten. De bediening van de nieuwe kracht was goed, erg vriendelijk en attent. Een prestatie hoe iemand alleen in de keuken zo goed getimed alle maaltijden weet klaar te maken.
We komen zeker hier terug.
Grazie mille!
Gerty R.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Gisteravond heerlijk gegeten bij Da Braccini. Vaak voorbij gefietst, maar nog niet eerder gegeten. En nu met de AH actie is het er toch gelukkig van gekomen. Voorgerecht (pompoensoep) was heerlijk. En het dessert "taart van oma" uit de kunst. Zelden zo'n heerlijke taart gegeten (citroen en pijnboompitten). Ook de hoofdgerechten waren heel smaakvol. Voor onze kinderen was de formule met de twee pasta's prima. De sfeer is heel plezierig en gastvrij. Het was druk maar de akoestiek was overigens goed. Voor ons zeer zeker voor snelle herhaling vatbaar.
R. S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Da Braccini ligt midden in de wijk en voor ons op loopafstand. Dat is prettig ivm wijninname. We bellen vooraf of onze kleine hond mee mag. Hij blijft gedurende de hele maaltijd keurig onder de tafel, echt niemand tot last zijnd, het mag!
Voorgerecht bestaat uit Antipasti Classico. Een eclectische mix van heerlijke koude kleine hapjes van allerhande ingemaakte zaken en wat gesneden ham en worst. Door een misverstand met de bediening krijgen we één portie voor de drie volwassenen. We bestellen nog een portie bij, die wel vrij lang op zich laat wachten.
De hoofdgerechten bestaan uit een heerlijke pasta van de dag (orecchiette?) met een ragout van heerlijk zacht rundvlees die in rode wijn en kruiden is gegaard tot zachte draden. Mijn vrouw zegt dat het de lekkerst pasta is die we ooit bij Da Braccini hebben gegeten!
Na een fijne Tiramisu. Een goede is niet te zoet en is gemaakt met Mascarpone en niet met room. Deze is een goede!
Als wijn kiezen we de huiswijn uit Puglia, een lekkere Nero d'Avola.
We hebben wederom een fijne avond gehad en zullen blijven terugkomen! Dankje Monica en brigade!
Fijn om te horen, daar doen we het om! Grazie mille...
a M.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Dit restaurant zit op loopafstand voor ons, maar we waren er nog niet eerder geweest; tot deze AH-actie dus. De stijlvolle rustige inrichting roept een prettige sfeer op. De attente bediening g/heeft een warme persoonlijke toon. Gelukkig is er geen hinderlijke achtergrondmuziek. Het 3-gangen menu geeft voldoende keuze. De Vitello Tonato is opmerkelijk royaal en prima van smaak. Mijn pasta's verschillende merkbaar: de met kaas gevulde is weinig smaakvol, vooral in vergelijking met de pasta die een perfecte pesto saus heeft: pittig zacht en subtiel. Onze (witte) wijnkeuze blijkt ook goed; opvallend is wel dat de meeste wijnen best prijzig zijn: rond of (ver) boven de 30 euro. Het dessert is opmerkelijk bijzonder: een chocoladetaart en een citroentaart, maar dan héél anders !
Kortom, voor uiteindelijk 65 euro hebben we samen heerlijk gegeten en gedronken in een prima ambiance met warm personeel. Ik denk zo maar: tot de volgende keer !
Grazie mille, altijd fijn te horen dat wij onze gasten blij maken!
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Afgelopen zaterdag hebben mijn vrouw en ik overheerlijk gedineerd bij Da Braccini. Het een overheerlijk anti pasta als voorgerecht (diverse soorten vlees/vleeswaren!). Daarbij een goede huiswijn gedronken. Als tussengerucht een zalige pasta met een soort kaasen sambuca met citroen. Een vreemde combinatie, maar wel erg lekker. Als hoofdgerecht (gerecht van de dag) een fors stuk zwaardvis met gebakken roseval aardappelen en diverse groenten. Met een heerlijke witte wijn. Als afsluiter een lekkere espresso met een sinaasappel likeur. Het was fantastisch!
Albertpronk P.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Ik vond het eten erg goed.
er was een misverstand we kregen de gewone menukaart kozen wat uit en toen werd ons verteld dat dit niet de bedoeling was.!
maar wij konden er niets aan doen en kregen dus een aangepaste menukaart.
maar het eten was echt goed en speciaal.
Shelley O.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Ik en mijn vriend hebben lekker gegeten naar aanleiding van de Iens actie van de Albert Heijn. De porties waren alleen wat aan de grote kant. De wijn was heerlijk.
Babs B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Vanavond met 13 personen gegeten bij Monica en haar team.
Eerst een glas Prosecco op het gezelligste terras van Den Haag, daarna naar binnen voor een tafel vol met de meest uiteenlopende antipasti, gevolgd door heerlijke pasta's, zwaardvis en andere gerechten. Als afsluiter Tiramisu en citroentaart.
De dames zorgen, met hun hartelijkheid en fantastische kookkunsten, iedere keer weer voor een geweldige avond.
Het echte Italie op de hoek van de straat!
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Het was weer heerlijk! Vooral de zupetta di mare, echt smullen! Daarnaast zijn we ook uitstekend bediend en hebben we lekker rustig buiten gegeten. We komen snel weer terug!
alessiomelis .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Goed eten en prima bediening!
Rustige en kalme atmosfeer. Een redelijke prijs met genoeg keuzemogelijkheden. Personeel is uiterst vriendelijk.
Arrivederci.
Scipio V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Wat een fijne plek, je bent er gelijk welkom. Maar dat laat onverlet: de liefde gaat door de maag. Daar is prima voor gezorgd. Zo genoot mijn vrouw werkelijk met volle teugen van een Zupetta di Mare, rijk gevuld met o.m. coquilles en gamba's. Enige nadeel: hoe kom je er met de rest van de gerechten nog overheen? Tja, laat ik zo zeggen: geen klachten over de pasta van de dag (met veel pesto) of over de kabeljauwhaasjes. En bijpassende wijnen ook prima.
Zelf at ik Culatello di Zibello (lekker), pasta met vongole, octopus en gemarteld en een fantastische entrecote. En samen als dessert snoepen van alles. Kortom: aanbevolen!
Wat fijn, grazie mille
Sarah V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Heerlijk gegeten in een intieme persoonlijke sfeer met een professionele en super attente gastvrouw......Gezelligheid alom! Eten een absolute 10.......... aanrader!!!
Henri D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Prettige ontvangst door gastvrouw. Het eten was in één woord fantastisch. Smaakvol, prima porties en rustige bediening. Tafelwater uit de kraan, geen probleem. Prima wijnkaart. Goede prijs / prestatie verhouding.
Grazie mille, fijn dit te horen...
Monica&Team
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2015
Gisteren een top avond gehad bij 'da Branccini'. Tango de noche, was het thema. Dus geen gewone a la carte avond, maar live muziek.
We kregen vooraf wat brood en daarna 2 heerlijke verse pasta's met salade.
Goed bereid en juist op smaak. Als toetje een huisgemaakte tiramisu met een espresso.
Kortom, een hele gezellige avond met voor deze avond, een goede keuze wat het eten betreft.
De volgende keer kom ik beslist weer.
Monica en je team, ga zo door!
Grazie mille Petra xx
Huub A.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Uitstekende vriendelijke bediening. Goede prijs/ kwaliteitverhouding van de gerechten. Dranken relatief aan hoge kant wat betreft prijs.