Da Braccini

24-A Regentesselaan 2562 CS Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Da Braccini

Al het moois uit Italië

Een thuishaven voor menig Italië-liefhebber waar Monica Braccini al jaren de scepter zwaait in de keuken. Met dagverse en seizoensgebonden producten zet ze geweldige heerlijkheden op tafel. Het restaurant heeft een 'casa mia, è casa sua' ambiance, dus voel je thuis en geniet!

Meer informatie over restaurant Da Braccini

9,4
9,1
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Aardig restaurant. De verwachtingen waren hoog, gezien de uitstekende cijfers en ervaringen van anderen. Maar dat viel toch tegen. Geen enkele van de gerechten was niet goed, maar onderscheidend was het ook niet.
Ik kreeg de indruk dat er veel buurtgenoten aan tafel zaten, dat is ook niet zo gek bij een buurtrestaurant buiten het centrum. Om die reden is de hoge score voor service en decor nog wel te begrijpen. Maar als het om het eten gaat is de vriendelijke buur een beetje te aardig met de bijzonder hoge waardering.
Jammer dat u dit zo ervaren heeft maar evengoed bedankt voor u reactie.
Babs B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Vanavond met 13 personen gegeten bij Monica en haar team.
Eerst een glas Prosecco op het gezelligste terras van Den Haag, daarna naar binnen voor een tafel vol met de meest uiteenlopende antipasti, gevolgd door heerlijke pasta's, zwaardvis en andere gerechten. Als afsluiter Tiramisu en citroentaart.
De dames zorgen, met hun hartelijkheid en fantastische kookkunsten, iedere keer weer voor een geweldige avond.
Het echte Italie op de hoek van de straat!
Grazie mille!!
Kablensky M.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Op een drukke zomeravond kwamen wij vrij laat binnen bij dit restaurant. Het was druk en goed bezet, zowel binnen als buiten, maar niet vol. Leuke wijnkaart vooral de halve fles barolo die helaas deze avond niet meer voorradig was is echt leuk. Kaart is niet standaard (nederlands) Italiaans, geen pizza's en slechts enkele pastas maar veel originele leuke gerechten. Zo bestelden wij oa het gestoofde konijn en een gerecht met warme schelp en schaaldieren (zuppetta Di mare). Beide goed van smaak.
Heerlijke fles vermentino erbij en als dessert een klassieke tiramisu gedeeld. Erg prettig restaurant. Leuke ongedwongen sfeer en goede kwaliteitsproducten. Er miste een klein beetje 'wauw' effect wellicht kwam dit ook door de drukte.
Wij komen nog eens terug.
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Het was weer heerlijk! Vooral de zupetta di mare, echt smullen! Daarnaast zijn we ook uitstekend bediend en hebben we lekker rustig buiten gegeten. We komen snel weer terug!
alessiomelis .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Goed eten en prima bediening!
Rustige en kalme atmosfeer. Een redelijke prijs met genoeg keuzemogelijkheden. Personeel is uiterst vriendelijk.
Arrivederci.
Scipio .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Wat een fijne plek, je bent er gelijk welkom. Maar dat laat onverlet: de liefde gaat door de maag. Daar is prima voor gezorgd. Zo genoot mijn vrouw werkelijk met volle teugen van een Zupetta di Mare, rijk gevuld met o.m. coquilles en gamba's. Enige nadeel: hoe kom je er met de rest van de gerechten nog overheen? Tja, laat ik zo zeggen: geen klachten over de pasta van de dag (met veel pesto) of over de kabeljauwhaasjes. En bijpassende wijnen ook prima.
Zelf at ik Culatello di Zibello (lekker), pasta met vongole, octopus en gemarteld en een fantastische entrecote. En samen als dessert snoepen van alles. Kortom: aanbevolen!
Wat fijn, grazie mille
Maria A.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Sinds Monica een nieuwe gastvrouw heeft ben ik nog meer onder dd indruk.
Eten is überhaupt heerlijk
Side dishes soms een beetje veranderen want als je vaker komt dan is variatie wel aardig

Wijnen top

Rekening houden met allergieën... Top.

Ga zo door
grazie mille
Sarah V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Heerlijk gegeten in een intieme persoonlijke sfeer met een professionele en super attente gastvrouw......Gezelligheid alom! Eten een absolute 10.......... aanrader!!!
Henri D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Prettige ontvangst door gastvrouw. Het eten was in één woord fantastisch. Smaakvol, prima porties en rustige bediening. Tafelwater uit de kraan, geen probleem. Prima wijnkaart. Goede prijs / prestatie verhouding.
Grazie mille, fijn dit te horen...
Monica&Team
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2015
Gisteren een top avond gehad bij 'da Branccini'. Tango de noche, was het thema. Dus geen gewone a la carte avond, maar live muziek.
We kregen vooraf wat brood en daarna 2 heerlijke verse pasta's met salade.
Goed bereid en juist op smaak. Als toetje een huisgemaakte tiramisu met een espresso.
Kortom, een hele gezellige avond met voor deze avond, een goede keuze wat het eten betreft.
De volgende keer kom ik beslist weer.
Monica en je team, ga zo door!
Grazie mille Petra xx
Huub A.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Uitstekende vriendelijke bediening. Goede prijs/ kwaliteitverhouding van de gerechten. Dranken relatief aan hoge kant wat betreft prijs.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Een super gezellige avond in een prima ambiance met buitengewoon lekker eten en goede wijnen. Echt een aanrader! Job well done.
Grazie mille, fijn om te horen..
Ike T.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Wederom bij Da Braccini gegeten. Dit keer met de kinderen. Een andere kaart met voor ons nieuwe gerechten. Voor de kinderen veelal gerechten die iets te avontuurlijk waren. Met betrekking tot de voorgerechten was dat voor de keuken geen enkel probleem. Zij konden bijvoorbeeld rundercarpaccio bestellen. Vlees was goed op smaak maar iets te dik gesneden. Ik had iets nieuws: coquilles met een stukje zeeduivel in sambuca-likeur geflambeerd. Wauw, dat was heel lekker. Ga ik thuis ook maar eens proberen te maken. 1 van de kinderen had een voorgerechtschotel met diverse koude hapjes. Bord was leeg, dus het zal wel goed geweest zijn. Ik heb er niet eens van kunnen proeven. Voor de hoofdgerechten was het voor allen avontuurlijk. De kinderen hadden met geitenkaas en citroen gevulde pasta. Die was voor hen een brug te ver. Maar toch geprobeerd. Daar kon ik dus wel van proeven en ik kon hen wel begrijpen. Ik vond de pasta op zich wel lekker maar het is wel een gerecht waar je aan moet wennen qua smaakcombinatie. Ik had zelf kalfsvlees met spinazie, provolone-kaas en porcini. Lekker (veel ook) al had ik zelf waarschijnlijk een andere kaas erbij geserveerd.
Wij dachten nog plek over te hebben voor het nagerecht en bestelden die dan ook. Dat was echter een kleine vergissing want wij kregen het niet op. De desserts waren best zoet maar wel lekker. Kortom, wederom prima avond gehad met zeer charmante bediening en Monica Braccini was opnieuw een grote ster in de keuken. Dit restaurant moet je 1 keer geprobeerd hebben, waarna je zeker blijft terugkomen.
robert S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Gezellig Italiaans restaurant. Vriendelijke goede bediening. Hoofdgerecht van kwartels met vulling van walnoten was voortreffelijk. Mooie wijnkaart, goede huiswijn
Anneliezeanja .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Leuke en mooie tent met een leuke kaart.
Afgelopen vrijdagavond hebben wij dit restaurant bezocht en werkelijk heerlijk gegeten. De lamskotelletjes zijn to die for, maar naar mijn mening ontbrak een saus die dit gerecht af zou maken.
Helaas was het zo druk dat we wel heel erg lang op ons eten moesten wachten. De akoestiek is echter zo beroerd dat je in het geroezemoes soms veel moeite moet doen om je disgenoten te verstaan.
Wij gaan zeker terug.
Hallo Anneliezeanja,
Bedankt voor de positieve reactie, we zijn bezig om iets aan de akoestiek te doen want het is inderdaad storend. Excuses voor het lange wachten de nieuwe kaart had aardig wat voeten in aarde...tanti saluti Monica Braccini
Wilhelmina S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2014
De ontvangst was heel prettig en vriendelijk. Interieur heeft een warme uitstraling.
Gelegen op een gezellige hoek aan de Regentesselaan. Een heerlijk driegangen menu.
Vooraf gekozen voor Antipasto classico en partner een zachte en toch pittige romige pompoensoep.
De zeebaarsfilet op een bedje van bloemkool- couscous en citroenolie en chilipepertje was fris en zacht. De kalfsvleesfilet met zachte tomatensaus en Provolonekaas was licht krokant en zacht pittig van smaak. De koffie en zelfgemaakte limoncello en tiramisu waren voortreffelijk. De bediening was vriendelijk en onderhoudend. Kortom wij waren een heerlijke avond uit. Dit keer waren wij met z'n tweetjes maar de volgende keer, als er iets te vieren valt, kiezen wij voor dit restaurant.

Hallo Wilhelmina,
Grazie voor deze feedback. Heel fijn om te horen dat jullie het naar je zin hebben gehad en dat alles klopte.
Tanti saluti,
rdbruijn .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Vooraf de antipasti mista gegeten, met alle varianten, heerlijk. Daarna de verse Pasta van Maria. overheerlijk, De Parelhoen volgde, en langzaam gegaarde filet, prima. Na de chocoladetaart (erg machtig maar lekker) en de heerlijke tiramisu. Kortom, niet te kiezen, allemaal lekker. Het decor kreeg deze avond een tien, door een spontaan optreden van 4 aanwezige italiaanse artiesten met traditionele muziek.
Loes G.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Eten was gewoon goed, verzorgd, smakelijk. Aardige bediening. Niets op aan te merken.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hallo Loesje,
Wat fijn dat je het naar je zin hebt gehad....grazie mille Monica Braccini
Jeannette P.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
We komen hier geregeld eten en worden altijd blij. Kaart wisselt vaak. Als voor hadden we de gegrilde groenten met een kaasje uit de oven. Hoofd lekkere verse pasta's een met verse vijgen en parmaham en de andere met pesto van munt, basilicum, hazelnoot en amandelen, heerlijk! Mooi glas wijn erbij wat wil je nog meer....
Hallo Foodlover,

Zo fijn om dit te lezen want daar gaat het ook om, gasten blij te maken grazie mille

K. V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Zoals altijd enorm lekker gegeten. We komen er om de 2-3 maanden en de kaart is iedere keer anders, maar altijd interessant en erg lekker. De service is ook echt service: zeer attent en vriendelijk, het was een prachtige avond dus werd er meteen een tafeltje bij buiten gezet zodat ook wij buiten konden zitten. Wij zijn fan!
Grazie mille....