Da Braccini

24-A Regentesselaan 2562 CS Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Da Braccini

Al het moois uit Italië

Een thuishaven voor menig Italië-liefhebber waar Monica Braccini al jaren de scepter zwaait in de keuken. Met dagverse en seizoensgebonden producten zet ze geweldige heerlijkheden op tafel. Het restaurant heeft een 'casa mia, è casa sua' ambiance, dus voel je thuis en geniet!

Meer informatie over restaurant Da Braccini

jansco J.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Fon L.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Super slecht!!! mensen ga hier niet eten. Ze hebben totaal geen idee wat Italiaans eten is. Echt niet lekker! Vies voorafje. Er stond op de kaart Carpaccio maar het waren dikke plakken vet vlees dat ook nog eens smakeloos was. Ik geloof al die onderstaande recensies niet.
Michael L.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Wederom heerlijk gegeten hier. Vooraf een goddelijke carpaccio van lamsham, daarna pasta met lamsragu, en als hoofd een gestoofde lam, zo zacht en zo smaakvol. We kregen een uitstekend wijnadvies, een Frascati voor bij het lam. Enige commentaar dat ik kan geven is dat de porties zo groot zijn, dat ik het niet op kan. Maar dan krijg je gewoon een doggy bag mee naar huis. Vriendelijke en kundige bediening. Wij komen hier graag terug.
Kiete V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk gegeten met de familie, komen zeker weer terug. Het enige nadeel hier is dat het heel erg rumoerig is dus dat je elkaar lastig verstaat..............
etie S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Er werd behoorlijk rekening gehouden met vegetariers.
Bij een volle bezetting kan je elkaar slecht verstaan.
Esther L.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Fantastisch eten en mooi sfeervol restaurant. Aanrader!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Had er veel over gehoord en absoluut geen teleurstelling Mooi geprijsde kaart zowel wat eten als wijnen betreft
Alleen hoofdgerecht gegeten : Bavette goed van garing en Kalfslever Tiramisu en Kaasplanje als toet ook beide uitstekend Kortom een genoegelijke avond
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Gisteravond met mijn man hier gegeten en het was echt heerlijk, de bediening was geweldig, we komen hier echt nog een keer terug.
INGRID W.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Akoestiek is vreselijk
Hallo Ingrid, je hebt gelijk! We zijn met wat bedrijven bezig om dit op korte termijn op te lossen.
Excuses voor de overlast...Monica Braccini
Benjamin B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Een aanrader voor wie een verfijnd gemaakt gerecht weet te waarderen. Erg aardig personeel.
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Culinair hoogtepunt.
Nog nooit zo lekker Italiaans gegeten.
Originele gerechten, zeer vriendelijke bediening die weten waar ze het over hebben.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Margot S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten!
jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en de bediening was super vriendelijk. Restaurant is sfeervol ingericht.
Celine V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Op 24 feb 2017 met 5 personen heerlijk gegeten. Lekkere voorgerechten en goede wijn. Vriendelijke bediening. Een leuke avond gehad!
Nvt N.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Zondag voor het eerst hier gegeten, maar zeker niet voor de laatste keer. Wat een fantastisch Italiaans restaurant, we hebben genoten vanaf het moment dat we binnen kwamen tot we de deur weer uit liepen. Feest!! Bediening vriendelijk en gezellig, mooie wijnen en het eten was ronduit geweldig. De sfeer binnen is erg gezellig, bijna zonnig. Ik verheug me nu al op de volgende keer, een toppertje!
Anne-marie J.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten, mooie porties, heel attente en vriendelijke service, sfeervolle inriching, enig minpuntje de akoestiek, maar voor de rest een echte aanrader. Locatie bv ideaal voor een avondje uit in Theater de Nieuwe Regentes!
Sabine N.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Erg lekker gegeten. De bediening is erg vriendelijk en helpt je door persoonlijk advies te geven als je vragen hebt. De antipasti is echt een aanrader!
Henriette H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten, een prettige en relaxte sfeer en een vlotte bediening. Het interieur vind ik prachtig.
Lex E.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Alles klopt! De gerechten zijn duidelijk met zorg en liefde bereid er de beste ingrediënten vanuit de visie van de geweldige Monica! Top service.. gewoon top!