Da Braccini

24-A Regentesselaan 2562 CS Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Da Braccini

Al het moois uit Italië

Een thuishaven voor menig Italië-liefhebber waar Monica Braccini al jaren de scepter zwaait in de keuken. Met dagverse en seizoensgebonden producten zet ze geweldige heerlijkheden op tafel. Het restaurant heeft een 'casa mia, è casa sua' ambiance, dus voel je thuis en geniet!

Meer informatie over restaurant Da Braccini

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 18:00 - 22:30

Anne-marie J.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten, mooie porties, heel attente en vriendelijke service, sfeervolle inriching, enig minpuntje de akoestiek, maar voor de rest een echte aanrader. Locatie bv ideaal voor een avondje uit in Theater de Nieuwe Regentes!
Sabine N.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Erg lekker gegeten. De bediening is erg vriendelijk en helpt je door persoonlijk advies te geven als je vragen hebt. De antipasti is echt een aanrader!
Henriette H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten, een prettige en relaxte sfeer en een vlotte bediening. Het interieur vind ik prachtig.
Lex E.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Alles klopt! De gerechten zijn duidelijk met zorg en liefde bereid er de beste ingrediënten vanuit de visie van de geweldige Monica! Top service.. gewoon top!
Eleonora G.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het eten was echt Italiaans (geen concessies) en heerlijk! Het restaurant is gezellig en eenvoudig, maar zeer sfeervol ingericht. De service was uitstekend. Een absolute aanrader, met complimenten aan chef Monica!
JasperDijsel .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Guido J. V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Ten onrechte nog niet eerde bezocht toen ze op deze plek terecht kwamen. Dat is al bijna tien jaar. Komt ook omdat het er altijd terecht heel druk is en de behoefte uit eten te gaan bij ons vaak laat op de dag opkomt en dan is er geen plek meer.

Nu eens tijdig gereserveerd en het was fantastisch een heerlijke vissoep vooraf. De twee anderen uit het gezelschap de traditionele vitello tonato. Vervolgens iemand de due pasta's iemand het platgeslagen kalf (ik zou zeggen Italiaanse kalfssnitzel) en ik zelf een overheerlijk parelhoen gevuld met kruidige zachte kaas. Wij hadden zo lekker gegeten dat we een heerlijk toetje lieten voor de volgende keer. En ja de witte huiswijnen zijn top, vooral de Trebbiano. We gaan het vaker proberen te doen.
grazie mille !!
R. B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Uitstekende gerechten, goed van smaak, mooie aankleding. Huiswijn, Pinot grigio is aanrader. Dolcis heerlijk!

Komen zeker terug in deze zaak.
Renée D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Altijd nieuwsgierig naar de winnaar van de verkiezing Italië Magazine Restaurant van het Jaar (2016). Absolute top bij Da Braccini. Veel fantasie in de antipasti misto. De saltimbocca vloog werkelijk de mond in. Italiaanse aroma's denken ons aan vroegere vakanties denken. Op de wijnkaart werden we verrast door de Roero Arneis. Ooit in Piemonte van genoten; nu kan het in de Haagse residentie.
19081947 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Een goede ontvangst en een goede ambiance, hier voel je je meteen op je gamak. De sfeer is heel gemoedelijk en de menukaart biedt voldoende keus en wisselt bovendien maandelijks. De entrecote, black angus, die ik heb gegeten was botermals. Een aanrader is dit restaurant.....
Robbert-jan B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Top! Lekkerst gegeten in Den Haag tot op heden.
Piet J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Jammer dat er vrij slordig met het glutenvrije dieet van mijn vrouw werd omgesprongen. Het pastagerecht was nogal summier. De scroppino was lekker, maar wel een te kleine hoeveelheid. Zowel de prosecco als de wijn was van prima kwaliteit.
W. S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Volgens een tijdschrift dat alleen over Italië schrijft, zou Da Braccini het beste Italiaanse restaurant van Nederland zijn. Daarom togen we vol goede moed op een koude vrijdagavond naar dit restaurant wat eigenlijk een smaakparadijs zou moeten zijn. Daar zijn we snel van teruggekomen. Eerlijk gezegd vonden we al het eten zeer matig. De antipasti was smakeloos en het stuk entrecote dat vrijwel moederziel mij op het bord lag aan te staren heb ik elders stukken beter gegeten. De groente en wat petat die later kwamen, hadden het ook helemaal niet. Het nagerecht, de specialiteit van dag, een citroentaartje met was slagroom kon mij ook maar matig bekoren. Het was geen specialiteit, maar een doodgewoon taartje. Aan de bediening lag het allemaal niet, maar de classificatie zijnde het beste Italiaanse restaurant van Nederland klopt absoluut niet en is zwaar overdreven.
Frank Herreveld .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wat een feest is dit gezellige huiskamerrestaurant, alhoewel, wel een beetje grote huiskamer, maar je voelt je er direct thuis. Vriendelijke ontvangst, persoonlijke bediening, top service. Het eten was voortreffelijk, zowel het taartje van lasagna en de fruits de mer waren erg goed ls voorgerecht, als hoofdgerechten scaloppini en twee soorten pasta, top. Hoewel wij eigenlijk geen ruimte meer hadden in de maag toch maar 1 tiramisu die wij hebben gedeeld, gelukkig geen probleem, erg lekker!! De huiswijnen zijn erg goed, meestal mijd ik die, maar hier kan je die rustig nemen,erg lekker, de Barolo bij het hoofdgerecht was echt top!
Wij komen graag weer terug!
Tico R.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Erg lekker gegeten! En de service is bovengemiddeld persoonlijk, dat zien we toch zelden. Reden om terug te komen. De Valpolicella en de tiramisu waren ook goed trouwens.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Geweldige keuken, buitengewoon smakelijk en verrassende combinaties die je smaakpapillen aan het werk zetten! Als je pech hebt en andere gasten zijn wat rumoerig, kan een gesprek knap lastig worden. Akoestische aanpassingen gewenst.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Leuk restaurant. De gerechten voldeden aan onze verwachting. Geen opsmuk van allerlei overbodige toevoegingen . maar pure kwaliteit. De vers gemaakte pasta had een heerlijke subtiele smaak. De biefstuk was erg goed bereid, super mals en zacht . Er hing een gezellige sfeer en de bediening was zeer vriendelijk. Wij komen zeker terug.
Hallo meneer Jacobs, beetje late reactie maar bedankt voor u recensie! Grazie mille...
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het was weer fijn om Monica weer te ontmoeten en van haar kookkunst en gastvrijheid te mogen genieten.
We komen zeker weer terug.
Mickey V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijke avond gehad. Ondanks onze voorliefde voor de Italiaanse keuken nog niet eerder hier gegeten en dat is jammer want avondje da braccini is top. Ontvangst heel vriendelijk en snel aperitief geserveerd. Dat wordt met een crostini geserveerd met roomkaas en rode ui (heerlijk), gelukkig niet de bruschetta met tomaat die overal op tafel komt. Het menu bevat ook andere Italiaanse gerechten die je in andere restaurants niet ziet en nu in het seizoen ook wild. De open keuken en licht dragen bij aan fijne atmosfeer. De barollo was vrij aardig maar niet super. Eten was verrukkelijk, service top, we komen graag een keer terug
Johan R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
prima locatie. goede, attente en vriendelijke bediening. Kokkin serveert haar eigen gerechten uit met daarbij een uitleg van de gerechten. Zeer gemoedelijk en zeker voor herhaling vatbaar. Eerlijk italiaans eten zoals het hoort.