Da Braccini

24-A Regentesselaan 2562 CS Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Da Braccini

Al het moois uit Italië

Een thuishaven voor menig Italië-liefhebber waar Monica Braccini al jaren de scepter zwaait in de keuken. Met dagverse en seizoensgebonden producten zet ze geweldige heerlijkheden op tafel. Het restaurant heeft een 'casa mia, è casa sua' ambiance, dus voel je thuis en geniet!

Meer informatie over restaurant Da Braccini

9,1

Jouw recensie over het restaurant Da Braccini

Eindjes .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
De zeebaars was heerlijk, hoewel de zeekraal zouter was dan ik gewend ben, iets te zout naar mijn smaak. Mijn gezelschap vond de lasagne prachtig, maar een beetje gewoontjes, hoe je het zelf ook maakt. (Of zijn wij gewoon heel goede hobbykoks? ;-) Overall vonden wij het dit keer ietsje minder dan andere keren op deze plek - dat kan natuurlijk een keertje gebeuren; niet elk gerecht kan altijd maar een topper zijn. De wijnen zijn supergoed, ook de wijnen per glas, de desserts zijn om je vingers bij af te likken en de dames die Da Braccini runnen zijn aller hartelijkst. Dus wij blijven terugkomen.
Rene P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Een heel gezellige locatie. midden in een geode wijk. leuke sfeer doet denken aan een huiskamer sfeer. Eten is fantatisch. vooral de pasta's. uitgebreide wijnkaart. heerlijk genoten. zker een volgende keer.
Jacobien F.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
heerlij gegeten, mooi opgemaakte plaatjes en zeer smaakvol. Dit alles met een glimlach geserveerd. mooie invulling van gastvrijheid.
Johanna D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Héérlijk eten. prachtige lamsfilet, hele lekkere portobello, mooie wijnkaart met schappelijke prijzen en vriendelijke bediening. Aanrader. Wij komen zeker terug.
Ramon W.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Heel erg hoge kwaliteit, schier eindeloze gastvrijheid en fantastische bediening. Je ziet en vooral proeft de liefde waarmee chef Monica da Braccini haar gasten meeneemt naar haar Italië. Een reis die ik nog graag vaak kom maken!
Tommo1111 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Eten was prima, alleen de huisgemaakte limoncello viel niet in goede aarde. De actie / reactie van de bediening was ondermaats in deze.
Arnold W.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
vlotte leuke bediening.Eten zeer goed, smaken zijn goed op elkaar afgestemd.Hier kun je genieten van je maaltijd
D. F.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
We hebben weer prima gegeten. Kregen een ruime tafel voor onze groep van 10 personen. Zoals gewoonlijk was de bediening weer uitstekend.
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Een van de weinige restaurants waar je geen peper en zout nodig hebt om je maaltijd smakelijker te maken. Kruiden waren prima, smaak was erg lekker. Voorgerecht heerlijk, jammer dat er geen chocolade toetje was. Maar dat heeft niets te maken met de kwaliteit van het restaurant. Het was heerlijk, echt heel lekker.
armon .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Fijn restaurant. Vriendelijke personeel. Heel goed eten voor een eerlijke prijs. Zelf gemaakte paste in plaats van uit een pak. Wijnen zijn ook erg lekker.
Micky B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
helemaal al dente en goede smaken!
En goede sfeer, en bovenal mooie wijnen en super limoencello!
M. V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Fantastisch gegeten. Complimenten voor de kok. De zaak zat helemaal vol, maar desondanks vielen de wachttijden mee. Prachtig pand met sfeervolle inrichting.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Het eten is van topkwaliteit en de sfeer is erg gezellig. Wat was het weer een geweldige avond.
Ada A.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Mijn favoriet in Den Haag, precies wat een restaurant moet zijn. Heerlijke keuken, goede wijnen, informele attente bediening en top-sfeer.
W.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel. Eten werd in een prettig tempo opgediend, we hoefde niet lang te wachten, maar het ging ook niet te snel. Kortom: aanrader!
Gaby W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Ik kom hier al jaren met zeer veel genoegen
A.R. Boersma B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Hebben met zijn vieren hier heerlijk gegeten. Verse gerechten, echt eerlijk eten van top kwaliteit! Komen graag nog een keer terug. Eten was zalig, bediening prima, wijn en gerechten zeer goed en leuk geprijsd.
John S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Prima en gezellig restaurant in leuke buurt! Persoonlijke en huiselijke sfeer. Zeer smaakvolle gerechten en eigenaar kwam aan tafel praten over een gerecht die volgens ons iets minder smaakvol was! Komen hier zeker terug, een aanrader!
Ton H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
De wisselende menukaart van restaurant Da Braccini is immer verrassend, de ontvangst hartelijk, In de jaren dat dat ik het restaurant bezoek, ben ik telkens voldaan en in opperste stemming naar huis gegaan. Da Braccini is top.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Zelden zulke smakelijke en creatief bereide antipasti gegeten. Stuk voor stuk verfijnde gerechtjes, heel anders dan het traditionele plankje met schijfjes worst, olijven etc. Het parelhoen met een vulling van parmezaanse ham, rocoota en groene asperge, afgemaakt met truffeljus, was verrukkelijk. Als dessert vin santo met cantucini, weer eens wat anders . Partner ook zeer tevreden.