Da Braccini

24-A Regentesselaan 2562 CS Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Da Braccini

Al het moois uit Italië

Een thuishaven voor menig Italië-liefhebber waar Monica Braccini al jaren de scepter zwaait in de keuken. Met dagverse en seizoensgebonden producten zet ze geweldige heerlijkheden op tafel. Het restaurant heeft een 'casa mia, è casa sua' ambiance, dus voel je thuis en geniet!

Meer informatie over restaurant Da Braccini

9,2

Jouw recensie over het restaurant Da Braccini

Ben V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Het eten is er perfect, ook de sfeer is goed.
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Wat een gezellig restaurant ! Fantastische keuken ! Gezellige correcte bediening ! Zeker een restaurant om terug te komen
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Vriendelijke ontvangst, attente bediening. Aantrekkelijke gerechten op de kaart met o.a. een goed gevulde vissoep en heerlijk lamsvlees. Aanrader!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Prima gegeten voor een keurige prijs kwaliteitsverhouding. De kaart gaf een goede keuzemogelijkheid voor zowel vlees als vis en de pasta's konden zowel als voor en als hoofdgerecht gekozen worden. Gezellige familiaire ambiance en zeer vriendelijke informele bediening.
katja N.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
hoofdgerecht pasta was qua hoeveelheid te weinig voor mij.

Had ook wel wat met meer groen bijvoorbeeld basilicum bestrooid kunnen worden
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Net als anders was de ontvangst hartelijk, en de gerechten van goede kwaliteit. Wat deze keer tegenviel was dat we bijna een uur moesten wachten op het hoofdgerecht. Daar kwam pas een toelichting op nadat we na drie kwartier vroegen of ze ons wellicht vergeten waren. Zo zijn we het niet gewend bij Da Braccini.
Eric M.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Een van onze vaste adressen; Goede bediening. Overzichtelijke menu en wijnkaart. Naast de kaart worden er ook regelmatig gerechten aangeboden. Kwaliteit is prima.
Simone S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Gezellig, rustig buurtrestaurant met uitstekende service en bijzonder goede kwaliteit!
Doortje G.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Heerlijke gerechten, prachtige opgemaakt - wel wat weinig voor de meesten van mijn gasten terwijl het toetje daarentegen overdadig was.

Voor mij persoonlijk is het de 3de keer dat ik bij dit restaurant eet en ik vind het eten fantastisch. Voor mij zou de service wel wat optimaler mogen zijn. Bediening Is niet erg oplettend hetgeen inhoud dat je de aandacht moet trekken - dat is jammer
Marijke F.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Een eye-opener om bij een bezoek aan Den-Haag hier lekker Italiaans te eten...een aanrader
Betty R.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Prachtig, sfeervol restaurant. Gerund door bijzonder vriendelijke dames, die je echt thuis laten voelen. Terecht prijswinnaars. Het eten is buitengewoon goed. Niets op aan te merken. Mooie wijn.
Emma D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Zelden zo lekker Italiaans gegeten in Nederland
Jeroen A.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Onze eerste keer bij Da Braccini. Een mooie zaak, met goede reputatie en op fietsafstand. De ontvanst was hartelijk. Voor wat betreft het eten:

- De voorgerechten (antipasti misto & classico) waren zeer lekker en ook grote porties.
- Als hoofdgerechten hadden we Pasta Piemontese (pasta gevuld met gestoofd rundvlees, ricotta en spinazie) & Melanzane alla parmigiana e taleggio (Ovengerecht van aubergine). De gerechten waren lekker, maar ik was niet in extase van de smaak, had ik obv recensies wel op gehoopt.

Het personeel was kundig en leek geamuseerd. Hier zit echter ook mijn grootste kanttekening. Uit de amicale houding en gesprekken die je onbedoeld opvangt maak ik op dat er veel terugkerende gasten waren. Heel goed en fijn voor de eigenaren, maar het voelde voor ons een beetje ongemakkelijk. Duurde lang voordat we aandacht kregen, bleef contact kort en oppervlakkig en limoncello aanbieden is toch wel standaard zou ik zeggen.

Kortom: lekker gegeten, prima avond gehad, ruimte voor verbetering
H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Ruim 5 jaar niet bij Da Braccini. Nu een zeer sterke indruk achterlaten. Kwaliteit van gerechten is uitstekend, de porties precies goed, ruime en goede wijnkaart die mooi op regio is gesorteerd ( niet perse goedkoop, maar dat kan ook niet met deze wijnen. Aangename bediening die ook goed meedenkt bij bijvoorbeeld allergieën en intoleranties. We komen zeker weer terug!
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, , met mooie wijn(kaart) erbij. De bediening was heel attent en prettig, de sfeer informeel en ontspannen.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Het eten was weer heerlijk en zeer vriendelijke bediening.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Grandioos, ieder bezoek is een feestje. De nieuwe kaart is weer een fantastische smaakbelevenis. Mooie gerechten dus gelijk een nieuwe afspraak gemaakt. Echt een aanrader!
Gisela S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Monica kan niet niet-lekker koken! Ieder onderdeel, iedere hap is perfect, genieten to the max! Wil je lekker uit eten, hier moet je zijn.
meermuziek V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Ik vind de verhouding prijs/kwaliteit een beetje uit balans. Vooral het (als bijlage) geserveerde groentegerecht is veel te basaal in vergelijking met bijvoorbeeld het vleesgerecht dat wel goed is. De groenten (alleen wat wortels, zoete aardappel en veel te doorgekookte broccoli smaakt echt nergens naar. Dat moet beter kunnen!
Maaike A.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
De sfeer is echt relaxed. Vriendelijke en attente bediening en eten echt SUBLIEM.
Een aanrader.