Over het restaurant Da Braccini

Al het moois uit Italië

Een thuishaven voor menig Italië-liefhebber waar Monica Braccini al jaren de scepter zwaait in de keuken. Met dagverse en seizoensgebonden producten zet ze geweldige heerlijkheden op tafel. Het restaurant heeft een 'casa mia, è casa sua' ambiance, dus voel je thuis en geniet!

Meer informatie over restaurant Da Braccini

Eric M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Geweldig, iedere keer weer een verrassing wat er op de kaars staat.
Alles kan je vragen, als het in huis is word het gelijk voor je klaar gemaakt.
Tot gauw weer.
Attente gezellige bediening
* italiaanse sfeer * in Den Haag
mar B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
het restaurant is gezellig en ademt een ontspannen sfeer. Personeel vriendelijk en met alle wensen wordt rekening gehouden, je voelt je echt gast en.......het eten is (h)eerlijk!
Deoude56 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Gezellig, fijne bediening, aandacht en uitstekende keuken, mooie smaken en het ruikt al heerlijk als je binnenkomt! Een van de beste Italiaanse restaurants van Den Haag e.o.
Anneleen D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Bijzonder goed eten, hele leuke en persoonlijk bediening, attent, meelevend en niet te professioneel. Kan eigenlijk niet beter. Morgen weer!
Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Lekker gegeten maar we hadden er meer van verwacht. Lazen in het AD dat het de beste Italiaan van Nederland is maar dit is het in onze ogen niet. Bediening prima.
Wat jammer om te horen, ben eigenlijk wel benieuwd wat er in u beleving niet lekker was qua eten...
Marjolijn W.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij Monica, gezellige sfeer prima bediening en weer verrassende nieuwe gerechten op de menukaart.
grazie mille! Heel fijn om te lezen...
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Vriendelijke bediening en uitstekende Italiaanse keuken. Leuke inrichting en gezellige sfeer. Aanrader!
Ard D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Als buurtbewoners zijn we altijd erg trots op Da Braccini. Zeer hartelijke bediening, fantastische pasta's, heerlijk vlees, mooie wij (Rosso di Montalcino) en toch een briljante Tiramisu om te delen. Bij het afrekenen nog een praatje met Monica en een huisgemaakte Limoncello maken de beleving compleet.
Nel D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wij hebben zaterdag (deze keer met onze kinderen ) weer ontzettend lekker gegeten. Ook de vegetariërs waren erg tevreden over de samenstelling van de gerechten. De sfeer is prima en je wordt leuk en enthousiast ontvangen . Op het laatste moment konden we onze reservering voor 3 personen nog omzetten in 5.
Grazie mille !!
Mpj L.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Top authentieke Italiaanse gerechten wisselend menu vriendelijk en gezellig personeel en de prijzen zijn billijk (een woord dat je niet zo vaak meer hoort ????) . Is ons vaste feel good restaurant geworden
Corina D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten, hoge kwaliteit wat eten betreft en zeer goede bediening! Niet alleen zeer gastvrij en vriendelijk maar ook goed op elkaar ingespeeld! Zeer Zeker een aanrader!!
Ontzettend fijn om te horen, grazie mille!
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Vriendelijke mensen, die ter zake uitleg gaven over de kaart en attent waren in de bediening. Heerlijk gegeten, zeker reden om terug te gaan.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Het eten hier is gewoon goed.
Heb nog geen beter Italiaans restaurant in Den Haag kunnen vinden.
Was hier op mijn 65 st verjaardag het was gewoon een feestje en een fijn publiek aanwezig.
mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Geweldig Italiaanse gerechten op de kaart die bereid zijn met veel liefde en respect voor de producten. Het was lang geleden dit zo'n goede Italiaanse keuken hebben aangetroffen. De vriendelijke eigenaresse vertelde dat ze net de akoestiek hadden veranderd en het was dan ook fantastisch rustig en stil in het restaurant. Een enorme vooruitgang! Bravo!
Bridget B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Wij werden, zoals altijd, zeer vriendelijk ontvangen door Monica en haar team.
Toen we nog wat tijd nodig hadden om te bedenken wat we als hoofdgerecht wilden, nam men vast de bestelling voor het voorgerecht op. Dat kregen we daardoor vrij spoedig: een mooie mix aan koude anti-pasti.
De wijn was goed, onze dochter van 10 vond haar pasta gevuld met o.a. stoofvlees heerlijk en de parelhoen was ook erg smakelijk. Enige aanmerking zou zijn dat de truffel moeilijk traceerbaar was en dat de jus (goed van smaak) iets dikker had gemogen.
Bij het dessert kwam voor de 2 jarigen gezang en sterretjes. Ik had gevraagd of men 'iets' kon doen en dat is dus prima opgepakt.
De sfeer is elke keer heel prettig, al is de akoestiek wat rumoerig, maar aanvaardbaar. Een gesprek is nog prima mogelijk.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Een sympathiek, kleinschalig restaurant in een aangename Haagse woonwijk, waar met grote toewijding en kennis van zaken wordt gekookt.
Grazie mille! Er hangen nu mooie panelen aan het plafond wat de acoustic echt heeft verbeterd, even ter informatie. Graag tot een volgende keer...
Monica Braccini
Jenny P.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Gisteren met z'n zessen gegeten bij Da Braccini; wat een verrassing, echt heerlijke gerechten, lekkere wijn en zeer vriendelijk personeel. Aandacht voor iedere gast in een gezellige omgeving. De akoestiek wordt binnenkort verbeterd, als dat is geregeld is het helemaal top. Wij komen er zeker terug.