Da Braccini

24-A Regentesselaan 2562 CS Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Da Braccini

Al het moois uit Italië

Een thuishaven voor menig Italië-liefhebber waar Monica Braccini al jaren de scepter zwaait in de keuken. Met dagverse en seizoensgebonden producten zet ze geweldige heerlijkheden op tafel. Het restaurant heeft een 'casa mia, è casa sua' ambiance, dus voel je thuis en geniet!

Meer informatie over restaurant Da Braccini

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 18:00 - 22:30

Petra B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Gisteravond met mijn man hier gegeten en het was echt heerlijk, de bediening was geweldig, we komen hier echt nog een keer terug.
INGRID W.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Akoestiek is vreselijk
Benjamin B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Een aanrader voor wie een verfijnd gemaakt gerecht weet te waarderen. Erg aardig personeel.
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Culinair hoogtepunt.
Nog nooit zo lekker Italiaans gegeten.
Originele gerechten, zeer vriendelijke bediening die weten waar ze het over hebben.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Margot S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten!
jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en de bediening was super vriendelijk. Restaurant is sfeervol ingericht.
Celine V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Op 24 feb 2017 met 5 personen heerlijk gegeten. Lekkere voorgerechten en goede wijn. Vriendelijke bediening. Een leuke avond gehad!
Nvt N.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Zondag voor het eerst hier gegeten, maar zeker niet voor de laatste keer. Wat een fantastisch Italiaans restaurant, we hebben genoten vanaf het moment dat we binnen kwamen tot we de deur weer uit liepen. Feest!! Bediening vriendelijk en gezellig, mooie wijnen en het eten was ronduit geweldig. De sfeer binnen is erg gezellig, bijna zonnig. Ik verheug me nu al op de volgende keer, een toppertje!
Anne-marie J.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten, mooie porties, heel attente en vriendelijke service, sfeervolle inriching, enig minpuntje de akoestiek, maar voor de rest een echte aanrader. Locatie bv ideaal voor een avondje uit in Theater de Nieuwe Regentes!
Sabine N.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Erg lekker gegeten. De bediening is erg vriendelijk en helpt je door persoonlijk advies te geven als je vragen hebt. De antipasti is echt een aanrader!
Henriette H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten, een prettige en relaxte sfeer en een vlotte bediening. Het interieur vind ik prachtig.
Lex E.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Alles klopt! De gerechten zijn duidelijk met zorg en liefde bereid er de beste ingrediënten vanuit de visie van de geweldige Monica! Top service.. gewoon top!
Eleonora G.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het eten was echt Italiaans (geen concessies) en heerlijk! Het restaurant is gezellig en eenvoudig, maar zeer sfeervol ingericht. De service was uitstekend. Een absolute aanrader, met complimenten aan chef Monica!
JasperDijsel .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben genoten van de Parelhoen met een mooie vulling van ricotta, artisjokken,gerookte amandelen en andere lekkere ingrediënten. Verder genoten van een hele lekkere tiramisu classico.
Guido J. V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Ten onrechte nog niet eerde bezocht toen ze op deze plek terecht kwamen. Dat is al bijna tien jaar. Komt ook omdat het er altijd terecht heel druk is en de behoefte uit eten te gaan bij ons vaak laat op de dag opkomt en dan is er geen plek meer.

Nu eens tijdig gereserveerd en het was fantastisch een heerlijke vissoep vooraf. De twee anderen uit het gezelschap de traditionele vitello tonato. Vervolgens iemand de due pasta's iemand het platgeslagen kalf (ik zou zeggen Italiaanse kalfssnitzel) en ik zelf een overheerlijk parelhoen gevuld met kruidige zachte kaas. Wij hadden zo lekker gegeten dat we een heerlijk toetje lieten voor de volgende keer. En ja de witte huiswijnen zijn top, vooral de Trebbiano. We gaan het vaker proberen te doen.
grazie mille !!
R. B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Uitstekende gerechten, goed van smaak, mooie aankleding. Huiswijn, Pinot grigio is aanrader. Dolcis heerlijk!

Komen zeker terug in deze zaak.
Renée D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Altijd nieuwsgierig naar de winnaar van de verkiezing Italië Magazine Restaurant van het Jaar (2016). Absolute top bij Da Braccini. Veel fantasie in de antipasti misto. De saltimbocca vloog werkelijk de mond in. Italiaanse aroma's denken ons aan vroegere vakanties denken. Op de wijnkaart werden we verrast door de Roero Arneis. Ooit in Piemonte van genoten; nu kan het in de Haagse residentie.
19081947 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Een goede ontvangst en een goede ambiance, hier voel je je meteen op je gamak. De sfeer is heel gemoedelijk en de menukaart biedt voldoende keus en wisselt bovendien maandelijks. De entrecote, black angus, die ik heb gegeten was botermals. Een aanrader is dit restaurant.....
Robbert-jan B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Top! Lekkerst gegeten in Den Haag tot op heden.
Piet J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Jammer dat er vrij slordig met het glutenvrije dieet van mijn vrouw werd omgesprongen. Het pastagerecht was nogal summier. De scroppino was lekker, maar wel een te kleine hoeveelheid. Zowel de prosecco als de wijn was van prima kwaliteit.