Da Braccini

24-A Regentesselaan 2562 CS Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Da Braccini

Al het moois uit Italië

Een thuishaven voor menig Italië-liefhebber waar Monica Braccini al jaren de scepter zwaait in de keuken. Met dagverse en seizoensgebonden producten zet ze geweldige heerlijkheden op tafel. Het restaurant heeft een 'casa mia, è casa sua' ambiance, dus voel je thuis en geniet!

Meer informatie over restaurant Da Braccini

Ard D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Nel D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wij hebben zaterdag (deze keer met onze kinderen ) weer ontzettend lekker gegeten. Ook de vegetariërs waren erg tevreden over de samenstelling van de gerechten. De sfeer is prima en je wordt leuk en enthousiast ontvangen . Op het laatste moment konden we onze reservering voor 3 personen nog omzetten in 5.
Mpj L.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Corina D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten, hoge kwaliteit wat eten betreft en zeer goede bediening! Niet alleen zeer gastvrij en vriendelijk maar ook goed op elkaar ingespeeld! Zeer Zeker een aanrader!!
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Vriendelijke mensen, die ter zake uitleg gaven over de kaart en attent waren in de bediening. Heerlijk gegeten, zeker reden om terug te gaan.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Het eten hier is gewoon goed.
Heb nog geen beter Italiaans restaurant in Den Haag kunnen vinden.
Was hier op mijn 65 st verjaardag het was gewoon een feestje en een fijn publiek aanwezig.
mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Geweldig Italiaanse gerechten op de kaart die bereid zijn met veel liefde en respect voor de producten. Het was lang geleden dit zo'n goede Italiaanse keuken hebben aangetroffen. De vriendelijke eigenaresse vertelde dat ze net de akoestiek hadden veranderd en het was dan ook fantastisch rustig en stil in het restaurant. Een enorme vooruitgang! Bravo!
Bridget B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Wij werden, zoals altijd, zeer vriendelijk ontvangen door Monica en haar team.
Toen we nog wat tijd nodig hadden om te bedenken wat we als hoofdgerecht wilden, nam men vast de bestelling voor het voorgerecht op. Dat kregen we daardoor vrij spoedig: een mooie mix aan koude anti-pasti.
De wijn was goed, onze dochter van 10 vond haar pasta gevuld met o.a. stoofvlees heerlijk en de parelhoen was ook erg smakelijk. Enige aanmerking zou zijn dat de truffel moeilijk traceerbaar was en dat de jus (goed van smaak) iets dikker had gemogen.
Bij het dessert kwam voor de 2 jarigen gezang en sterretjes. Ik had gevraagd of men 'iets' kon doen en dat is dus prima opgepakt.
De sfeer is elke keer heel prettig, al is de akoestiek wat rumoerig, maar aanvaardbaar. Een gesprek is nog prima mogelijk.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Een sympathiek, kleinschalig restaurant in een aangename Haagse woonwijk, waar met grote toewijding en kennis van zaken wordt gekookt.
Grazie mille! Er hangen nu mooie panelen aan het plafond wat de acoustic echt heeft verbeterd, even ter informatie. Graag tot een volgende keer...
Monica Braccini
Jenny P.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Gisteren met z'n zessen gegeten bij Da Braccini; wat een verrassing, echt heerlijke gerechten, lekkere wijn en zeer vriendelijk personeel. Aandacht voor iedere gast in een gezellige omgeving. De akoestiek wordt binnenkort verbeterd, als dat is geregeld is het helemaal top. Wij komen er zeker terug.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Net zoals vorige keer was het eten heerlijk, en dat gold ook voor de huiswijn!
Marietta V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Prettige ruimte, goed ingericht wat de verdeling van de tafels betreft. Toch ontbrak er iets bij binnenkomst, de ontvangst was tamelijk zakelijk, misschien ook omdat er geen Italiaans te horen was zoals in vele andere Italiaanse restaurants. Op zo'n moment zou een Italiaans muziekje prettig zijn geweest. De bediening was goed maar we misten de hartelijkheid. Leuke ronde tafel aan het raam, de prosecco kwam snel maar in een piepklein glaasje. Ook de pinot grigio die we later dronken werd wel heel zuinig ingeschonken, wel jammer. De tafel naast ons waar bekenden zaten werd ruimer bedeeld.
De anti pasti waren erg goed en vers, we hadden de vegetarische variant met vis. Daar willen we voor terugkomen, het hoofdgerecht spaghetti met vongole en pulpo viel tegen, niet vanwege de vis, die was uitstekend maar vanwege te harde gele pasta, wel erg al dente. De smaak was mij vreemd. Ik ben vaak in Italië maar zo'n pasta heb ik nog nooit gegeten. Volgens de serveerster kwam dit door de eieren in de pasta, klopt niet. Ei maakt de pasta juist zachter. Het was een droog geheel, de pasta zat nog in een klont bij elkaar en enig saus ontbrak. Iets meer smaak had ik verwacht.
Het lamsvlees van mijn man was prima, mooi zacht gegaard met goede jus. Helaas weinig groente erbij en wat taaie gebakken aardappeltjes. Ik denk wel dat we eens terugkomen maar zullen dan een ander hoofdgerecht bestellen. Vlees en vis zijn hier uitstekend maar hetgeen erom heen ligt is minder smakelijk.
De bediening kan veel vrolijker en persoonlijker. De eigenares liep rond maar sprak niet met ons over de pasta (had de klacht doorgegeven), wel jammer. Wie weet: een volgende keer beter!
Wij betreuren het dat u de avond zo heeft ervaren. Dit hadden wij inderdaad op een andere manier kunnen oplossen.
We hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet,
Team Braccini
jansco J.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Gezellige bediening. Komen hier zeker terug. Fam. Janssen en Strang
Michael L.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Wederom heerlijk gegeten hier. Vooraf een goddelijke carpaccio van lamsham, daarna pasta met lamsragu, en als hoofd een gestoofde lam, zo zacht en zo smaakvol. We kregen een uitstekend wijnadvies, een Frascati voor bij het lam. Enige commentaar dat ik kan geven is dat de porties zo groot zijn, dat ik het niet op kan. Maar dan krijg je gewoon een doggy bag mee naar huis. Vriendelijke en kundige bediening. Wij komen hier graag terug.
Grazie mille!
Kiete V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk gegeten met de familie, komen zeker weer terug. Het enige nadeel hier is dat het heel erg rumoerig is dus dat je elkaar lastig verstaat..............
Hallo Kiete, wat fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad! We hopen binnen een maand de acoustic verholpen te hebben want het is inderdaad erg rumoerig. Ciao Monica
etie S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Er werd behoorlijk rekening gehouden met vegetariers.
Bij een volle bezetting kan je elkaar slecht verstaan.
Hallo Etie, wat fijn om te horen! Het is inderdaad erg rumoerig maar daar zijn wij hard mee bezig om het op te lossen. Ciao Monica
Esther L.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Fantastisch eten en mooi sfeervol restaurant. Aanrader!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Had er veel over gehoord en absoluut geen teleurstelling Mooi geprijsde kaart zowel wat eten als wijnen betreft
Alleen hoofdgerecht gegeten : Bavette goed van garing en Kalfslever Tiramisu en Kaasplanje als toet ook beide uitstekend Kortom een genoegelijke avond
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Gisteravond met mijn man hier gegeten en het was echt heerlijk, de bediening was geweldig, we komen hier echt nog een keer terug.
INGRID W.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Akoestiek is vreselijk
Hallo Ingrid, je hebt gelijk! We zijn met wat bedrijven bezig om dit op korte termijn op te lossen.
Excuses voor de overlast..Monica Braccini