Da Benito

Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:30

6,8
Philip P.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Het ijs is top. Bediening ook. De eigenaren begrijpen niets van klantgerichtheid. Mijn buurman haalde 40 bollen ijs voor onze kinderen. Hij moest extra betalen voor 15 losse bakjes # triest
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Heerlijke ijsjes! Veel smaken , en prima om na woodstone een dessert bij de buren te gaan halen! Ga er zeker vaker langs. Wel jammer dat het ijs gedeelte klein is. En kom snel terug om te kijken wat het lunch achtig gedeelte is
Mark_en_els .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2015
Zonder twijfel één van de beste ijssalons in de regio! Jacqueline en Ben zorgen al jaren voor constante kwaliteit en dat is te proeven en te zien aan het aantal klanten op een mooie dag. Inrichting is mooi, personeel bijzonder vriendelijk en ja, de locatie is misschien niet optimaal maar dat vinden wij niet belangrijk. Naast de standaard smaken zijn er regelmatig ook vernieuwende en afwijkende smaken in het assortiment. Altijd proberen. Bovendien zijn milkshakes hier een aanrader (en staan gek genoeg niet op de kaart). Doet denken aan een uitspraak in de film 'Pulp fiction' ("A five dollar shake?!") maar dat komt door de hoeveelheid ijs die in een shake gaat (maar liefst 5 bolletjes in een grote shake).
Tirza-mooijman .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Weliswaar geen restaurant, maar Benito verdient het om hier genoemd te worden. De beste ijssalon van Haarlem wat mij betreft, altijd weer een feest als ze openen voor het seizoen! Veel soorten ijs om uit te kiezen, lekkere cappuccino's, vriendelijke meisjes. Jammer dat ze niet op een wat aantrekkelijker locatie zitten, de drukke Rijksstraatweg is geen aangename plek om op een terras te zitten.