Da Angelo

7,1
6,5
Daniella D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
.Wauw we hebben echt super gegeten ???? we werden verrast met een etentje bij Da Angelo en gingen gewoon voor het eerst daar eten ....we werden enorm verwend door Mario en zijn voltallige bediening.... echt een aanrader en ons zal je daar nog vaker terugzien echt top
mvg Daniella ,Peter en Kayleigh
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Heerlijk en echt eten ! verse producten en gezellige sfeer en bediening.
Vanwege het mooie weer gingen alle tafeltjes lekker naar buiten.
Helemaal top!
Stagic .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Heerlijk gegeten!! Vooraf (gratis) krijg je een plak geroosterd brood met een heerlijke tomaten salade. Goede pizza gehad na keuze. En een lekker drankje (gratis) om er mee af te sluiten. Vriendelijk, goede prijzen en lekker! Als ik weer eens in de buurt ben, kom ik zeker terug! Gewoon top!!
Rondejalle .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Hebben hier woensdag 13 juli gegeten met 4 personen. Was erg druk en een hoop lawaai omdat er een grote groep binnen was die zeker slecht horend was, waardoor men zowat naar elkaar schreeuwden met alle gevolg voor de andere gasten. Moeten zeer lang op ons voorgerecht wachten (60 min). Dat was nog wel te eten. Maar wat daarna kwam ruim weer een uur later was van bijzondere slechte kwaliteit. Ook kwam het 4e gerecht pas een kwartier later. Tonijn en inktvisringen waren niet goed, aardappeltje waren lauw, lam was te vet en niet goed gaar, zwaardvis was ook lauw en de pizza smaakte niet naar wat was besteld en bovendien helemaal slap in het midden. De bediening probeerde er nog wat van te maken door bij de kok/baas een oplossing voor deze domper te regelen. Zijn assistent was met vakantie dus stond deze figuur er alleen voor wat de kwaliteit dus totaal om zeep heeft geholpen. Uiteindelijk hoefde er niet betaald te worden voor de tonijn en inktvis. Zijn met een zeer ontevreden gevoel weg gegaan en zullen ook nooit meer terugkomen en onze vrienden en kennissen ontraden om hier naar toe te gaan.
Dejalle .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Wat een vreselijke teleurstelling. Wat een leuke avond met mijn broer en zusters had moeten worden is helaas niet geworden wat wij ervan hadden verwacht.
Een grote groep van schreeuwerige klanten, matige bediening en slecht eten hebben deze avond tot nulpunt doen dalen. Wij kwamen rond de klok van 19.00 uur binnen en hadden pas na een uur ons voorgerecht. Overigens was dat niet slecht en wil ik onze serveerster complimenteren met haar enthousiasme en gastvrijheid. Helaas echter werden de hoofdgerechten wederom met een uur vertraging geserveerd. Een hoofdgerecht kwam pas zo'n 20 minuten later nadat de andere drie hoofdgerechten waren uitgeserveerd. Niet echt gezellig dus! Het excuus was "de drukte". Tsja, dat zal, maar ik heb daar als gast niet zoveel mee. Als je van te voren weet dat je een groep van 20 man binnen krijgt neem je daar toch actie op en laat je andere gasten daar niet de dupe van zijn.
Het geserveerde eten was ver onder de maat. Niet goed doorbakken visgerechten, vleesgerechten met zwoerd, lauwe aardappeltjes en een pizza Vesuvius die kant nog wal raakte.
De teleurstellende avond werd uiteindelijk "geschikt" met het niet betalen van een gerecht. In mijn ogen een heel magere en respectloze vergoeding richting klant op.
Ik zal gezien deze ervaring niet meer in dit restaurant te vinden zijn. Misschien kan Gordon Ramsey hier een leuke aflevering van maken.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Gezellige tent, klein maar fijn. Bediening en sfeer is prima. Maar het eten is héél veel pakje en zakje werk, dat proef je. De snelheid waarmee de gerechten op tafel komen is daardoor wel supersnel , maar ik proef liever verse kruiden, verse pasta en een saus die afgestemd is op het gerecht.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Heel heel jammer.. dat het aan gastvrijheid ontbreekt. Dit uit zich vooral aan het ontbreken van allerlei gerechten van het menu en hoe je als groot gezelschap neergezet wordt.
De bediening kon maar bij twee gasten. de overige 7 gasten moesten het eten en drinken doorgeven. En ga vooral niet op zondagavond( zijn wel open ondanks dat op iens staat van niet) want dan hebben ze geen dessert meer. Mijn jarige moeder van 84 jaar had zich zitten verheugen op een lekker ijsje te ..maar helaas.. tja.. het zondag he.. zei de ober..(waarvan wij bijna zijn onderbroek van mochten zien) en dat in een stad waar ook op zondag de winkels open zijn en een ijssalon nog geen 50 meter verder zit.. en dan de enorme gevaarlijke trap naar de kelder waar de toiletten zich bevinden.. nee.. echt jammer. Het eten was best OK!
Kees C.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
De gamba's waren aangebrand en soms verbrand. Het kipgerecht: de kip was gewoon smakeloos. Veel te veel saus bovendien. Helaas, geen aanrader. Er werd vervolgens aangegeven: ik zal het doorgeven aan de keuken. Daarmee schiet je als klant niet veel mee op, ook niet als je 2 Euro korting krijgt op de rekening.
Vervolgens ook nog eens keiharde muziek, die gelukkig wel wat zachter ging op ons verzoek. Maar toch, hier komen we niet meer terug

Robbertjan H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
we hebben hier gegeten service was goed leuk en gezellig leuk personeel.
het eten was smaklijk en de wijn was heerlijk heb er van genoten.
het restrand was gezellig en netjes.
Raoul-Stephan L.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Een heerlijk gezellige Italiaans restaurant.. wij hebben 4 gangen genomen van de chef.. je krijgt echt waar voor je geld het eten was heerlijk en je moet wel erheen met trek want je krijgt echt veel eten. De service is goed tis een beetje rumoerig maar daar hou ikzelf wel van.. iig voor herhaling vatbaar..
Rob E.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Leuk, knus en gezellig Italiaans restaurant in het centrum van Vlaardingen. Vriendelijk en attent personeel waarbij je het gevoel hebt "bij ze op visite" te zijn.. Ik kan dat erg waarderen. We zijn onlangs met een groep van 4 weer geweest en iedereen heeft heerlijk gegeten! pasta's zijn vers en smakelijk en de pizza's zijn toch wel echt heel erg lekker !! Vooral de Da angelo en carpaccio variant ! Leuk adresje voor een snelle lunch of een lekker diner !
Jacques O.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Leuk, klein, gezellig intiem Italiaans restaurant. Waar het heerlijk vertoeven is. Leuke verrassende schotels en gerechten. Pizza's zijn van uitstekende kwaliteit. Bediening gezellig en familiaal. Door de geringe grootte van de zaak is het schipperen met de ruimte (zo is het toilet lastig te bereiken). Maar het gaat erom, leuke zaak in een leuke straat (die mooi is opgeknapt), zeker een bezoek waard (wel bellen of er plaats is!!).
Bourgondier1982 .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Klein maar zeer gezellig Italiaans restaurant in het centrum van Vlaardingen. De tafeltjes staan zeer dicht op elkaar; wij hebben daar echter nooit zo veel moeite mee maar het komt wel heel druk over! Gezellige muziek en, zeer belangrijk, hele goede bediening. Amicaal maar niet te!!

Leuk opgemaakte borden/schotels met zeer grote porties. Wij hadden deze keer 'gewoon' een pizza. Ook pizza's worden op een leuke manier gepresenteerd: ovaal en op een houten plaat. Net even wat anders. De smaak kon wel wat beter vond ik: mijn pizza cappriciosa was flauw en miste gewoon wat pit. Nu was vooral de kaas overheersend. Mijn tafelgenoot had een pizza carpaccio; de carpaccio was vers gesneden en deze pizza had meer smaak.

Zeker voor herhaling vatbaar, ik ben benieuwd naar de andere gerechten.
Lolavld .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
Ik ben paar keer wezen eten, lunch en diner. en ben tot conclusie gekomen dat de de lunch helemaal super is, maar bij het diner de meeste pasta's vaak flauw zijn, toch vind ik de pizza's erg lekker. Kan niet wachten tot ik van de zomer heelijk op het terras kan zitten, met een lekker broodje vitello of carpaccio en een heerlijk wit wijntje!
Astr1d .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Zeer vriendelijke bediening, ook bij topdrukte. Een kelner die zelfs bestellingen van drie gangen aan tafels met 8 personen uit zijn hoofd opneemt (en geen vergissingen maakt), gezellige muziek en werkelijk uitstekend eten. Dit gaat ruim over pizzeria-eten heen. Als ik dan toch een heel klein minnetje moet noemen.... de zaak is wat volgebouwd, manouvreren is wat moeilijk.
Johanneke B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Heerlijk gegeten: Vooraf kregen we een bordje je met bruschetta, rucola en olijven.
Daarna smaakte ook ravioli met gorgonzola zeer goed. Het toetje: chocoladetaart was ook om te smullen. Porties zijn precies goed en mooi in verhouding met de prijs.

Service was prima. Vooraf hadden we aangegeven dat we na het eten nog ergens anders heen moesten, hier werd rekening mee gehouden. Bediening was vriendelijk maar het was wel te merken dat het behoorlijk druk was. Al is een volle zaak op woensdagavond natuurlijk een goed teken.

Minpunt vind ik het decor. De tafels staan zo dicht op elkaar dat je er met goed fatsoen niet langs kunt. Dit geld ook voor de bediening... Dat voelt niet echt prettig. Ook zit je hierdoor wel erg op elkaars lip en voel je je minder vrij in gespreksonderwerpen.

Voor even snel een hapje eten was het verder prima. Hier kom ik zeker nog eens terug.
Ronmardan .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2015
Op herhaling,
Ik dacht; ik ga het weer eens proberen bij Da Angelo in Vlaardingen. Om half 1 stapte we binnen en het was ijskoud in de zaak en er was net schoongemaakt. De serveerster vroeg aan mij:" wat wil jij drinken"...... Volgens mij ben ik als klant altijd nog een u! Maar goed ik en mijn metgezel bestelde een pizza. Na de bestelling kwam de serveerster weer terug of mijn metgezel een andere pizza wilde bestellen omdat er geen bolognesesaus aanwezig was.......een Italiaan zonder bolognesesaus is voor mij hetzelfde als een shusibar zonder tonijn. Nadat andere tafels wel hun lunchgerechten kregen kwam na een kleine drie kwartier de serveerster terug met de mededeling dat het iets langer duurde omdat er geen champignons aanwezig waren en die nog even waren gehaald door de eigenaresse. Samen moesten we hier wel om lachen. En daar kwam mijn pizza na bijna een uur. Lauw, verdorie dacht ik, toen ik dit mede deelde vertelde de serveerster dat dit kwam door de carpaccio die er als laatst opging. De eigenaresse kwam nog wel met het verzoek om een nieuwe pizza te laten maken, maar hier heb ik vriendelijk voor bedankt. De smaak van de pizza was helemaal prima. Maar omdat ik al 25 jaar op vakantie naar Italië ga, weet ik ongeveer wel hoe een goeie pizza in elkaar steekt. Da Angelo was top, maar top blijven blijkt altijd moeilijk te zijn, laat het alsjeblieft geen flop worden.
Lenneke B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Gisteren avond bij da Angelo gegeten.was niet goed de pasta niet vers leek gewoon uit magnetron? Dus gewoon slecht.
dessert was een taai. Italiaans eten gaat om de juiste ingrediënten en verse producten.
Jammer .
Ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2014
Voor het eerst hier gegeten. Eten is heerlijk, grote porties. Helaas vind ik dat de tafeltjes te dicht op elkaar staan. Verder vind ik dat ze meer moeten vragen of je nog wat wilt drinken. Het eten was echt goed.
Esthervuijk .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Vandaag voor het eerst hier gegeten maar was geen succes. Na al die recensies die ik had gelezen dacht ik waarom ook niet. Maar het ging al fout bij binnenkomst duurde even voordat we geholpen werden en nog veel langer hebben we moeten wachten op onze eten. Een te krappe zaak met teveel lawaai. Ik kom er niet meer.