Da Angelo

Lang

Jouw recensie over het restaurant Da Angelo

Koen V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Het eten is van zeer goede kwaliteit en erg lekker. De huiswijn is OK. De service was bij ons matig. Het 3 gangen menu van de website, in de lift en in de menukaart was niet verkrijgbaar. De tweede gang liet drie kwartier op zich wachten. We waren achterin bij de schuifdeur naar het rokersbalkon naast een lege vitrine geplaatst, waar we aan de aandacht van de bediening ontschoten. Bij hoofdgerecht ontbrak bijgerecht, erg lastig om bediening te wenken (kwam niet zelf langs om te checken of alles in orde was) wat toch af leidt van het lekkere eten.
Irma C.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Dit was onze eerste bezoek aan dit restaurant. We werden vriendelijk ontvangen en kregen goede adviezen bij de keuzes van onze gerechten. De kaart is zeer uitgebreid en er is een goed 3-gangen menu voor €27 per persoon. Als bijgerecht kun je kiezen uit spaghetti, risotto, aardappelen uit de oven of frites.
Alles smaakte prima en de porties waren ruim voldoende. Er is ook een wijnkaart met ruime keuze. De huiswijn is goed en te krijgen per glas of een karaf 1/4 liter of 1/2 liter of een fles. De cappuccino is aan te raden. Tenslotte krijg je nog een glaasje heerlijke limoncello. De prijs is prima. We komen zeker terug!
KevinEllen .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Naar Da Angelo geweest en als voorgerecht kreeftensoep gegeten die overheerlijk was. Heerlijke entrecote met pepersaus gegeten en als klap op de vuurpijl een overheerlijk mond strelend toetje van chocolade.
De sfeer was erg fijn en het personeel heel vriendelijk. We hebben een fijne avond gehad en komen zeker hier nog eens terug.
Maurice S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Heerlijk genieten met uitzicht over zuid Limburg en grote delen van Duitsland. Da vinci heeft geen klassieke kaart en dat is nou net het punt waar hij bij mij op scoort. We hebben hier heerlijk genoten van de drank en de spijs. De ober was net nieuw en wist ons nog niet te vertellen wat de huiswijn was, maar goed dat nemen we voor lief. Goede bediening en lekker eten.
Ed A.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Moeilijke ligging ergens boven een Hotel bij een voetbalstadion, het eten was goed, de bediening liet af en toe wat steekjes vallen en organisatoriscg ging er het een en ander mis die avond, ruim voldoende keuze, missen de persoonlijke touch
Solange S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Dit restaurant ligt bij het Roda stadion. De inrichting van het restaurant vond ik redelijk koel en daardoor ongezellig. We kregen een tafel naast de ingang aangewezen. Hebben gevraagd naar een wat gezelligere tafel en konden plaatsnemen achterin bij het raam.

De smaken van het eten waren goed maar wat ik leuk vind aan uiteten is dat ik gerechten krijg die ik thuis niet zomaar kan na maken. Dat kon ik van deze gerechten niet zeggen. Maar nogmaals: goed stuk vlees en lekkere smaken!

Vriendelijke bediening!

Porties hadden ietwat groter gemogen en de prijs ietwat kleiner. Ik ken Italiaanse restaurants met een betere ambiance en lekkerder eten.....
Corinne K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
mwoah, wordt niet echt blij van dit restaurant. Coquilles met zalm besteld. Zalm met vel bovenop waarop de saus geserveerd wordt? Velletje halen veel mensen eraf, dag saus. Coquilles waren erg rauw van binnen. Heb niets gezegd, hadden haast helaas. Bijgerecht mocht ik kiezen, spaghetti of patat. Wilde graag tagliatelle, wat me niet vreemd lijkt in een Italiaans restaurant, maar dat was te moeilijk en kon niet. Jammer, niet voor herhaling vatbaar, en dat terwijl we regelmatig verblijven in het hotel.
Pluspunt is het dakterras, heerlijk vertoeven, maar dan moet het wel windstil en zonnig zijn.