Da Angelo

Lang

Jouw recensie over het restaurant Da Angelo

Koen V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Het eten is van zeer goede kwaliteit en erg lekker. De huiswijn is OK. De service was bij ons matig. Het 3 gangen menu van de website, in de lift en in de menukaart was niet verkrijgbaar. De tweede gang liet drie kwartier op zich wachten. We waren achterin bij de schuifdeur naar het rokersbalkon naast een lege vitrine geplaatst, waar we aan de aandacht van de bediening ontschoten. Bij hoofdgerecht ontbrak bijgerecht, erg lastig om bediening te wenken (kwam niet zelf langs om te checken of alles in orde was) wat toch af leidt van het lekkere eten.
Irma C.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Dit was onze eerste bezoek aan dit restaurant. We werden vriendelijk ontvangen en kregen goede adviezen bij de keuzes van onze gerechten. De kaart is zeer uitgebreid en er is een goed 3-gangen menu voor €27 per persoon. Als bijgerecht kun je kiezen uit spaghetti, risotto, aardappelen uit de oven of frites.
Alles smaakte prima en de porties waren ruim voldoende. Er is ook een wijnkaart met ruime keuze. De huiswijn is goed en te krijgen per glas of een karaf 1/4 liter of 1/2 liter of een fles. De cappuccino is aan te raden. Tenslotte krijg je nog een glaasje heerlijke limoncello. De prijs is prima. We komen zeker terug!
KevinEllen .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Naar Da Angelo geweest en als voorgerecht kreeftensoep gegeten die overheerlijk was. Heerlijke entrecote met pepersaus gegeten en als klap op de vuurpijl een overheerlijk mond strelend toetje van chocolade.
De sfeer was erg fijn en het personeel heel vriendelijk. We hebben een fijne avond gehad en komen zeker hier nog eens terug.
advo1 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Werkelijk fantastisch gegeten, maar dan moet ik erbij vermelden, dat er speciaal voor ons gekookt werd, ietwat los van de gangbare menukaart, dus dat is niet helemaal vergelijkbaar. Maar wat er op tafel stond was werkelijk verrukkelijk, evenals de wijnen. Topper!!
Jack7777 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Service zéér slecht. Twee uur moeten wachten op het hoofdgerecht. I.v.m. vervolgafspraak hoofdgerecht gecanceld. Weinig tot nagenoeg geen excuses.
Maurice S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Heerlijk genieten met uitzicht over zuid Limburg en grote delen van Duitsland. Da vinci heeft geen klassieke kaart en dat is nou net het punt waar hij bij mij op scoort. We hebben hier heerlijk genoten van de drank en de spijs. De ober was net nieuw en wist ons nog niet te vertellen wat de huiswijn was, maar goed dat nemen we voor lief. Goede bediening en lekker eten.
Claudia B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Dit restaurant is echt zo slecht. Niet normaal.
We hadden gereserveerd met de jumbo actie. Toen we belden wisten ze al niet waarover het ging.

We hadden de keuze uit 2 gerechten per gang.
We kozen voor een slade met gegrilde kip, rundvlees met saus en panna cotta.
De salade was wel ok, niks bijzonders. Het extra bestelde faccacio brood waren ze al vergeten, kwam dus later.
Het hoofdgerecht, rundvlees was gewoon kookvlees wat je normaal voor koude schotel gebruikt. Als bijlagen koude aardappelpuree, pasta met helemaal geen smaak, zoute saus en zeer zoute frieten gemaakt in oud vet.
De panna cotta was nog het beste.

De bediening was waardeloos. Vergaten bestellingen, vergaten klanten, niet afruimen. Iemand vraagt voor doggiebag, komt die met de doos naar het restaurant in.

Kortom alles was te slecht.
Ed A.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Moeilijke ligging ergens boven een Hotel bij een voetbalstadion, het eten was goed, de bediening liet af en toe wat steekjes vallen en organisatoriscg ging er het een en ander mis die avond, ruim voldoende keuze, missen de persoonlijke touch
Solange S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Dit restaurant ligt bij het Roda stadion. De inrichting van het restaurant vond ik redelijk koel en daardoor ongezellig. We kregen een tafel naast de ingang aangewezen. Hebben gevraagd naar een wat gezelligere tafel en konden plaatsnemen achterin bij het raam.

De smaken van het eten waren goed maar wat ik leuk vind aan uiteten is dat ik gerechten krijg die ik thuis niet zomaar kan na maken. Dat kon ik van deze gerechten niet zeggen. Maar nogmaals: goed stuk vlees en lekkere smaken!

Vriendelijke bediening!

Porties hadden ietwat groter gemogen en de prijs ietwat kleiner. Ik ken Italiaanse restaurants met een betere ambiance en lekkerder eten.....
Hertoghin .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Heerlijk gedineerd, op het terras (ingericht als wintertuin, dus geen last van de wind, wel genieten van een prachtig en wijds uitzicht, zonsondergang en we hebben er de maan zien opkomen. Tot in detail verzorgd, zeer vriendelijke gastvrouwen, die echt moeite doen om het jou als gast zo aangenaam mogelijk te maken. Brood met olijfolie en olijfjes van het huis. Wij hebben als voorgerecht de scampi op een bedje van salade en de calamari gehad, die werkelijk uitmuntend waren! Prachtig opgemaakt en de smaken gewoon perfect uitgebalanceerd. Als hoofdgerecht had mijn man de spaghetti carbonara, die hij heerlijk vond. Ik had de penne pollo fungi, helaas smaakte de kip iets minder, het leken van die voorgegaarde kipfiletblokjes uit vriezerzakken van de groothandel te zijn, helaas, want de penne, de saus en champignons waren heerlijk. Hoofdgerechten zijn wel erg grote porties. Als dessert had mijn man het veelbelovende "mondstrelende" warme chocoladetaartje en ik de tiramisu, ook deze waren mooi opgemaakt, maar smaakte nog veel lekkerder als ze beloofde! De cappuchino was een van de lekkerste die ik ooit gehad heb en dat zegt wat! We gingen ongeveer als laatste weg en het vriendelijk bedienende personeel van de gehele avond was niet meer aanwezig, maar er was een redelijk chagrijnig meisje die met ons afrekende, dat was het enige echte minpunt. De flinke fooi was dan ook bedoeld voor de heerlijke avond en iedereen die dat mogelijk heeft gemaakt. Maar zij heeft daar zeker niets van "verdiend".
Corinne K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
mwoah, wordt niet echt blij van dit restaurant. Coquilles met zalm besteld. Zalm met vel bovenop waarop de saus geserveerd wordt? Velletje halen veel mensen eraf, dag saus. Coquilles waren erg rauw van binnen. Heb niets gezegd, hadden haast helaas. Bijgerecht mocht ik kiezen, spaghetti of patat. Wilde graag tagliatelle, wat me niet vreemd lijkt in een Italiaans restaurant, maar dat was te moeilijk en kon niet. Jammer, niet voor herhaling vatbaar, en dat terwijl we regelmatig verblijven in het hotel.
Pluspunt is het dakterras, heerlijk vertoeven, maar dan moet het wel windstil en zonnig zijn.