Da Angelo Food

Zondag
- Diner vanaf 17:00

Chris V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Al een paar jaar probeerden we witte gaan eten in dit restaurant maar telefonisch reserveren (met de gegevens op deze site tel. en locatie kloppen dus niet) lukte helaas niet. Wat blijkt, deze zaak is niet gevestigd op de Keizershof is Molenhoek, maar aan de Prinsenweg. Het eerste adres is de cateringservice van dezelfde eigenaar. Maar goed, na wat speurwerk toch hier beland. De kleine zaak ligt midden in een winkelcentrumpje en is sfeervol ingericht. Vlotte, aardige en attente bediening. Mooie goed gevarieerde menukaart en de gerechten smaken lekker en komen authentiek en origineel over. Vast en zeker een adresje waar we terug keren.
Salmantina .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Het was weer fantastisch! Súper lekker, royale anti pasti, geweldig.
Nieuw wijnconcept om verspilling tegen te gaan, prima idee.

Jongens, bedankt!
SjekJHJM .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
Wij komen hier al jaren. Angelo is inj vele opzichten een aanwinst voor ons dorp.
Mijn favoriet is de antipasta en dan Osso Buco. Waar krijg je die nog?
EN dan is hij hier ook nog eens royaal, zacht van smaak. De huiswijn past er geweldig bij.
Nu er wat meer nagerechten op de kaart staan is het helemaal OK voor ons.
Angelo en Wilma veel succes gewenst, Sjek en Hanneke.
Johanna54 .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Vandaag de lunch genoten bij Da Angelo, echt genoten. Puur Italië proef je hier in alle eenvoud en daar schuilt het geheim, pure ingrediënten, geen opsmuk, gewoon zoals je het in Italië ook krijgt.
Vooraf een vergetarische antipasto misto, heerlijk met bruschetta, pecorino met tomaat, ricotta met honing en meer, gewoon erg lekker. Erbij kwam een foccacia uit de oven met tomaat, om je vingers............
Hoofdgerecht ravioli met gamba's en kreeft met een heerlijke saus met groenten en kikkererwten, verrukkelijk. Erbij een salade met venkel, paprika, diverse olijven, tomaat en meer.
Voor de rest van het gezelschap als nagerecht een semifreddo, royale portie, die er in ging als koek. Voor mij als beslist niet zoetekauw een zeer royaal kaasbord, bijzonder mooie kazen waar ook de disgenoten, vanwege de royale portie, nog van hebben mee kunnen proeven.

Alles in orde hier, gerechten, bediening, het hele plaatje.

Voor Italië in NL moet je in Molenhoek zijn!!
Jvernooij .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2014
Hier met collega's op een doordeweekse avond gegeten. Lekker en goed Italiaans eten. De bediening was niet erg enthousiast, maar deed prima haar werk. We kregen als amuse een lekkere Bruschetta. Bij het voorgerecht werd ook nog een pizza geserveerd (staat niet op de kaart) in partjes. Deze was ook superlekker. Ook het hoofd en nagerecht waren goed. Het restaurant is tevens een trattoria en soort van winkel van Italiaanse producten. Leuke aankleding en een open keuken.
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2013
Perfecte avond! Alles klopte: gastvrijheid, service, decor en uiteraard het eten, topproducten, pure smaken, echt genieten. Heb ook nog nooit ergens zo'n lekker chocoladetaartje gegeten! Wij komen hier niet uit de buurt, maar gaan hier zeker nog terugkomen! Een aanrader!
Léon H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2013
Op camping El Dorado in Plasmolen (Mook) stond deze tratoria op een bord. We wilden even een snelle pizza en besloten om naar Da Angelo te rijden. Het meest Noorderlijke Limburgse restaurant overigens. Aangekomen in een nieuwbouwwijk en na een beetje zoeken zagen we het liggen in een winkelcentrum. Eerste indruk is iets van, tja, dat zal wel wat worden. Bij de deur zagen we dat een pizza niet geserveerd wordt. Toch naar binnen en wat was het een warm bad waarin je terecht komt. Tafeltje direct bij de open keuken. Mooie inrichting met een kast met hun Italiaanse producten. Mooie tafels zowel hoog als laag. Middentafel leuke klassieke stoelen.
De gerechten zijn erg verrassend Italiaans. Vooraf werd foccacia met bruscetta geserveerd. Lekker vers. 2 van het gezelschap van 3 namen de mezzolunes di spello met saus van sovoyekool en parmaham en truffel. Heerlijk naar hun zeggen. Zelf nam ik risotto met zeevruchten. Angelo's specialiteit. Heerlijke lichte smaak met misschien ietsje te veel kleine tomaatjes, maar dat is persoonlijk. Een heerlijke Siciliaanse rode wijn in mooie glazen. Ook alles geserveerd op zeer stijlvolle borden overigens. Aan persoonlijke aandacht ontbrak het niet, en welgemeende complimenten aan de ober werden correct doorgegeven aan de keuken. Het is zeeeeeeer de moeite waard om deze nieuwbouwwijk in te rijden, je waant je binnen gelijk in Italie. Super. Restaurant met passie.
Joyk .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2012
Voor de 3e keer geweldig gegeten bij da Angelo die met alle passie, rust en plezier in de keuken staat.
Veel is zelf en ambachtelijk gemaakt. Voor, hoofd en na gerecht waren prima en de losse 'dingetjes' van het huis is leuk!

De jonge dames in de bediening hebben hun werk prima gedaan en straalde plezier en eerlijkheid uit. Angelo en zn vrouw komen komen af en toe een praatje maken of uitleg te geven over de specialiteiten en overige gerechten.

Decor, klein, knus, sfeervol en geeft een warm gevoel. Leuk dat je makkelijk de keuken in kunt kijken.
Jordy L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2012
Bij D' Angelo kan je zowel binnen als buiten je maaltijd gebruiken. Kozen er echter voor om binnen te zitten (was al wat later). Stoelen zitten prima. Leuk decor omdat je er ook van alles kunt kopen.
Voorgerecht/hoofdgerecht/nagerecht waren allen van uistekende kwaliteit en er werd niet beknibbeld op de hoeveelheid. Smaken waren voortreffelijk. Komen hier snel weer terug en hebben deze zaak reeds bij anderen geadviseerd. Dank voor de heerlijke maaltijden.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
Het restaurant is informeel en daardoor gezellig. Wij zijn er een paar maal geweest met wisselende conclusies. Het oog of de handen van Angelo zijn blijkbaar nodig om de gerechten echt bijzonder te maken. De wijnen zijn uitstekend. De prijs-kwaliteitsverhouding is niet geheel in evenwicht.