Da Angelo Food

- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Da Angelo Food

Chris V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Al een paar jaar probeerden we witte gaan eten in dit restaurant maar telefonisch reserveren (met de gegevens op deze site tel. en locatie kloppen dus niet) lukte helaas niet. Wat blijkt, deze zaak is niet gevestigd op de Keizershof is Molenhoek, maar aan de Prinsenweg. Het eerste adres is de cateringservice van dezelfde eigenaar. Maar goed, na wat speurwerk toch hier beland. De kleine zaak ligt midden in een winkelcentrumpje en is sfeervol ingericht. Vlotte, aardige en attente bediening. Mooie goed gevarieerde menukaart en de gerechten smaken lekker en komen authentiek en origineel over. Vast en zeker een adresje waar we terug keren.
Salmantina .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Het was weer fantastisch! Súper lekker, royale anti pasti, geweldig.
Nieuw wijnconcept om verspilling tegen te gaan, prima idee.

Jongens, bedankt!
Léon H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2013
Op camping El Dorado in Plasmolen (Mook) stond deze tratoria op een bord. We wilden even een snelle pizza en besloten om naar Da Angelo te rijden. Het meest Noorderlijke Limburgse restaurant overigens. Aangekomen in een nieuwbouwwijk en na een beetje zoeken zagen we het liggen in een winkelcentrum. Eerste indruk is iets van, tja, dat zal wel wat worden. Bij de deur zagen we dat een pizza niet geserveerd wordt. Toch naar binnen en wat was het een warm bad waarin je terecht komt. Tafeltje direct bij de open keuken. Mooie inrichting met een kast met hun Italiaanse producten. Mooie tafels zowel hoog als laag. Middentafel leuke klassieke stoelen.
De gerechten zijn erg verrassend Italiaans. Vooraf werd foccacia met bruscetta geserveerd. Lekker vers. 2 van het gezelschap van 3 namen de mezzolunes di spello met saus van sovoyekool en parmaham en truffel. Heerlijk naar hun zeggen. Zelf nam ik risotto met zeevruchten. Angelo's specialiteit. Heerlijke lichte smaak met misschien ietsje te veel kleine tomaatjes, maar dat is persoonlijk. Een heerlijke Siciliaanse rode wijn in mooie glazen. Ook alles geserveerd op zeer stijlvolle borden overigens. Aan persoonlijke aandacht ontbrak het niet, en welgemeende complimenten aan de ober werden correct doorgegeven aan de keuken. Het is zeeeeeeer de moeite waard om deze nieuwbouwwijk in te rijden, je waant je binnen gelijk in Italie. Super. Restaurant met passie.
Jordy L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2012
Bij D' Angelo kan je zowel binnen als buiten je maaltijd gebruiken. Kozen er echter voor om binnen te zitten (was al wat later). Stoelen zitten prima. Leuk decor omdat je er ook van alles kunt kopen.
Voorgerecht/hoofdgerecht/nagerecht waren allen van uistekende kwaliteit en er werd niet beknibbeld op de hoeveelheid. Smaken waren voortreffelijk. Komen hier snel weer terug en hebben deze zaak reeds bij anderen geadviseerd. Dank voor de heerlijke maaltijden.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
Het restaurant is informeel en daardoor gezellig. Wij zijn er een paar maal geweest met wisselende conclusies. Het oog of de handen van Angelo zijn blijkbaar nodig om de gerechten echt bijzonder te maken. De wijnen zijn uitstekend. De prijs-kwaliteitsverhouding is niet geheel in evenwicht.