Da Alfio

Luifelbaan 2 2242 KT Wassenaar Nederland Kaart

Over het restaurant Da Alfio

Huize Da Alfio

Met pizza's inclusief dunne bodem en knapperige randen is deze Italiaan één van de lekkerste in dit Wassenaars winkelcentrum. Niet alleen voor hun pizza's is Da Alfio zeker de moeite waard, ook worden échte Italiaanse specialiteiten op je bord getoverd. Met de naastliggende bioscoop is dit een goede plek voor de start van een mooie avond. Chefs Fabio en Franko, die ruime ervaring hebben in de Italiaanse keuken, zullen je de avond zeker compleet maken!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Da Alfio

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m zondag 15:00 - 22:00
- Lunch-Vrijdag-Zaterdag 12:00 - 17:00
- Diner Elke dag 17:00 - 22:00

hma. V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Zoals vanouds voel je dat je welkom bent. Plezierige bediening.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Prima Italiaan! We aten met zijn zessen. Een grote schaal antipasti vooraf, om te smullen. Daarna een schaal mixed grill en vis, een schaal groenten en aardappels uit de oven en ook nog spaghetti met kruiden en knoflook. Tot slot nog zelf gemaakte Limoncello en Grappa. Wat kan een mens nog meer wensen? Een aanrader!
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Met familie hier gegeten. De gerechten waren afwisselend van kwaliteit. De ossenhaas veel te lang gebakken en drijvend in de saus. Daar hebben ze een hadje van ook de vis kon zwemmen. De saus apart lijkt me een beter idee. De pizza's waren goed. Het is er erg druk. Eén ober vond zichzelf, op het irritante af, erg leuk.
Stephanie W.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Op vrijdag 19 mei heerlijk gegeten bij Da Alfio ter ere van de verjaardag van een vriendin. We komen vaker in dit restaurant en zijn altijd tevreden over de service en het eten. Goede, vriendelijke bediening, heerlijk eten en snelle service! Je kan hier heerlijk en gezellig eten met vriendinnen, je partner en familie. Aanrader!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Prima eten. Goede huiswijn. Locatie is ok. Inrichting is wat ....
Daarentegen een fijn bediening. Prima tent dus :)
Jeroen N.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Lekker eten maar gaat wel een beetje (te) snel
Bram Z.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Bij aankomst zeer gastvrij ontvangst. Bediening vlot en vriendelijk. Eten grandioos, veel keus en goede wijnen. netjes betaalbaar. gezellige locatie ! Komen zeker snel terug !
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Afgelopen weekend heerlijk gegeten, snelle service en een top kwaliteit aan eten. Er is veel keus en de sfeer in de restaurant is lekker knus. We zullen zeker terugkomen!
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Vanessa V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Prima keuken. Uitgebreide kaart. Je kunt er 3 gangen eten , maar ook een pizza of pasta. Voor ieder wat wils.
Honore B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Verrassend restaurant met op en top italiaanse sferen, van de muziek tot de complete bediening tot en met de ruime keus in de italiaanse klassiekers maar ook de specialiteten. prijs-kwaliteit erg goed en het eten was super. Aanradertje.
Alberto D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk gegeten top bediening
Peter-Paul B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Zijn vaste gast bij Da Alfio en afgelopen maandag voor 10 personen voor- en hoofdgerecht thuis laten bezorgen. Behalve dat ik bij de bestelling al direct een fles wijn kreeg was het eten en de service weer voortreffelijk. Prima opgediend en allemaal volgens de afspraak. Ruime hoeveelheid. Met name de kabeljauw met truffel of champagnesaus is voortreffelijk. Pluim!!!
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
We kwamen voorafgaand aan de voorstelling 'soldaat van oranje' hier een hapje eten en we werden uiterst vriendelijk ontvangen. Vooraf hadden we inktvisringetjes die lekker maar flauw waren en de grote garnalen als hoofdgerecht waren heerlijk. De spagetti en groenten die erbij geserveerd werden smaakten goed maar alles was wel erg doordrenkt van olie. Een lekkere olie gelukkig. We kregen vooraf een stukje stokbrood met tomaat en knoflook in olie en daarna nog een mandje stokbrood met kruidencreme (leek geen boter).
Alles allervriendelijkst en snel geserveerd maar als je iets bijzonders zoekt valt het misschien wel tegen.
John E.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
De Pizza's waren goed, maar zeker niet bijzonder. Vriendelijke bediening, niet zo vlot maar oké.
Prijs kwaliteit verhouding goed, 'alledaags'.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Precies wat je mag verwachten van een Italiaans restaurant in Nederland. Prima geroutineerde bediening. Eten gewoon goed (ook weer niet heel bijzonder). En een typische inrichting, zoals het hoort. We hadden de indruk dat er verschillende gasten waren die er vaker komen, dat kan ik mij goed voorstellen. Wij waren hier als eindpunt van een rondwandeling van 19,5 km. Op zondag kon de auto vlakbij gratis geparkeerd worden.
Nico ..
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Hoewel we voor zes personen via internet gereserveerd hadden en daar ook een bevestiging van hadden ontvangen, wist de eigenaar bij binnenkomst nergens van. Slechter kun je niet beginnen, zou je zeggen. Toch viel het daarna allemaal mee. Het eten was ruim voldoende, de porties en bediening goed. Prijs-kwaliteit was dik in orde. De messen voor de prima pizza zouden alleen wat scherper mogen en de verwarming iets hoger. En als je voor een flesje water van 0,75 cl vijf euro moet betalen, dan vraag je wat ons betreft om geen fooi. En aldus geschiedde.
Kablensky M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Op een rustige maandagavond hier gedineerd. meneer in de bediening was vrolijk maar kwam ook een beetje apart over (vreemde grapjes). We aten voor hoofd en na. Pizza's waren goed! Prijs kwaliteitsverhouding goed.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Een prima zaak om te gaan eten. Het interieur heeft leuke Italiaanse details. Niets spectaculairs, maar gewoon goed. Voldoende ruimte tussen de tafels, verse bloemen, etc. De service is ook goed. De loop zat er goed in op deze woensdagavond met tien tafels die bezet waren en ook nog eens een grote groep (19 personen). De bediening zette een tandje bij en wist het allemaal prima bij te benen. Ook de grote groep kreeg zo te zien alles op tijd en tegelijk (!). Complimenten voor de keuken lijkt mij. Dan natuurlijk het eten. Vooraf hadden wij een heerlijke frisse salade (mixed salade) en daarna had mijn dame een uitstekende pizza. Dunne bodem en lekkere krokante randen. In samenspraak met de bediening zelf het beleg samengesteld. Ook altijd fijn als men daarin flexibel is. Apart picante en knoflook (dat was vergeten) en die combinatie was voortreffelijk. Ik mocht ook een stuk en het was een heerlijke pizza. Ik had mezzelune met aubergine en tomaat en dat was ook top. Wij eten veel Italiaans en dit restaurant is het omfietsen waard. Een prima rood huiswijntje, Dama Bianca en Cannolo na. Cannolo is lang niet in elk Italiaans restaurant te krijgen en dus neem ik het vrij vaak. Deze was prima. Ik vermoed dus Siciliaanse roots in de keuken. We sloten af met een lekkere ristretto en kregen nog een Limoncello van het huis. In totaal een prima diner met alles er op en eraan tegen een redelijke prijs. Tot binnenkort! Mille grazie e arriverderci!
jmz .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Heerlijk echt Italiaans eten. Goed 3-gangenmenu voor 25,--. Vriendelijke bediening.
Goed restaurant om het weekend mee te beginnen.