Da Alfio

Luifelbaan 2 2242 KT Wassenaar Nederland Kaart

Over het restaurant Da Alfio

Huize Da Alfio

Met pizza's inclusief dunne bodem en knapperige randen is deze Italiaan één van de lekkerste in dit Wassenaars winkelcentrum. Niet alleen voor hun pizza's is Da Alfio zeker de moeite waard, ook worden échte Italiaanse specialiteiten op je bord getoverd. Met de naastliggende bioscoop is dit een goede plek voor de start van een mooie avond. Chefs Fabio en Franko, die ruime ervaring hebben in de Italiaanse keuken, zullen je de avond zeker compleet maken!

Glas champagne

- Diner Elke dag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Da Alfio

Mario M.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Ze zijn hier aardig voor kinderen, en dat is mooi. Maar ook de kinderen krijgen eten dat teleurstelt. Pizza kun je bijvoorbeeld beter bij de supermarkt halen, we kregen de pizza koud, en na een opwarmactie bleef het een matige hap. Panna cotta met vruchtensaus uit een flesje. Grote glazen prosecco, maar de prik was met onbekende bestemming vertrokken. De goedwillende mannen van de bediening rennen door de duistere (slechts luttele kaarsjes) en lawaaierige zaak rond, druk maar ook doelloos, want eten en drinken laten nogal eens lang op zich wachten.
Jay K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Zoals gewoonlijk een top restaurant met sublieme gerechten! Zeker een aanrrader! Erg vriendelijk personeel die de klanten met een lach bedienen!
Yannick S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Nog nooit zo lekker Italiaans gegeten!

We komen hier vaak met onze vriendengroep en het is altijd gezellig!

Perfect!!
Nando T.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Gezellige sfeer en goede service, al meerdere keren een top avond gehad. Veel keuzes op het menu en het eten is heerlijk! Zeker een aanrader.
Priscillia R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Het eten was echt heerlijk! Ik ben vegetarisch dus een goede restaurant vinden is niet altijd even makkelijk. Grote porties ook! Personeel is super vriendelijk en geduldig. Snel weer!
Adam M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Het eten heeft goed gesmaakt en ik ben ook onder de indruk van de service. Dit zal zeker niet mijn laatste bezoek zijn!!
Stan V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Lekker gegeten in een goede sfeer
hma. V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Zoals vanouds voel je dat je welkom bent. Plezierige bediening.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Prima Italiaan! We aten met zijn zessen. Een grote schaal antipasti vooraf, om te smullen. Daarna een schaal mixed grill en vis, een schaal groenten en aardappels uit de oven en ook nog spaghetti met kruiden en knoflook. Tot slot nog zelf gemaakte Limoncello en Grappa. Wat kan een mens nog meer wensen? Een aanrader!
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Met familie hier gegeten. De gerechten waren afwisselend van kwaliteit. De ossenhaas veel te lang gebakken en drijvend in de saus. Daar hebben ze een hadje van ook de vis kon zwemmen. De saus apart lijkt me een beter idee. De pizza's waren goed. Het is er erg druk. Eén ober vond zichzelf, op het irritante af, erg leuk.
Stephanie W.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Op vrijdag 19 mei heerlijk gegeten bij Da Alfio ter ere van de verjaardag van een vriendin. We komen vaker in dit restaurant en zijn altijd tevreden over de service en het eten. Goede, vriendelijke bediening, heerlijk eten en snelle service! Je kan hier heerlijk en gezellig eten met vriendinnen, je partner en familie. Aanrader!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Prima eten. Goede huiswijn. Locatie is ok. Inrichting is wat ....
Daarentegen een fijn bediening. Prima tent dus :)
Jeroen N.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Lekker eten maar gaat wel een beetje (te) snel
Bram Z.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Bij aankomst zeer gastvrij ontvangst. Bediening vlot en vriendelijk. Eten grandioos, veel keus en goede wijnen. netjes betaalbaar. gezellige locatie ! Komen zeker snel terug !
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Afgelopen weekend heerlijk gegeten, snelle service en een top kwaliteit aan eten. Er is veel keus en de sfeer in de restaurant is lekker knus. We zullen zeker terugkomen!
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Vanessa V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Prima keuken. Uitgebreide kaart. Je kunt er 3 gangen eten , maar ook een pizza of pasta. Voor ieder wat wils.
Honore B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Verrassend restaurant met op en top italiaanse sferen, van de muziek tot de complete bediening tot en met de ruime keus in de italiaanse klassiekers maar ook de specialiteten. prijs-kwaliteit erg goed en het eten was super. Aanradertje.
Alberto D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk gegeten top bediening
Peter-Paul B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Zijn vaste gast bij Da Alfio en afgelopen maandag voor 10 personen voor- en hoofdgerecht thuis laten bezorgen. Behalve dat ik bij de bestelling al direct een fles wijn kreeg was het eten en de service weer voortreffelijk. Prima opgediend en allemaal volgens de afspraak. Ruime hoeveelheid. Met name de kabeljauw met truffel of champagnesaus is voortreffelijk. Pluim!!!