Da Aldo

Stationsweg 6 6711 PP Ede Nederland Kaart

Over het restaurant Da Aldo

Italiaans restaurant Da Aldo is geopend in 2006 en al jaren een begrip in Ede en de wijde omtrek door de gezellige sfeer, goede wijnen, grappa’s en natuurlijk door de ruime keuze aan heerlijke authentieke Italiaanse gerechten.

De ingrediënten zijn dagvers en de kruiden worden geimporteerd uit Italië. Op de uitgebreide menukaart zijn niet alleen pizza’s en allerhande pasta’s terug te vinden. Je kunt bij Da Aldo ook terecht voor overheerlijke vlees- en visgerechten, gecombineerd met de lekkerste en beste wijnen voor een eerlijke prijs.

Meer informatie over restaurant Da Aldo

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats.

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Da Aldo

n.burrie .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Overgewaardeerd
Na een weekje vakantie als afsluiter naar een Italiaans restaurant. Mijn kids hadden zich al de hele week verheugd op pizza. Na een vriendelijk ontvangst en keuze uit slechts 1 rode, 1 droge witten en 1 zoete witten wijn ( per glas) hebben we een carpaccio en een bruschetta besteld. Dit was lekker, niet overdreven, maar goed. De hoofdgerechten kwamen redelijk vlot, maar vielen behoorlijk tegen! De tonijnfilet was helemaal door gegaard ( dit gaat al heel snel) en hierdoor niet lekker. De bediening bood een nieuw gerecht aan. Intussen was iedereen al zo'n beetje uitgegeten. De pizza met 4 kazen was heel vet en mijn dochter stikte bijna in een sliert kaas. De pizza met salami smaakte mijn andere dochter goed, maar was eveneens heel vet. Geen knapperige bodem, wel heel veel olie. Mijn man had een lintpasta met parmaham en bospaddelstoelen. Hij vond het ook niet zo lekker. Het was niet slecht deze pasta, maar ook niet super. Toen de tonijn voor de 2e keer geserveerd werd, was er een stukje losgesneden. Wederom van binnen erg gaar. Helemaal in het midden kon in nog een roze stukje vinden, maar de rest heb ik laten liggen. En dat voor €24,50 !
Voor 5 drankjes, 2 voorgerechtjes, 2 pizza's, 1 pasta en 1 tonijnsteak waren we €96,- kwijt. Duur betaald en niet lekker gegeten.
Bediening was overigens vriendelijk, maar voegde niets toe.
Kortom voor ons niet voor herhaling vatbaar en behoorlijk overschat in cijfers. Wij gaan regelmatig uit eten en eten gelukkig met regelmaat beter dan hier.
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Alles vers bereid en dat was zeker te proeven. Mooie inrichting, zeker de moeite waard om nog een keer terug te komen
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een prima Italiaanse ambiance. Bruschetta is onovertroffen en de FILETTO DI MANZO
(Ossenhaas met rozemarijn van de grill) is heerlijk mals en lekker gegrild. Keuze uit een drietal verschillende Amarone wijnen. De Zenato Riserva is mega top. Wat een feest. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ties M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Een van de beste ITALIANEN in de omgeveing alles is altijd vers, alles is perfect fantastische bediening. Beslist een feest om te eten. Gr: Ties M
Herma G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Overheerlijke bruschetta al promodori, filetto da aldo en tiramisu als toetje. Genieten, super lekker en een mega aanrader!!
Begonnen met 1 tiramisu maar snel nog een extra bijbesteld.
Laura E.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Na de veelbelovende recensies te hebben gelezen op Iens, besloten wij ook een bezoek te brengen aan het restaurant. We namen buiten plaats, maar de stoelen stonden zo dicht op elkaar dat je de sigaret van je buren kon meeroken. Na de verhuizing naar binnen, kregen wij al redelijk snel onze pizza's. Hier waande ik me niet mee in Italie, maar in mijn eigen huis met een goedkope afhaalpizza. De smaak van de bodem en de saus was goed, maar de pizza vegetaria was erg dun belegd en beide pizza's dropen van de olie. Niet in orde en vooral niet als je kijkt naar de prijzen van het restaurant. De sfeer is wel gezellig, en er liep de hele avond een live-zanger rond. Al met al zou ik hier niet nog een keer naar toe gaan...
Vaerny C.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Gezellig restaurant met erg vriendelijke bediening! Heerlijk gegeten, maar voor mij had de portie pasta net iets groter mogen zijn.
Wel was de smaak erg goed en de producten vers. Wellicht had ik toch een voorgerecht moeten nemen ????
Muziek staat precies goed. Niet te hard, zodat je elkaar niet kunt verstaan, maar ook niet zo zacht dat je met je buren kunt meepraten.
Al met al voor herhaling vatbaar!
Theo M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Het 4-gangen menu van de chef met een combinatie vlees en vis was heerlijk. Voorafje van octopus, garnalen en mosselen in tomatensaus smaakte heerlijk fris naar de zee. De pasta all' aglio was goed al dente en op smaak. Het kalfsvlees met paddestoelen en zwarte truffelsaus was mooi en machtig na al zoveel lekkers. Het dessert van tiramisu met slagroom maakte het plaatje af.

Aanrader om de keuze aan de kok te laten als je alles lust.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Hier op zaterdagavond op het terras gegeten. Lekker om buiten te zitten; wel een beetje jammer van de rokende mensen naast ons. Daarnaast staan de tafeltjes wel érg dicht bij elkaar, waardoor er weinig privacy is.
Personeel is erg vriendelijk, vlot en behulpzaam.
Hoewel de menukaart weinig spannend of origineel is, is de uitvoering van de gerechten uitstekend. Pizza was lekker, en de cannelloni was heerlijk!
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Lekker eten voor een prima prijs en heel vriendelijke en attente bediening.
Je krijgt ook echt het Italie gevoel door de kleine ruimte met veel tafeltjes.
Misschien niet veel privacy maar wel sfeervol!
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Erg gezellig en mooi ingericht. Dit Italiaanse restaurant brengt je meteen in vakantiestemming. De wijnen zijn aan de prijs. Er wordt à la minute voor je gekookt met verse ingrediënten. In de keuken kijken, doe je hier met plezier. De pizza's zijn redelijk geprijsd, maar helaas is de bodem niet krokant. Volgens ons is de bodem slap door de vochtige (verse) tomatensaus en/of de temperatuur van de stenen vloer. Die mag overigens best even worden gezwabberd, want aan de onderkant van de pizza zitten verbrande stukjes. Maar de drukbezochte zaak is gezellig, het ruikt er lekker en er is passie.
Lientje P.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
We hebben hier een gezellige avond gehad maar hadden niet echt de beleving van de verfijnde Italiaanse keuken, met name de pizza's, waardoor de prijs-kwaliteit wat ons betreft een beetje uit de pas loopt. De bediening is verder vriendelijk maar soms duurt het wel iets te lang voor de bestelling wordt geserveerd. Lokatie is goed en leuk pandje.
Aldo R.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Super goed gegeten met mijn gezelschap. Vooraf hadden we een antipasto schaal voor 4 personen. Zat zowel vis, vlees en vegetarische gerechten op. Alles kakelvers en smakelijk. Als hoofdgerecht hadden we voor 4 personen de rundsteak op een warme plaat. Lekker mals met goede olijfolie en verse rozemarijn! De huiswijn is ook super hier. Voor het dessert hadden we helaas geen ruimte meer. Bediening vriendelijk en allert. Reserveren is hier wel gewenst zat namelijk helemaal vol toen wij kwamen. Helemaal top hier!!
Marije K.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Alweer een hele tijd geleden heb ik hier met een vriendin gegeten. Het eten was prima, de inrichting is ook prima, maar de Italiaanse gastvrijheid, die vind je nergens zoals hier. Alleen al daarvoor zouden wij weer afreizen naar Ede. De fles grappa en limoncello kwam op tafel en we hebben een hele gezellige avond gehad met de eigenaren. Een echte aanrader om hier naar toe te gaan om je even in Italie te wanen.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2013
Hier gegeten na een heidewandeling.
Erg prettig verrast.
Spaghetti Vongole gegeten, met verse kokkels. En vooaf zelfgemaakt brood en kruidenboter. Ook zelfgemaakt en met goed in balans knoflook erin. Wijn was prima en attente en vriendelijke bediening.
Ben je eens in Ede dan is dit restaurant een aanrader
Dré B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Echt authentiek italiaans op de heide. Vanaf de starters tot aan de dolci enorm genoten. Bediening zou iets anders kunnen, m.n. sneller, maar dat geeft het geheel wel charme te meer het personeel enorm attent is
Gem .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2012
Nog nooit zo slecht Italiaans gegeten (lijken wel kant-en-klare maaltijden die opgewarmd werden), ongeïnteresseerde manager, ongelooflijk slechte akoestiek met daarbij storende live muziek (ook al deed deze man zijn best).
Lege glazen werden niet afgeruimd, bestelde brood was men vergeten.
Tevens respectloos en luidruchtig gedrag van andere (waarschijnlijk bevriende) gasten later op de avond, ook al zaten er nog meerdere gasten.
Zelfs om te kunnen betalen moest ik vragen of iemand aub mijn geld wilde aanpakken. Heb dit nog nooit meegemaakt.

Deze zaak gewoon vergeten als je liefhebber bent van goed Italiaans eten is mij advies.