Da Adriano

Meer informatie over restaurant Da Adriano

Erg rustig
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
In dit restaurant is de aandacht voor klanten belangrijk. Zeer vriendelijke bediening en hier een prima pizza met ansjovis gegeten. Het restaurant heeft een eenvoudige uitstraling.
Victoria V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Op zondagavond binnengelopen en gelukkig konden we de pizza's ook meenemen. We werden super vriendelijk ontvangen in een klein maar prettig restaurant met Italiaanse sfeer. De keuken is open en alles ziet er schoon uit. De pizza's smaakte beide heerlijk, van de Da Adriano heb ik het meest genoten. We komen snel terug om daar te eten met een wijntje erbij. Fijne sfeer, geen opsmuk, oprechte interesse vanuit de bediening en heerlijk eten!
Maud H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Voor €20 ben je een uurtje in Italie! Fantastische pizza's, goede wijn, vriendelijke bediening (die alleen maar Italiaans spreekt). Op ons na waren alle andere gasten ook Italianen dus dat zegt al genoeg! Een echte aanrader. Geen avondvullend programma overigens.
Janskans .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Wat een heerlijke ongedwongen sfeer in Pizzeria Da Adriano! Enigszins verscholen in de wijk Delfshaven, grote voordeel: gratis parkeren op de vrijdagavond. Eenvoudig, sfeervol ingericht, vlotte bediening. Werkelijk fantastische antipasta en goede pizza. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Wat een geweldige belevenis, Adriano zelf heet je van harte welkom met een handdruk. Hij praat alleen maar italiaans en zijn medewerkers ook.
Gelukkig is er eentje die wel nederlands praat.
De pizza's zijn echt geweldig, we hebben er ieder een op en dat was ook meer dan een volle maaltijd. Heerlijke verse ingredienten en in het midden wat mascarpone, super.
Ik denk echt dat dit de lekkerste pizza's waren die we ooit hebben gegeten.
De bediening was wat gehaast, we stonden na 45 minuten alweer buiten en toen hadden we ook al koffie en tiramisu, zelfgemaakt (!), op..
Tot de volgende keer!!
Natoro .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Bij Da Adriano voel je je welkom. De sfeer is er gezellig. De pizza's zijn overheerlijk! Een echte aanrader!
Het interieur ziet er verzorgd uit. De bediening is vriendelijk en behulpzaam.
David-Jan M.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
De lekkerste pizza van Rotterdam! Ook de voorgerechten zijn uitstekend, vooral de melanzana is erg lekker. De service is ook top, Adriano komt meerdere keren vragen of alles smaakt.

Absolute aanrader!
BikerT .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Alles wat eerder genoemd is is inderdaad waar. De entourage heeft iets weg van een huiskamer, geen onnodige opsmuk. Ik ben nog nooit in Italië geweest maar kan mij voorstellen dat dit erg authentiek is. Bediening is prima, men is écht geïnteresseerd of alles naar wens is. Wilde in eerste instantie een biertje omdat ik een tap zag maar deze bleek niet in gebruik. Alleen witte of rode wijn in longdrink/limonade glazen, briljant! Rode wijn gekozen en deze was zeker lekker. Vooraf de verschillende antipasti en die waren zalig. Daarna de pizza capriciosa en dat was echt een verademing vergeleken met andere pizza's. Een heerlijke bodem en wat er op lag had allemaal zoveel smaak. Vooral de afwezigheid van te veel zout viel mij op, dit is bij andere pizza's vaak een afknapper. Formaat was ook uitstekend, ik ben een grote eter en wilde eigenlijk als dessert de hier geroemde tiramisu proberen maar daar had ik geen plek meer voor dus alleen een prima cappuccino genomen. Dit restaurant is absoluut een aanrader. Het kapitaal is misschien iets minder in de inrichting geïnvesteerd maar des te meer in het eten.
M R.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Een verborgen topper. Ben wezen eten met een vriend hier voor de 2de keer. Heerlijke pizza's. De entourage is zoals je een restaurant in Zuid-Italië zou zien, Napels / Siciliaans achtige eenvoud. Dat heeft ook wat ! Ik kom hier zeker terug.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Zoals andere recensies al beschrijven, is dit restaurant los van het eten al een belevenis. Alsof je terug in de tijd reist, of in ieder geval pakweg 2400 kilometer zuidwaarts. De kok komt je begroeten, samen met zijn vader(?) Laatstgenoemde vraagt ook met enige regelmaat of alles naar wens is, brengt je het eten en inderdaad rode wijn in een limonadeglas. Verder is de inrichting geheel passend. Open keuken, wat altijd leuk is.

Maar goed, je komt eigenlijk voor de pizza's en die zijn zeer smakelijk! Rijk belegd en goed van smaak. Ruime keuze, dus we gaan binnenkort terug om andere opties te testen.
Vito V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
De pizza's waren van uitzonderlijke kwaliteit en de service was ook zeer goed. Je wordt vriendelijk geholpen met een handdruk en een glimlach. Het decor geeft je een knusse, Italiaanse huissfeer, door de familiefoto's die aan de muren hangen.

De huiswijn is ook aan te raden!

Jordi87 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
De lekkerste pizza's van Rotterdam vind je bij Da Adriano! Een fantastische bodem en veel keuze op de kaart. De goede wijn wordt hier in limonadeglazen geschonken, de inrichting simpel en bijna Spartaans, maar het personeel zeer hartelijk en vriendelijk. Naast de fantastische pizza's hebben ze hier ook goede desserts.
Lodiwereld .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
We werden warm welkom geheten door de chef, die vervolgens met ons meedacht over de antipasti. We namen een combinatie van Italiaanse vleeswaren, melanzane, kazen en olijfjes. Het was echt heerlijk! Ook de pizza's die we vervolgens namen waren subliem. Tomatensaus smaakte écht naar tomaat en ook het beleg en de bodem waren heel erg lekker. Jammer dat ik m niet helemaal op kreeg (pizza groter dan het al grote bord)! Toch nog een beetje tiramisu van mijn tafelgenoot geproeft en deze staat gelijk met stip op nr 1 van de tiramisu's die ik tot nu toe op heb!
Het decor van de zaak doet niet vermoeden dat dit restaurant zó goed is!
Léon V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Een vriend had mij gewaarschuwd verwacht niet te veel van het decor te verwachten, maar de pizza's zijn er zo lekker. Het decor was echter prima, netjes en schoon, verwacht echter geen opsmuk. Bij Da Adriano draait het om één ding het eten. Wat mij betreft de lekkerste pizza's in de regio. De wijn in longdrinkglazen is even wennen, de kwaliteit ervan was prima. Afsluitend serveren ze ook een goed kopje koffie. Wil je genieten van een heerlijke pizza is dit een prima plek.
Grundel .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
Echt puur Italiaans. Heerlijk eten en lekkere wijn in een Italiaanse maat glazen. Zeer gastvrij in een eenvoudige omgeving. Een ware trattoria!
Natoro .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
wij hebben inmiddels al een aantal verschillende pizza's gegeten. Allemaal zeer smaakvol. Zeer vriendelijke eigenaar en bedienend personeel. Een echte aanrader en een echte aanwinst voor Rotterdam!
Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Vanwege Iens en omdat we vlakbij wonen naar Da Adriano gegaan. We hoopten vurig dat de wijn nog steeds in limonadeglazen geserveerd zou worden. En jawel! Houden zo!
Eigenlijk zijn we geen pizzaliefhebbers; een bonk koolhydraten met tomatensaus en nog wat....
Maar nu zijn we bekeerd. Het kan anders, het kan lekker, het kan super vers en het kan bereid worden met eerste klas ingrediënten.
Inmiddels is er ook (anti-)pasta en de keuze aan pizza's is volwaardig.
Doe jezelf niet tekort en ga!

Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Pizzeria Da Adriano is op het eerste gezicht een onopvallend restaurantje in een achterafstraatje. De inrichting is simpel met warme kleuren, foto’s en een open keuken. Er worden voornamelijk pizza’s geserveerd. De pizza’s waren van een uitzonderlijk goede kwaliteit, die ik in Nederland nog niet eerder geproefd heb. Het is zo goed en lekker dat details zoals een slordige bediening, wijn uit limonadeglazen en het ontbreken van een wijnkeuze er niet toededen. Ik ga in Rotterdam nergens anders meer pizza eten.
Iemand Niemand .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Wij gaan alle Italianen in Rotterdam af,dus zo kwamen we ook hier terecht. Op deze zaterdagavond was bijna heel de zaak leeg.Dat vind ik altijd wel jammer.De inrichting is wat saai en eenvoudig.Klein tentje.Maar de bediening en het eten maakte een hoop goed. 2 aardige gezellige grappige mannen,die nog een hand bij binnenkomst en afscheid gaven ook! Ik baalde wel dat er geen pasta's waren,alleen pizza's...ben normaal meer van de pasta,maar de pizza was zo lekker dat het niet meer uitmaakte. Voor,hoofd,na..het was allemaal heerlijk en ook de wijnen waren goed. Wel jammer dat ze de wijn in limonade glazen schenken...
Jasper F.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Zin in een authentieke Italiaanse pizza of antipasti?
Da Adriano is uw adres. Dit is hoe men ze vind in Italië, klassieke smaken die met aandacht worden bereid. Zonder teveel opsmuk. Wel met passie.