D11Ziel

Meer informatie over restaurant D11Ziel

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 22:00
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Al diverse malen dit gezellige restaurant mogen bezoeken en geen enkele keer teleurgesteld, sterker nog met uitzondering van één keer ben ik er telkens zeer tevreden vandaan gekomen. De enige uitzondering was de keer dat het erg druk was en we erg langs moesten wachten op ons eten.
Buiten dat ene incidentje niets meer dan lof. Het eten wordt met zorg en liefde bereid en de bediening is vriendelijk en vlot, zonder een gehaaste indruk te wekken.
Mijn favoriet zijn de tournedos (die inmiddels in meerdere varianten de revue zijn gepasseerd), altijd voorzien van een lekkere puree en garnering die even mooi als smakelijk is.
Echt een aanrader.
Ingridlb B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Victoriabaars en Zeewolf gegeten. Beiden erg lekker. Mooi opgemaakte borden maar wel wat weinig groente naar onze smaak. Apart patatjes , aardappelgratin (super) en salade. Toetje merengue (10 niets meer aan veranderen) en cheesecake. Mooi ingerichte brasserie.
Koos Z.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Mooie plek in het zo sombere Delfzijl. Heel mooie aankleding. Leuke kaart en dito gerechten. Kom er regelmatig ook voor werk. Bediening is best snel, maar mag wat "gezelliger" zijn. Simpele gerechten worden goed bereid, de sate blijft mijn favoriet.
Vrumdegast .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Met een behoorlijke groep wezen eten bij dit restaurant. We vonden het een leuk restaurant, vooral het schoolbord achterin waarop bekende eters hun handtekening hadden gezet houd je wel even bezig. De bediening was top en het eten al niet minder. We vonden het een gezellige avond met heerlijke gerechten in een goed tempo.
Schelto W.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Niets te vieren maar geen zin om zelf te koken. Dus dichtbij gezocht naar een restaurant. De keuze is gevallen op Ziel in Delfzijl, ook omdat deze door kennissen was aanbevolen. We waren op tijd ( vroeg). De medewerkers zaten nog aan hun maaltijd en moesten even op gang komen. Druk was het nog niet en er werd ons snel een tafel aangewezen. Wel moesten we zelf even zoeken waar we onze jassen tijdelijk mochten parkeren.
We kregen snel de kaart en een keuze was snel gemaakt.
Ons start was met een voorgerecht van zalm / garnalen. Het zag er niet alleen perfect uit, ook de smaak was perfect. Ons hoofdgerecht bestond uit een runder entrecote voor mij en een ossenhaas tournedos voor mijn vrouw. Daarbij werden frites, een aardappelgratin en salade geserveerd. Beide gerechten vonden we erg goed. Wel miste ik het randje vet wat ik meestal bij een entrecote tegenkom. Het kaasplakje met port en de merenque tompouce met een fijne dessertwijn waren een fijne afsluiting van onze maaltijd.
Onze conclusie is voorspelbaar. Een leuk gezellige brasserie waar we zeker vaker zullen komen.
G S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Dineren in een sfeervolle omgeving in centrum Delfzijl. Wij zaten op de 1e verdieping. Ruim opgezet, zodat je niet bij je buurman op schoot zit. Samen met mijn man heerlijk gegeten. Vooraf beiden: Bruscetta met champignons, uienkonfijt en knoflook. Heel erg lekker en goed op smaak gebracht. Hoofdgerechten: Runder entrecote met groene mosterdsaus en Ossehaas met jus van sjalotten, seizoensgroenten en bacon. Ossehaas perfect medium gebakken en entrecote heerlijk mals. Seizoensgroenten gepureerd en prima van smaak. Borden goed verwarmd. Beide hoofdgerechten werden geserveerd met frietjes, aardappelgratin en salade. Vriendelijke bediening. Kortom niets op aan te merken. Ze hebben ook een prima lunchkaart. Wij gaan zeker nog een keer!