D'Vergulde Eend

Meer informatie over restaurant D'Vergulde Eend

Dinsdag t/m Zondag 14:00 - 23:00
Vera K.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Afgelopen zondag hier lekker gegeten,heerlijk wijntje erbij, aardige bediening! Leuk eetcafe, zeker voor herhaling vatbaar!
Guustje .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
De Vergulde eend is een prima eetcafé, niet meer maar zeker ook niet minder. Je moet geen bijzondere gerechten of verfijning verwachten maar alles is lekker, ruim voldoende en vriendelijk geprijsd. De Spaanse plank is een echte aanrader. Een hoofdgerecht is daarna bijna niet meer nodig. De inrichting is niet helemaal onze smaak, maar de muziek weer wel. Verdient meer klandizie.
Nieska .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Wij hebben gisteren in dit eetcafé gegeten. Ondanks dat er buiten ons maar 1 tafel bezet was, duurde het lang voordat de bestelde gerechten uiteindelijk op tafel stonden.
Voorgerecht was een proeverij van drie gerechtjes: uiensoep, meloen met ham en carpacchio. Hoofdgerecht scholfilet en voor mijn ega drie soorten vlees (kipfilet, spareribs en lamskotelet). Nagerecht flensjes met sinaasappelsaus en vanille ijs.
De kok heeft leren koken van zijn moeder, maar weet absoluut deze gerechten niet naar een hoger plan te tillen. Niet spannend, fantasieloos. Sausjes leken uit een potje te komen.
De inrichting is echt too much, met allerlei prullaria van een bekende massaproductiewinkel en oubollige spreuken ( "Zelfs in het woord emancipatie kan een vrouw niet zonder man", haha) op de balken geschreven. Daardoor vallen alle leuke Eend (ja dat leuke autootje bedoel ik) parafernalia echt weg.
Tent is toe aan een make over van Herman de Blijker, dan is er echt wat leuks van te maken. Tot dan is deze tent voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Stefanie K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2015
Heerlijk gekaasfodued bij d'Vergulde eend! Kaasfondue werd geserveerd met zowel brood als verschillende groenten en frietjes, als wij nog iets extra wilden dan was dat geen enkel probleem. Bediening was uitstekend! Hoewel het erg rustig was, was het wel heel erg gezellig. Echt een aanrader!
Loes C.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2014
Heel aardig eetcafé waar we lekker gegeten hebben, er is een maandmenu (keuze) dat op di-wo-do voor € 15,50 aangeboden wordt. Aantrekkelijk geprijsd dus! Drie gangen, heel behoorlijk en het dessert van enorm formaat, erg lekker. De broodplank die wij vooraf kozen was bijna te veel, bedachten we later. Heel vriendelijke jongedame aan onze tafel voor de bediening. Al met al een aardige zaak, zeker prima voor een eetcafe! Als ik in de regio zou wonen, zouden we zeker vaker hier komen eten…