D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks

Willemstraat 5 2282 CB Rijswijk Nederland Kaart

Over het restaurant D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks

Feest voor je smaakpapillen

Gek op gegrild vlees? Dan zit je hier helemaal goed! Chef Maurice bereidt het liefst zijn vlees op zijn eigen Mibrasa Grill. De hoogwaardige houtskool die hij gebruikt, geeft een heerlijke eigenheid in de gerechten. Genieten! Geen zin in vlees? Ook vis en groenten zijn niet te versmaden van de grill.

Meer informatie over restaurant D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
RJ H.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Bij D-Town is het deerlijk vers eten in een ontspannen sfeer! Een echte aanrader waar je zeer goed wordt verzorgd! De hamburgers zijn uitstekend en extra te beleggen met heerlijke toppings.
KarRon .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hebben met 7 personen nog gebruik gemaakt van de AH-actie. We zaten op een mooie plek bij het raam. De bediening was heel vriendelijk. Het eten was ruim voldoende en smakelijk. Echter, zonder de AH-actie vind ik de normale prijs wel wat aan de hoge kant.
Lianne T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het eten was erg lekker! Veel ook, niet iedereen heeft alles opgekregen. Onze serveerster, was een beetje typisch. De mannelijke ober, heel erg vriendelijke en heel gastvrij!! Top
stooem .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lekker gegeten, vlotte bediening, carpaccio was heerlijk, speciale hamburger was ook erg lekker, chesecake ook erg lekker
Fred M.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Inrichting behoort geheel bij wat er hier word geserveerd Heel aardig en vriendelijk personeel Eten was echt geweldig het AH menu bestond bij alle gangen uit twee keuzes Houd je American food dan is dit zeker een aanrader wij gaan zeker hier vaker naar toe.
Lianne T.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Erg lekker eten! We hadden de carpaccio als voorgerecht, wagyu burger als hoofd en choco taart als dessert. We zaten eigenlijk na de burger al behoorlijk vol, maar het toetje was zo lekker, dus wel opgegeten????
Annette B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Het was een prima plek om met vrienden af te spreken. We hadden nog 2 AH-bonnen en dus was het ook een prima prijs. De bediening was vriendelijk en de gerechten heerlijk. Een aanrader in Rijswijk.
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
AH bon gebruikt. Helaas beperkte keuze en geen 2e menu gratis maar 2 menu voor € 37,50 (1 menu a la carte kost max. €34,95).
Dus actie klopt niet geheel. Dit deed niets onder aan de kwaliteit. Heerlijke hamburger gegeten met mijn zoon. Vriendelijk personeel.
kayich12 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We waren er vroeg, kreeg volledige aandacht van de bediening ookal waren met ah actie. Ze denken goed met je mee en waren erg eerlijk. Eten was zeer goed. We hadden beide voor en hoofdgerecht geproefd, eten was zeer lekker. De choco toetje was super! We komen zeker nog terug!
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Alles was goed alleen bestek vergeten te geven maar voorderest echt super lekker en goed
Zeker een aanrader om een keer te proberen
Viola W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wat een super leuk restaurant!
Heerlijk gegeten. Leuke, vriendelijke bediening. En ook de inrichting en sfeer erg gezellig!
Wij komen zeker een keer terug!!
J V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Lekker gegeten met de AH actie. Vlees was erg goed. Zonder de AH korting is het wel aan de dure kant. Zeker voor herhaling vatbaar.
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Kwaliteit eten prima. Ah actie. Beperkte keuzemogelijkheid. Lang wachten na voorgerecht, in verhouding duur 3 gangenmenu want wij namen geen nagerecht
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Eten was lekker ! Vooral het vlees heeft een lekkere grillsmaak en de hamburgers zijn goed belegd. Wel was het jammer dat we drie kwartier op het dessert hebben moeten wachten.
edvdknokke .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Op aanraden van mijn veg. schoondochter hier via de A&H bon gegeten. Het eten was heerlijk. Voorgerecht , hoofdgerecht en het nagerecht met smaak klaargemaakt. De service was ook goed. Alleen moesten we even wachten voordat ons gevraagd werd om iets te drinken en uitleg over het menu. Wij komen hier zeker terug.
Marian T.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Alles smaakte prima en zag er goed uit! We kwamen met rolstoel: redelijk toegankelijk. De bediening kwam ons helpen met het naar binnen gaan want 1 van de deuren was stuk.
Wouter B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
We hebben hier een heerlijke Wagyu burger gegeten. Bediening is vriendelijk en snel. Het decor is prima, maar wel basic.
Jacques B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We aten het AH-menu. Garnalen in knoflooksaus, een prima biefstuk en chocolade-dessert. Alles heel smakelijk en van goede kwaliteit. De gerechten werden op een vlotte en leuke manier geserveerd door een meiske in opleiding voor gastvrouw, bravo!.. Als punt van aandacht noem ik het op tafel zetten van plastic flessen met tomatenketchup, mayonaise e.d. Zou ik niet doen, serveer dit in b.v. een sauciere

raalettok .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
voorgerecht relatief duur, bediening niet vrolijk, gastvrouw vriendelijk. Inrichting saai, geen gezellig kaarsje of iets op tafel terwijl het toch wel donker werd. Sommige tafels met barkrukken zonder rugleuning, zit niet prettig, zeker niet voor ouderen (als men deze als klant wil hebben natuurlijk ). Al met al wel lekker eten maar niet om een gezellig avondje te vieren meer voor eff een snelle burger van prima kwaliteit.
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Gewoon lekker vlees eten? D-Town is the place! Wij aten via de AH-actie in D-Town en de kennismaking is goed verlopen. Overvloedige carpaccio vooraf, wagyu burger als hoofdgerecht en warme chocoladetaart en cheesecake toe. De merlot en cabernet uit Australië passen prima bij het vlees. Entourage is functioneel, passend bij een bbq-restaurant. Bediening prima. Komen zeker nog eens terug.