D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks

Willemstraat 5 2282 CB Rijswijk Nederland Kaart

Over restaurant D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks

Feest voor je smaakpapillen

Gek op gegrild vlees? Dan zit je hier helemaal goed! Chef Maurice bereidt het liefst zijn vlees op zijn eigen Mibrasa Grill. De hoogwaardige houtskool die hij gebruikt, geeft een heerlijke eigenheid in de gerechten. Genieten! Geen zin in vlees? Ook vis en groenten zijn niet te versmaden van de grill.

Meer informatie over restaurant D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks

Service8,4/10
Decor7,9/10
Wouter B. Proever (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
We hebben hier een heerlijke Wagyu burger gegeten. Bediening is vriendelijk en snel. Het decor is prima, maar wel basic.
Jacques B. Expertproever (5 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We aten het AH-menu. Garnalen in knoflooksaus, een prima biefstuk en chocolade-dessert. Alles heel smakelijk en van goede kwaliteit. De gerechten werden op een vlotte en leuke manier geserveerd door een meiske in opleiding voor gastvrouw, bravo!.. Als punt van aandacht noem ik het op tafel zetten van plastic flessen met tomatenketchup, mayonaise e.d. Zou ik niet doen, serveer dit in b.v. een sauciere

Raalettok . Fijnproever (2 recensies) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
voorgerecht relatief duur, bediening niet vrolijk, gastvrouw vriendelijk. Inrichting saai, geen gezellig kaarsje of iets op tafel terwijl het toch wel donker werd. Sommige tafels met barkrukken zonder rugleuning, zit niet prettig, zeker niet voor ouderen (als men deze als klant wil hebben natuurlijk ). Al met al wel lekker eten maar niet om een gezellig avondje te vieren meer voor eff een snelle burger van prima kwaliteit.
Hans E. Fijnproever (4 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Gewoon lekker vlees eten? D-Town is the place! Wij aten via de AH-actie in D-Town en de kennismaking is goed verlopen. Overvloedige carpaccio vooraf, wagyu burger als hoofdgerecht en warme chocoladetaart en cheesecake toe. De merlot en cabernet uit Australië passen prima bij het vlees. Entourage is functioneel, passend bij een bbq-restaurant. Bediening prima. Komen zeker nog eens terug.
Edguthmuller . Proever (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Hier gegeten om mijn verjaardag te vieren. Het voorgerecht, de carpaccio, was gewoon goed. Niets op aan te merken. En toen kwam het hoofdgerecht. De Wagyu-burger. HEERLIJK mals!! Ik heb deze burger hier al voor de tweede keer besteld, omdat het echt een goede burger is! De porties zijn hier erg goed, je krijgt waar voor je geld. Als toetje een worteltaartje, niet te zoet, niet te zuur, gewoon lekker! Ik kon rollend naar huis!
Mracke . Expertproever (7 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
De hamburgers zijn hier zó lekker! De voorafjes en toetjes zijn overigens ook perfect. De service is alert en uiterst correct op een gezellige manier. Een dikke 10 voor deze zaak!
E.gardenier . Proever (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Door de ah actie een keuzemenu, was erg lekker, goed verzorgd en meer dan genoeg. Zou zeker de andere gerechten van de kaart eens willen proberen! Aanrader!
Michelle148 . Fijnproever (2 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Heerlijke burger gegeten gisteren, met de AH bon gisteren hier spontaan heengegaan.
Het is een klein restaurantje wat er wat klinisch uitziet echter maakte de bediening en het lekkere eten een hoop goed.
Freekjanssen . Meesterproever (32 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Afgelopen zondag hier gegeten. Was erg goed. We hadden eerst crispy onions en de carpaccio. Daarna de Iberico burger en de spare ribs. Alles was goed bereid. Vriendelijke attente bediening. Interieur ook goed! We komen zeker een keer terug!
Nicole_DenHaag . Fijnproever (4 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Gisteren 3-gangen menu (37,50) gegeten met de AH restaurantactie. Wij hadden carpaccio, scampi, wagyu burger en cheesecake besteld. Heerlijk gegeten, burger super mals en zaten bomvol! Vlot en vriendelijk personeel. Aanrader!
Tabithavandasselaar . Proever (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
De setting is heel mooi en sfeervol. De hamburger was zeer lekker. De entrecote was helaas te ver gegaard, we vroegen zeer rood maar dat was helaas niet het geval. De service was heel goed. En de dessersts waren ook top! Het is een mooi restaurant om een goede burger te eten! Het enige wat ik wel zou aanraden is bij de A&H actie de prijs van de drie gangen erbij te zetten (37,50) dat geeft wat meer duidelijkheid. En de carpaccio vooraf was ook heerlijk! Ik kom zeker terug om zo'n heerlijke hamburger te eten!
Jurrien V. Expertproever (8 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Leuk ingerichte zaak. Kwaliteit van de hamburgers, in mijn geval de Wagyu burger (en de broodjes) is erg goed. Side dish van coleslaw wat karig.
De bediening had meer aandacht voor een kennis waarmee uitgebreid gesproken werd dan voor ons, dat was een domper. Een wat proactievere houding (uitleggen wat catch of the day is, vragen of er nog wat te drinken gewenst is) een duidelijk verbeterpunt.
Johannataal . Proever (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
het was er heerlijk rustig doordat we er vroeg waren. Het restaurant zelf zag er heel gewoon uit, een beetje kantine gevoel
het eten zag er goed verzorgt uit ,voorgerecht was heerlijk op smaak ,hoofd gerecht, de burger beslist een aanrader was om in te bijten en het nagerecht was overheerlijk met een vol gevoel vertrokken we
en gaan zeker terug om daar weer te gaan eten
Allison D. Proever (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Het eten was heerlijk! Vers, goede porties en perfecte combinaties.Snelle bediening en we hoefden niet lang op het eten te wachten. We gaan zeker nogeens terug!
T.schuijt85 . Proever (1 recensie) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Eten was heerlijk en personeel heel lief en snel. Ik mis alleen gezelligheid en sfeer. Het lijkt net een lokaal waar je eet.
Mvheel . Proever (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Het eten was heerlijk. Garnalen en gefrituurde uiringen vooraf yammie en de entrecote botermals. Fijn personeel, we gaan zeker terugkomen.
EterMichel . Fijnproever (2 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Op een donderdagavond met de Shell actie hier gegeten. Keuze uit de gehele kaart. Prima restaurant met een juiste prijs/kwaliteit verhouding.
Matthieu.roks . Proever (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Erg lekker gegeten. Medium biefstuk was precies zoals verwacht. Leuk ingericht, en erg vriendelijk personeel. Dit ga ik zeker onthouden.
Famkoen . Proever (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Gisteravond met z'n vieren hier heerlijk gegeten. Vooraf hadden we brood met shrimps en kippenvleugels en krokant gefrituurde uienringen. Erg lekker! De hamburgers bij het hoofdgerecht waren heel goed. Net als de entrecote. En als nagerecht Ben & Jerry's ijs. De bediening was erg vriendelijk en had voldoende aandacht voor de klanten. We gaan hier zeker nog eens eten!
E.slijp . Proever (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Wij zijn met 4 vriendinnen geweest en hebben heerlijk gegeten. De voorgrechten waren zalig. We hebben 4 verschillende gerechten besteld (brood, scampi's, nachos en carpaccio) en alles gedeeld. Toen erg vriendelijke bediening dat zag, kwamen ze heel attent, 4 kleine bordjes brengen zodat het verdelen makkelijker ging.
Wij hadden als hoofdgerecht of biefstuk of een burger en die waren beiden zalig!
Als toetje zelfgemaakte heerlijke milkshakes die ook nog eens erg leuk gepresenteerd werden.
Maar dat veklap ik niet anders is de verrassing er helemaal af.
Al met al een echte aanrader dit leuke restaurant.