d'Ouwe Tramhalte

Wolverstraat 28 5525 AS Duizel Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 36.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      In overleg met onze gasten zal er een heerlijk drie gangen verrassingsmenu samengesteld worden. Dit zal een combinatie zijn van zowel vlees als visgerechten. Uiteraard kunt u aangeven als u ergens geen liefhebber van bent en het menu zal per persoon aangepast worden.
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant d'Ouwe Tramhalte

Bijzonder creatief

Chef-kok Rob en gastvrouw Ilse presenteren passie, eerlijk en vers, vernieuwend bereid en modern opgemaakt. Rob wordt geïnspireerd door de seizoenen en gebruikt alleen eerlijke, streekgebonden producten. Wat je nu geserveerd krijgt, komt vers van het land. Het lunchmenu is iedere dag anders, zo blijft het spannend ook voor de gasten die hier regelmatig terugkomen. Of bestel gewoon je favoriete gerecht van de kaart. ‘s Avonds eet je zoveel als je kunt, à la carte of een verrassingsmenu.

Meer informatie over restaurant d'Ouwe Tramhalte

Uitmuntend
9,3
9,3

Jouw recensie over het restaurant d'Ouwe Tramhalte

Therese B.
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Ondanks de bon van AH was aan niets te merken dat het goedkoop moest. We werden met veel aandacht bediend en kregen we zelfs 5 keer een gerecht terwijl het een driegangen verrassingsmenu zou zijn.
We hebben heerlijk gegeten.
Zeer mooi opgediend en geweldige smaakcombinaties.
Een aanrader????
Gertjan R.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Wij waren zeer tevreden lekker gegeten super bediening en alles was netjes top en gaan zeker vaker eten daar
Gidi S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Zeer tevreden, extra water bijvullen zonder te vragen.
Correcte nette bediening,
Tussengerechtjes als extraatje bij het viergangen verrassingsmenu.
Mieke K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
We kwamen voor het AH diner. Het zou fijn zijn als we een keuze in het hoofdgerecht hadden. Nu kregen we varkensvlees wat niet onze voorkeur heeft. Jammmer!
Henry V.
Henkenmonique G.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Prima eten met voortreffelijke bediening
Marloes M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heel lekker gegeten, vriendelijke en gastvrije bediening. Een aanrader.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Wij hebben gebruik gemaakt van AH-restaurantactie. Lekker gegeten, fijne bediening en mooie inrichting restaurant. De moeite waard.
Ellen P.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Vriendelijke en attente bediening. Karaf water werd aangevuld zonder te vragen. Heerlijke wijn/spijscombinaties. We werden deze avond echt verwend. Een aanrader!
Ernst V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Heerlijk gegeten in een fijn sfeer met ontspannen bediening!
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
We hebben genoten van veel smaaksensaties. Mooi opgediend door vriendelijk personeel.
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Top ! Lang geleden Zo goed gegeten @ kJ met gouden handjes en creatief ???? je moet dit geproefd hebben .!
MDA D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Heerlijk eten in gezellige ambiance met uitmuntende bediening!
Alice T.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Veel aandacht voor de bereiding van het eten en de bediening was ook echt super, echt genoten. Met de AH restaurantactie hier gaan dineren, zelfs 5 gangen ipv 3 en echt heel veel aandacht voor alles. Prachtige eigentijdse opmaak van de borden.
Ine D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Zeer teleurgesteld over het feit dat honden worden toegelaten in het restaurant
Toos V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Heerlijk met familie gegeten. We gaan zeer zeker nog terug !!!
Conny W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Deze keer hebben we genoten van het heerlijke AH-diner, aangevuld met een 4e gang. Wij voelen ons telkens zeer welkom door de gastvrije ontvangst en genieten van de gemoedelijkheid, gezellige sfeer en de overheerlijke gerechten.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Super lekker eten, erg lekker samengesteld en goede bediening.