D'Ouwe Tramhalte

Wolverstraat 28 5525 AS Duizel Nederland Kaart

Over het restaurant D'Ouwe Tramhalte

Bijzonder creatief

Chef-kok Rob en gastvrouw Ilse presenteren passie, eerlijk en vers, vernieuwend bereid en modern opgemaakt. Rob wordt geïnspireerd door de seizoenen en gebruikt alleen eerlijke, streekgebonden producten. Wat je nu geserveerd krijgt, komt vers van het land. Het lunchmenu is iedere dag anders, zo blijft het spannend ook voor de gasten die hier regelmatig terugkomen. Of bestel gewoon je favoriete gerecht van de kaart. ‘s Avonds eet je zoveel als je kunt, à la carte of een verrassingsmenu.

Meer informatie over restaurant D'Ouwe Tramhalte

Theo V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Anke K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel, en je zit lekker in de comfortabele stoelen.
Echt een aanrader . Kom zeker nog terug. Was lekker avond vullend.
CWouters W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Het eten smaakte ons weer heel goed, de bediening was correct en erg vriendelijk. Helaas zaten we achterin het restaurant waar de verlichting niet prettig was. Er hingen alleen een paar wandlampjes aan de muur waardoor je niet goed zag wat er op je bord lag.
Mario V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Prima restaurant. Vriendelijke bediening. Goede, verrassende keuken. Wij waren er in een weekend en het restaurant was geheel bezet. Dan is het behoorlijk rumoerig.
Harrie N.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten! Ook het wijnarragement viel in de smaak.
Het duurde wel ruim een half uur voor we de kaart kregen maar daarna werden de gerechten in een vlot tempo geserveerd.
Voor herhaling vatbaar.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk gegeten en een gezellige ambiance.
Harrie M.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Lekker gegeten gezellige avond gehad
silmar .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Prima eten in een leuke sfeer met aardige bediening.
Chantelle H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk gegeten, op een heerlijk rustig tempo. Hele leuke verjaardag gehad
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
we bespreken de complete maaltijd en drank
van mijn maat was carpaccio dat vond hij lekker, mijn voorgerecht was zalm miste toch een whisky sausje;
2e gang bospaddestoelensoep, smaakte goed dan hoofdgerecht rundvlees met een sausje. smaak kon net iets beter vonden wij. nagerecht ijs enz vonden we lekker. De Argentijnse Malbec was heel lekker. koffie was ook prima vezorgd
femke H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Super lekker gegeten! Spontane leuke bediening! Hebben een fijne avond gehad
Marja W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Had verrassingsmenu vis 5 gangen. Voorgerecht van gerookte zalm met bietjesgarnituur heel lekker. Erbij werd nog een klein bordje geserveerd met garnituren met o.a. limoen. Friszuur, heel lekker erbij. Maar een week later kregen we hetzelfde voorgerecht, echter zonder het extra bordje. Jammer.
Het tussengerecht en hoofdgerecht leken erg op elkaar. Had wat meer geverieerd mogen worden met de bereidingen van de vis. Jammer was dat er erg veel vocht uit de vis in het sausje kwam en daardoor veel te waterig werd. Komt de vis uit de diepvries? Lekker toetje maakte het af, banaan, lekker.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Na een eerder teleurstellend bezoek aan dit restaurant, nu zeer aangenaam verrast. Heerlijk gegeten in een rustige, gezellige sfeer. Zeer vriendelijk personeel.
De op vraag weggelaten gamba’s uit het bestelde gerecht werden vervangen door een extra stukje vis.zeer attent.
Evie R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
We hebben super lekker gegeten in een enorm warm en gezellig kader. Het eten was subliem en de bediening was top !
Dianne M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij vonden het lekker maar wel zwaar. De 2e keer brood was denk ik voor ons teveel. Jammer wij vinden dat volle gevoel niet fijn.
M D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
gezellig zitten en lekker eten, alleen de verlichting in het aparte achterste gedeelte van het restaurant kan beter,
dan genieten de ogen ook meer mee van de presentaties op de borden.
Fons C.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Jammer... na 2x heerlijk gegeten te hebben was het de derde keer teleurstellend.
De frites was overbakken en echt niet lekker; het vlees was matig van smaak; de kabeljauw was wat waterig met een flauw sausje.
De rode wijn werd zonder te vragen bijgevuld.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Mooi restaurant. Goede sfeer en zeer lekker eten waar tijd en aandacht aan is besteed. De gerechten zien er bovendien oogstrelend uit. Met andere woorden een aanrader voor een ieder die openstaat voor een culinaire reis.
Ricky C.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hadden gekozen voor het 3 gangen verrassingsmenu. Alles was superlekker!! Bediening was top!