D'Ouwe Tramhalte

Wolverstraat 28 5525 AS Duizel Nederland Kaart

Over het restaurant D'Ouwe Tramhalte

Bijzonder creatief

Chef-kok Rob en gastvrouw Ilse presenteren passie, eerlijk en vers, vernieuwend bereid en modern opgemaakt. Rob wordt geïnspireerd door de seizoenen en gebruikt alleen eerlijke, streekgebonden producten. Wat je nu geserveerd krijgt, komt vers van het land. Het lunchmenu is iedere dag anders, zo blijft het spannend ook voor de gasten die hier regelmatig terugkomen. Of bestel gewoon je favoriete gerecht van de kaart. ‘s Avonds eet je zoveel als je kunt, à la carte of een verrassingsmenu.

Meer informatie over restaurant D'Ouwe Tramhalte

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
Uitmuntend
9,3
9,1
nelly V.
Helga D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Gisteravond voor het eerst hier gaan eten met mijn lief. Een absolute aanrader! Wat een heerlijke en bijzondere smaken, alles mals en prachtig opgemaakte borden. De bediening zeer aangenaam en er wordt verteld wat er geserveerd wordt. Het was een uitgebreid verassingsmenu waarvan wij vonden dat het zeker niet duur was voor hetgeen wat je krijgt:
een amuse, een voorgerecht, een hoofdgerecht, een pre-dessertje en als laatste het dessert. Geen hele grote hoeveelheden gelukkig want alles bij elkaar was het meer dan genoeg. En alles heeft ons heerlijk gesmaakt.
Als ik al een minpuntje zou hebben, ik vond het laatste dessert ietwat te zoet. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Want ook in het dessert straalde het vakmanschap van de kok ervan af!
Kortom, wij gaan echt nog eens terug.
Mikocor .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Lekker gegeten! Mooi opgemaakte borden en een vriendelijke bediening. Kortom een gezellige avond gehad waar we zeker nog eens terug gaan!
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Goed restaurant met een mooie kaart. Goede prijs kwaliteit verhouding en een pretiige bediening. Altijd verassend wat er op tafel komt, m.n. Amuses of een pre voor- of nagerecht.
John K.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Goed gegeten met AH bon. Mooie schone zaak met goede service! Drie gangen menu, Dessert bestond uit twee gedeelten wat een verrassing was. Goede wijnen!
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden we komen zeker nog een keertje terug PRIMA gegeten!!!! Bediening was ook heel vriendelijk en allert!!!!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Wij zijn met ah bon gaan eten zo kun je mooi een ander resaurant proberen
Het was hier echt geweldig goed verzorgd en heel lekker
Als je van wat exclusief houd zeker een aanrader rader
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. De presentatie van de gerechten was verrassend en de smaak was van een hoog niveau. Het is een aanrader en komen hier zeker nog eens terug
Soepje .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Super ontvangst, aandacht voor de gasten.Er werd meteen buiten een tafel klaar gezet .
We hadden een veganiste erbij en het eten was met liefde bereid en er was ook moeite voor gedaan.
ook voor de vegetarier chapeau.
komen graag nog eens terug.
peter.van.esch .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk in de serre gedineerd t was een feestje om zo in de watten gelegd te worden ieder detail klopte ,zeer vriendelijke en correcte bediening alles was TOP een dikke 10. mvg Peter en Hanneke van Esch.
riet B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Zeer tevreden over de Oude Tramhalte vriendelijk, goed gedekte tafel, goede uitleg over de gerechten en heerlijke amuses en zelfs een pre-dessert. Heerlijk vers afgebakken broodje, kortom het was af
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Geweldig geeten!
Goede en vakbekwame bediening,leuke inrichting.
Twas top????????
José B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Prima restaurant waar je heerlijk kunt dineren
monique.bots .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijk gegeten, er wordt veel aandacht aan de opmaak van de borden besteed. Het is zeker een aanrader om er
te gaan dineren.
ellyvangompel .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Met AH actie gegeten. Het was weer voortreffelijk. Het eten is zoals altijd lekker, goed verzorgd. Mooi opgemaakte borden. Het is en blijft een aanrader dit restaurant!
henkenmonique .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Wij komen hier erg graag. Voor ons is dit het allerbeste restaurant in de wijde omgeving. Zeer vriendelijke, kundige gastvrouwen en een topkok! Oog-en tongstrelende gerechten. Perfect op elkaar afgestemd en dat geldt ook voor de wijn. De prijs-kwaliteit is ook erg gunstig. Een compliment voor het hele team!
Stef W.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Wij hebben het super goed eten en we hadden een jarige​en daar werd goed aandacht aan besteed personeel was gewoon top zal als ik hier in duurt ben zal ik zeker daar terug gaan voor als een tien.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Het drie-gangen verrassingsmenu smaakte heerlijk en was zeer creatief opgediend. Voor het extra brood met smeersels een amuse en een pre-toetje werd niets extra's berekend en de bediening was prima ! Zeker voor herhaling vatbaar !
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Prijs/ kwaliteit zeer goed.
Goede parkeerplaatsen..
....................................................