D'Ouwe Tramhalte

Wolverstraat 28 5525 AS Duizel Nederland Kaart

Over het restaurant D'Ouwe Tramhalte

Bijzonder creatief

Chef-kok Rob en gastvrouw Ilse presenteren passie, eerlijk en vers, vernieuwend bereid en modern opgemaakt. Rob wordt geïnspireerd door de seizoenen en gebruikt alleen eerlijke, streekgebonden producten. Wat je nu geserveerd krijgt, komt vers van het land. Het lunchmenu is iedere dag anders, zo blijft het spannend ook voor de gasten die hier regelmatig terugkomen. Of bestel gewoon je favoriete gerecht van de kaart. ‘s Avonds eet je zoveel als je kunt, à la carte of een verrassingsmenu.

Meer informatie over restaurant D'Ouwe Tramhalte

Uitmuntend
9,4
9,2
Bert N.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Goede service werd geboden. Het personeel was vriendelijk en gaf goede uitleg over de aangeboden gerechten. De ruimte waar we verbleven was erg rustig. De opstelling van de tafel was goed geregeld.
els149 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Ondanks het feit dat wij met een AH bon binnen kwamen ,zijn we suoer verwend vooraf een heerlijke amuse een pre dessert en alles erg lekker en fantastisch gepresenteerd.
Wij bevelen dit Restaurant van harte aan.
Wim L.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Wij hebben een hele fijne avond gehad en super goed gegeten.
De gerechten waren van goede kwaliteit en erg smaakvol .
Wij gaan zeker nog een keertje terug.
A V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Lekker gegeten met de AH-restaurantactie. Mooi opgediende gerechtjes, een paar extraatjes erbij en over een kannetje water doet men ook niet moeilijk. Top dus!
Marjo M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten, leuke spontane bediening. Zeker voor herhaling vatbaar. 2 x geweest 1e x met vereniging 2e x van AH bonnen met vrienden. Beiden super.
Ida D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
we hebben ons laten verassen. heerlijk was het allemaal.
een echte aanrader!! .personeel heel erg betrokken.
mooi restaurant in de kempen.
peter.van.esch .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Het was weer een mooie culinaire avond met een 4 -gangen verrassings menu en t was allemaal zeer lekker en een bijzondere vriendelijke en vakkundige uitleg TOP.
wvanhoof .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Lekker eten, altijd weer verrassend goed, prima prijs (voordelig menu op bepaalde dagen) en vriendelijk personeel, fijn om met een groepje aan een ronde tafel te kunnen zitten.
Rik R.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Het restaurant ziet er goed uit en het eten is van hoge kwaliteit.
Ik heb gebruik gemaakt van het verrassingsmenu. Dit menu is erg goed samengesteld en biedt voor ieder wat wils.
Wilmie V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Wij hebben erg lekker en gevarieerd gegeten, werd rekening gehouden met onze wensen!
Ambiance prima! Kortom, een geslaagd etentje!
harryschraven .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Mooie en lekkere gerechten, afwisselend menu, leuke amuse en ook een leuk pre-dessert.
Opmerking: het personeel was zeer vriendelijk en netjes in blouse gekleed m.u.v. degene die de zaak aanstuurde, zij liep in een wat slordig T shirt erbij, aandachtspunt.
benwaar .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Prima restaurant. Ruime tafels en veel ruimte tussen de tafels. Vriendelijke en attente bediening. Smaakvolle en leuk opgemaakte amuses en een prima 3 gangen verrassing hoofdgerecht. Een aanrader.
Joop H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Hebben heerlijk gegeten, in een mooie gelegenheid met veel ruimte rondom de tafels. vriendelijk personeel en een goede ontvangst. Zeker aan te bevelen.
Anenjan .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. De amuses waren 'smaakbommetjes': super! Een aanrader voor wie goed en apart wil eten!
John V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
prima, goed en lekker gegeten
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Prima en smaakvol gegeten met AH restaurantactie. 3 gangen verassingsmenu. Er werd rekening gehouden met voorkeuren. We hadden de indruk dat er niet werd bezuinigd op kwaliteit omdat het AH actie was. Vriendelijke bediening. Gewoon een heerlijke avond gehad.
maria.matheeuwsen .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Een aanrader! Lekker en smaakvolle gerechten. Vriendelijk en goede bediening. Minpuntje, dat we aan een tafeltje zaten waar het personeel voortdurend voorbij liepen, dat was storend.
peter.van.esch .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Het was weer een groot feest om daar te mogen vertoeven t was weer geweldig mvgPeter en Hanneke van Esch. heel gezellig en veel variatie in t menu prima en een zeer vriendelijke en correcte houding TOP
Hein V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Het eten was voortreffelijk zeer gevarieerd en de bediening was perfect. Zeer vriendelijk personeel.
De smaak van de verschillende gerechten was zeer verfijnd.
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Met AH bon 2e menu gratis gegeten. Zeer verzorgd en buiten het 3 gangen diner ook nog 2 amuses. Keuken maakt veel werk van mooie opmaak van de gerechten. Lekkere huiswijn en vriendelijke attente bediening. Voor herhaling vatbaar