D'Ouwe Tramhalte

Wolverstraat 28 5525 AS Duizel Nederland Kaart

Over het restaurant D'Ouwe Tramhalte

Bijzonder creatief

Chef-kok Rob en gastvrouw Ilse presenteren passie, eerlijk en vers, vernieuwend bereid en modern opgemaakt. Rob wordt geïnspireerd door de seizoenen en gebruikt alleen eerlijke, streekgebonden producten. Wat je nu geserveerd krijgt, komt vers van het land. Het lunchmenu is iedere dag anders, zo blijft het spannend ook voor de gasten die hier regelmatig terugkomen. Of bestel gewoon je favoriete gerecht van de kaart. ‘s Avonds eet je zoveel als je kunt, à la carte of een verrassingsmenu.

Meer informatie over restaurant D'Ouwe Tramhalte

Uitmuntend
9,3
9,3

Jouw recensie over het restaurant D'Ouwe Tramhalte

r.heesen3 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Was goed, een leuke avond. Had bij bestelling van wijnarrangementen ( 3x ) wel karaf water aan kunnen bieden, gemiste kans.
82-Cecile .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wij maakten gebruiken van de AH actie kaart. Het menu zag er veelbelovend uit.
De voorgerechten waren in orde, maar het door ons gekozen hoofdgerecht viel ons erg tegen: de kabeljauw was echt veel te gaar en de bijbehorende beurre blanc saus was te overheersend (te zout/te "vissig"), ook op het garnituur had dat zijn effect helaas.
Het kaasplankje was goed. Voldoende kaasjes die mooi op temperatuur waren.
G.A.J. V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heb erg genoten van het lekker en goed voedsel en de ambiance,inrichting vind ik heel erg goed,net zoals de ontvangst, verzorging de vriendelijkheid van het personeel,mijn COMPLIMENT.
Ga zo door.

Vriendelijke groet, Truus.
Theo W.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Kees A.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Een perfecte gelegenheid voor een heerlijk etentje,
Hier was alles in orde!
Gaan dit zeker aanraden.
”sterrenrestaurant”
Tinus M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Verrassend mooi opgemaakte borden, met een grote verscheidenheid van smaken, en een goede uitleg en verklaring van het gebodenen
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk gegeten, geweldige bediening vriendelijk en goede uitleg bij de gerechten en lekker ontspannen sfeer bij open haard
Rick D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Echt genoten! Prachtige gerechten die je niet vindt in je alledaagse restaurant. Top kwaliteit met een mooi praatje erbij. Aanrader!
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Hartelijke ontvangst, prima uitleg over fraaie gerechten in een gemoedelijke ambiance. 3-gangen menu werd omlijst met amuses en goed aangeklede koffie. Voor herhaling vatbaar.
Alice B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Heerlijke avond gehad, gerechten waren alle van uitstekende kwaliteit en zeer verzorgd gepresenteerd, we hebben heerlijk genoten.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wij vonden het erg lekker ,mooie gerechten,vriendelijk personeel.Een beetje jammer de gewone frietjes.Leuker een bolletje risotto of zo bij het lekkere hoofdgerecht daar vonden wij de friet een beetje afbruuk aan doen ,lang geleden dat we ergens zo lekker prijs en kwaliteit uit zijn gaan eten bedankt,Bart en Els van Gerwen,
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten.
Personeel is heel alert en gedreven en vriendelijk.
We komen zeker weer een keer terug. Restaurant is ook heel mooi en gezellig ingericht en heerlijke
temperatuur.
Cor J.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Alles was een afspiegeling van een perfecte prijs-kwaliteitsverhouding
Iedereen in de bediening was zeer klantvriendelijk,een voorbeeld van hoe mensen graag behandeld willen worden.
Jeanne J.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
We werden hartelijk ontvangen en we hebben heerlijk gegeten.
De aanbevolen wijnen waren erg lekker en met veel deskundigheid toegelicht.
Kortom we kijken met tevredenheid terug en we komen graag nog eens eten.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
sfeervol gezellig restaurant
wordt vriendelijk ontvangen bij binnen komen.
heel gastvrij
eten prima en verrassend.
niets op aan te merken
asmat .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Met 4 personen een heerlijk verrassingsmenu gegeten: mooie gerechten en perfecte porties.
We waren ook allemaal zeer te spreken over de bediening.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
prima restaurant, klasse zou ik willen zeggen.
verrassingsmenu : alle lof
volledige bezetting ,doch totaal niet storend
voor herhaling vatbaar
moenie .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Voor de eerste keer naar d, Ouwe Tramhalte met de AH aktie . Samen met vrienden heerlijk gegeten daar. We waren zeer verrast! Goede bediening. Brood op tafel , amuse vooraf. Een 4 gangen diner met keuze voor vis en of vlees. Het was echt genieten, en we komen zeker nog eens terug!
Elise P.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We gaan elk jaar 1 of 2 keer naar de Tramhalte. Het eten was ook dit keer weer heerlijk, de bediening heel goed en het was weer erg gezellig! We zijn hier nog nooit teleurgesteld.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Omdat dochter 18 werd met het hele gezin chic gaan eten. Om het wel betaalbaar te houden, bij dit restaurant uitgekomen.
We hadden het 4gangen verrasssingsmenu en het was allemaal even lekker en ook mooi.
Behalve de soep, daar hadden ze qua presentatie meer van kunnen maken. De overigens lekkere soep zat in een gewone soepkom met niks er om heen. Op zich goed, maar je verwacht een iets meer speciale presentatie.
De bediening was er vriendelijk en er werd goed doorgewerkt met het opdienen, het had zelfs iets langzamer gemogen ondanks dat de zaak vol zat. Met nog een vurige verrassing voor de jarige aan het einde was het een geslaagde avond en zeker een aanrader!!