D'Ouwe Tramhalte

Wolverstraat 28 5525 AS Duizel Nederland Kaart

Over het restaurant D'Ouwe Tramhalte

Bijzonder creatief

Chef-kok Rob en gastvrouw Ilse presenteren passie, eerlijk en vers, vernieuwend bereid en modern opgemaakt. Rob wordt geïnspireerd door de seizoenen en gebruikt alleen eerlijke, streekgebonden producten. Wat je nu geserveerd krijgt, komt vers van het land. Het lunchmenu is iedere dag anders, zo blijft het spannend ook voor de gasten die hier regelmatig terugkomen. Of bestel gewoon je favoriete gerecht van de kaart. ‘s Avonds eet je zoveel als je kunt, à la carte of een verrassingsmenu.

Meer informatie over restaurant D'Ouwe Tramhalte

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
TonenIne .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk AH menu, alle gerechtjes heel mooi opgemaakt en super vriendelijke bediening!
Wij hebben lekker gegeten en een fijne avond gehad!
Jaco R.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Vier gangen menu was zeer goed. Voor één persoon was glutenvrij gevraagd. Helemaal top hoe hiermee op alle facetten rekening werd gehouden.
Yvonne T.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten en alles was tot in de puntjes verzorgd. De prijs- kwaliteit is perfect, je krijgt zeer zeker waar voor je geld. Geen minpunten op te noemen, we komen zeer zeker nog eens terug. Zowel zakelijk als met familie of vrienden is dit een perfecte plek.
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Verhouding prijs / kwaliteit echt goed. Lactose vrij was heel goed.
joke V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
heerlijk gegeten,wij komen er wel vaker.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Heerlijk drie gangen verassingsmenu gegeten, was prima verzorgd. Ik had een afspraak na het diner, daar werd goed rekening mee gehouden.
Ik kom zeker nog een keer.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
vriendelijke bediening, nette ontvangst, zeer goed eten. Omdat het vol was vond ik het wel rumoerig
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Prima ambiance, gezellige sfeer. iets te lange wachttijd tussen de gerechten. Te weinig groente geserveerd bij hoofdgerecht.
hans K.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Fijn rustig restaurant (vandaag) met een prettige bediening, fijne atmosfeer, fijn stoelen.
Als vooraf een vissoep genomen. Dit was even wennen en anders dan anders maar wel smakelijk. Hoofdgerecht zeebaars met een beetje risotto en wat groente en puree. Van alles precies genoeg en heel lekker. Partner had als hoofdgerecht hoender. Heerlijk mals en sappig en prima smaak.
Nagerecht hebben we niet genomen omdat we voldaan waren. Wel een lekkere witte wijn van een merk of chateau waar we nog nooit van gehoord hadden. Heel fruitig en zalige geur.

Prima restaurant met prettige bediening. De gemiddelde prijs van €23,00 die vermeld staat bij Iens klopt echter niet. Alleen het hoofdgerecht is al €26,50 wat niet teveel is mijn inziens.
hanskap .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Fijn rustig restaurant (vandaag in ieder geval) met een professionele bediening, fijne atmosfeer, fijn stoelen.
Als vooraf een vissoep genomen. Dit was een vreemde ervaring. Gebonden en gemalen. Hoofdgerecht zeebaars met een beetje risotto en wat groente en puree. Van alles precies genoeg en heel lekker. Partner had als hoofdgerecht hoender. Heerlijk mals en sappig en prima smaak. Het eerste restaurant sinds lang waar de risotto goed was.
Nagerecht hebben we niet genomen omdat we voldaan waren en omdat er geen lactosevrije melk was voor de koffies. Wel een lekkere witte wijn van een merk of chateau waar we nog nooit van gehoord hadden. Heel fruitig en zalige geur.

Prima restaurant met prettige bediening. De gemiddelde prijs van €23,00 die vermeld staat bij Iens klopt echter niet. Alleen het hoofdgerecht is al €26,50. Voorgerechten zijn €16,50. De kaart is vrij klein.
joop V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Een prima restaurant om aan te bevelen
Bram W.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Geweldige ervaring! We hebben genoten van een 6 gangen verrassingsmenu met bijpassende wijnen. Het is heel lang geleden dat we zó lekker gegeten hebben. Zeer kundig en vriendelijk personeel. Gastvrouw Ilse weet alles over de wijnen en het eten. Alles klopte. Al met al een geweldige ervaring. Hier gaan we zeker terug!
Lauri H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Zeker weten mijn favoriete restaurant! Weer een geweldige avond mogen hebben. 5 gangen exclusief gegeten. We zijn begonnen met een heerlijk voorgerechtje van tonijn. Daarna volgde het eerste tussen gerecht gebakken ganzenlever. Als 2e tussengerecht kregen we een lekker stukje sukade met zwezerik en port jus. Als hoofdgerecht kregen we iberico varken met een zelf samengestelde kruidenbbq jus. Daarna had je de keuze tussen een zoet dessert of een kaasplankje. Mijn voorkeur was het kaasplankje en ook die was goed samengesteld. De bediening was enthousiast, ze wisten waar ze het over hadden en de wijnen paste perfect bij de gerechten. Wijn spijs combinatie was dus helemaal perfect en maakte alles compleet. Ook de sfeer in het restaurant was gezellig en elke gast kreeg voldoende aandacht. Wij komen hier graag vaker terug!
ajansen8108 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Fijne bediening. Goede uitleg over de gerechten. Op tijd met serveren van de wijn. Kortom heerlijk gegeten en genoten.
Gr Fam. Jansen
wvanhoof .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
We hebben een heerlijke avond gehad! Alle gerechten waren super lekker, voor de kinderen hadden ze aangepaste gerechten en en ijsje dat ze zelf in de keuken mochten maken. Omdat we iets te vieren hadden kregen we bij het toetje feestelijke borden en 'vuurwerk'. Kwaliteit van het eten en de prijs (29,50 voor drie gangen menu op bepaalde dagen) was super. Al met al een heerlijke avond en prima service.
Wrenske .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Het 6 gangen verrassingsmenu was heerlijk! Ook hadden we het wijnarrangement besteld. 1 wijn vond ik niet zo lekker maar daar werd niet moeilijk over gedaan en ik kreeg een prima alternatief!
wim K.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Het was rustig op zondagavond in het restaurant; de bediening was vriendelijk. De vis, die op de kaart stond was er niet, maar we konden o.a. zeewolf daarvoor in de plaats kiezen. een niet zo'n moeilijke keus en hij was voortreffelijk. De amuse met zomertruffel verdient genoemd te worden en de eendenborst. De wijnkaart mag iets exclusiever en meer uitdagend; voor deze zomeravond met vis en vlees was een rosé een goed compromis. De borden waren gelukkig niet met streepjes 'verf' opgemaakt, zoals je dat nog wel eens ziet. Kortom: een heerlijk avondje uit in het Brabantse land met mijn beide zussen en partner.
nouschka.van.geloven .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Heerlijk gegeten op vrijdagavond. Goede bediening die weet waar ze het over heeft en de prijs kwaliteit verhouding is subliem! Eerste keer maar zeker niet de laatste keer. Erg lekker.
rdewaal .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Via Iens uitgezocht. Voldeed grotendeels aan de verwachtingen. Met zorg en liefde bereidde gerechten, mooi opgemaakt. Qua textuur had ik wel wat meer afwisseling in de gerechten willen hebben. Echte verrassingen bleven uit.
Bediening vriendelijk en zeer attent.
Lekkerbekje44 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Gisteren met zijn vieren hier gegeten, en het was weer heerlijk. Er werd goed rekening gehouden met de wensen van iederen en het bedienend personeel is bijzonder professioneel. Ze houden de tafels goed in de gaten en zorgen dat het aan niets ontbreekt. Zelden dit niveau van dienstverlening meegemaakt. Dit restaurant kan zich makkelijk meten met een sterrenrestaurant.