D'Ouwe Tramhalte

Wolverstraat 28 5525 AS Duizel Nederland Kaart

Over restaurant D'Ouwe Tramhalte

Bijzonder creatief

Chef-kok Rob en gastvrouw Ilse presenteren passie, eerlijk en vers, vernieuwend bereid en modern opgemaakt. Rob wordt geïnspireerd door de seizoenen en gebruikt alleen eerlijke, streekgebonden producten. Wat je nu geserveerd krijgt, komt vers van het land. Het lunchmenu is iedere dag anders, zo blijft het spannend ook voor de gasten die hier regelmatig terugkomen. Of bestel gewoon je favoriete gerecht van de kaart. ‘s Avonds eet je zoveel als je kunt, à la carte of een verrassingsmenu.

Meer informatie over restaurant D'Ouwe Tramhalte

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
Lauri H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Zeker weten mijn favoriete restaurant! Weer een geweldige avond mogen hebben. 5 gangen exclusief gegeten. We zijn begonnen met een heerlijk voorgerechtje van tonijn. Daarna volgde het eerste tussen gerecht gebakken ganzenlever. Als 2e tussengerecht kregen we een lekker stukje sukade met zwezerik en port jus. Als hoofdgerecht kregen we iberico varken met een zelf samengestelde kruidenbbq jus. Daarna had je de keuze tussen een zoet dessert of een kaasplankje. Mijn voorkeur was het kaasplankje en ook die was goed samengesteld. De bediening was enthousiast, ze wisten waar ze het over hadden en de wijnen paste perfect bij de gerechten. Wijn spijs combinatie was dus helemaal perfect en maakte alles compleet. Ook de sfeer in het restaurant was gezellig en elke gast kreeg voldoende aandacht. Wij komen hier graag vaker terug!
Ajansen8108 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Fijne bediening. Goede uitleg over de gerechten. Op tijd met serveren van de wijn. Kortom heerlijk gegeten en genoten.
Gr Fam. Jansen
Wvanhoof .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
We hebben een heerlijke avond gehad! Alle gerechten waren super lekker, voor de kinderen hadden ze aangepaste gerechten en en ijsje dat ze zelf in de keuken mochten maken. Omdat we iets te vieren hadden kregen we bij het toetje feestelijke borden en 'vuurwerk'. Kwaliteit van het eten en de prijs (29,50 voor drie gangen menu op bepaalde dagen) was super. Al met al een heerlijke avond en prima service.
Wrenske .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Het 6 gangen verrassingsmenu was heerlijk! Ook hadden we het wijnarrangement besteld. 1 wijn vond ik niet zo lekker maar daar werd niet moeilijk over gedaan en ik kreeg een prima alternatief!
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Het was rustig op zondagavond in het restaurant; de bediening was vriendelijk. De vis, die op de kaart stond was er niet, maar we konden o.a. zeewolf daarvoor in de plaats kiezen. een niet zo'n moeilijke keus en hij was voortreffelijk. De amuse met zomertruffel verdient genoemd te worden en de eendenborst. De wijnkaart mag iets exclusiever en meer uitdagend; voor deze zomeravond met vis en vlees was een rosé een goed compromis. De borden waren gelukkig niet met streepjes 'verf' opgemaakt, zoals je dat nog wel eens ziet. Kortom: een heerlijk avondje uit in het Brabantse land met mijn beide zussen en partner.
Nouschka.van.geloven .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Heerlijk gegeten op vrijdagavond. Goede bediening die weet waar ze het over heeft en de prijs kwaliteit verhouding is subliem! Eerste keer maar zeker niet de laatste keer. Erg lekker.
Rdewaal .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Via Iens uitgezocht. Voldeed grotendeels aan de verwachtingen. Met zorg en liefde bereidde gerechten, mooi opgemaakt. Qua textuur had ik wel wat meer afwisseling in de gerechten willen hebben. Echte verrassingen bleven uit.
Bediening vriendelijk en zeer attent.
Lekkerbekje44 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Gisteren met zijn vieren hier gegeten, en het was weer heerlijk. Er werd goed rekening gehouden met de wensen van iederen en het bedienend personeel is bijzonder professioneel. Ze houden de tafels goed in de gaten en zorgen dat het aan niets ontbreekt. Zelden dit niveau van dienstverlening meegemaakt. Dit restaurant kan zich makkelijk meten met een sterrenrestaurant.
Ellyvangompel .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Het verrassingsmenu gegeten wat een actie is in de midden van de week. Alles smaakte voortreffelijk en was mooi opgediend. Ik kan de tramhalte zeker aanbevelen, de prijs kwaliteitverhouding is meer dan goed. Ik ben slechthorend, maar de akoestiek is er heel goed. Wij gaan zeker vaker terug!
Moniquerw .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
we hebben ontzettend lekker gegeten, verrassingsmenu was top. ook de service was zeker prima, al met al echt een aanrader!
MMo .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
We hadden het 6 gangen verrassingsmenu. Een absolute aanrader. De porties zijn precies goed en veel variatie in de gangen. De bediening is alert en de tafels zijn op een prettige afstand van elkaar af, waardoor je veel ruimte hebt. Wij konden geen enkel minpunt ontdekken.
Guido.mollen .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Wij bezoeken dit restaurant regelmatig. Het eten is van hoog niveau, de bediening is prima op elkaar afgestemd en is daarnaast netjes maar ook "vlot". Men zorgt ervoor dat het avond vullend is.
Wilgroenen .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Zeer gezellig leuk ingericht. Goed personeel erg. Vriendelijk attent hulpzaam niet opdringerig met vragen. Voor iets toedrinken precies goed. Super lekker eten mooi opgemaakt op het bord. Echt een genot om daar te eten. Elke keer verwondert wat ze er weer van hebben gemaakt. Het huisdrankje is ook super lekker en de wijntjes zijn ook met zorg uitgekozen. Echt een zeer goede aanrader voor een avondje uit met z,n tweetjes of met een groep.
Jan.yvonne.jansen .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Wij vonden het welkomstdrankje erg lekker. Leuke binnenkomer. Actie 4 gangen menu / 2e voor de helft van de prijs is ook heel aantrekkelijk. Eten was voortreffelijk, bediening goed en er werd duidelijk verteld wat we allemaal te eten kregen. Kerriesoepje vond ik verrukkelijk.
Succes met alles !
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Afgelopen zaterdagavond met 7 familieleden gegeten in d' Ouwe Tramhalte. Het werd een aangename avond en het wat stoffige karakter dat deze zaak vroeger had is geheel verdwenen.
Wat wel is gebleven is ruime tafels die ouderwets mooi zijn gedekt. Wij kozen voor het 4 gangen menu dat uitstekend was. Alle gerechten zijn mooi en goed uitgebalanceerd. Voor mijn partner die geen suiker mag eten, werd nog even snel (ongevraagd) een suikervrij ijsje gemaakt als vervanger van het standaard dessert. Complimenten aan de kok(s) , top! Wij gaan hier terugkomen.
FredenMarry .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Leuke en goed bereikbare locatie, mooie en sfeervolle inrichting en tenslotte het eten was prima evenals de wijnen, goede uitleg, uitstekende bediening en de prijs valt mee. M.a.w. zeer aan te bevelen.
CasperP14 .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
We kwamen binnen, mooie inrichting, nette tafels.

Brood was super, werd optijd aangevuld en voldoende olie boter etc.

Voorgerecht was lekker (witlofsoepje & vissoepje) maar erg veel, dus beetje laten staan.

Hoofdgerecht heerlijk visje met 3 gamba's en groente. Was erg goed !

Dessert cheesecake van witte chocolade met banaan. Heerlijke combinatie met de tonkabonen.

Al met al een gezellige lekkere avond gehad.

Mariëtte D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
We hebben met n groep van 48 personen heerlijk gegeten! Complimenten voor de vlotte bediening en uiteraard voor de kok!
ChampFood Int.
P B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Overheerlijk gegeten! We proberen steeds weer de nieuwe verrassingsmenu's (excl.) en worden nooit teleurgesteld. Heerlijk mals vlees (of desgewenst vega), of het nu hoen, rund of vis betreft. Alles wordt perfect bereid met voortreffelijke smaak sensatie. Porties hebben de juiste grootte.

Dit weekend wederom heerlijk gegeten. Woont u in de buurt, absolute aanrader. Ik woon in Amsterdam, maar eet hier graag als ik in de buurt ben.
Piet H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Wij zijn op een maandag geweest. Op maandag kan er geen á la carte gegeten worden maar alleen menu's. We hebben gekozen voor een 6-gangen verrassingsmenu met een bijpassend wijnarrangement. Een zeer goede keuze bleek later.

De gerechten waren kort samengevat "super". De combinaties waren sterk en de smaak was even zo geweldig. Bij het serveren werd er zeer professioneel en vooral vol passie "uitgelegd" wat er op ons bord lag aan ingrediënten.

Ook met de wijn waren ze zeker niet "zuinig". Mijn tafelgasten waren van mening dat het restaurant minimaal "Bip Gourmand waardig" is. Wij komen zeker een keer terug