D'Ouwe Mart

Markt 42 4701 PH Roosendaal Nederland Kaart

Over het restaurant D'Ouwe Mart

Voor al je wensen

In het historisch centrum van Roosendaal vind je deze Brasserie en Broodjeszaak. De inrichting is gezellig en gemoedelijk en je kunt hier terecht voor al je wensen. Een lekker kopje koffie, een zakenlunch of de afsluiting van een dag winkelen met familie of vrienden. Ook voor feesten en partijen buiten de reguliere openingstijden is D’Ouwe Mart de geschikte locatie.

Meer informatie over restaurant D'Ouwe Mart

Ben G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
a.j.c.gerritse .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Dinsdagavond is een rustige avond. Weinig andere gasten. Vriendelijke ontvangst. Direct geholpen. Eten was goed, niet overdreven. Beetje weinig groenten. Kleine porties, maar voldoende.
Mariadel .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Vooraf, toast met champignons was heerlijk en kaassoep was ook heel lekker. Broodje carpacio en broodje hete kip waren ook allebei prima. We hebben genoten en komen zeker nog eens terug.
Wilna P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Eten was goed hoofdgerecht groente was licht verbrand smaakte daar ook na tong was iets te gaar voorgerecht te veel erbij dat afleid van de zalm die was echt perfect nagerecht heerlijk maar teveel mag iets kleiner maar heerlijk van smaak
Adrie H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Het was heel erg lekker. Goed verzorgd, vlotte bediening. We konden zelf aangeven wanneer we toe waren aan het volgende gerecht. Voor herhaling vatbaar
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
weer eens genoten van zalm op toast, tongrolletjes met wokgroenten, frietjes en roomaardappeltjes uit de oven en als dessert een lekkere coup ijs met slagroom. Een aanrader! !
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Wij hebben weer genoten van het ah-menu. Zeer tevreden, dus gaan we er binnenkort weer eten.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
We hebben weer erg lekker gegeten met het ah-menu. Alles weer tot volle tevredenheid. Gaan beslist binnenkort weer terug!
C D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Gezellig restaurant,smakelijk eten, vlees had wel iets meer gemogen. En een extra schaaltje groente.
Het is een aanrader om terug te komen.
Margriet P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
De inrichting is erg gezellig, de bediening kan niet beter en het diner was prima verzorgd. Kortom we hebben erg genoten.
M.Th R.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Het is eigenlijk een ijssalon!.Gelukkig konden we buiten eten,binnen zag het er niet gezellig uit.
Denk niet,dat we er nog een keer heen gaan
henkenrietvanmeel .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
kwaliteit is goed maar prijs ook iets hoger voor 3 gangenmenu.rest eenvoudig maar zeer netjes en schoon.
hebben gezellig buiten gegeten op schoon terras. bediening attent en vriendelijk.
komen zeker terug.
Pleun S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
In een zeer rustige omgeving en een gezellig uitzicht op het terras, met een correcte bediening en een prijs kwaliteit verhouding, een restaurant om terug te keren
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Weer lekker gegeten. Wisseling van ah menu beviel ons. Wij waren wéér erg tevreden, dus binnenkort er weer heen. Bediening zeer gastvrij en vriendelijk.
S K.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Duurde allemaal lang
De venkelsoep van het AH menu was om 12.30 al uitverkocht
"Verwenbroodje" stelde ook niet veel voor, heb voor dat geld wel eens een lekkerder broodje op.
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Is zeker voor herhaling vatbaar omdat alles naar ons zin was,zoals blijkt uit ingevuld recensie .Ook onze vrienden waar we mee waren zijn positief
adaenjack .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Waren hier voor de eerste en zeker niet voor de laatste keer. Hadden gereserveerd via AH-restaurantactie. Restaurant bood 3-gangen keuzemenu aan waaruit wij onze keuze konden maken. Wij gingen voor de carpaccio en de toast met zalm, tongrolletjes met scampi in wittewijnsaus en biefstukpuntjes in stroganoff saus vergezeld met gratin aardappelen en frites, vanille ijs met warme kersen en een cappuccino. Prima restaurant met zeer vriendelijke bediening. Echt de moeite waard!
Wietske H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Leuke, spontane ontvangst. Goede keuze in gerechten. Zeer smakelijk gegeten. En omdat ik geen van de nagerechten mocht hebben ( allergie) werd er meegedacht over hoe ik wel een smakelijk nagerecht kon krijgen. Top!
Lia B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Er waren zoveel tafels vrij maar we mochten kiezen uit 2 twee plaatsjes Zielig !!
Het eten was goed maar echt heel weinig !!
Het menu kost normaal €17,50 Maar met AH aktie €31,50 ??
Ze begonnen gelijk over je te praten (roddelen) na afrekenen vanwege de AH aktie terwijl je je jas nog moest aandoen in binnen geoor afstand .
Eens maar nooit meer
john D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
-Tot onze verbazing kost een 3 gangen menu daar 17,50 p.p. terwijl het AH menu 31,50 p.p. is
-AH menu wat op de site stond was ook niet verkrijgbaar
-Personeel onvriendelijk en niet bereid klant naar zijn zin te maken
-Voor de prijs die je hier betaald zijn er zeker leukere restaurants met betere service in de regio

Kortom eens maar nooit meer