D'Ouwe Mart

Markt 42 4701 PH Roosendaal Nederland Kaart

Over het restaurant D'Ouwe Mart

Voor al je wensen

In het historisch centrum van Roosendaal vind je deze Brasserie en Broodjeszaak. De inrichting is gezellig en gemoedelijk en je kunt hier terecht voor al je wensen. Een lekker kopje koffie, een zakenlunch of de afsluiting van een dag winkelen met familie of vrienden. Ook voor feesten en partijen buiten de reguliere openingstijden is D’Ouwe Mart de geschikte locatie.

Meer informatie over restaurant D'Ouwe Mart

Maandag t/m Donderdag 10:00 - 18.00
Vrijdag 10:00 - 21:00
Zaterdag 10:00 - 19:30

Jouw recensie over het restaurant D'Ouwe Mart

Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten.Voor ons waren de gerechten ook voldoende. Vriendelijke en spontane dames in de bediening. Voelden ons er meteen thuis.Iets meer tijd /tussenpauzes tussen de 3 gangen is overigens wel aan te bevelen. Maar dit is dan ook de enige op- cq aanmerking (positief bedoeld overigens )Wij zullen hier ook zeker nog terugkomen, ook zonder de AH restaurantactie.
Maaike M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gewoon lekker gegeten tegen een redelijke prijs. Het dessert was heerlijk. Keuze uit zeer veel verschillende soorten ijs!
joke1944jamclarijs .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Een heel gezellig restaurant. Het eten was erg lekker en de porties (gelukkig) niet te groot. Zeker voor herhaling vatbaar!
adaenjack .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Opnieuw heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. Plezierige bediening door zeer vriendelijk personeel. Lekker plekske om gauw terug te komen.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Ze verdienen een dikke vette 8,5 wij waren erg vroeg om te eten, maar dat maakte voor ons niets uit, later werd het drukker. Wij hebben lekker gegeten en menig restaurant in Roosendaal kan nog iets van hen leren. Leuke en vriendelijke bediening, wij gaan er nog eens terug naar toe want de broodjes moeten er ook lekker zijn volgens ik gehoord heb. Chapeau.
R.J. D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prima keuzemen voor de AH actie, we hebben lekker gegeten ! Carpaccio was heerlijk, als hoofdgerecht de scholrolletjes, erg smakelijk en groot genoeg qua portie, zeker een aanrader !
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Weinig groenten, werd vervangend opgediend door (goedkope) gebakken aardappelschijfjes en friet. Dit moet dus als positieve kritiek worden opgevat.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Zeer lekker gegeten met actie van A.H. ( 2e persoon eet gratis).
Zeer vriendelijke bediening en gezellig sfeervol restaurant.
We komen er nog terug !
Ben G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Hebben echt genoten van de gerechten en gaan zeker nog eens terug.Ook de bediening was vriendelijk en gaven goede uitleg op onze vragen.
a.j.c.gerritse .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Dinsdagavond is een rustige avond. Weinig andere gasten. Vriendelijke ontvangst. Direct geholpen. Eten was goed, niet overdreven. Beetje weinig groenten. Kleine porties, maar voldoende.
Mariadel .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Vooraf, toast met champignons was heerlijk en kaassoep was ook heel lekker. Broodje carpacio en broodje hete kip waren ook allebei prima. We hebben genoten en komen zeker nog eens terug.
Wilna P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Eten was goed hoofdgerecht groente was licht verbrand smaakte daar ook na tong was iets te gaar voorgerecht te veel erbij dat afleid van de zalm die was echt perfect nagerecht heerlijk maar teveel mag iets kleiner maar heerlijk van smaak
Adrie H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Het was heel erg lekker. Goed verzorgd, vlotte bediening. We konden zelf aangeven wanneer we toe waren aan het volgende gerecht. Voor herhaling vatbaar
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
weer eens genoten van zalm op toast, tongrolletjes met wokgroenten, frietjes en roomaardappeltjes uit de oven en als dessert een lekkere coup ijs met slagroom. Een aanrader! !
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Wij hebben weer genoten van het ah-menu. Zeer tevreden, dus gaan we er binnenkort weer eten.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
We hebben weer erg lekker gegeten met het ah-menu. Alles weer tot volle tevredenheid. Gaan beslist binnenkort weer terug!
C D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Gezellig restaurant,smakelijk eten, vlees had wel iets meer gemogen. En een extra schaaltje groente.
Het is een aanrader om terug te komen.
Margriet P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
De inrichting is erg gezellig, de bediening kan niet beter en het diner was prima verzorgd. Kortom we hebben erg genoten.
M.Th R.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Het is eigenlijk een ijssalon!.Gelukkig konden we buiten eten,binnen zag het er niet gezellig uit.
Denk niet,dat we er nog een keer heen gaan
henkenrietvanmeel .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
kwaliteit is goed maar prijs ook iets hoger voor 3 gangenmenu.rest eenvoudig maar zeer netjes en schoon.
hebben gezellig buiten gegeten op schoon terras. bediening attent en vriendelijk.
komen zeker terug.