D'Ouwe Mart

Markt 42 4701 PH Roosendaal Nederland Kaart

Over het restaurant D'Ouwe Mart

Voor al je wensen

In het historisch centrum van Roosendaal vind je deze Brasserie en Broodjeszaak. De inrichting is gezellig en gemoedelijk en je kunt hier terecht voor al je wensen. Een lekker kopje koffie, een zakenlunch of de afsluiting van een dag winkelen met familie of vrienden. Ook voor feesten en partijen buiten de reguliere openingstijden is D’Ouwe Mart de geschikte locatie.

Meer informatie over restaurant D'Ouwe Mart

Maandag t/m Donderdag 10:00 - 18.00
Vrijdag 10:00 - 21:00
Zaterdag 10:00 - 19:30
Aagje V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gezellig reataurant met goed eten , pretitige bediening.
Adviesje zet de losse kapstok vast, hij dreigde telekns om te vallen
piet D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Voortreffelijk ,ze verdienen 3 AH sterren.
Verassend menu,service gerichte bedienning,korte wachttijd.
Prima eigen gemaakte frites,geen diepvries troep zoals bij de meeste restaurants.
bewvanvugt .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Bij D'Ouwe Mart krijg je heerlijk eten. De gerechten zijn eenvoudig, maar hebben de opsmuk ook niet nodig. Gewoon een erg lekkere maaltijd.

Het personeel is fantastisch. De medewerkers zijn vrolijk, vriendelijk, hulpvaardig en razendsnel. En glutenvrij eten bleek ook geen enkel probleem.
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel. Wij aten beide glutenvrij, werd erg goed mee omgegaan door zowel de bediening als de keuken.
Ik ga volgende week weer!
Ad S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij dit restaurant.
De gerechten waren geen haute cuisine, maar eenvoudig, voldoende, goed van smaak en heerlijk warm.
Bediening was erg vriendelijk.
Wij vinden het een aanrader en komen beslist nog eens terug.
j.rooyakkers2 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We Hebden een gezellige avond met een leuke bediening die je vriendelijk helpen gehad.
Door mijn alcohol lucht allergie hebben wij een tafel gekregen waar het rustig is .
Eten is goed
Willemijn T.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wat een teleurstelling. Een driegangen menu voor de prijs van E 28,50, maar zo karig hebben we lang niet gegeten. Op de reserveringswebsite stond dat er een vegetarische keuze zou zijn, deze stond echter niet op het menu en moest in de keuken worden nagevraagd. Ik kreeg een klein kopje groentesoep, het was meer een soort bouillon met wat diepvriesgroenten erin. Als hoofdgerecht een maaltijdsalade geitenkaas, een bedroevende salade die ik zelf thuis als bijgerecht zou maken en het dessert bestond uit 2 bolletjes ijs uit de vitrine, wat normaal E 2 kost. Al met al erg teleurstellend en zeker geen E 28,50 waard. Gelukkig was het 2e driegangen menu gratis. Hier gaan we niet meer naar toe.
Angela H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Geweldig goed gegeten, alles goed van temperatuur en voldoende porties.
Wij komen zeker nog eens terug. En bevelen het iedereen aan.
Eef V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Leuk restaurant met een hele ongedwongen sfeer.
Eigenaren zijn zeer vriendelijk en stellen je op je gemak.
Echte Brabantse gezelligheid en gemoedelijkheid.
J S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Alles was goed
Het was de3 de keer dat wij er waren
Jammer dat het steeds het zelfde menu
Verder was de bediening prima
judith.van.kalmthout .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Zijn hier terecht gekomen met de AH-zegelactie. Niet heel veel keus maar wat je kreeg was erg lekker en zeker voldoende. Heel vriendelijk personeel. Een aanrader!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Een heerlijk gezellig avondje , super ongedwongen vriendelijke bediening! Lekker eten! Voor ons zeker een plek voor herhaling vatbaar !
szielst .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Hartelijke ontvangst.Meer dan prima eten.Lieve leuke bediening.Alles was perfect. Een zaak om terug te komen.Iedereen moet hier een keer gegeten hebben.
William S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
goede service. vriendelijke bediening. gezellige sfeer mooie zaak. zeer goed eten. zou hier zeker hier terug komen!!!!!
schoonen67 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Niet veel keuze met AH actie en niet culinair maar het eten was smaakvol. De bediening vriendelijk!
En met de juiste mensen is het altijd gezellig....
Berg1944 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het was niet de eerste x dat we hier hebben gegeten en net als de vorige x was het heel goed. Vriendelijke vlotte bediening.
Els J.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het is een ijs salon met eet mogelijkheden. Bediening is hartelijk, maar eten vonden wij niet bijzonder. Saus was waterig, geen groente/salade. Smaakpapillen worden niet echt gestreeld of uitgedaagd. Beetje McD gevoel je hebt gegeten en het smaakt naar....ja geen idee.
Melissa B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Erg gezellig, goede bediening. Gasten zaten wat verspreid zodat je geen 'last' van elkaar had, maar niet zo ver uit elkaar dat het ongezellig werd. Eten was erg lekker. Enige wat we jammer vonden was dat het ah menu voor ons wat weinig keuze had (zijn geen vis liefhebber en ben zelf geen salade fan, dus bleef er 1 optie over) goede prijs kwaliteit verhouding. Wij gaan zeker nog een keer terug om a la carte te eten.
corrymaas .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het eten was lekker en voldoende, heerlijk ijs nagegeten, ik zou de volgende keer weer naar d'Ouwe Mart gaan. De bediening was netjes en vriendelijk. Gezellige en rustige sfeer.
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten, leuke bediening .... niks op aan te merken
We gaan zeker nog een keer terug, voor herhaling vatbaar !!!!