D'Ouwe Mart

Markt 42 4701 PH Roosendaal Nederland Kaart

Over het restaurant D'Ouwe Mart

Voor al je wensen

In het historisch centrum van Roosendaal vind je deze Brasserie en Broodjeszaak. De inrichting is gezellig en gemoedelijk en je kunt hier terecht voor al je wensen. Een lekker kopje koffie, een zakenlunch of de afsluiting van een dag winkelen met familie of vrienden. Ook voor feesten en partijen buiten de reguliere openingstijden is D’Ouwe Mart de geschikte locatie.

Meer informatie over restaurant D'Ouwe Mart

Maandag t/m Donderdag 10:00 - 18.00
Vrijdag 10:00 - 21:00
Zaterdag 10:00 - 19:30
adaenjack .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Waren hier voor de eerste en zeker niet voor de laatste keer. Hadden gereserveerd via AH-restaurantactie. Restaurant bood 3-gangen keuzemenu aan waaruit wij onze keuze konden maken. Wij gingen voor de carpaccio en de toast met zalm, tongrolletjes met scampi in wittewijnsaus en biefstukpuntjes in stroganoff saus vergezeld met gratin aardappelen en frites, vanille ijs met warme kersen en een cappuccino. Prima restaurant met zeer vriendelijke bediening. Echt de moeite waard!
Wietske H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Leuke, spontane ontvangst. Goede keuze in gerechten. Zeer smakelijk gegeten. En omdat ik geen van de nagerechten mocht hebben ( allergie) werd er meegedacht over hoe ik wel een smakelijk nagerecht kon krijgen. Top!
Lia B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Er waren zoveel tafels vrij maar we mochten kiezen uit 2 twee plaatsjes Zielig !!
Het eten was goed maar echt heel weinig !!
Het menu kost normaal €17,50 Maar met AH aktie €31,50 ??
Ze begonnen gelijk over je te praten (roddelen) na afrekenen vanwege de AH aktie terwijl je je jas nog moest aandoen in binnen geoor afstand .
Eens maar nooit meer
john D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
-Tot onze verbazing kost een 3 gangen menu daar 17,50 p.p. terwijl het AH menu 31,50 p.p. is
-AH menu wat op de site stond was ook niet verkrijgbaar
-Personeel onvriendelijk en niet bereid klant naar zijn zin te maken
-Voor de prijs die je hier betaald zijn er zeker leukere restaurants met betere service in de regio

Kortom eens maar nooit meer
Aagje V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gezellig reataurant met goed eten , pretitige bediening.
Adviesje zet de losse kapstok vast, hij dreigde telekns om te vallen
piet D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Voortreffelijk ,ze verdienen 3 AH sterren.
Verassend menu,service gerichte bedienning,korte wachttijd.
Prima eigen gemaakte frites,geen diepvries troep zoals bij de meeste restaurants.
bewvanvugt .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Bij D'Ouwe Mart krijg je heerlijk eten. De gerechten zijn eenvoudig, maar hebben de opsmuk ook niet nodig. Gewoon een erg lekkere maaltijd.

Het personeel is fantastisch. De medewerkers zijn vrolijk, vriendelijk, hulpvaardig en razendsnel. En glutenvrij eten bleek ook geen enkel probleem.
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel. Wij aten beide glutenvrij, werd erg goed mee omgegaan door zowel de bediening als de keuken.
Ik ga volgende week weer!
Ad S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij dit restaurant.
De gerechten waren geen haute cuisine, maar eenvoudig, voldoende, goed van smaak en heerlijk warm.
Bediening was erg vriendelijk.
Wij vinden het een aanrader en komen beslist nog eens terug.
j.rooyakkers2 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We Hebden een gezellige avond met een leuke bediening die je vriendelijk helpen gehad.
Door mijn alcohol lucht allergie hebben wij een tafel gekregen waar het rustig is .
Eten is goed
Willemijn T.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wat een teleurstelling. Een driegangen menu voor de prijs van E 28,50, maar zo karig hebben we lang niet gegeten. Op de reserveringswebsite stond dat er een vegetarische keuze zou zijn, deze stond echter niet op het menu en moest in de keuken worden nagevraagd. Ik kreeg een klein kopje groentesoep, het was meer een soort bouillon met wat diepvriesgroenten erin. Als hoofdgerecht een maaltijdsalade geitenkaas, een bedroevende salade die ik zelf thuis als bijgerecht zou maken en het dessert bestond uit 2 bolletjes ijs uit de vitrine, wat normaal E 2 kost. Al met al erg teleurstellend en zeker geen E 28,50 waard. Gelukkig was het 2e driegangen menu gratis. Hier gaan we niet meer naar toe.
Angela H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Geweldig goed gegeten, alles goed van temperatuur en voldoende porties.
Wij komen zeker nog eens terug. En bevelen het iedereen aan.
Eef V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Leuk restaurant met een hele ongedwongen sfeer.
Eigenaren zijn zeer vriendelijk en stellen je op je gemak.
Echte Brabantse gezelligheid en gemoedelijkheid.
J S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Alles was goed
Het was de3 de keer dat wij er waren
Jammer dat het steeds het zelfde menu
Verder was de bediening prima
judith.van.kalmthout .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Zijn hier terecht gekomen met de AH-zegelactie. Niet heel veel keus maar wat je kreeg was erg lekker en zeker voldoende. Heel vriendelijk personeel. Een aanrader!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Een heerlijk gezellig avondje , super ongedwongen vriendelijke bediening! Lekker eten! Voor ons zeker een plek voor herhaling vatbaar !
szielst .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Hartelijke ontvangst.Meer dan prima eten.Lieve leuke bediening.Alles was perfect. Een zaak om terug te komen.Iedereen moet hier een keer gegeten hebben.
William S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
goede service. vriendelijke bediening. gezellige sfeer mooie zaak. zeer goed eten. zou hier zeker hier terug komen!!!!!
schoonen67 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Niet veel keuze met AH actie en niet culinair maar het eten was smaakvol. De bediening vriendelijk!
En met de juiste mensen is het altijd gezellig....
Berg1944 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het was niet de eerste x dat we hier hebben gegeten en net als de vorige x was het heel goed. Vriendelijke vlotte bediening.