D'Ouwe Mart

Markt 42 4701 PH Roosendaal Nederland Kaart

Over restaurant D'Ouwe Mart

Voor al je wensen

In het historisch centrum van Roosendaal vind je deze Brasserie en Broodjeszaak. De inrichting is gezellig en gemoedelijk en je kunt hier terecht voor al je wensen. Een lekker kopje koffie, een zakenlunch of de afsluiting van een dag winkelen met familie of vrienden. Ook voor feesten en partijen buiten de reguliere openingstijden is D’Ouwe Mart de geschikte locatie.

Meer informatie over restaurant D'Ouwe Mart

Maandag t/m Donderdag 10:00 - 19:30
Vrijdag 10:00 - 21:00
Zaterdag 10:00 - 19:30
Voordelig
Schoonen67 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Niet veel keuze met AH actie en niet culinair maar het eten was smaakvol. De bediening vriendelijk!
En met de juiste mensen is het altijd gezellig....
Berg1944 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het was niet de eerste x dat we hier hebben gegeten en net als de vorige x was het heel goed. Vriendelijke vlotte bediening.
Els J.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het is een ijs salon met eet mogelijkheden. Bediening is hartelijk, maar eten vonden wij niet bijzonder. Saus was waterig, geen groente/salade. Smaakpapillen worden niet echt gestreeld of uitgedaagd. Beetje McD gevoel je hebt gegeten en het smaakt naar....ja geen idee.
Corrymaas .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het eten was lekker en voldoende, heerlijk ijs nagegeten, ik zou de volgende keer weer naar d'Ouwe Mart gaan. De bediening was netjes en vriendelijk. Gezellige en rustige sfeer.
Melissa B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Erg gezellig, goede bediening. Gasten zaten wat verspreid zodat je geen 'last' van elkaar had, maar niet zo ver uit elkaar dat het ongezellig werd. Eten was erg lekker. Enige wat we jammer vonden was dat het ah menu voor ons wat weinig keuze had (zijn geen vis liefhebber en ben zelf geen salade fan, dus bleef er 1 optie over) goede prijs kwaliteit verhouding. Wij gaan zeker nog een keer terug om a la carte te eten.
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten, leuke bediening .... niks op aan te merken
We gaan zeker nog een keer terug, voor herhaling vatbaar !!!!
Goverdien V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het is een heel gezellig en knus restaurant.
Dus echt een aanrader!!
Ziet er heel mooi uit en is leuk ingericht.
Ze spelen ook op de seizoenen en gebeurtenissen in zoals halloween was echt leuk!!
Lela .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wij hebben heel lekker gegeten. De bediening was vlot en vriendelijk, en dit alles voor een leuke prijs.
Echt een aanrader voor iedereen die lekker en voor een goede prijs uit eten wil!
Famkint .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wij werden vriendelijk ontvangen ondanks dat wij 10 minuten te laat waren.
Als we weer eens uiteten gaan dan gaan wij zeker terug.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
het was geweldig zo een avondje uit moet zijn, huiselijk gezellig en we voelde ons waardevolle gasten.
Een huiselijke sfeer maar het eten was meer dan huiselijk goed, zullen hier zeker terug komen en aanbevelen aan anderen.
Berg1944 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Goed eten!!! Vriendelijke en gezellige bediening. Prijs kwaliteit goed. We gaan zeker nog eens terug. Leuk menu waar uit het goed kiezen was.
Lipsfamily .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Goede bediening vriendelijk personeel eten was goed zou er wel verse groenten erbij serveren dat was nu diepvries en dat is echt niet lekker goede Hollandse kost
Wilma.schijvenaars .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
De zalm was goed, de groeten was nat en klef. De tomaat was niet rijp en dus hard. Voorgerecht was goed. De bediening was netjes.
Ik meld mij niet aan.
AnskeS .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het personeel is erg vriendelijk. het terras gezellig. Het menu van de AH actie vonden we wat minder, voor 28.95 euro pp ( 1 gratis) vonden wij het eten karig. We hadden er meer van verwacht.
Liesieliesie90 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
We moesten erg lang wachten voordat de serveerster naar ons toe kwam, dus toen zijn we uiteindelijk zelf maar naar haar toe te gaan om te bestellen. We hadden om 19.00 uur gereserveerd, maar de keuken sluit blijkbaar om 19.30, dus dat staat raar aangegeven op deze website. We kregen ons diner gelukkig toch nog en het heeft goed gesmaakt!
Chantal-kraus .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Eten was matig, het idee dat groenten niet vers waren. Keuze was zeer beperkt. Ijsje was lekker.
Bediening was prima.
Decor was minimaal, zeer ouderwets. Geen sfeer.
Wmeekel .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
De D'Ouwe Mart gezellig ingerichte brasserie en fijn terras. Zalm toast was goed en varkenshaas en ijs heerlijk . Zeker een aanrader.
Jannyhildenbrant .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heel vriendelijk ontvangst, mooie eet gelegenheid, toegankelijk voor rolstoelen. We hebben een heerlijk AH-menu gegeten met afsluiting een voltreffelijke koffie compleet en een heerlijk ijsje.
Zweefmolen .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Zoals vorige keer was het weer lekker en de bediening was vriendelijk en als toetje een ijsje wat we zelf mochten kiezen uit het grote assortiment van zelf gemaakt ijs super lekker ,
Wielvloet1 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Mooie inrichting gezellig restaurant en bediening was ook perfekt . alles was lekker maar vooral het dessert 2 bollen overheerlijke ijs met slagroom.