d'Ouwe Leeuw

Ossendrechtseweg 2 4631 BC Hoogerheide Nederland Kaart

Over het restaurant d'Ouwe Leeuw

Al 20 jaar een begrip

Al 20 jaar een gevestigde naam in Hoogerheide. Dit bijzonde pand stond lange tijd leeg, tot Bistro d'Oude Leeuw haar deuren openden en sindsdien is de toon gezet. De kaart is een variatie tussen klassiek Hollandse gerechten en het beste van de Internationale keuken. De bediening staat voor je klaar om er een lekkere en gezellige avond van te maken!

Meer informatie over restaurant d'Ouwe Leeuw

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Vriendelijke gastvrouw. Prima prijs -kwaliteit verhouding. Aanrader.
Marleen R.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Fijne locatie, lekker eten, gezellige sfeer.
Kees P.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Een vriendelijke ontvangst in een goed verwarmd restaurant (of was het omdat we bij de verwarming zaten :-) en dan ook nog een heerlijke maaltijd maakte het voor ons weer tot een fijn uitje
edithchapel .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het eten was heerlijk. konijn, hazepeper, gamba's en zalm. De rode huiswijn merlot is ook een aanrader. Alleen vinden wij het fijn dat als de glazen leeg iemand dat opvalt. Buiten dat was alles perfect, locatie, eten en de bediening was supervriendelijk. Wij gaan hier zeker nog een keer eten.
Melissa P.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Was lang geleden dat wij hier nog eens geweest waren.
Heerlijk gegeten met de AH actie. Iets exclusiever dan ik gewend was. Er was een aangepast menu voor deze actie.
De bediening is erg vriendelijk. Prima ontvangst en mooi restaurant.
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Hebben het restaurant leren kennen via de AH spaarkaart. Zijn er 2x gaan eten en het was heel lekker en zeer goed verzorgd en vriendelijk personeel.
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Bij ingang staat €27,50 voor een 3 keuze gangen menu.
Met de AH bon betaalde we €39,00 voor een 3 gangen keuze menu?
Hoezo 2de menu gratis.!
De bediening was top.
Maurice H.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Ik kan hier eigenlijk helemaal niets negatiefs over zeggen. De ontvangst was prima, het eten was erg lekker met voldoende keuze, de wijntjes waren goed én normaal geprijsd. Dit restaurant heeft ons echt verrast. Wij komen nog eens terug!
Gioia G.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Het was echt super lekker. Daarnaast waren zo ook flexibel. Want ik had gelezen dat er spareribs op de kaart zouden staan maar dat was niet en toch mochten we spareribs. En dat zijn echt heleeee goeie spareribs! En ipv van een bolletje vanille ijs mocht ik een bolletje annaspassievruchtsorbetijs. Het was een erg succesvol avondje en super lekker!
jozhollander .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Ik had via het AH restaurantactie besproken en de ontvangst was heel vriendelijk
Het eten was goed, mooi opgediend, smaak en hoeveelheid was goed en heel erg lekker.
Complimenten voor de kok, maar ook voor de bediening.
corina V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Lekker gegeten aardig personeel,gezellig restaurant. Kwamen er vroeger vaak,waren benieuwd hoe t nu was,maar het eten was erg lekker!
spijker11 .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Hele aardige personeelsleden. Restaurant heeft proces met AH-kaart prima geregeld. Men is op de hoogte en je krijgt meteen de speciale menukaart aangereikt. Voldoende keuze en smakelijke gerechten. Wachttijd tussen de gerechten is ook goed getimed. Zeker een gelegenheid om nogmaals te bezoeken.
marryarnold .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Wij hadden via het AH menu besproken en de ontvangst was heel vriendelijk. Het voorgeschotelde AH menu was heel mooi, zeker voor de tijd van het jaar met wild. Mijn man had een heerlijk kreeftenbisque met stuikje kreeft en een vleugje cognac vooraf, waarvan hij heeft genoten. Mijn voorgerecht was geitenkaas omwikkeld met spek, wat mooi klaargemaakt was en subliem smaakte. Mijn man had als hoofdgerecht de kangoeroe gemarineerd op oosterse wijze. Mijn man is speciaal, na het afrekenen, naar de keuken gelopen om de kok een pluim te geven voor de heerlijke kangoeroe. De nagerechten waren ook perfect. Onze conclusie is dat wij zeker meer dan eens terugkomen om genieten van dit restaurant met zo'n fijne keuken.

Arnold en Marry
Marianne O.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Goede ontvangst, fijne plaats om te zitten. We moesten kiezen uit een speciaal voor de AH actie samengesteld menu. Voldoende keuzemogelijkheden. We hebben lekker gegeten !
Cor D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Goed ontvangst en leuke inrichting en het eten was zeer goed komen zeker nog een keer terug om weer iets nieuws van de kaart te proberen
VanEpscheuten .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Men had een leuk AH menu samengesteld. De sfeer is relaxed en de bediening is vlot en de prijs kwaliteit verhouding was in orde.
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heel leuk en gezellig knus restaurant. Heerlijke wild producten die goed waren klaargemaakt. Wachttijd van het eten was precies goed. Zeker een aanbeveling!
lekkereten1944 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Via de AH-diner actie kwamen we bij d'Ouwe Leeuw terecht. Vriendelijke ontvangst, jassen werden aangenomen. Ons tafeltje voor 2 was gelukkig niet te klein. We mochten kiezen uit een beperkte kaart maar de gerechten waren mooi. Het voorgerecht kwam vlot en de overige gangen steeds met een tussenpoos van ongeveer een half uur. Vonden wij prima. De kreeftensoep als voorgerecht was heerlijk en mijn partner was ook zeer te spreken over haar wildparade met o.a. wilde eend paté en dun gesneden hertenham. Het hoofdgerecht was voor mij eendenborst, precies mooi rosé gebakken en getrancheerd met schorseneren en dadelpuree. Mijn partner had gekozen voor kangoeroe en zat ook heerlijk te genieten. Het dessert was voor ons beiden Flaugnarde. Dat kenden wij niet maar het bestond uit beslag uit de oven met schijfje peer, bramen, beetje Calvados en vanille-ijs. Gewoon hemels! De bediening was gewoon goed, niets op aan te merken. Het restaurant is gevestigd in een voormalig postkantoor en heeft een rustig interieur, zowel van kleur als van inrichting. Parkeren kan op het eigen parkeerterrein achter het restaurant. Ze hebben hier een prima keuken en wij willen hier nog wel eens gaan proeven van al die heerlijkheden.
Richard-R .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Een leuke keuze tussen de verschillende gerechten, mooie gegarnierde borden, alles is zeer netjes. De bediening is zeer correct en vriendelijk. Hier komen we zeker terug.
Donald B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Prettige bedinging. Eten zeer goed. Wijn zeer goed en redelijk van prijs.