d'Ouwe Leeuw

Ossendrechtseweg 2 4631 BC Hoogerheide Nederland Kaart

Over restaurant d'Ouwe Leeuw

Al 20 jaar een begrip

Al 20 jaar een gevestigde naam in Hoogerheide. Dit bijzonde pand stond lange tijd leeg, tot Bistro d'Oude Leeuw haar deuren openden en sindsdien is de toon gezet. De kaart is een variatie tussen klassiek Hollandse gerechten en het beste van de Internationale keuken. De bediening staat voor je klaar om er een lekkere en gezellige avond van te maken!

Meer informatie over restaurant d'Ouwe Leeuw

• : Parkeerplaats

Cor D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
VanEpscheuten .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Men had een leuk AH menu samengesteld. De sfeer is relaxed en de bediening is vlot en de prijs kwaliteit verhouding was in orde.
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heel leuk en gezellig knus restaurant. Heerlijke wild producten die goed waren klaargemaakt. Wachttijd van het eten was precies goed. Zeker een aanbeveling!
Lekkereten1944 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Via de AH-diner actie kwamen we bij d'Ouwe Leeuw terecht. Vriendelijke ontvangst, jassen werden aangenomen. Ons tafeltje voor 2 was gelukkig niet te klein. We mochten kiezen uit een beperkte kaart maar de gerechten waren mooi. Het voorgerecht kwam vlot en de overige gangen steeds met een tussenpoos van ongeveer een half uur. Vonden wij prima. De kreeftensoep als voorgerecht was heerlijk en mijn partner was ook zeer te spreken over haar wildparade met o.a. wilde eend paté en dun gesneden hertenham. Het hoofdgerecht was voor mij eendenborst, precies mooi rosé gebakken en getrancheerd met schorseneren en dadelpuree. Mijn partner had gekozen voor kangoeroe en zat ook heerlijk te genieten. Het dessert was voor ons beiden Flaugnarde. Dat kenden wij niet maar het bestond uit beslag uit de oven met schijfje peer, bramen, beetje Calvados en vanille-ijs. Gewoon hemels! De bediening was gewoon goed, niets op aan te merken. Het restaurant is gevestigd in een voormalig postkantoor en heeft een rustig interieur, zowel van kleur als van inrichting. Parkeren kan op het eigen parkeerterrein achter het restaurant. Ze hebben hier een prima keuken en wij willen hier nog wel eens gaan proeven van al die heerlijkheden.
Richard-R .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Een leuke keuze tussen de verschillende gerechten, mooie gegarnierde borden, alles is zeer netjes. De bediening is zeer correct en vriendelijk. Hier komen we zeker terug.
Donald B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Prettige bedinging. Eten zeer goed. Wijn zeer goed en redelijk van prijs.
Jsico .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Biefstuk was perfect gebakken. Hamburgertje was nog rood vanbinnen en spareribje wAs flauw.
Bediening was heel vriendelijk
Engel_jaco .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Met ah restaurant menu gegeten. Genoeg keuze, goed klaargemaakt, lekker gegeten. Ook voor ons zoontje van 1,5 hadden ze ideeën genoeg.
Een klein puntje voor de service: er was weinig aandacht voor het vragen of we nog een drankje wilden. Zo loopt de bistro omzet mis. Voor de rest supervriendelijke service en alles is bespreekbaar.
Wij komen graag terug.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
We hebben heerlijke hazenrug gegeten zoals ik hem ken uit grootmoeders tijd. De bediening is vriendelijk en als gast voel je,je thuis.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Fijn personeel die rekening met je wensen houdt . Je wordt vriendelijk ontvangen en bediening is vrolijk en klant gericht. Een aanrader.
Pjfverhoeven .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Prijs kwaliteitverhouding ligt ver uit elkaar. Het AH menu was erg duur gemaakt. Zeker een aangename lokatie om uit eten te gaan.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Kijk zo doe je het goed. Gebruik maken van de Albert Heijningen actief laten zien wat je als restaurant kan. Om er voor te zorgen dat klanten terug komen als ze lekker willen eten zonder de akte kaartjes van Albert Heijningen en dat gaan we zeker doen. Het speciale ah menu was € 39.95 niet echt goedkoop dachten we in het begin maar het was het waard wand eigenlijk was het dus maar 20 euro ????. Dit restaurant maakt goed gebruik van een actieve en zet zich zelf op de kaart. Ga zo door.
Koen A.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Gisterenavond lekker gegeten bij de bistro.
Gerechten van het menu waren goed op smaak en mooi geserveerd.
Ook werd rekening gehouden met de wensen van de kinderen.
Al met al een leuke avond uit en heerlijk gegeten
John D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Wij hebben al verscheidene AH deelnemende restaurants bezocht, maar al een 4 a 5 maal d'Ouwe Leeuw en dat behoeft geen verdere commentaar neem ik aan. Scoort hoog op alle vlakken.
Fonny C.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Zoals altijd, zeer vriendelijke ontvangst
Ondanks de drukte was er 'n redelijke wachttijd, maar was echt de moeite waard.
Tevens voor onze kleinzoon van 7 jaar 'n bediening als voor 'n volwassen persoon.
Moeten binnenkort nog twee maal uit gaan eten en zeker daar met AH zegels voor 8 personen.

Nogmaals zèèr goed en chapeau voor de BISTRO DE OUWELEEUW.,!
Anthonymarja .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Het AH menu was prima, met 3 keuze mogelijkheden per couvert.
Carpaccio was uitstekend, mixed grill uitstekend gegaard, toetjes erg lekker.
Al met al een fijne avond gehad, waarbij we zeker terug zullen komen om van de kaart te eten.
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Met de familie (8 personen) gegeten met de AH-bonnen. Menu is top! Heerlijke smaken, mooi opgemaakte borden, vriendelijke medewerkers. Zeer geslaagde avond.
Liakellebeek .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Alleen de stoelen waren slecht om op te zitten.
Maar heb n gezellige 60 ste verjaardag gevierd.
Het is aanrader we gaan zeker nog n x terug.
Jacabaijer .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Ook nu weer erg lekker gegeten.
De ontvangst zoals gebruikelijk erg vriendelijk en de bediening was weer uit de kunst.
Direct ook maar voor de Kerst gereserveerd en zo zijn we in ieder geval verzekerd van een plekje.
We komen zeker terug
Jsiegmund .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Wij aten op zich prima bij d'Ouwe Leeuw. Prima ontvangst, gezellige sfeer en de tent zat dus ook vol. Zoals zovelen aten we met de AH bon, dus kregen we het vooraf bepaalde keuze menu. Daarop stond voldoende om uit te kiezen. De gerechten die we krijgen waren prima van kwaliteit, goede ingrediënten en prima op smaak. Ook goed hete borden, vind ik persoonlijk altijd fijn. Goede prijs / kwaliteit verhouding.

Nadat we het hoofdgerecht geserveerd kregen begon de service wat achteruit te lopen. Het duurde lang voordat de borden weggehaald werden en daarna moesten we ook aardig lang wachten op de kaart voor het dessert. Tafeltje naast ons had hetzelfde probleem. Dat dessert was er - na bestellen - op zich wel na een redelijk korte tijd. Toch konden we goed merken dat het personeel al volop bezig was met opruimen & schoonmaken. Prima dat je dat doet, maar klanten moeten altijd voorrang krijgen.

Het dessert zelf was niet spectaculair. Van de bolletjes sorbetijs was er een heerlijk bolletje mango ijs, maar op wat druiven na verder zonder enige aankleding, een beetje saai. In het andere bolletje ijs vond ik helaas een haar. Kan gebeuren en ik kwam 'm pas heel laat tegen, gelukkig voordat ik de hap nam, maar zou niet moeten gebeuren. Met mijn opmerking hierover werd verder weinig gedaan, geen verdere respons meer gehad nadat de bediening het dessert had weggebracht. Om die reden maar opgestapt zonder fooi, dat hoort er dan niet meer bij wat ons betreft. Jammer, verpestte uiteindelijk toch een beetje de avond.