D'Ouwe Brouwerij

31-135042079

Meer informatie over restaurant D'Ouwe Brouwerij

Eischwardt .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
In potentie een prachtige locatie met een mooie tuin voor ouders met kinderen. Binnen mooie oude inrichting maar hier en daar wat rommelig. Jammer dat de open haard nep is. Goede service en prima eten.
Maddy D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
We hebben hier samen gegeten het proeverijmenu gegeten.
Heel vriendelijk personeel, we zaten samen in het opkamertje, erg leuk plekje, want je ziet van alles voorbij komen.
We hebben heel veel verschillende kleine gerechtjes besteld en gegeten en eigenlijk waren ze allemaal even lekker. Een aantal gerechten zoals bv de garnalenkroket en visstick waren huisgemaakt en smaakten heerlijk. Het stoofpotje van rundvlees was ook erg lekker!
Een keer ging het even mis met een besteld drankje, maar verder was de bediening prima en kwamen de gerechtjes vlot door.
Als we ooit nog een keer in de buurt zijn, gaan we er zeker nog een keertje eten!
Suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Het eten was heerlijk. We hebben de Proeven in de Brouwerij gekozen waarbij we 3 uur lang onbeperkt kunnen kiezen uit verschillende gerechtjes. Wat wel apart was was dat we in verschillende rondes hetzelfde bestelden (verschillende personen) maar het toch net iets anders kregen. Leek wel of er andere koks waren en ze niet afgestemd hadden hoe het te bereiden en serveren.
Het eten was overigens wel heerlijk.

Wat pluspuntjes:
- Heel lekker eten
- Een wat oudere bediende was erg vriendelijk en behulpzaam, kwam ook zeggen dat 1 gerechtje niet meer op voorraad was en vroeg wat ik in de plaats wilde. Bij vragen legde hij het ook erg goed uit. En hij loste ook op wat anderen vergeten warm.
- Erg gezellig
- We zaten er erg rustig
- Merendeel vriendelijke bediening

Wat minpuntjes op een rijtje:
- Er ging 2x iets mis met het drinken. De bestelling kwam niet door.
- Zelfde gerechtjes in verschillende rondes maar toch net iets anders gekregen.
- 1x stond onze tafel vol met de bordjes, kwam genoeg personeel langs maar ruimden het niet af.