D'Oliveira

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Elskamp .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Met een groepje van 6 personen in dit leuke restaurant gegeten.
Na enig overleg gekozen voor het menu D'Oliveira.
De carpaccio (zalm of rund) prima. Het hoofdgerecht eendenborst en kabeljauw mooi opgediend en erg lekker. Het nagerecht: de chocolade trio: lekker veel en het kaasplankje: ook lekker maar weinig. De bediening is correct en deskundig.
Het minpuntje: de hele tafel moest het D'Oliveira menu nemen. Een merkwaardige halsstarrigheid van het restaurant dat niet eens gold voor het standaard keuzemenu.

Hanskap .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Met 3 personen heerlijk gegeten in een rustig restaurant met prima kaart.
Fijne hele tarbot gegeten (heet daar tarbotine) met een geweldige smaak, en veel "vlees".
Andere gasten aten een tournedos, deze viel ook in de smaak.

Voorgerechten (vissoep en coquilles) waren goed op smaak en zagen er smakelijk uit.

Nagerechten zijn hier redelijk groot en lekker.

Enige minpuntje is de prijs. Voor dit soort eten is de prijs iets aan de hoge kant. 3 Personen betaalden 170,00 euro met slechts 3 drankjes en geen koffie. Hiertegenover staat dat de bediening rustig en aangenaam is.
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Lekker gegeten bij D'Oliveira, het was de dag na carnaval dus het was rustig. Prima moment om de keuken te testen. Voorgerechten waren prima. Ruim voldoende en de hoofdgerechten waren ook lekker. Mijn tafelgenoot had een hele tarbot, perfect gegaard, helemaal top dus. Wij komen terug.
Xammie6 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Heerlijke avond gehad, echt genoten! En dat was niet onze eerste keer, we komen hier graag weer terug. Menu d'Oliveira kunnen we aanbevelen, de chef laat zich van zijn beste kant zien. Heerlijke betaalbare huiswijn, mooie kwaliteit. Sfeervol, met de aankleding van het restaurant is op detail en beleving gelet. Bediening stijlvol, netjes, beleefd maar gemoedelijk, gewoon fijne mensen, laagdrempelig, huiselijk, je voelt je erg welkom en je wordt verwend. Prijs kwaliteit verhouding vinden wij erg goed en zoals gezegd, we komen graag weer terug.
Fleur, Frank en Ankie.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Een ruime voldoende, maar meer zit er niet in. Aan de pluskant tweemaal lekkere soep, verse groente en salade. Aan de minkant lasagne van de chef die in de vriezer wel erg slap was geworden en wat harde slibtongetjes. De service was goed, maar daar hadden ze ook alle ruimte voor. Op dit prijsniveau mag de keukenbrigade wat harder zijn best doen.
Jack W.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Hier kun je genieten van de mediterraanse keuken.
Grenzeloos genieten van de lekkerste gerechten.
Een uitgebreide menukaart is voorradig, ook vegetarisch is er volop variatie.
Het restaurant heeft zowel binnen als buiten een mooie uitstraling.
Kwaliteit/ prijs is zoals het behoord te zijn.
Bediening is hier af, behoeft verder geen uitleg.
Voor de echte genieter een aanrader.
Johnnyboy .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Heerlijk gegeten uit een fijne kaart en een professionele rustige bediening. Wel goed getrainde verkopers zonder opdringerig te zijn.

Heldere vissoep, wordt foutief bouillabaisse genoemd, was heerlijk van smaak met genoeg vis en schaaldieren om niet waterig te zijn.

Hoofdgerecht gebakken vis assortiment. Dit was wel een beetje karig met 4 kleine stukjes vis en 2 garnalen. Je moest wel zelf zout toevoegen. Wel lekker maar niet genoeg om de honger te stillen.

Partner at een tournedos die precies op haar smaak gebakken was.

Over het algemeen een heel fijne avond gehad zonder te reserveren.
Snare .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
We zijn, mijn vrouw en ik , hier voor de 3e keer, ook deze keer weer heerlijk gegeten.
We hebben voor het 3 gangen keuze menu gekozen met 'n heerlijk flesje huiswijn.
Ook de bediening was zeer behulpzaam en vriendelijk, en ondanks de drukte ging
alles vlot en relaxed.
We komen zeker weer terug !!!

John van de Mortel
Charlotte T.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Afgelopen vrijdag hebben we hier heerlijk gegeten met z'n zessen. Het was echt een avondje uit, we hebben uiteindelijk van 7 tot 11 aan tafel gezeten.
De kaart biedt een ruime keuze aan zowel vis- als vleesgerechten, voor- en hoofdgerechten. Voor ieder wat wils. De gerechten zijn heerlijk van smaak, in goede proporties en de borden zijn mooi opgemaakt.
Ook het personeel is vriendelijk.

Een tip; bij zo'n soort restaurant - met toch vrij hoge prijzen - verwacht ik eigenlijk wel een amuse en een iets interessanter brood/kruidenboter combinatie vooraf.
JosineXX .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2013
Wij zijn meerdere keren wezen eten bij d'Oliveira en de bediening is altijd erg vriendelijk en professioneel. Het eten is erg lekker en qua prijs/kwaliteit krijg je mooie gerechten voor een prima prijs. We hebben de laatste keer een 3-gangen-vismenu gehad, het duo van dagvis was hierbij een aanrader, hoewel waarschijnlijk dus dagelijks wisselend. Als dessert aardbeien met balsamico, een combinatie die ik nog niet eerder had gehad, maar wat ontzettend lekker bleek! Zowel binnen als bij mooi weer buiten kun je erg gezellig en prettig zitten.
Lovend .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
Gisteren hier gegeten met mijn vriend. Wij hebben een heerlijk avondje gehad en het eten was voortreffelijk. Jammer dat we daarna nog naar een feestje moesten want de sfeer nodigde uit tot lang en gezellig (na)tafelen. Maar gelukkig hadden we genoeg tijd voor een heerlijk 4-gangen verrassingsmenu. Bediening zeer vriendelijk en gastvrij. Voor herhaling vatbaar (mochten we ooit nog eens in de buurt zijn...)!
Bas J.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
Gister gegeten bij D'Oliveira: Wat een afknapper!
Chef denkt dat verwerken van dure ingrediënten garantie tot succes is. Helaas.. Kaart staat bol van (witte!) truffel en ganzenlever. Dit maakte ons enigszins argwanend gezien de vriendelijke prijzen. Even navragen bleek dan ook dat het niet om truffel ging maar truffelpasta. Hoezo dachten wij dat er ook echt witte truffel ging in de witte truffel risotto? Witte truffel is kei duur!

Voorgerechten: bouillabaisse ok, carpacio fantasieloos, voorgerechtenparade rommelig bij elkaar geraapt zooitje. Na uur wachten op hoofgerecht ging het echt mis: de stoofpot van lam bleek nauwelijks lam te bevatten en de welldone entrecote voor de zwangere dame aan tafel was nog lang niet ver genoeg en ging terug de keuken. Eenmalig bezoek aan dit restaurant.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2012
Super vriendelijke en begripsvolle bediening! En een geweldige kok die rekening wil houden met allergiën. Hij maakte er zelfs compleet andere gerechten van om te zorgen dat er niemand ziek werd. En dit alles zonder te reserveren. De kok moest dus alles ter plekke bedenken en hij heeft er echt iets geweldigs van gemaakt! We hebben allemaal heerlijk gegeten en een erg leuke avond gehad.
Francois 6.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2012
Oliveira kon ik nog met de vorige eigenaar, ik verwachte misschien ook te veel. Ik dacht dat een mediterrane keuken toch iets spannend moest zijn.

Het was een tegenvaller voor ons. De vis was niet echt vers, en het gerecht was een beetje saai als ik dit afzet tegen wat ik hier gewend ben in het verleden.
Nkr .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2012
vlotte en nette bediening. hadden het 3 gangen menu :perfect.groente ,dikke patat,gebakken aardapeltjes in ruim voldoende hoeveelheid. keurig opgemaalte borden. een adres om te onthouden
Lindaaatje .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Absoluut mijn favoriete restaurant in Valkenswaard. Goede service en de gerechten zijn altijd uitstekend.
Vooral de verrassingsmenu's zijn een aanrader, altijd verrassend en heerlijk!