d' Olde Vismark

IJsselkade 45 8261 AE Kampen Nederland Kaart

Over restaurant d' Olde Vismark

Specialiteiten bij 'd Olde

Dit heerlijke specialiteitenrestaurant bestaat al sinds 1958 en is vernoemd naar de oude visafslag. Inmiddels een bekende in de omgeving. Kwaliteit en service, dat merk je aan het altijd vriendelijke personeel die je van harte welkom heten! Het eten is smaakvol en je proeft de versheid van de producten. Kom binnen en geniet van een heerlijk etentje!

Meer informatie over restaurant d' Olde Vismark

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 10:00
Zondag vanaf 12:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Martin M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. Er was voldoende keus uit zowel voor-, hoofd- en nagerechten. De kwaliteit was uitstekend. Dit restaurant is een aanrader.
Gunnink .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We hebben eerder bij d'Olde Vismark gegeten en iedere keer beleven we een voortreffelijke avond. De bediening is vriendelijk en attent, de gerechten zijn tongstrelend en royaal qua hoeveelheid. Het uitzicht over de IJssel en het pittoreske stationnetje van Kampen maken het compleet. Toen ik per ongeluk mijn mes op de grond liet vallen en ik het had opgeraapt, stond direct naast mij de bediening al klaar met een nieuw, schoon mes. Klasse!
Olga V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Wij hebben van een gezellige avond genoten en omdat het onze trouwdag was, waar we mee werden gefeliciteerd, werd ons dessert feestelijk opgediend. Zeer vriendelijk personeel. Goede bediening.
J-bonke .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Heel lekker eten, met prachtig uitzicht op de ijsselbrug. Goede bediening met meisje nog in opleiding. Lekker voor vaker en aanbevelenswaardig!
Nelleke B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Super gegeten, aardige bediening. We hadden gebeld wat later te zijn dan de gereserveerde tijd, was geen probleem. Gerechten werden toegelicht, je kon gewoon kiezen van de kaart. Goed gaar en warm. Verrassende smaakcombinaties.
Tonny K.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Zaterdag 17 sept. met de familie High Wine en High Thee gehad. Prima verzorgd. Hapjes tussen door was goed tijdens de ronde van wijn en thee. Bediening was goed en vriendelijk voor een praatje en of alles goed naar de zin was.
HannekeJC .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Vanavond gegeten met de AH voucher! Je kon kiezen vanaf de kaart wat betreft het 3 gangen menu. Het was allemaal heel lekker. Vlotte bediening.....ik nam onbeperkt Gamba's eten waar bij gezegd werd 3 porties en mijn partner een menu van de kaart, daarbij stond groente en aardappelen of frites en bij de Gamba's ook frites. We kregen 1 bakje frites en bestelden er nog 1 bakje bij, bij het afrekenen werd het 2e bakje berekend voor 2,00 euro. Ik vroeg aan de dame waarom wordt er extra berekend voor die frites. Haar antwoord.....u heeft een portie voor twee personen, wat ik niet vond en daarom MOET u betalen voor dit extra bakje (moeten is dwang) wat ik niet prettig vond zo ga je niet met je clientèle om!!! Ook werd er nog gezegd in de meeste restaurants moet je extra betalen voor aardappelen en groente...niet mee eens heb ik gezegd....dus al met al een onprettig gevoel!
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
In de serre voor de 2de keer gegeten..... Uitzicht op de IJssel scheepvaart. Plezierige bediening door jonge mevrouw .... ze werkt hard. Hollandse gerechten qua portie ruim voldoende, niet persé exclusief. Het gehanteerde prijsniveau doet meer verwachten .....
Janine S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
We hebben lekker gegeten, vriendelijke bediening met een charmant accent.
Tip: misschien moet de menukaart een keer aangepast worden.
Anneke Duine .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We hebben goed gegeten van het 3-gangenmenu. Slibtong en runderstoof waren lekker, de bijgeleverde groenten voor beide gerechten hetzelfde en niet heel bijzonder. Prei met kaas past niet echt bij vis, rozemarijnaardappeltjes ook niet.
Het toetje was heerlijk, drie gerechtjes die precies goed waren. Vriendelijke en vlotte bediening.
Rvdweerd .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Samen met mijn echtgenote hebben wij heerlijk gegeten van slib-tong en kalfsvlees. De bediening was goed met net personeel. De locatie is uitstekend met een gezicht op de Kamper stadsbrug en IJssel. Wij hebben een mooie avond gehad.
Agnes B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Vanavond een heerlijk driegangen diner gehad in dit leuke restaurant aan de IJssel. Een carpaccio vooraf, heerlijk van smaak, een tournedos die werkelijk smolt op je tong en een dessert van de chef, echt heerlijk! Goede wijn, veel keuze en de chef die even bij ons aan tafel schoof voor een praatje. Met daarbij een fantastisch uitzicht op de IJssel, is dit restaurant een echte aanrader!
Paulbosman .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Ik heb samen met mijn vrouw gegeten in Kampen bij de Olde Vismarkt. Ik had zelf o.a. een Veluwe biefstuk, 26,50. Ik heb de helft van deze lap leer in de mosselenafval bak gemikt. Ik was een avondje uit en had geen zin in gezeur. Wel heb ik tijdens het afrekenen gezegd dat er een en ander mankeerde. Niet om geld terug te krijgen maar meer in de zin van `Doe er wat mee` Toen begon het gedonder. Ik ga Albert Heijn aanschrijven, het restaurant is in nieuwe bezetting een regelrechte ramp, er was veel te weinig personeel. Eigenaar, een dame in de bediening en een afwashulp. Ik ben er in het verleden vaak geweest, maar nooit meer!!!!
Ria_westerveld .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Het was een 3 gangen menu. Het vlees en groente waren lekker. De patat was lekker knapperig. Een prima avond. We gaan zeker nig een keer. We vonden alleen de sorbet met de verscillende soorten ijs naar onze smaak te zuur. De volgende keer geen sorbet meer.
Pierrewimmers .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Helaas viel het deze keer enorm tegen. Een paar maanden geleden waren we hier ook, toen redelijk tevreden. Nu was de kwaliteit onder de maat. Het lamsvlees was verbrand, de vis gortdroog, de salade eerst aangemaakt uit een potje en daarna niet gekoeld, tiramisu was een kleffe bol deeg. Het bedienend persooneel is alleraardigst, maar in de keuken moet echt wat veranderen willen we hier nog een keer terugkomen
Hans4you .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Prachtig gelegen locatie, sfeervol ingericht. De bediening is vriendelijk en stijlvol. Het eten en de wijn vonden wij top. Dit Restaurant is een echte aanrader.
Jean Paul G.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Het restaurant is prachtig gelegen aan de kade van de IJssel en je hebt dan ook een mooi uitzicht over de rivier en landerijen.

Ontvangst is vriendelijk maar er lijkt niet veel bediening te zijn. Eten is goed maar niet spectaculair, vooraf wat brood met divers lekkers, een carpaccio en vervolgens een tournedos die niet verkeerd was maar we wel eens lekkerder hebben gegeten.

Gezien de prijs kwaliteit toch een mooie 7.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Met twee personen hier een hapje gegeten.
Was een niet onaardig ingericht restaurant, we mochten een plaats uitzoeken in de serre.
Druk was het er zeker niet.

Vooraf namen we brood met roomboter, knoflookmayonaise en pesto.
Behoorlijke hoeveelheid brood met lekkere smeerseltjes.

Als voorgerecht werd gekozen, door beide, voor de rodenbietencarpaccio met geitenkaas en pijnboompitten.
Dit was wel lekker, maar een beetje simpel gerecht

Het hoofdgerecht bestond voor de een uit een roodgebakken tournedos, althans zo werd het besteld. Rood was hij echter niet, meer medium.
Smaakte wel maar was niet supermals.
De ander koos voor de (vegetarische) gevulde courgette, gevuld met champignons, rode ui, paprika en gegratineerd met brie. Vreemd dat het slechts een halve courgette was. Erg veel was het dus niet en qua smaak viel het wat tegen. De brie zou wat nadrukkelijker mogen.

De proeverij van diverse nagerechten, ofwel het dessert van de chef sloot voor beiden het menu af. Dat smaakte goed.
Nog een espresso met wat lekkernijen ter afsluiting.

De conclusie was uiteindelijk dat het bezoek aan dit restaurant een éénmalige actie was en dus niet voor herhaling vatbaar.
Netjes .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Keurige ontvangst en mooie plaats aan het raam met zicht op IJsselkade en IJsselbrug. Gewoon kiezen van de mooie kaart, met heerlijke gerechten. Lekkere wijn, hoewel helaas geen Rijoja. Het restaurant verdient iets meer ambiance!
Familienet .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
De sfeer is en interieur is goed bediening heel correct en beleefd . Het eten was lekker hierbij krijgen ze een zeven vr gr