Meer informatie over restaurant D' Olde Marckt

Treinstation op 10 minuten te voet
  • Kom je met de auto?
    Veel eenrichting verkeer in Aalten, volg borden richting gemeentehuis Aalten. Recht tegenover gemeentehuis staat ons restaurant.

Maandag vanaf 10:00
Dinsdag en woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zaterdag vanaf 10:00
Zondag vanaf 13:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant D' Olde Marckt

Lyd L.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wij hebben hier al vaker gegeten maar donderdag 19 oktober voor de 1e keer naar de wildavond geweest.
We werden onthaald met een likeurtje en jachthoorngeschal
Het vijfgangenmenu was goed gekozen met passende wijnen.
Er werd rijkelijk geschonken, jammer dat ik zo weinig kan drinken????
Het eten was fantastisch!
De bediening van zowel de gastheer als gastvrouw met hun brigade was voortreffelijk.
Voor de sfeer een dikke pluim.
Wij komen zeker volgend jaar weer terug.
reijer52 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Eind september weer in de Achterhoek geweest en natuurlijk wederom gegeten in “D’ Olde Marckt” op de Markt in Aalten. Wat een geweldig restaurant, wat een gastvrijheid en wat een gastheerschap. Samen met mijn vrouw er driemaal die week gegeten. Driemaal een verassingsmenu, met wijnarrangement, waarbij er rekening werd gehouden wat we de keer ervoor gegeten hadden. Mooi opgemaakte borden, verassende en heerlijke gerechten en prachtige wijnen.
Telkens een warm onthaal, goede uitleg bij de gerechten en veel informatie over de wijnen. De gastheer/eigenaar is open, attent en onderhoudend. Al met al drie topavonden met een prima prijs-kwaliteit verhouding.
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We zijn nu 3x bij restaurant De Olde Marckt wezen dineren en iedere waren wij aangenaam verrast. Goede kwaliteit prijs verhouding, prettige ambiance, vriendelijk personeel. Dit restaurant kunnen wij aanraden, helaas wonen wij ver weg, maar zodra wij in de buurt komen, maken wij tijd voor een hapje. Rob & Gera
Martin W.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Bij Herbergh d' Olde Marckt zijn wij erg gastvrij ontvangen.
We zijn erg tevreden over het geserveerde eten, de vriendelijkheid van het personeel en de hygiëne in het restaurant!
Het heeft ons in alle opzichten gesmaakt!
Een echte aanrader!
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Ik kom hier regelmatig eten. Ik kan niet tegen gluten, maar hoef dat niet meer te zeggen. Bij mijn koffie krijg automatisch een glutenvrije koekje. Wat ik ook bestel, de kok maakt er een glutenvrije versie van. Het hele team heeft gastvrijheid , service en goed eten als prioriteit. Ook de wijn is top.
Bedankt voor de mooie en prettige recensie. Graag tot ziens bij Herbergh d'Olde marckt.
josmulder .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Op de vooravond van de Zwarte Cross hier in Aalten van wege het mooie weer op het terras gedineerd. De kalfsoester rosé gebakken was uit de kunst. De bijbehorende garnituur was ruim voldoende en smakelijk.
Jos Mulder
Midwoud
Manuel V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2014
Vanuit Apeldoorn om wederom te genieten van al het moois dat Helga en Albert en hun team te bieden hebben. Voorgerecht vissoorten, meesterlijk opgemaakt. Hoofdgerecht reerug, de lekkerste van het land! Dessert ook fantastisch en zo smaakvol. De door Albert uitgezochte wijnen begeleiden de gerechten prachtig. Later in de week ook voortreffelijk geluncht.
Bedankt voor de gastvrijheid en graag tot snel.
Manuel en Nancy
Voorproever10 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2013
Verzorgd interieur. Vriendelijke bediening met verwelkoming en hulp bij de garderobe. Mooi gedekte tafel. Direkt een karaf kraanwater en geen gezeur over flessenwater. Prima!

Brood en smeerseltjes wat simpel. Goed verzorgde voorgerechten en, in dit geval, prima wild hoofdgerechten met ruime porties mooi rood/rose gebakken eend, hert en tournedos. Prima zacht gegaard goed smakend wildstoofpotje. Bijlagen te eenvoudig. In ons geval simpele frietjes (droog, leek uit de diepvries) en wel goed knapperig gebakken aardappeltjes maar we hadden wat luxer aardappelgerechten verwacht gelet op de gehanteerde prijzen. Verder rode kool en een zeer kleine gemengde salade. Wijnen veel te duur voor wat ze zijn. Bij voorbeeld een zeer eenvoudige Gruener Veltliner voor 21,70 en een Shiraz voor 25,70. Dit hoeft in Aalten echt niet! Desserts goed. Verder is een minpunt het overdreven joviale gedrag van de "Patron" die veel te gemaakt grappig wil zijn. Dit is misschien leuk in een bruin cafe maar niet in een vrij duur restaurant met pretenties. De hoofdschotels verdienen een 8 maar de eerder genoemde te eenvoudige bijlagen verminderen het totaal cijfer naar 7.
Eldering M.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2013
Gezellige en verzorgde inrichting met achterin een restaurantgedeelte. Voor de lunch mochten we aan het raam zitten. Pastei met paddestoelen smaakte mijn tafelgenoot goed maar ik vond het er niet geweldig uitzien. Het stoofpotje met ree was aardig maar vooral veel, dat kan echt lekkerder ook als je geen wereldkok bent. En als de eigenaar zelf jaagt verdient het slachtoffer meer aandacht. De rodekool kwam uit de eigen tuin maar ook die kan echt beter. Vriendelijke bediening. De witte huiswijn stelde niet veel voor. De rode wijn voor bij het wild was lekker, maar dat mag dan ook wel voor 6,-. Eigen jachtgronden, mooi gelegen pandje: een beetje meer aandacht van de kok voor lunchgasten zou zeker tot hogere waarderingen kunnen leiden.
Erwin B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2013
ook wij hebben het jubileummenu gegeten entrecote was erg mals en wij hadden geen vleesjus maar ,ik denk een rode wijnsaus ? was wel lekker.

Maar topper was toch wel de frambozen rabarber ,deze was ster nivo! heerlijk.

Echtpaar runt deze tent , vrouw is vriendelijk en behulpzaam.

Man moet zich misschien wat bescheidener opstellen
keek meer naar buiten ,waardoor het leek alsof hij naar buiten keek of er geen mensen naar 'collega eettenten' gingen

al met al toch lekker gegeten

en die rabarber, hmmmmmmmm
reijer52 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2013
Uitstekend gegeten. Prachtige reerug met bijpassende wijn. Eerlijke glazen. Attente bediening. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Schoon sanitair.