D'n Ouwe Struys

Roskam 2 4813 GZ Breda Nederland Kaart

Over het restaurant D'n Ouwe Struys

Heerlijke sferen in Breda

Gelegen in de mooie stad Breda ligt het restaurant D’n Ouwe Struys! Het restaurant roept de sfeer op van een huiskamer, waardoor je al gelijk op je gemak voelt. Het gastvrije personeel zorgt er voor dat er niks aan jouw avond ontbreekt. Geniet van de ambiance, sfeer en vooral, het lekkere eten!

Meer informatie over restaurant D'n Ouwe Struys

Lunch:
Maandag t/m vrijdag 12.00 - 15.00 uur

Dinner:
Maandag t/m zaterdag 18.00 - 21.30 uur

Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
AH-restaurantactie. Vooraf knabbels met een komkommersausje. Keuze uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 2 nagerechten. Voorgerecht Japans trio (vis) en carpaccio met parma ham. Broodje erbij met boter en olijolie. Prima. Daarna werd een heerlijk kopje kerrysoep geserveerd. Leuke verrassing. Hoofdgerecht tong (klein supplement) en ribeye met bearnaise saus. Gewokte groenten en frites erbij. Ook goed. Nagerecht beiden het kaasplankje. Vier royale stukken kaas met een stukje kletzenbrood. Ok. Interieur sfeervol, uitzicht naar buiten: op autoverkeer. Bediening vriendelijk. Gratis kraanwater. Prima Merlot in feestelijk groot glas. Koffie toe met enige zoetigheden. Lekker gegeten, maar geen culinaire uitschieters.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
De opgediende borden zager er goed verzorgd, uit.
De zee tong werd op ons verzoek gefileerd.
Het extraatje in de vorm van een door het huis aangeboden soepje vonden wij verrassend en lekker
bertlippens .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Lange tijd niet bezocht. We vonden dat de kwaliteit terug liep. Nu een hernieuwde, zeer positieve kennismaking. We gaan zeker terug en zullen het restaurant opnieuw onder de aandacht brengen van onze vrienden en kennissen.
Leni R.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
We hebben prima gegeten en de bediening was prima.

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Joopaarts .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Na binnenkomst werden we naar een gereserveerde tafel gebracht. Gevraagd of we ook op het terras konden eten. Daarmee werd ingestemd. Bij het presenteren van de menukaart werd door ons gemeld dat we gebruik wilden maken van de AH-vouchers. Hierop reageerde de eigenaresse dat dit niet mogelijk was omdat er al acht mensen met een AH-voucher binnen zaten en dat we niet zouden hebben gereserveerd. Aangegeven dat ruim een maand geleden al was gereserveerd. Hierna ontstond een discussie waarbij de toon van de eigenaresse niet bepaald klant-vriendelijk kon worden genoemd. Uiteindelijk werden de menukaarten van tafel gegrist en werden we verwezen naar een menu dat op een muur was geschreven met een zeer beperkte keuze. De bestelde drankjes en gerechten werden door een serveerster met een totale desinteresse op tafel gezet. De kwaliteit van de gerechten was zonder meer goed. Een toelichting op het kaasplankje kon er niet af. Bij controle van de rekening bleek dat er twee soorten rode wijn in rekening waren gebracht. 2 van € 6,50 per glas en 3 van € 4,75 per glas, terwijl we dezelfde soort wijn hadden gedronken. Omdat we geen inzicht in de kaart hadden gehad, wisten we niet wat de prijs was van de wijn. Met een triomfantelijke toon reageerde de eigenaresse dat dan de rekening moest worden verhoogd met € 5,25. Het moge duidelijk zijn dat de gebruikelijke fooi deze avond achterwege is gebleven.
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Een erg goed en sfeervol restaurant. De gerechten zijn geweldig en zien er erg mooi uit. De bediening is zeer vriendelijk en attent. In een woord een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Het complete pakket was erg goed: Ontvangst ,bediening was klantgericht en vriendelijk.Alle gangen waren lekker
en mooi opgediend.Er zat zelfs een gratis tussengerecht bij.
Het enige minpuntje was de tijd die nodig was om onze keus door te geven.
Wilmy B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Bijzondere gerechten gegeten:coquille enrauwe tonijn met heerlijke saus. Vriendelijk attent personeel. Helaas waren we de ah zegels vergeten!
Sjaak B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Jammer dat we een tafeltje aangewezen kregen met een muurtje met flessen (kant mevr)en dat mijn man tegenover mij in de tocht zat van de open deur naar het terras voor de ene roker die aanwezig was. De kwaliteit van het eten was prima.
cdeheer .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Genoten van een smaakvolle 3-gangen lunch op het terras. Met de AH-restaurant voucher waren er geen beperkingen in de te maken keuze van gerechten. Gewoon top!
Kleine opmerking: een aperitief van € 7,50 kan gewoon niet zonder een amuse.
Marie jose B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Voor herhaling vatbaar. Vlotte bediening. Tafeltje was aan de kleine kant maar we gaan zeker een keer terug!
fradybuijs .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Alles was perfect, zowel het eten als de gastheer! Nog een extra oester en een klein glaasje sherry en dat bij een AH menu.
Ella V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
We misten een bakje verse groenten,bv sla.Het was moeilijk om een karafje water te krijgen.
Perfekt gegeten.Gaan zeker terug.
Geert W.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Het menu was uitstekend, eten erg lekker, maar na ons hoofdgerecht was het ruim 45 minuten wachten op het dessert. Niemand ruimde af, we werden niet geïnformeerd, uiteindelijk besloten we te betalen. Toen hoorden we dat er in de keuken één en ander mis was gegaan, maar we zagen wel dat anderen bediend werden. Het was fijn geweest als we geïnformeerd waren. We hebben begrip als er iets fout gaat, maar we werden duidelijk genegeerd.
Erg jammer, want het is een restaurant om aan te bevelen!!!
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Heerlijk gegeten via de AH restaurantactie met 5 vriendinnen. Gaan zeker nog een keer terug.
Het was prima, vriendelijke bediening.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Gezellige bediening! De gangen werden snel na elkaar geserveerd, daar had iets meer tijd tussen mogen zitten. Maar het was een fijne avond.
bokke002 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Prima de keuze uit 3 voorgerechten en 3 hoofdgerechten en kaas of dessert. Kwaliteit bereiding erg hoog. Het restaurant is een aanrader
E. E.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Het een gezellig en een sfeervol restaurant.
Waar wij een heerlijke avond hebben gehad.
Helemaal top.
Een aanrader waar we zeker weer terug gaan.
Mike S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Voor de vijfde keer dit jaar bij d Óuwe Struys.
Voor de vijfde keer zeer voldaan weer vertrokken.
Altijd prettig te merken dat er nog restaurateurs zijn die
hart voor hun zaak, hun gasten en hun keuken hebben.
Hoop zo nog jaren de Ouwe Struys te kunnen bezoeken.
Annet S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
voor AH klanten is er een beperkte menukeuze, die werd voorgelezen; wij prefereren een drukwerkje; dat kiest makkelijker