D'n Ouwe Struys

Roskam 2 4813 GZ Breda Nederland Kaart

Over het restaurant D'n Ouwe Struys

Heerlijke sferen in Breda

Gelegen in de mooie stad Breda ligt het restaurant D’n Ouwe Struys! Het restaurant roept de sfeer op van een huiskamer, waardoor je al gelijk op je gemak voelt. Het gastvrije personeel zorgt er voor dat er niks aan jouw avond ontbreekt. Geniet van de ambiance, sfeer en vooral, het lekkere eten!

Meer informatie over restaurant D'n Ouwe Struys

Maandag 12:00 - 21:30
Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag 18:00 - 22:00

robier .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Nu voor de 3e keer met de H bonnen gegeten. Weer voortreffelijk. Vrije keuze uit verschillende gerechten en extra na het voorgerecht een kopje soep. Hele goede keuken. Komen zeker terug
Frank L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heel lekker gegeten voor een goede prijs. Alle gerechten waren met zorg klaar gemaakt en bovendien heerlijk.
De bediening was vlot en zeer attent. Een leuk kleinschalig restaurant met veel aandacht voor gerechten en klant.
Aan te bevelen bij anderen.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten. Gerechten met zorg bereid met een mooie balans in smaken per gerecht
Bediening met oog voor detail en service, zeker toen bleek dat we GEEN AH gasten waren ;)
Asia S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het eten was uitstekend. Het is heel betaalbaar en de kwaliteit is uitstekend. Heel vriendelijk bediend en we komen zeker terug!
Nico D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
gezellig restaurant met lekker eten! Héél goeie ontvangst en sympathieke patron en ober .
Mijn vrouw was haar sjaal vergeten en die werd nog dezelfde avond in ons hotel binnengebracht,top!
Voor herhaling vatbaar,
Nico Devlies.
Annette W.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Prima gegeten in een sfeervolle ambience. De bediening was vriendelijk en attent. Hoewel het restaurant vol was, namen de medewerkers voldoende tijd voor persoonlijke aandacht. We hadden een zeer genoeglijke avond
jose N.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
ober keek en luisterde niet helemaal goed, werkte zijn ,,ding,, af en ging daar niet vanaf.
had meer klant gericht kunnen opletten en luisteren als er gevraagd word biefstuk mediem en hij is al weg voordat de klant heeft uitgesproken , dan komt er geen mediem gebakken biefstuk , maar rose gebakken op tafel , zijn kleine dingen maar wel belangrijk.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Wij komen regelmatig bij de Ouwe Struys. Nog nooit hebben wij daar slecht gegeten. Integendeel het is altijd perfect.
Ook de bediening is vriendelijk en deskundig. Wij komen zeker terug.
Henriëtte K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Keuze uit 3 voor en hoofdgerechten is prima.
Mannelijke bediening vroeg in het voorbij gaan aan onze tafel of alles naar wens was maar was niet geïnteresseerd in ons antwoord.
Restaurant is zeker een aanrader!
Nancy P.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten, met een fijne bediening.
HaagseSaar74 S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Het was een zeer smakelijke en gezellige avond met een prima ontvangst. een aanrader. je kreeg met de AH kaarten geen apart menu en kon kiezen.
wim_gaby .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Niets aan te merken. Vriendelijke ontvangst in gezellig intiem restaurantje. Hadden AH-menu; visproeverij, garnalen met kaaskroketjes, gebakken zeetong, australische stoverij en apfelstrudel met ijs toe. Borden waren leuk opgemaakt en de wijn (Shiraz) was echt heerlijk. Bediening was attent en vriendelijk. Kortom niets om over te zeuren. Je moet er echt een keer eens eten!
John bouwmeester B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Hebben lekker gegeten met vrienden. We komen zeker nog een keertje terug. Ook kan je er lekker lunchen. Bediening was super
Carina F.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellige ambience, gerechten heel smaakvol, wijn zowel rood als wit lekker. Hele aardige mensen om te bedienen en zelfs de koffie/thee was lekker!
16041948 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Hele persoonlijke bediening en gezellige sfeer. Wachttijden zijn kort en gerechten uitstekend geserveerd. Alle gerechten voldeden aan de verwachting.
bokke002 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Voortreffelijk eten met een ruime keuze uit gerechten zowel bij het voorgerecht als bij het hoofdgerecht. Ook het dessert was af en gevarieerd.
raaymakers .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Prima menu. Het mis had wel wat scherper mogen zijn voor de rib-eye. Verrassend was een extra tussengerechtje in de vorm van een kerrie soep van het huis
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Ondanks onze reservatie waren wij niet welkom en konden wij geen gebruik maken van de AH voordeel-actie. Wel konden we tegen het normale tarief eten.
hans.raaijmakers .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Zoals altijd weer gezellig en goed eten. Een zeer royale keuze uit de voor- en hoofdgerechten.
De persoonlijke aandacht aan tafel van Albert geeft ook een warm gevoel van klanterkenning.
En met de AH restaurantkaart een leuk voordeel.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Goede prijs kwaliteit verhouding waren er nog nooit geweest zeer verrassend en leuk menu, waaruit je kon kiezen met zeker niet de goedkoopste producten. Bediening zeer gastvrij en correct vriendelijk, ook leuk en attent dat de chef eigenaar kwam vragen of alles naar wens was. Leuke avond gehad. Waren er dan geen min puntjes jawel, het garnalen soepje waar wij niet om gevraagd hadden werd geserveerd en stond ook op de rekening. Maar dat neemt niet weg wij hadden een culinaire goed verzorgde avond een aanrader.