D'n Ouwe Struys

Roskam 2 4813 GZ Breda Nederland Kaart

Over het restaurant D'n Ouwe Struys

Heerlijke sferen in Breda

Gelegen in de mooie stad Breda ligt het restaurant D’n Ouwe Struys! Het restaurant roept de sfeer op van een huiskamer, waardoor je al gelijk op je gemak voelt. Het gastvrije personeel zorgt er voor dat er niks aan jouw avond ontbreekt. Geniet van de ambiance, sfeer en vooral, het lekkere eten!

Meer informatie over restaurant D'n Ouwe Struys

Lunch:
Maandag t/m vrijdag 12.00 - 15.00 uur

Dinner:
Maandag t/m zaterdag 18.00 - 21.30 uur

Jouw recensie over het restaurant D'n Ouwe Struys

miekweterings .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
heerlijk gegeten, prima bediening, jammer dat we geen "gewoon" water konden bestellen omdat we kwamen eten vanwege de AH-aktie
Samantha V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Gezellig restaurant, leuke bediening, super gegeten! Ook al is het druk, er heerst een bepaalde rust, ze hebben alles onder controle. Heel fijn!
josewarringa .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Iedereen wordt aangeraden daar te gaan eten! Kwalitatief zeer goed. Aardig personeel attent ! Ook zonder AH actie zien ze me zeker terug!
Hans-Marion .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Restaurant bezocht met AH -bon. De jassen dien je bij binnenkomst zelf op te hangen, de ontvangst, zoals ook de bediening gedurende de avond, is gezellig, netjes, informeel en op "z'n Bredaas". Geen koude drukte. Vonden we prima. Er was een mooi menu samengesteld, vermeld op een bord hangend op een plaats die bij een slechte nek of slechte ogen, moeilijk te lezen is. Het restaurant is verder erg gezellig ingericht met lichte kleuren. Het menu werd netjes geserveerd, de borden mooi opgemaakt en erg goed klaargemaakt. Erg goed van smaak. Inclusief een tussengerechtje: een bospaddenstoelensoepje. Daarbij mooie wijnen uit heerlijke glazen. Prima prijs/kwaliteitverhouding. Kortom, prima, niets op aan te merken, voor herhaling vatbaar. Wij gaan terug.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Zeer matige ervaring. Bediening is een beetje eetcafé stijl, je moet er van houden. Kaart is leuk en eten is te doen. In dit segment zijn er zat betere plekjes in de buurt.
Yolanda B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Leuk interieur, goede bediening, kunt uit menu kiezen: 3 echt verschillende voor- en hoofdgerechten plus de keuze het dessert van de dag of een kaasplankje. Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Het was moeilijk om te reserveren maar het was de moeite van het wachten waard!
Het AH menu bood de keuze uit 8 gerechten; 3 voor-, 3 hoofd en twee nagerechten. We aten met zijn tweeën en proefden 6 van deze gerechten en ze waren allemaal heerlijk!
Het Japans trio was verrassend, de Spaanse carpaccio zeer smaakvol en de gebakken tong en ribeye gewoon heel lekker. De toetjes (bolletje limochello-ijs of kaas) vormden een mooie afsluiting
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
vriendelijke bediening ik vroeg extra brood dat kregen we naderhand bleek dat tot een entreetje te horen dat geen deel uitmaakte van het menu.
Lekker eten extra tussendoortjes wij waren allemaal erg tevreden
josewarringa .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Geweldig gegeten! Echt een aanrader!
Een minpuntje voor de wijn, die geschonken wordt in grote bellen en die dus prijzig is! Graag de volgende keer een kleiner glas, dan hoef ik deze niet half vol te staan.
Voor de rest prima!
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
AH-restaurantactie. Vooraf knabbels met een komkommersausje. Keuze uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 2 nagerechten. Voorgerecht Japans trio (vis) en carpaccio met parma ham. Broodje erbij met boter en olijolie. Prima. Daarna werd een heerlijk kopje kerrysoep geserveerd. Leuke verrassing. Hoofdgerecht tong (klein supplement) en ribeye met bearnaise saus. Gewokte groenten en frites erbij. Ook goed. Nagerecht beiden het kaasplankje. Vier royale stukken kaas met een stukje kletzenbrood. Ok. Interieur sfeervol, uitzicht naar buiten: op autoverkeer. Bediening vriendelijk. Gratis kraanwater. Prima Merlot in feestelijk groot glas. Koffie toe met enige zoetigheden. Lekker gegeten, maar geen culinaire uitschieters.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
De opgediende borden zager er goed verzorgd, uit.
De zee tong werd op ons verzoek gefileerd.
Het extraatje in de vorm van een door het huis aangeboden soepje vonden wij verrassend en lekker
bertlippens .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Lange tijd niet bezocht. We vonden dat de kwaliteit terug liep. Nu een hernieuwde, zeer positieve kennismaking. We gaan zeker terug en zullen het restaurant opnieuw onder de aandacht brengen van onze vrienden en kennissen.
Leni R.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
We hebben prima gegeten en de bediening was prima.

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Joopaarts .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Na binnenkomst werden we naar een gereserveerde tafel gebracht. Gevraagd of we ook op het terras konden eten. Daarmee werd ingestemd. Bij het presenteren van de menukaart werd door ons gemeld dat we gebruik wilden maken van de AH-vouchers. Hierop reageerde de eigenaresse dat dit niet mogelijk was omdat er al acht mensen met een AH-voucher binnen zaten en dat we niet zouden hebben gereserveerd. Aangegeven dat ruim een maand geleden al was gereserveerd. Hierna ontstond een discussie waarbij de toon van de eigenaresse niet bepaald klant-vriendelijk kon worden genoemd. Uiteindelijk werden de menukaarten van tafel gegrist en werden we verwezen naar een menu dat op een muur was geschreven met een zeer beperkte keuze. De bestelde drankjes en gerechten werden door een serveerster met een totale desinteresse op tafel gezet. De kwaliteit van de gerechten was zonder meer goed. Een toelichting op het kaasplankje kon er niet af. Bij controle van de rekening bleek dat er twee soorten rode wijn in rekening waren gebracht. 2 van € 6,50 per glas en 3 van € 4,75 per glas, terwijl we dezelfde soort wijn hadden gedronken. Omdat we geen inzicht in de kaart hadden gehad, wisten we niet wat de prijs was van de wijn. Met een triomfantelijke toon reageerde de eigenaresse dat dan de rekening moest worden verhoogd met € 5,25. Het moge duidelijk zijn dat de gebruikelijke fooi deze avond achterwege is gebleven.
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Een erg goed en sfeervol restaurant. De gerechten zijn geweldig en zien er erg mooi uit. De bediening is zeer vriendelijk en attent. In een woord een aanrader.
Wilmy B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Bijzondere gerechten gegeten:coquille enrauwe tonijn met heerlijke saus. Vriendelijk attent personeel. Helaas waren we de ah zegels vergeten!
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Het complete pakket was erg goed: Ontvangst ,bediening was klantgericht en vriendelijk.Alle gangen waren lekker
en mooi opgediend.Er zat zelfs een gratis tussengerecht bij.
Het enige minpuntje was de tijd die nodig was om onze keus door te geven.
Sjaak B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Jammer dat we een tafeltje aangewezen kregen met een muurtje met flessen (kant mevr)en dat mijn man tegenover mij in de tocht zat van de open deur naar het terras voor de ene roker die aanwezig was. De kwaliteit van het eten was prima.
cdeheer .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Genoten van een smaakvolle 3-gangen lunch op het terras. Met de AH-restaurant voucher waren er geen beperkingen in de te maken keuze van gerechten. Gewoon top!
Kleine opmerking: een aperitief van € 7,50 kan gewoon niet zonder een amuse.
Marie jose B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Voor herhaling vatbaar. Vlotte bediening. Tafeltje was aan de kleine kant maar we gaan zeker een keer terug!