D'n Ouwe Struys

Roskam 2 4813 GZ Breda Nederland Kaart

Over het restaurant D'n Ouwe Struys

Heerlijke sferen in Breda

Gelegen in de mooie stad Breda ligt het restaurant D’n Ouwe Struys! Het restaurant roept de sfeer op van een huiskamer, waardoor je al gelijk op je gemak voelt. Het gastvrije personeel zorgt er voor dat er niks aan jouw avond ontbreekt. Geniet van de ambiance, sfeer en vooral, het lekkere eten!

Meer informatie over restaurant D'n Ouwe Struys

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
Th.a.l. H.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Heel erg vriendelijke bediening door echte gastheren.We zaten buiten en dat is altijd leuk met het warme weer...De prijzen van de wijn vonden wij iets aan de dure kant.Verder alles prima.............
jrockx48 .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Prima gegeten, goede samenstelling voor het drie gangen menue.
Dit is absoluut een aanrader..
Bovendien is het een super lokatie.
En je auto is goed te parkeren.
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Prima sfeer,goed en vriendelijk personeel ,heerlijk gegeten.
corine.monster .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Heerlijk geluncht met AH restaurantactie. Lekker brood met verschillend ruim beleg. Klein soepje erbij was heerlijk. Niet overdreven veel, maar van goede kwaliteit! Nog een sabayon van de chef als dessert, superlekker als altijd!
16041948 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
De gerechten waren uitstekend en smaakten heerlijk. Gaan we zeker vaker eten. Zeer aan te bevelen. Bediening was uitstekend en er was zelfs een lekkere amuse bij het 3 gangen diner !
Els J.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Wij hebben een leuke avond gehad,
en heerlijk gegeten.
Voor herhaling vatbaar.
En zeker met ahactie maakt geen verschil,in deze zaak.
nanpet V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Lekkere lunchplank gegeten met lekkere wijn. Alleen jammer dat sabayon (die wel heel lekker was) in Duvel glas werd geserveerd. Al met al, wel een plek om terug te gaan
Rian G.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Via de AH actie daar gegeten en het was een heerlijk menu, voor € 37,50 krijg je ook echt waar voor je geld. Je kan kiezen uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 2 nagerechten. Wij kozen voor de gamba's en het rund en kalfvlees en het zoete nagerecht. Alles was allemaal even lekker! Voor een dinsdagavond was het ook hartstikke druk, dat zegt natuurlijk ook wel wat. We gaan zeker nog een keer terug.
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een zeer relaxte sfeer. Ondanks dat wij met een AH bon kwamen, kregen we dezelfde keuzes als alle andere gasten en geen speciaal menuutje. Echt top! We gaan hier zeker nog eens eten.
Carl T.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Gunstig gelegen, goed bereikbaar en prima parkeer gelegenheid.
Redelijke strakke maar plezierige inrichting.
Vriendelijke ontvangst en bediening.
Een zeer mooie kaart met veel keuzes.
JR102 R.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Woensdag mei met de AH-actie gegeten. Uitstekend menu met 3 keuzes bij voor-en hoofdgerecht. Nagerecht keuze uit tiramisu en een kaasplankje. Alles was heerlijk en mooi opgediend. Compliment voor de chef.
De prijs van het menu was € 37,50 en gelet op de ruime porties zeer aantrekkelijk en van zeer goede kwaliteit.
De ontvangst was heel vriendelijk en de service/bediening uiterst correct en behulpzaam. Niets was ze teveel.
We zaten aan de raamkant en ondanks dat het restaurant aan een drukke kruising is gevestigd was dit niet storend en konden we genieten van het uitzicht. De sfeer binnen was gemoedelijk en rustig (ondanks de drukte).
We gaan zeker nog meer uit eten bij D'n Ouwe Struys en dan zonder AH-actie. De menukaart zag er zeer appetijtelijk uit en er is een ruim aanbod aan diverse visgerechten. Voor visliefhebbers zeer aan te bevelen.
portal S.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Top????????
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Een van mijn favorieten restaurants in Breda.
Altijd een warm welkom en een gemoedelijke sfeer.
De prijs-kwaliteit verhouding van het menu is uitstekend.

Klassiekers worden hier op authentieke wijze klaar gemaakt.
Anny F.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Prijs viel tegen met wat je daar voor kreeg.
Ontvangst was behulpzaam en bediening was goed .
Inrichting was mooi en gaf een rustige indruk.
Hans-Marion .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Een gemakkelijk te bereiken restaurant waar veel en gemakkelijk te parkeren is.
De ontvangst is "no nonsens": ik kunt de jas aan de kapstok hangen. De bediening bleef heel de avond "no nonsens": netjes, informatief, informeel en gezellig. Niets mis mee. Het restaurant is warm, gezellig en ruim van opzet.
Een mooie kaart, in dit geval de AH-actie-kaart welke wat onhandig op een bord aan de muur vermeld stond. Toch een mooie selectie van de gerechten van de vaste menukaart welke er ook mooi uitzag. Zelfs in het voorgerecht met verse oesters. Een kaart wel enigszins prijzig voor een dergelijk restaurant.
De gerechten werden netjes geserveerd, voldoende porties en erg smakelijk. De wijn, goed passend bij de gerechten, werd in erg mooie volumineuze glazen geschonken.
Kortom, het was erg lang geleden dat we hier gegeten hadden, doch de avond was prima bevallen en we komen zeker terug.
robier .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Nu voor de 3e keer met de H bonnen gegeten. Weer voortreffelijk. Vrije keuze uit verschillende gerechten en extra na het voorgerecht een kopje soep. Hele goede keuken. Komen zeker terug
Frank L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heel lekker gegeten voor een goede prijs. Alle gerechten waren met zorg klaar gemaakt en bovendien heerlijk.
De bediening was vlot en zeer attent. Een leuk kleinschalig restaurant met veel aandacht voor gerechten en klant.
Aan te bevelen bij anderen.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten. Gerechten met zorg bereid met een mooie balans in smaken per gerecht
Bediening met oog voor detail en service, zeker toen bleek dat we GEEN AH gasten waren ;)
Asia S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het eten was uitstekend. Het is heel betaalbaar en de kwaliteit is uitstekend. Heel vriendelijk bediend en we komen zeker terug!