D'n Ouwe Struys

Roskam 2 4813 GZ Breda Nederland Kaart

Over het restaurant D'n Ouwe Struys

Heerlijke sferen in Breda

Gelegen in de mooie stad Breda ligt het restaurant D’n Ouwe Struys! Het restaurant roept de sfeer op van een huiskamer, waardoor je al gelijk op je gemak voelt. Het gastvrije personeel zorgt er voor dat er niks aan jouw avond ontbreekt. Geniet van de ambiance, sfeer en vooral, het lekkere eten!

Meer informatie over restaurant D'n Ouwe Struys

9,1

Jouw recensie over het restaurant D'n Ouwe Struys

Louise G.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Heerlijk eten met mooie klassiekers. Fijn bediend door de eigenaar zelf. De inrichting zou wat mij betreft wel een restyling kunnen gebruiken
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Lekker gegeten en een persoonlijke ontvangst. Een aanrader om gezellig en goed te eten op een steenworp afstand van de snelweg.
bokke002 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
De wildsoep in het wild voorgerecht was fantastisch, zelden zo goed gehad. Verder werden de juiste wijnen erbij geserveerd. Ook de tong was voortreffelijk klaargemaakt met het juiste garnituur
A K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wij zijn vriendelijk ontvangen en hebben heerlijk gegeten. Je werd niet opgejaagd . De sfeer was heel goed en gezellig. Echt een heel goed restaurant .
ineoosterling .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben gezellig kunnen tafelen en de wachttijd was prima, niet te lang en niet te kort. Alles werd goed in de gaten gehouden op een prettige manier.
16041948 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Geweldig fijn en lekker gegeten. Alle gerechten waren erg mooi opgediend en zeker voldoende. Voor-, hoofd- en nagerecht voldeden aan de verwachtingen. Gaan daar zeker vaker eten !!
Jonathan P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gezellige sfeer en heerlijk eten!
g.ter.horst .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Met z'n allen waren we het er over eens dat het eten heerlijk was maar wel aan de dure kant.
De wijn was veel te duur en kraanwater kon niet geserveerd worden...fles water koste ruim 5 euro..daar wordt je chagrijnig van!
miekweterings .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
heerlijk gegeten, prima bediening, jammer dat we geen "gewoon" water konden bestellen omdat we kwamen eten vanwege de AH-aktie
Samantha V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Gezellig restaurant, leuke bediening, super gegeten! Ook al is het druk, er heerst een bepaalde rust, ze hebben alles onder controle. Heel fijn!
josewarringa .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Iedereen wordt aangeraden daar te gaan eten! Kwalitatief zeer goed. Aardig personeel attent ! Ook zonder AH actie zien ze me zeker terug!
Hans-Marion .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Restaurant bezocht met AH -bon. De jassen dien je bij binnenkomst zelf op te hangen, de ontvangst, zoals ook de bediening gedurende de avond, is gezellig, netjes, informeel en op "z'n Bredaas". Geen koude drukte. Vonden we prima. Er was een mooi menu samengesteld, vermeld op een bord hangend op een plaats die bij een slechte nek of slechte ogen, moeilijk te lezen is. Het restaurant is verder erg gezellig ingericht met lichte kleuren. Het menu werd netjes geserveerd, de borden mooi opgemaakt en erg goed klaargemaakt. Erg goed van smaak. Inclusief een tussengerechtje: een bospaddenstoelensoepje. Daarbij mooie wijnen uit heerlijke glazen. Prima prijs/kwaliteitverhouding. Kortom, prima, niets op aan te merken, voor herhaling vatbaar. Wij gaan terug.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Zeer matige ervaring. Bediening is een beetje eetcafé stijl, je moet er van houden. Kaart is leuk en eten is te doen. In dit segment zijn er zat betere plekjes in de buurt.
Yolanda B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Leuk interieur, goede bediening, kunt uit menu kiezen: 3 echt verschillende voor- en hoofdgerechten plus de keuze het dessert van de dag of een kaasplankje. Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Het was moeilijk om te reserveren maar het was de moeite van het wachten waard!
Het AH menu bood de keuze uit 8 gerechten; 3 voor-, 3 hoofd en twee nagerechten. We aten met zijn tweeën en proefden 6 van deze gerechten en ze waren allemaal heerlijk!
Het Japans trio was verrassend, de Spaanse carpaccio zeer smaakvol en de gebakken tong en ribeye gewoon heel lekker. De toetjes (bolletje limochello-ijs of kaas) vormden een mooie afsluiting
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
vriendelijke bediening ik vroeg extra brood dat kregen we naderhand bleek dat tot een entreetje te horen dat geen deel uitmaakte van het menu.
Lekker eten extra tussendoortjes wij waren allemaal erg tevreden
josewarringa .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Geweldig gegeten! Echt een aanrader!
Een minpuntje voor de wijn, die geschonken wordt in grote bellen en die dus prijzig is! Graag de volgende keer een kleiner glas, dan hoef ik deze niet half vol te staan.
Voor de rest prima!
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
AH-restaurantactie. Vooraf knabbels met een komkommersausje. Keuze uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 2 nagerechten. Voorgerecht Japans trio (vis) en carpaccio met parma ham. Broodje erbij met boter en olijolie. Prima. Daarna werd een heerlijk kopje kerrysoep geserveerd. Leuke verrassing. Hoofdgerecht tong (klein supplement) en ribeye met bearnaise saus. Gewokte groenten en frites erbij. Ook goed. Nagerecht beiden het kaasplankje. Vier royale stukken kaas met een stukje kletzenbrood. Ok. Interieur sfeervol, uitzicht naar buiten: op autoverkeer. Bediening vriendelijk. Gratis kraanwater. Prima Merlot in feestelijk groot glas. Koffie toe met enige zoetigheden. Lekker gegeten, maar geen culinaire uitschieters.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
De opgediende borden zager er goed verzorgd, uit.
De zee tong werd op ons verzoek gefileerd.
Het extraatje in de vorm van een door het huis aangeboden soepje vonden wij verrassend en lekker
bertlippens .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Lange tijd niet bezocht. We vonden dat de kwaliteit terug liep. Nu een hernieuwde, zeer positieve kennismaking. We gaan zeker terug en zullen het restaurant opnieuw onder de aandacht brengen van onze vrienden en kennissen.