D'n Ouwe Struys

Roskam 2 4813 GZ Breda Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Visproeverij
      Spaanse ham met meloen
      Kikkerbillen in kruisenboter
      Voorgerechten kunnen dagelijks wisselen
  • Hoofdgerechten
    • Zeetong +/- 375 gram (supplement € 3.50)
      Kabeljauw klassiek
      Entrecote met bearnaise- of pepersaus
      Hoofdgerechten kunnen dagelijks wisselen
  • Nagerecht
    • Kaas
      Zoet

Over het restaurant D'n Ouwe Struys

Heerlijke sferen in Breda

Gelegen in de mooie stad Breda ligt het restaurant D’n Ouwe Struys! Het restaurant roept de sfeer op van een huiskamer, waardoor je al gelijk op je gemak voelt. Het gastvrije personeel zorgt er voor dat er niks aan jouw avond ontbreekt. Geniet van de ambiance, sfeer en vooral, het lekkere eten!

Meer informatie over restaurant D'n Ouwe Struys

9,3

Jouw recensie over het restaurant D'n Ouwe Struys

Ernst S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
wij hebben van een heerlijke avond met goed eten genoten, gepresenteerd door vriendelijke mensen.
Yolanda H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Heerlijk gegeten lekker op ons gemak gezeten en erg verwend , goede en vriendelijke bediening . In een woord top restaurant en heerlijke gerechten zeker voor herhaling gr yol en Bas
Nicolaas H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Uitstekend restaurant met dagverse producten. Een beperkte wijnlijst maar met verrassend lekkere wijnen, voor een zeer acceptabele prijs.
De sfeer is ongedwongen maar uiterst correct.
Hilda D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Zeer goed gegeten. We waren met 4 personen. Alle 4 wat anders maar het was echt lekker, met een goed glas wijn. Klein minnetje is dat je bij het menu ook al gelijk je nagerecht moet zeggen. Ik weet pas als ik mijn hoofdgerecht op heb waar ik nog zin in heb. Maar verder super daar. Wij gaan nog een keer terug.☺️
Helma R.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Persoonlijke benadering was goed.
Uitleg was goed.
Eten voortreffelijk.
Kortom voor herhaling vatbaar, maar dat wisten we al.
Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
vanmiddag heerlijk geluncht samen met mijn oudere nichtje .
Prima verzorgd
Leon E.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten en hebben het menu genomen!We werden ook zeer vriendelijk te woord gestaan en tijdens de maaltijd kwam men informeren of alles naar wens was! We vinden wel dat de stoelen aan verandering toe zijn, zien er niet te best meer uit!

MevrouwElst-Adank
Louise D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Altijd heerlijk eten bij D'n Struys. Heerlijke gerechten, goede wijn en fijne service. De zaak is niet zo groot en toch zit je niet te dicht op elkaar. Prijs is in verhouding met de kwaliteit. Een aanrader!
Louise G.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Heerlijk eten met mooie klassiekers. Fijn bediend door de eigenaar zelf. De inrichting zou wat mij betreft wel een restyling kunnen gebruiken
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Lekker gegeten en een persoonlijke ontvangst. Een aanrader om gezellig en goed te eten op een steenworp afstand van de snelweg.
bokke002 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
De wildsoep in het wild voorgerecht was fantastisch, zelden zo goed gehad. Verder werden de juiste wijnen erbij geserveerd. Ook de tong was voortreffelijk klaargemaakt met het juiste garnituur
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wij zijn vriendelijk ontvangen en hebben heerlijk gegeten. Je werd niet opgejaagd . De sfeer was heel goed en gezellig. Echt een heel goed restaurant .
16041948 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Geweldig fijn en lekker gegeten. Alle gerechten waren erg mooi opgediend en zeker voldoende. Voor-, hoofd- en nagerecht voldeden aan de verwachtingen. Gaan daar zeker vaker eten !!
Jonathan P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gezellige sfeer en heerlijk eten!
g.ter.horst .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Met z'n allen waren we het er over eens dat het eten heerlijk was maar wel aan de dure kant.
De wijn was veel te duur en kraanwater kon niet geserveerd worden...fles water koste ruim 5 euro..daar wordt je chagrijnig van!
miekweterings .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
heerlijk gegeten, prima bediening, jammer dat we geen "gewoon" water konden bestellen omdat we kwamen eten vanwege de AH-aktie
Samantha V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Gezellig restaurant, leuke bediening, super gegeten! Ook al is het druk, er heerst een bepaalde rust, ze hebben alles onder controle. Heel fijn!
Josewarringa W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Iedereen wordt aangeraden daar te gaan eten! Kwalitatief zeer goed. Aardig personeel attent ! Ook zonder AH actie zien ze me zeker terug!
Hans-Marion .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Restaurant bezocht met AH -bon. De jassen dien je bij binnenkomst zelf op te hangen, de ontvangst, zoals ook de bediening gedurende de avond, is gezellig, netjes, informeel en op "z'n Bredaas". Geen koude drukte. Vonden we prima. Er was een mooi menu samengesteld, vermeld op een bord hangend op een plaats die bij een slechte nek of slechte ogen, moeilijk te lezen is. Het restaurant is verder erg gezellig ingericht met lichte kleuren. Het menu werd netjes geserveerd, de borden mooi opgemaakt en erg goed klaargemaakt. Erg goed van smaak. Inclusief een tussengerechtje: een bospaddenstoelensoepje. Daarbij mooie wijnen uit heerlijke glazen. Prima prijs/kwaliteitverhouding. Kortom, prima, niets op aan te merken, voor herhaling vatbaar. Wij gaan terug.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Zeer matige ervaring. Bediening is een beetje eetcafé stijl, je moet er van houden. Kaart is leuk en eten is te doen. In dit segment zijn er zat betere plekjes in de buurt.