D'n Ouwe Struys

Roskam 2 4813 GZ Breda Nederland Kaart

Over restaurant D'n Ouwe Struys

Heerlijke sferen in Breda

Gelegen in de mooie stad Breda ligt het restaurant D’n Ouwe Struys! Het restaurant roept de sfeer op van een huiskamer, waardoor je al gelijk op je gemak voelt. Het gastvrije personeel zorgt er voor dat er niks aan jouw avond ontbreekt. Geniet van de ambiance, sfeer en vooral, het lekkere eten!

Meer informatie over restaurant D'n Ouwe Struys

Henriëtte K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Nancy P.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten, met een fijne bediening.
HaagseSaar74 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wim_gaby .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Niets aan te merken. Vriendelijke ontvangst in gezellig intiem restaurantje. Hadden AH-menu; visproeverij, garnalen met kaaskroketjes, gebakken zeetong, australische stoverij en apfelstrudel met ijs toe. Borden waren leuk opgemaakt en de wijn (Shiraz) was echt heerlijk. Bediening was attent en vriendelijk. Kortom niets om over te zeuren. Je moet er echt een keer eens eten!
John Bouwmeester B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Hebben lekker gegeten met vrienden. We komen zeker nog een keertje terug. Ook kan je er lekker lunchen. Bediening was super
Carina F.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellige ambience, gerechten heel smaakvol, wijn zowel rood als wit lekker. Hele aardige mensen om te bedienen en zelfs de koffie/thee was lekker!
16041948 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Hele persoonlijke bediening en gezellige sfeer. Wachttijden zijn kort en gerechten uitstekend geserveerd. Alle gerechten voldeden aan de verwachting.
bokke002 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Voortreffelijk eten met een ruime keuze uit gerechten zowel bij het voorgerecht als bij het hoofdgerecht. Ook het dessert was af en gevarieerd.
Raaymakers .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Prima menu. Het mis had wel wat scherper mogen zijn voor de rib-eye. Verrassend was een extra tussengerechtje in de vorm van een kerrie soep van het huis
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Ondanks onze reservatie waren wij niet welkom en konden wij geen gebruik maken van de AH voordeel-actie. Wel konden we tegen het normale tarief eten.
Hans.raaijmakers .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Zoals altijd weer gezellig en goed eten. Een zeer royale keuze uit de voor- en hoofdgerechten.
De persoonlijke aandacht aan tafel van Albert geeft ook een warm gevoel van klanterkenning.
En met de AH restaurantkaart een leuk voordeel.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Goede prijs kwaliteit verhouding waren er nog nooit geweest zeer verrassend en leuk menu, waaruit je kon kiezen met zeker niet de goedkoopste producten. Bediening zeer gastvrij en correct vriendelijk, ook leuk en attent dat de chef eigenaar kwam vragen of alles naar wens was. Leuke avond gehad. Waren er dan geen min puntjes jawel, het garnalen soepje waar wij niet om gevraagd hadden werd geserveerd en stond ook op de rekening. Maar dat neemt niet weg wij hadden een culinaire goed verzorgde avond een aanrader.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
De bediening attent en vriendelijk, alleen jammer dat de dame kauwgom at, dat kan echt niet! Het 3-gangen keuzemenu was lekker, maar het hoofdgerecht vis was wat magertjes.
Marcia M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We komen normaal ook bij de Struys, deze keer met de AH bonnetjes. De service en het eten waren zoals normaal erg goed en lekker. Zeker een aanrader!
Elena T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
We werden heel goed verzorgd, kregen zelfs een soepje van de zaak, ik denk omdat ons hoofdgerecht wat op zich liet wachten. Service niveau is erg goed, het was er gezellig druk. De ambiance is goed, niet echt hip & happening!
Amvandebesselaar .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Prima gegeten. Alleen jammer dat je met een AH spaarkaart als een andere (mindere) klant wordt behandeld. Wij konden geen gewoon kraanwater bij eten krijgen. Ondanks dat wij onze drankjes ( bier en wijn) hadden besteld.
Andere gasten kregen wel een karaf water. Er werd eerst als reden gegeven dat we een fles wijn moesten bestellen. Was teveel voor ons, dus toen maar een fles mineraal water besteld. Zagen echter andere gasten ook water krijgen ondanks dat zij geen fles wijn hadden.
Achteraf bleek, bij navragen, gewoon dit alleen te gelden voor gasten met een AH spaarkaart. Wij hebben dit niet als gastvrij ervaren.
Djbreunis .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Lekker eten met een uitstekende bediening in een gezellige en gemoedelijke omgeving Prima zaak! Zonnig terras en eenvoudig parkeren. Wat wil een mens nog meer?
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
We hebben genoten van het heerlijke eten, de frietjes waren lekker krokant en lichtbruin gebakken.
De wijnen waren super en de bediening grandioos, heerlijk buiten op het terras gedineerd.
Voor herhaling vatbaar.

Tot snel,

Kees en Brigitte van Dijk
Angelacmyterpstra .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten en omdat we naar een bijzondere afspraak moesten hadden we weinig tijd. We werden goed in de gaten gehouden en hoefden niet te wachten. Superfijn! Bovendien was het eten perfect en ik ben een moeilijke eter. We gaan zeker terug!