D'n Optie

Meer informatie over restaurant D'n Optie

• Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Winn V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Gezellig eetcafe in het centrum van Druten. Er voor ligt een terras. Binnen is het gezellig ingericht met lage en hoge tafels. Bediening is vriendelijk en toegankelijk. Wij kozen voor een 3-gangen menu met een vaste prijs. Voorgerechten waren goed. De carpaccio was flinterdun en netjes opgemaakt. De hoofdgerechten met vlees en vis waren van goede kwaliteit. De frites is goed en wordt in een puntzakje geserveerd. De garnituur is simpel. De nagerechten en koffie / thee zijn kleine feestjes. De prijs - kwaliteitverhouding is goed. Een geschikte eetgelegenheid voor een ongedwongen avondje uit.
Nani27 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Ik had een heel goed experience!
Was erg heel lekker gegeten.
Lekker in de zon op het terras.
Kon niet beter.
De bedienen was ook goed.
HankMoody1 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Als je snel een biefstukje wil eten is dit wel ok. bediening is aardig, interieur oubollig. Verder niet bijzonder. Nadeel is ook dat er vaak groepen zijn waardoor je op het tweede plan komt.
MarloesEats .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Op 1e kerstdag lekker gegeten bij D'n Optie met vier personen. De aankleding was gezellig en het personeel vriendelijk en informeel. De wijn per glas is prima maar niet bijzonder.
We hadden alle vier een 3 gangen menu voor 37.50. Vooraf hadden we eenmaal smakelijke carpaccio, eenmaal coquilles die mooi gebakken waren (hoewel het gerechtje als geheel wel heel erg klein was) en tweemaal het bordje vis met garnaaltjes. Ook dit gerecht was jammer genoeg aan de kleine kant. Lekkere gerookte forel, prima garnalen en slordig gesneden maar lekkere zalmsashimi. Hadden nog wel een paar visjes bij gemogen.
Hierna tweemaal de varkenshaas en tweemaal het hert. Sla en friet uit een zakje voor de tafel. Prima. Tafelgenoten vonden de varkenshaas erg lekker. Het hert was heerlijk. Zacht, mals, lekker sausje. Boontjes met een spekje, de aardappelkroketjes en aangemaakte sla waren wel erg jaren 80 :) maar smakelijk. D'n Optie is vooral goed in mooie stukjes vlees die goed gebakken en op smaak zijn, de garnituur is nl vrij simpel en voor vegetariërs stond er niks op de kaart.
We sloten af met een grand dessert met een brownie, chocolademousse, lekker ijsje, etc. Prima afsluiting van kwalitatief goede maaltijd. Kan het spannender en moderner? Ja. Moet dat? Nee, want soms heb je gewoon zin in een goed bereid stuk vlees of vis met een sausje, groentjes en friet :) en dat doet D'n Optie goed!
Gts .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Dit grand café heeft een 'bruin café' uitstraling. Het is er gezellig toeven. De menu's zijn van een constante kwaliteit. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Niet culinair hoogstaand, maar dat geeft niet. Kortom, leuk adresje om uit eten te gaan. Niets mis mee.