d'n kleine dommel

Collseweg 47a 5674 Nuenen Nederland Kaart

Over het restaurant d'n kleine dommel

In D’n kleine Dommel is altijd wat te beleven. In het restaurant kun je heerlijk genieten van de uitgebreide kaart met seizoensspecials. Grote groepen kunnen voor besloten gelegenheden terecht op de eerste etage, voor vergaderingen maar ook voor bruiloften. Het grote terras en de speeltuin zijn ideaal als tussenstop op een luie of juist actieve zonnige dag. Ook gratis parkeergelegenheid is volop aanwezig, kortom, een ideale locatie voor eten, drinken en spelen.

Meer informatie over restaurant d'n kleine dommel

• Kom je met de auto?
    Vlakbij dierenrijk Europa ongeveer 5 minuten rijden.
  • : Parkeren in de buurt

Dinsdag tot en met zondag vanaf 10:00 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Bar , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant d'n kleine dommel

Francis B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten en voldoende animatie voor de kids, binnen en buiten!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
We hebben genoten van een gezellige ambiance, prettige bediening en lekker eten. Zeer kindvriendelijk!
Tijgerman A.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Ik vond een zeer gezellige sfeer en de eten was lekker. Ook gunstig voor een bedrijf uitje of voor met vrienden en familie en voor bruiloft feesten of dergelijks.
S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Het was heerlijk weer en konden fijn buiten op het terras zitten. Toen het begon te regenen konden we meteen naar binnen en werd alles netjes geregeld. De service is perfect. Vriendelijk personeel en zeker geschikt voor kinderen, zowel binnen als buiten.
Clare S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Ik vind dat de roomkaas niet schikt voor een burger. De smaak is te sterk en hij verbergt de andere smaken. Behalve dit, waren de eten smaaklijk.
MMCT S.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Idee om te vragen of het gewenst is om kinderen als eerste maaltijd te verschaffen indien de maaltijden niet tegelijkertijd geserveerd kunnen worden
B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Lekker gegeten, goede service en leuke sfeer! De bediening was professioneel, correct en behulpzaam en voor de kids is het een feest met de speelkamer, speeltuin buiten en een muntje waarmee ze een kleinigheidje kunnen uitkiezen.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
De tournedos was van prima kwaliteit ! De stoelen zouden van een betere kwaliteit mogen zijn. Verder zou ik niet weten wat ik hier nog zou moeten zeggen.
AngelaJ .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Kinderen vinden het hier heel leuk maar dan kun je beter naar een speeltuin of de Mac gaan. Het eten hier is erg slecht, duur en de service is minimaal. Op de kaart staat dat biefstuk geserveerd wordt met warme groente. In werkelijkheid krijg je een paar sneetjes courgette onder je vlees. De biefstuk was taai en erg droog. Bediening was vriendelijk maar zij hadden het veel te druk. We kregen het nauwlijks voor elkaar om wat te drinken te bestellen. Een goed gesprek valt er niet te voeren omdat de accoustiek zo belabberd is, het is een hekksenketel. Zomers kun je er leuk vertoeven op het terras met kinderen, maar als je lekker wilt eten zou ik zeker verder zoeken.
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Gezellig familie restaurant en een heel mooi omgebouwde boerderij. Het eten is erg goed en de bediening vriendelijk en behulpzaam. Als ze iets niet weten gaan ze het vragen en komen direct met een antwoord terug.
We zaten als laatste in het restaurant maar werden niet weggekeken dor de medewerkers zoals je soms wel eens meemaakt.
flurps .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Kindvriendelijk restaurant met veel voorzieningen voor kleine kinderen. Helaas geen geschikte locatie voor een kerstdiner: ondanks aankomst op afgesproken tijdstip enorm lang op het eten moeten wachten. Bij het nagerecht werd inmiddels het restaurant al schoongemaakt. Dat de keuken de drukte niet aankon bleek ook uit het feit dat de gerechten niet allemaal optimaal werden geserveerd: een stoofpeertje dat wel warm maar niet gaar was, spoom waarin alle ijs al was gesmolten. Bepaald geen feestelijke ervaring - het kopje koffie als goedmakertje deed daar weinig aan af. Aardige plek om zomaar binnen te vallen maar niet berekend op drukte.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Echt kind vriendelijk.
Petra L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
je kunt er heerlijk eten. Fijn dat er een speelruimte is voor kleine kinderen met toezicht. Je wordt ook fijn ontvangen. Is er iets niet goed met het eten wordt dit gelijk netjes en vriendelijk opgelost. Wij gaan hier zeker vaker komen.
Marian N.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
We wisten dat het een kind-vriendelijk restaurant was, dat was ook de reden van onze keuze. Maar we werden overvallen door erg veel rumoer. Een gesprek aan onze tafel voor acht was bijna niet mogelijk, zeker niet voor opa en oma, die zich erg ongelukkig voelden. Maar er werd vriendelijk gereageerd en er was een oplossing: we kregen een fijne tafel boven, waar het vrij rustig was. Ideaal voor onze groep en door de vierkante tafel kon iedereen met elkaar in gesprek. Door de drukte duurde het wel lang voordat het eten kwam, stokbroodjes die we daarom bestelden kwamen wel meteen. Uiteindelijk lekker gegeten. Fijn ook dat er een goede keuze was in vega-gerechten, afwijkend van wat veel restaurants heel afgezaagd standaard aanbieden.
Corry O.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Ik heb samen met mn gezin héérlijk gegeten. Super vriendelijke bediening. Kortom een aanrader en ik kom zéker terug
carienvanpoppel .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Vriendelijk personeel. Snelle service. Prima!
Gezellig buiten gezeten in de avondzon.
Toetje was nogal ruim bemeten. Wel erg lekker.
Karin N.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk gegeten, kinderen lekker gespeeld.
Veel kinderen dus automatisch ook veel kindergeluid. Heerlijk om ze een keer niet heel strak en kort te hoeven houden tijdens het uit eten. Automatisch werd het veel gezelliger aan tafel door het ongedwongene.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Geweldige sfeer voor de kinderen.
En voor Opa een heerlijke hamburger met friet.
Bediening buitengewoon efficient en goed op de kinderen inspelend.
Kim J.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Wederom heerlijk gegeten tijdens de paasdagen!
beaaatje .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Het verschil tussen een kindertosti en een gewone tosti is er niet behalve dat de gewone tosti een euro duurder is.
De over liet letterlijk en heel blad drank over ons een de tafel vallen... Wat alleen werd goed gemaakt met een natte doek om het op te poetsen????
Ze waren wel snel met de bediening we hoefden niet te lang te wachten.