d'n kleine dommel

Collseweg 47a 5674 Nuenen Nederland Kaart

Over het restaurant d'n kleine dommel

In D’n kleine Dommel is altijd wat te beleven. In het restaurant kun je heerlijk genieten van de uitgebreide kaart met seizoensspecials. Grote groepen kunnen voor besloten gelegenheden terecht op de eerste etage, voor vergaderingen maar ook voor bruiloften. Het grote terras en de speeltuin zijn ideaal als tussenstop op een luie of juist actieve zonnige dag. Ook gratis parkeergelegenheid is volop aanwezig, kortom, een ideale locatie voor eten, drinken en spelen.

Meer informatie over restaurant d'n kleine dommel

• Kom je met de auto?
    Vlakbij dierenrijk Europa ongeveer 5 minuten rijden.
  • : Parkeren in de buurt

Dinsdag tot en met zondag vanaf 10:00 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Bar , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant d'n kleine dommel

Tonnie V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Te lang moeten wachten...had me gemeld dat ik buiten wilde gaan zitten voor eerste drankje en tot we compleet waren....maar later was tafel al bijna vergeven en krijg ik van iensd bericht dat ik niet was komen opdagen....raar
Vooral het wachten op t bestelde eten duurde te lang met kids
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Positief
- lekker eten
- vriendelijk personeel
- (tegenwoordig) voorverwarmde borden

Verbeterpunten
- te weinig personeel
- geen placemats of onderzetters waardoor het een kliederboel wordt op tafel
Nettie L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Was prima in orde fijn voor de kinderen.
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten...met topbediening!!!!! Dank jullie wel
Carlien V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Het was erg druk, zowel qua geluid als qua wachttijd. Gelukkig is het restaurant kindvriendelijk en konden de kinderen lekker spelen tijdens het wachten, dat hielp enigszins. Gerechten vond ik wat duur voor de kwaliteit van het eten, met name de niet-pannenkoeken voor de volwassenen (burger voor 17 euro bijvoorbeeld). Pannenkoek was beter (rond de 10 euro).
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Fijn als je keurig van te voren reserveerd, speciaal om lactose vrije pannenkoeken vraagt en met je kinderen komt dat die er dan niet zijn. Bijzonder teleurstellend voor de kinderen. Slecht geregeld.
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Prima bediening, eten goed verzorgd! De sfeer is ook goed! Niet zo druk als anders, door de vakantie! Buiten waren alle tafels bezet, maar binnen was het ook goed!
Maartje D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Op zich een goede middag gehad met 10 personen. Personeel was echter maar beperkt enthousiast over hun eigen functie leek het. Weinig behulpzaam, geen oogcontact en alles werd telkens op het begin van de tafel gezet (bestek, glazen, drinken). De hapjes waren lekker, de hoofdgerechten vielen tegen. Erg leuk voor de kinderen!
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Ideaal voor groot[ouders] met klein[kinderen] je hoeft ze buiten maar los te laten en ze doen zijn eigen je hebt voldoende overzicht om ze in de gaten te houden en ook de bediening gaat heel goed met de kinderen om en binnen wordt goed op ze gelet. Ook het dommeltje is voor de kleintjes iets moois.

Groetjes een tevreden Opa.
Marga H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
vreetschuur met kwalitatief slechte produkten, goedkoop...weinig zalm op de sandwich en de kreeft ? was zeker vergeten nee geen 2de keer
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Het was erg rustig toen wij er waren, maar de omgeving is prima en het eten was snel klaar. Er viel niets op aan te merken.
Francis B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten en voldoende animatie voor de kids, binnen en buiten!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
We hebben genoten van een gezellige ambiance, prettige bediening en lekker eten. Zeer kindvriendelijk!
Tijgerman A.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Ik vond een zeer gezellige sfeer en de eten was lekker. Ook gunstig voor een bedrijf uitje of voor met vrienden en familie en voor bruiloft feesten of dergelijks.
S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Het was heerlijk weer en konden fijn buiten op het terras zitten. Toen het begon te regenen konden we meteen naar binnen en werd alles netjes geregeld. De service is perfect. Vriendelijk personeel en zeker geschikt voor kinderen, zowel binnen als buiten.
Clare S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Ik vind dat de roomkaas niet schikt voor een burger. De smaak is te sterk en hij verbergt de andere smaken. Behalve dit, waren de eten smaaklijk.
MMCT S.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Idee om te vragen of het gewenst is om kinderen als eerste maaltijd te verschaffen indien de maaltijden niet tegelijkertijd geserveerd kunnen worden
B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Lekker gegeten, goede service en leuke sfeer! De bediening was professioneel, correct en behulpzaam en voor de kids is het een feest met de speelkamer, speeltuin buiten en een muntje waarmee ze een kleinigheidje kunnen uitkiezen.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
De tournedos was van prima kwaliteit ! De stoelen zouden van een betere kwaliteit mogen zijn. Verder zou ik niet weten wat ik hier nog zou moeten zeggen.
AngelaJ .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Kinderen vinden het hier heel leuk maar dan kun je beter naar een speeltuin of de Mac gaan. Het eten hier is erg slecht, duur en de service is minimaal. Op de kaart staat dat biefstuk geserveerd wordt met warme groente. In werkelijkheid krijg je een paar sneetjes courgette onder je vlees. De biefstuk was taai en erg droog. Bediening was vriendelijk maar zij hadden het veel te druk. We kregen het nauwlijks voor elkaar om wat te drinken te bestellen. Een goed gesprek valt er niet te voeren omdat de accoustiek zo belabberd is, het is een hekksenketel. Zomers kun je er leuk vertoeven op het terras met kinderen, maar als je lekker wilt eten zou ik zeker verder zoeken.