d'n kleine dommel

Collseweg 47a 5674 Nuenen Nederland Kaart

Over het restaurant d'n kleine dommel

In D’n kleine Dommel is altijd wat te beleven. In het restaurant kun je heerlijk genieten van de uitgebreide kaart met seizoensspecials. Grote groepen kunnen voor besloten gelegenheden terecht op de eerste etage, voor vergaderingen maar ook voor bruiloften. Het grote terras en de speeltuin zijn ideaal als tussenstop op een luie of juist actieve zonnige dag. Ook gratis parkeergelegenheid is volop aanwezig, kortom, een ideale locatie voor eten, drinken en spelen.

Meer informatie over restaurant d'n kleine dommel

• Kom je met de auto?
    Vlakbij dierenrijk Europa ongeveer 5 minuten rijden.
  • : Parkeren in de buurt

Dinsdag tot en met zondag vanaf 10:00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Bar , Engels gesproken , Terras

Jouw recensie over het restaurant d'n kleine dommel

Nico V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Echt kind vriendelijk.
Petra L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
je kunt er heerlijk eten. Fijn dat er een speelruimte is voor kleine kinderen met toezicht. Je wordt ook fijn ontvangen. Is er iets niet goed met het eten wordt dit gelijk netjes en vriendelijk opgelost. Wij gaan hier zeker vaker komen.
Marian N.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
We wisten dat het een kind-vriendelijk restaurant was, dat was ook de reden van onze keuze. Maar we werden overvallen door erg veel rumoer. Een gesprek aan onze tafel voor acht was bijna niet mogelijk, zeker niet voor opa en oma, die zich erg ongelukkig voelden. Maar er werd vriendelijk gereageerd en er was een oplossing: we kregen een fijne tafel boven, waar het vrij rustig was. Ideaal voor onze groep en door de vierkante tafel kon iedereen met elkaar in gesprek. Door de drukte duurde het wel lang voordat het eten kwam, stokbroodjes die we daarom bestelden kwamen wel meteen. Uiteindelijk lekker gegeten. Fijn ook dat er een goede keuze was in vega-gerechten, afwijkend van wat veel restaurants heel afgezaagd standaard aanbieden.
Corry O.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Ik heb samen met mn gezin héérlijk gegeten. Super vriendelijke bediening. Kortom een aanrader en ik kom zéker terug
carienvanpoppel .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Vriendelijk personeel. Snelle service. Prima!
Gezellig buiten gezeten in de avondzon.
Toetje was nogal ruim bemeten. Wel erg lekker.
Karin N.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk gegeten, kinderen lekker gespeeld.
Veel kinderen dus automatisch ook veel kindergeluid. Heerlijk om ze een keer niet heel strak en kort te hoeven houden tijdens het uit eten. Automatisch werd het veel gezelliger aan tafel door het ongedwongene.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Geweldige sfeer voor de kinderen.
En voor Opa een heerlijke hamburger met friet.
Bediening buitengewoon efficient en goed op de kinderen inspelend.
Kim J.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Wederom heerlijk gegeten tijdens de paasdagen!
beaaatje .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Het verschil tussen een kindertosti en een gewone tosti is er niet behalve dat de gewone tosti een euro duurder is.
De over liet letterlijk en heel blad drank over ons een de tafel vallen... Wat alleen werd goed gemaakt met een natte doek om het op te poetsen????
Ze waren wel snel met de bediening we hoefden niet te lang te wachten.
Ankie B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Heel fijn restaurant waar ook de kleintjes zich goed kunnen vermaken!
Alexandra V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Een gezellig familie restaurant leuk voor kinderen die ondertussen fijn kunnen spelen.
Pvaken V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Dit is de perfecte plek om met kinderen te gaan eten. Er is een sfeer die kinderen uitnodigd om vooral kind te zijn. De menukaart is simpel maar voldoende divers om voor eenieder goed te kunnen eten. Er is een goede speelhoek voor de kleintjes maar ook in het restaurant kunnen ze overal terecht. Verwacht geen haute quisine maar goede gerechten in voldoende grootte. Het is er niet erg rustig maar kinderen voelen zich hier prima thuis. De prijs/kwaliteit is prima.
Pvaken V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
prima restaurant voor een bezoek met de familie. Voldoende gelegenheid voor de kinderen om zich te vermaken. De kaart is niet ambitieus maar voor ieder wat wils. Goede, attente, bediening die ook rekening houdt met andere wensen. Ga hier zeker vaker naar toe.