d'n Hut

Oirschotsedijk 52 5513 NR Wintelre Nederland Kaart
31-402051721

Over het restaurant d'n Hut

Smakelijk welkom in restaurant D'n Hut in Wintelre, gelegen op de grens van de Oirschotse heide. Voor veel mensen in de regio een oude bekende. Maar d'n Hut is geheel vernieuwd met bijzondere aandacht voor een huiselijke sfeer en gastvrije bediening. De unieke ligging en de ontelbare (recreatieve) mogelijkheden maken d'n Hut een veelzijdige horecagelegenheid. De kaart biedt ruime keuze uit (streek)gerechten, voor een heerlijke lunch of een verrassend diner. Maar ook voor een tussenstop met koffie en gebak ben je bij ons aan het juiste adres. Ook onze high tea is inmiddels een begrip.

Ook onze splinternieuwe zaal staat geheel tot je beschikking voor diverse gelegenheden. Denk aan feesten of een bruiloft maar ook een koffietafel behoort tot de mogelijkheden.
Bel of mail geheel vrijblijvend voor een afspraak.

Graag tot ziens bij D'n Hut

Meer informatie over restaurant d'n Hut

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m vrijdag - 17:00 - 22:00
Zaterdag - 11.00 - 22.00
Zondag - 10.00 - 22.00

Jouw recensie over het restaurant d'n Hut

L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Jammer dat we om 17.00u gereserveerd hadden, maar dan alsnog er 3 uur overdoen om 3 gangen te krijgen....Het was druk. Volgens de bediening allemaal gereserveerd en tegelijk besteld. Maar dan boek je reserveringen zou ik zeggen een 15 minuten na elkaar, zodat bestelling ook op elkaar volgen en niet allemaal tegelijk komen waardoor je tussen voor en hoofd gerecht een uur moet wachten....
Arrianne V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Harde stoelen zonder kussens, kunststof bloempot op tafel.
B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Kinderen vermaken zich uitstekend in de speeltuin. Gezellig terras. Correcte en vlotte bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeker voor herhaling vatbaar.
Jacqueline G.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Goed en lekker eten voor een billijke prijs.
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Prima locatie. Uitstekend, behilpzaam en vriendelijk personeel.
Voldoende hoeveelheid eten.
De maaltijden zijn wat eenvoudig. Bv weinig tot geen groenten.
K.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Goed gegeten, ruime keus in gerechten. Bediening vriendelijk.
Dochter van vijf heerlijk in de speeltuin gespeeld.
Komen met mooi weer zeker eens terug
V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Vanwege mijn 65 ste verjaardag zijn we uit gaan eten. vorige ervaring met de Hut was positief, vandaar deze keer weer. Op tijd gereserveerd. Uiteindelijk buiten gegeten ivm het mooie weer.
Drankjes waren er zeer snel. Op het eten hebben we meer dan een uur moeten wachten; de serveerster was vergeten de bestelling door te geven aan de keuken. twee keer gevraagd wanneer het eten zou komen. De garnering bij mijn eten was aan de magere kant. Bij mijn vrouw was het in orde.
Voor het lange wachten hebben we uiteindelijk een gratis drankje gekregen. al met al een toch wat teleurstellende ervaring.
Berry D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
heerlijk gegeten met kinderen en kleinkinderen!
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Op een zonovergoten zaterdagmiddag/avond heerlijk genoten van een hapje en een drankje terwijl de kindjes (1,2 jaar) lekker aan het spelen waren in de speeltuin.
Als ik al een puntje mag aandragen, dan is het wellicht om een rook- en een niet-rook gedeelte in te richten op het buiten terras.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Keurig en netjes geholpen . We zijn zeer tevreden. Ga zo door! Hopelijk tot een volgende keer.
P.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Overheerlijk gegeten !!! Leuke bediening !! Goede details zoals voorverwarmde borden. Ga zo door. De bediening geeft je echt het gevoel dat je welkom bent.
D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
wij waren zeer tevreden over de gastvrijheid en bediening en heerlijk genoten van onze bestelling
zeer voor herhaling vatbaar
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Lekker eten..goede vriendelijke bediening....snelle service....maar wel n klein beetje weinig groenten. Rest prima.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Vriendelijk personeel in een mooie eenvoudig ingericht restaurant, met goede bediening.
Lekker gegeten. Is de moeite waard om ook eens een bezoek te brengen.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij reserveerden een tafel voor 10 personen waarvan 4 jonge tieners.
Iedereen ging naar afloop voldaan en tevreden huiswaarts.
peterger .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
de eerste keer dat we hier kwamen mochten we niet binnen voor koffie want ze waren pas over 10 minuten open !
maar de tweede keer ( we hadden al geboekt via sociale deal ) werden we goed ontvangen alle gerechten smaakte uitstekend waren goed op temperatuur en zagen er verzorgd uit de porties waren ook ruim voldoende .
bediening was ook vriendelijk dit keer, dus een aan rader maar kom niet te vroeg.
WilJacq .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Hebben op 27-05-2016 Bruiloft feest gehad van Hans en Marlies smiddags 3 gangen keuzediner
Met voor iedere gang keuze uit 6 gerechten allemaal even smaakvol zoals te horen was van alle gasten, bediening erg goed en vriendelijk, zaal erg smaakvol ingericht met diverse terrassen erg mooi aangekleed met comfortabele stoelen, ligging tussen de weilanden met uitzicht hierop ook erg mooi, kwamen in het verleden altijd tijdens fietstochten hierlangs om te lunchen of te dineren
Zullen dit in de toekomst ook zeker blijven doen voor iedereen een AANRADER
Tilly K.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Dit jaar al 2x gegeten bij d'n Hut. Vrijdag ga ik voor de 3e keer. Het eten is heerlijk en de borden smaakvol opgemaakt. Ook voor de kinderen van alles te doen.
Beslist een aanrader.

jopio65 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Een heel oude bekende, ging er heel vroeger vissen want er zat een forellenkwekerij achter, maar nu onherkenbaar bijna.
Het geheel komt nu heel volwassen over zal ik maar zeggen prachtig terras en speeltuin voor het jonge grut.
Een goede plek om aan te leggen voor een hapje en een drankje.
We hadden een 4 gangenmenu, de ontvangst was hartelijk de asperge lucht kwam ons al tegemoet; de keuze werd snel gemaakt dus werd asperge soepie gepelde mosseltjes angus steak en dessert toe.
Het was een goede maaltijd de kok houdt van zout dat had iets minder gemogen. De bediening was zeer vriendelijk, de sfeer ongedwongen, de wijn was ook lekker echter wat aan de prijs 4,95
per glas voor een bruin brabants eetcafe vind ik aan de prijs.
Ieder geval hadden we een prettige avond gehad, het ligt er wel mooi en je kunt er goed wandelen!!
Na een kopje espresso weder huiswaarts
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Het restaurant ligt mooi en heeft een leuke speelgelegenheid buiten. De bediening was goed alleen had ze geen idee wat ze moest doen met een klacht. Mijn dochter eet vegetarisch en koos voor penne, de vegetarische versie. Ze kreeg een totaal ander gerecht. Een opmerking erover werd afgedaan met "Ja, zonder Kip of Gamba's maken we het zo. ( ook zonder truffelolie, mascarpone, courgette en zontomaatjes) de frites waren overigens koud.