d'n Hut

Oirschotsedijk 52 5513 NR Wintelre Nederland Kaart
31-402051721

Meer informatie over restaurant d'n Hut

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
WilJacq .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Hebben op 27-05-2016 Bruiloft feest gehad van Hans en Marlies smiddags 3 gangen keuzediner
Met voor iedere gang keuze uit 6 gerechten allemaal even smaakvol zoals te horen was van alle gasten, bediening erg goed en vriendelijk, zaal erg smaakvol ingericht met diverse terrassen erg mooi aangekleed met comfortabele stoelen, ligging tussen de weilanden met uitzicht hierop ook erg mooi, kwamen in het verleden altijd tijdens fietstochten hierlangs om te lunchen of te dineren
Zullen dit in de toekomst ook zeker blijven doen voor iedereen een AANRADER
Tilly K.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Dit jaar al 2x gegeten bij d'n Hut. Vrijdag ga ik voor de 3e keer. Het eten is heerlijk en de borden smaakvol opgemaakt. Ook voor de kinderen van alles te doen.
Beslist een aanrader.

jopio65 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Een heel oude bekende, ging er heel vroeger vissen want er zat een forellenkwekerij achter, maar nu onherkenbaar bijna.
Het geheel komt nu heel volwassen over zal ik maar zeggen prachtig terras en speeltuin voor het jonge grut.
Een goede plek om aan te leggen voor een hapje en een drankje.
We hadden een 4 gangenmenu, de ontvangst was hartelijk de asperge lucht kwam ons al tegemoet; de keuze werd snel gemaakt dus werd asperge soepie gepelde mosseltjes angus steak en dessert toe.
Het was een goede maaltijd de kok houdt van zout dat had iets minder gemogen. De bediening was zeer vriendelijk, de sfeer ongedwongen, de wijn was ook lekker echter wat aan de prijs 4,95
per glas voor een bruin brabants eetcafe vind ik aan de prijs.
Ieder geval hadden we een prettige avond gehad, het ligt er wel mooi en je kunt er goed wandelen!!
Na een kopje espresso weder huiswaarts
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Het restaurant ligt mooi en heeft een leuke speelgelegenheid buiten. De bediening was goed alleen had ze geen idee wat ze moest doen met een klacht. Mijn dochter eet vegetarisch en koos voor penne, de vegetarische versie. Ze kreeg een totaal ander gerecht. Een opmerking erover werd afgedaan met "Ja, zonder Kip of Gamba's maken we het zo. ( ook zonder truffelolie, mascarpone, courgette en zontomaatjes) de frites waren overigens koud.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Vanmiddag voor de afwisseling de lunch gebruikt bij "D'n Hut" in Wintelre. Ik had gekozen voor "De lunch van het huis, bestaande uit een kopje tomatensoep, eigen brood belegd met kempische ham, gerookte zalm en een kroket. Als dessert koos ik voor de nougatine-ijstaart met karamelsaus, likeur en slagroom. De gerechten waren smaakvol opgemaakt en hebben me goed gesmaakt. Het restaurant is leuk ingericht en de bediening is zeer attent. Voor mij genoeg reden om hier in de toekomst eens het diner te gaan gebruiken.
Ruud-Ed .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Op zaterdag 23-11-2013 hebben wij een feest gegeven in D’n Hut in Wintelre.
We begonnen met een 3 gangen keuze menu (70 personen) gevolgd door een dansfeest met DJ Omske met nog eens 30 extra avondgasten.
Het bespreken van de middag/avond is vlotjes verlopen met nuttige tips.
De avond zelf was perfect!!!!
Zowel het eten als de bediening, top!!! Niets op aan te merken. De bestelling werd nauwkeurig per tafel opgenomen en op warme borden uitgeserveerd.
De bediening was vlot met de drank.
Wij krijgen, een maand later, nog steeds complimenten over ons feest.
Dat het eten zo goed was, de sfeer en de muziek zo gezellig.
Het was voor ons een feest waarop je vooraf hoopt dat het zo zal worden
Dus John, het team van D’n Hut en Bart (DJ Omske): onze dank voor de perfecte avond!!!!
VanDiesen .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2013
Dit landelijk gelegen restaurant is, na een tip van goede vrienden, zeer goed bevallen. Een schitterend aangelegd terras(waar wij zaten), een kindvriendelijke speeltuin en keurig terrasmeubilair. De bediening was correct maar gemoedelijk en de gerechten waren goed op smaak en zagen er qua presentatie verzorgd uit. De gerechten kwamen netjes op tijd en als je een drankje bestelde dan verbaasde ik me hoe snel dat werd geserveerd.
Kortom een aanrader voor iedereen die het nog kent als cafe, want dat is het al 4,5 jaar niet meer. Nu is het heerlijk en Buitengewoon genieten, zoals het logo vermeld.
Dank u voor uw positieve reactie op Iens.
We willen u er attent op maken dat we een nieuwe menukaart hebben sinds kort.
Wilt u op de hoogte blijven van d'n Hut meld u dan aan voor onze nieuwsbrief of volg ons
via de social media. www.denhut.nl