D'n Hofmeester

7,2
7,1
StevaGo .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Een lunch voor 2 personen, geen zin in iets met kaas of een salade en gekozen voor een uitsmijter met rosbief. Helaas waren de eieren veel te hard gebakken met zelfs een korst eronder, met als gevolg dat deze uitsmijter wel heel zwaar op de maag ligt. Echt jammer. De bediening was ook weinig attent (te druk met bestek in een hoesje steken) en de entourage was het ook net niet.
Judith J.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Nu 2 keer s avonds tapa's gegeten bij de Hofmeester en 2 keer een hele positieve ervaring. De eerste met mijn vriend samen gegeten en de tweede keer met een aantal vriendinnen. Ik snap echt de recensie niet dat het eten smaakloos en fantasieloos zou zijn. Wat zijn dan je verwachtingen als je tapas gaat eten? Tja als je hetzelfde verwacht als bij bv het Zusje, waar met lopende band werk, exact dezelfde tapas de keuken uitgestuurd worden, waar de liefde van de kok ver te zoeken is, maar waar simpelweg een kunstje geflikt wordt met smaakversterkende toevoegingen.

Mijn ervaring is dat er juist veel smaak aan de tapas zit en vooral ook authentieke smaak. Dat de kok gericht op zoek is geweest naar eerlijke smaken en alleen dat op de kaart gezet heeft wat voldoet aan de naam tapas, namelijk lekkere kleine eenvoudige gerechtjes. De kaart is niet heel groot, maar er staat voldoende op voor ieders keus en meer dan dat je op kan. Mijn vriend is een grote eter en allergisch voor vis, schaal en schelpdieren en heeft toch meer dan genoeg kunnen eten. Met zijn allergie werd overigens heel goed meegedacht.

De bediening is niet volgens de etiquetten (soms moesten we zelf om drinken vragen), maar oprecht en met charme. De gastvrouw is open en eerlijk en we hebben een leuk gesprek met haar gehad, van waaruit we meer te weten zijn gekomen over het eten.

Het personeel, zowel in de bediening als in de keuken, doet het werk zichtbaar met plezier en liefde en dat is voor ons een positieve ervaring. Dat hebben wij liever dan dat alles volgens de etiquetten en 'het boekje' verloopt.

Ik kom hier zeker nog eens terug en raadt de tapas ook aan aan mijn vrienden.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Vandaag met social deal gegeten. Wat een smakeloos en fantasieloos menu. Alles lijkt uit de magnetron te komen. Qua opmaak.....laat in hemels naam die sla overal weg.
Tip laat je menukaart door anderen lezen zit nl vol spelfouten ( zoals suprise, kauwgon en verassing).
Jammer want een beetje meer aandacht voor het eten door bijv gebruik te maken van verse ingrediënten komt smaak ten goede.
Value .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Hier op basis van een socialdeal heel lekker gegeten met mijn echtgenote en twee vrienden.
Interessant concept, wat schuilgaat onder de Spaanse naam tapas, maar op de menukaart staan ook Thaise en Nederlandse hapjes, dus je kunt genoeg varieren. Ook een aantal lekkere nagerechten.
Gedurende een beperkte tijd onbeperkt eten.
Mij bevielen met name de bitterballen met een (weliswaar klein) glaasje jenever en de mini-hamburger; de Thaise viscurry was overheerlijk. Ook de salade met feta was lekker.
Al met al goede waar voor je geld.
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Heerlijke Tapas lunch gehad, vanmiddag. Goed gevarieerd, prima sfeer en goede bediening van het gezin Hofmeester. Een aanrader en we gaan zeker weer terug.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2014
Onlangs bij de Hofmeester geluncht en trof daar een luid bellende duidelijk gestreste eigenaresse aan in haar zaak. Het gehanteerde volume en de zetting van haar gesprek waren duidelijk privé
en not done in een horeca zaak, hoe bedrijfs-blind kun je zijn.
Dit mede omdat mevrouw even later al kijvend verder ging in de keuken tegen het daar aanwezig zijnde personeel.
Het bestelde broodje rauwe ham sloeg echter alles en was absoluut horeca onwaardig.Het broodje was klef en de erop gekwakte dot rauwe ham was een kwelling voor mond en oog.
De prijs voor deze kleffe hap was ook absoluut buitensporig 8,75, overigens was er ook geen garnituur op het bord te bekennen.
De gastvriendelijkheid als wel de betrokkenheid van de mensen in deze zaak waren absoluut amateuristisch en horeca onwaardig.