d'n Hertog

Stationsplein 16 5611 AB Eindhoven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant d'n Hertog

Philippe R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Leuk centraal gelegen bistrootje. Simpele, doch leuke kaart. Enorm gastvrije eigenaren! Wij hebben er diverse malen gegeten, ons viel op dat het niveau van eten wisselde. Later bleek dat er wat wisselingen in de keukenbrigade hadden plaatsgevonden. Dit ten goede van de kwaliteit die er nu is! Dus voor een lekker glaasje (speciaal!) bier en een lekkere biefstuk / vispotje of spareribs, ga hier zeker heen.
Haute Cuisine- DenHaag .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
We kwamen laat aan omdat we een stuk gereden hadden, maar we konden nog gewoon wat eten en drinken.
Er hing een gezellige sfeer en de dames in de bediening waren zeer vriendelijk!
We aten soep, carpaccio en het stoofpotje en dat smaakte allemaal prima! Verder was alles zeer betaalbaar.
Niels K.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Tweede keer dat ik hier heb gegeten, en wederom erg positief verrast door de kwaliteit van het eten. Voor 80 euro klaar met twee personen voor 3 gangen inclusief wijn en koffie na, en voor die prijs krijg je ingredienten van een kwaliteit en malsheid die normaal toch echt een grotere hap uit de portemonnee neemt. Vandaag de chef's special gehad met carpaccio vooraf, vorige keer de biefstuk, en allemaal zeer smakelijk bereid met de goede bijgerechten en decoratie. De eigenaren zijn vriendelijk, behulpzaam en enthousiast. Gezien het een eetcafe is met toog waar ook mensen zitten te borrelen is het soms wel wat rumoerig, maar de sfeer wordt erdoor wel knus en gezellig, en de locatie tegenover het station is subliem. Aanrader om een keer te doen!
Arno H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2013
Bagatelle bestaat sinds jaren niet meer. Na tussentijds Sjiek te hebben geheten, heet het nu d'n Hertog. Twee jonge eigenaren zetten met gering budget de zaak stap voor stap naar hun hand. Het houdt 't midden tussen een eetcafé en restaurant. De inrichting is nog wat saai en erg donker. De dame is uiterst vriendelijk, enthousiast en goedlachs. De kaart is eenvoudig, vriendelijk geprijsd. De chefs' special bleek een verrassend leuk opgemaakt bord met verse groente prima klaargemaakte vis en lekkere verse frites. Een leuke plek tegenover het station met koel terras in de zomer. Alles nog wat fleuriger inrichten, prijs-kwaliteit behouden, iets creatievere kaart en het heeft beslist toekomst. Ook leuk voor gewoon een La Chouffe bokbier van de tap.