D'n Eetkaemer

Maasstraat 16 5361 GG Grave Nederland Kaart
31-486420816

Over restaurant D'n Eetkaemer

Overstag bij de visafslag

De Eetkaemer is een bistro en visserie in één. Dat ze hier van het Middellandse Zee gebied en van kraakverse vis houden, zie je aan de kaart: carpaccio, gamba, oester, kaasplankje. En de tapas bestaat uit streekgerechtjes uit het warme Andalusië. Dit is een knusse plek in het mooie Grave!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant D'n Eetkaemer

Maandag & Dinsdag Gesloten.
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Bar , Per boot te bereiken , Terras
Lang
Meberg1937 V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
niet voor de eerste kkeer kwamen we hier Het is huiselijk en gezellig aardige bediening en een goede keuken
Ineke R.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Er was een foutje gemaakt. Het hoofdgerecht werd aan tafel gebracht, maar het voorgerecht moest nog komen. Al met al wel lang moeten wachten. Maar het eten was echt erg lekker.
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Dit is een klein restaurant in een gezellig stadje aan de Maas. Wel een beperkt aantal tafeltjes, en in de loop van de avond helemaal vol, dus op tijd reserveren!
Gisteren mee aangezeten aan een verjaardagsetentje in D'n Eetkamer. Goede keus, zo bleek.
redelijk geprijsde menu's (3 of 4 of 5 gangen) dan wel á la carte.
Kreeeftensoepje vooraf, lekker met rivierkreeftjes (of keus uit drie andere voorgerechten). Helaas was aan het eind van het Pinksterweekend de zeebaars niet voor meerdere tafelgenoten beschikbaar, maar het vleesalternatief biefstuk was uitstekend: heerlijk zacht op een bedje van sperzieboontjes. Overigens werd andere vis als alternatief aangeboden.
Als dessert een keuze uit aardbeien met ijs, creme brulee of een origineel kaasplankje.
Johntaster123 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
We hebben heerlijk genoten van een verrassingsmenu. Als voorgerecht kregen we een carpaccio van gerookte ribeye daarna coquilles met een puree van zoete aardappel als hoofdgerecht een duo van Wildzwijn en hert. Bij het nagerecht mocht je kiezen tussen ziet of kaas. We hadden een heerlijk kaasplankje genomen. De bediening was erg vriendelijk en attent. We kregen ook gewoon zonder moeilijk te doen kraanwater op tafel en extra brood. Voor het brood berekende ze ook geen kosten, zo hoort dat!
We komen graag nog een keer terug.
Taster12 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
D'n Eetkaemer heeft de sfeer alsof je je thuis in de huiskamer bevindt. Het is een goed restaurant met een goede prijs kwaliteit verhouding. Ik kom hier regelmatig eten en meestal bestel ik vis omdat dit hier op zeer goede wijze wordt bereidt altijd nog lekker sappig en niet droog. Ook zijn de gamba's altijd van goede kwaliteit!

Laatste keer hier gegeten
Voor Eetkaemer salade
Hoofd Australian beef met Bearnaise saus
Na Kaasplankje

Eetkaemer salade was rijk gevuld met erg veel zalm, forel en schaal en schelp dieren. Lekkere bereiding en vooral lekker fris.

Het hoofdgerecht de Australian beef zeer mals vlees goede portie ik had ruim voldoende met een heerlijke bearnaise saus.

Het kaasplankje was mooi verdeeld 3 verschillende soorten kazen met een lekker kletsenbrood en wat appelstroop.

Alles verliep naar wens ook de service was uitstekend! Zeer goed gegeten wederom!
Jolande B.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2013
Vriendelijke ontvangst op vrijdagavond. Weinig orginele kaart. De frietjes waren veel te lang gebakken, de scampi's waren fantasieloos en met weinig smaak. Drie stukjes vlees aan een spies voor ruim €18,- vonden wij veel te duur. Dit is een eetcafé met restaurantprijzen. Wij gaan niet meer terug.
René V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2012
Dit restaurant verdiend echt een uitstekende recentie. We hebben hier vanavond met 6 volwassenen, 2 honden en een baby van 7 maanden gegeten. We hadden gereserveerd en ondanks dat het restaurant overvol was (woensdag) hadden ze keurig plek gehouden voor onze "aanhang"

Als voorgerecht hadden we als groep tapas (aanrader) en als hoofgerecht had ik een drie gangen dagmenu voor €19,50. De porties waren ruim voldoende, evenals de verse frietjes en salade. De smaken waren heerlijk, ook van de wijn!

De bediening en service was erg goed. Een jonge serveerster had het druk, want stond alleen voor +/- 40 personen, maar hier was echt niets van te merken. Ze was zeer attent en maakte af en toe een praatje.

De sfeer in het restaurant is erg gezellig. Iets dat je van buitenaf eigenlijk niet ziet. Naast een paar grote restaurants op de hoeken van de straat viel dit leuke restaurantje bijna niet op. Mijn enige tip zou dan ook zijn een iets opvallender reclamebord.

Wanneer we weer met onze boot in de haven van Grave liggen gaan we hier zeker nog een keer eten.

Eet smakelijk!!