D'n Brooy

Chaamseweg 21 5126 NE Gilze Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant D'n Brooy

jose.heeren .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Op 21 mei hebben we met de vriendengroep na een gezellige workshop schilderen hier gegeten. We hebben gekozen voor de bites. Alle gerechtjes waren verrassend en lekker. Zeker een aanrader
Jurriaan V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
High tea voor schoonmama met 40 man ! Wat een feest en super verzorgd dank je wel Edwin en Yvonne en vooral ook de medewerkers van d'n Brooy , dank.
groeten van mevr. Rops
Iensm .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Na lange tijd weer eens gegeten. Gelukkig is de biefstuk d'n Brooy weer terug op het menu.
Als altijd: lekker gegeten, niet te moeilijk, maar gewoon goed voor een redelijke prijs.
Mlv .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Sinds jaren weer eens savonds gegeten bij brooy. Kwaliteit van eten is heel erg verbeterd! Echt prima. Ook vegetarisch paar keuzes en heel lekker.
Fijn om weer een goed plekje in de buurt te hebben.
Plaatsroyaal .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Inderdaad meer een eetcafe dan een restaurant. Tijdens fietstocht met groepje geluncht. Prima maar niet echt top. Beetje traditioneel. Maar daar kom je daar ook niet voor. Jonge bediening, doet erg zijn best. Prijs - kwaliteit verhouding is okay en als het mooi weer is zit je lekker op het terras.
Nic V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Leuk gegeten hier voor 45 jarig huwelijksfeest van m'n schoonouders. Eetcafé plus nivo. Gewoon goed eten voor een nette prijs. Er is een maandmenu en seizoenspecialiteiten zoals asperges, lam in het voorjaar. Eten is prima bereid, alles mooi op tijd. Hete borden. Drank komt goed door. Groot voordeel, buiten is een speeltuin, erg handig voor de kinderen. Voor de kinderen is er ook een 3gangen menu. Als je in de buurt woont en een keer buiten de deur wilt eten is dit een uitstekende keus. Maar dat doen al veel mensen want het zit rammend vol.
Hans-Marion .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
Meer als een eetcafe, net geen restaurant. We hebben het dan over het decor/de ambiance. Gezellig druk, informeel, afhankelijk van de gezelschappen soms te luidruchtig. Personeel netjes en vriendelijk. Hebben het hier altijd prima naar onze zin. Het eten is niet exclusief, doch bovengemiddeld goed, verzorgd, smakelijk en voldoende wat betreft de grootte. Zeker de maandmenus zijn aan te bevelen: prima prijs/kwaliteit-verhouding. Vooraf mandje met vers gebakken broodjes en boter/tapanades. Drank gepast van prijs en goede kwaliteit. Kortom, niets op aan te merken, zeker aan te bevelen om even "lekker een hapje buiten de deur te doen" of om met een klein gezelschap even onder het genot van een goed hapje uit te zijn. Gewoon doen!