D'n Bolle Boel

Stationsplein 2 5611 AB Eindhoven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant D'n Bolle Boel

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
7,1
6,5
Peterger .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
het eetcafé ziet er prachtig uit mooi glas in loot aan het plafon, mooie versierde bar, ruim schoon toilet, alle ziet er verzorgt schoon en gezellig uit. voor het drie gangen menu kun je kiezen uit de hele kaart en er is dan ook genoeg keuze. de prijs kwaliteit verhouding is goed.
de door ons geproefde gerechten smaakte goed soms wat laag in smaak. de bediening is ook vriendelijk en vlot.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Vanavond met 11 personen gegeten, het was heerlijk. De bediening was vriendelijk. Zalm, biefstuk en varkenshaas waren perfect gebakken. De chocoladetaart smaakte naar meer. We komen zeker een keer terug.
Believe B.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Avondje uit in Eindhoven, eerst hapje eten en daarna naar de bioscoop verderop. Positieve verhalen gehoord over deze plek. Tafeltje tijdig gereserveerd (enkele dagen van te voren en voorkeur bij raam, doorgegeven). Er was idd een tafeltje (het laatste) op de meest achterlijke plek in de kroeg. We waren er om 17.30 uur en de kroeg was bomvol, we hadden dus geen andere keuze dan die slechte plek. Het duurde even voordat de drank kwam. Opnemen van menu ging goed. Mandje brood waar we om vroegen is nooit gekomen! Het eten was redelijk, niet echt super. Vlees van spareribs kwam niet los van het bod. Jammer. Maar de grootste ergernis: we waren onderdeel van een bedrijfsfeest. Vanuit de kelder liep het af en aan met personeel en gasten, en de deur zat bij ons looppad. Er kwam kou uit en gore sigarettenlucht. Echt belachelijk, wat een last we daar van hadden, en wij niet alleen. Een gebonk op de deur als deze in het slot viel, alsof wij die deur dan moesten openen? We gingen met een slecht gevoel weg. Dit nog gemeld bij het afrekenen, maar er kwam geen respons. Volgende keer maar een deur verder.
Mfmgijsberts .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Er hing een behoorlijk riool lucht. Toen we dit melden, vertelde men dat hier net een baby was geweest. Helaas ging deze lucht, na 3 gangen en 2 1/2 later niet weg. Lag dus niet aan de baby. Personeel is niet erg attent. Moesten regelmatig om drinken vragen en waar de overige gangen bleven. Boven in het restaurant was volgens mij een striptease bezig. Regelmatig stond er een deur open en zagen we iemand in zijn onderbroek en een strikje om. Niet echt een aanrader, dit restaurant n
Willem2Breda .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2015
Het Glow menu gegeten op het verwarmde terras. Ondanks dat het woei, geen last van de wind, ik kon gewoon in mijn shirt buiten zitten. De bediening was prima en vlot. Het eten was duidelijk voorbereid en de varkenshaas was mij te doorbakken en de kipsate was voor mijn partner onvoldoende gemarineerd en daardoor droog. De voorgerechten tomatensoep en geitenkaas salade waren prima.
Michelle-- .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2015
Afgelopen maandag heb ik bij Bolle Boel gegeten. Op maandag hebben ze een schnitzel special, schnitzel met salade en friet voor maar 10 euro. Dat wilde ik wel proberen. Heerlijke schnitzel hoor! Net alsof ik in Oostenrijk was. Ook heb ik me laten vertellen dat de bierkaart vernieuwd was en heb daarna nog zitten borrelen met wat vrienden. De bieren die zij hebben zijn net wat anders dan bij andere zaken, echt iets voor de liefhebbers dus.
Puck1 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Afgelopen zaterdag voor het eerst en meteen voor het laatst hier gegeten.
Wat een communicatie hebben die personeelsleden met elkaar- not!
Zowel het voor- als hoofdgerecht teruggestuurd naar de keuken, omdat er tomaten op zaten. (Wij hadden duidelijk aangegeven dat een van ons hier allergisch voor is.) Als "compensatie" kregen wij alle 4 een drankje aangeboden, maar de sfeer was al bepaald.
Op het hoofdgerecht hebben wij trouwens bijna een uur gewacht!
Het eten zelf is niet bijzonder en wij komen hier dan ook niet meer terug.
Miha F.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2014
Veel te langzame bediening. Zelfs de drank werd, hoewel besteld, onvolledig geleverd; dat wordt niet rechtgetrokken, integendeel, na een half uur moet je er naar toe om het weer door te geven. Als de soep dan veel te zout wordt geserveerd, heb je als optie om het door te geven en vervolgens nog een half uur te wachten, of de soep nemen zoals hij is. Niets bijzonder wat het hoofdgerecht betreft, en het dessert (inbegrepen!) werd helemaal vergeten.
Moniek L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2014
Afgelopen zaterdag met 4 personen bij bolle boel gegeten. 3 gangen keuze menu. Voorgerecht van ons alle 4 was heerlijk. Ik had zelf de kipspiesjes, een aanrader! Hoofdgerechten waren aan de mindere kant. Alle gerechten waren veels te lang gebakken, en dus veel te droog, jammer. Nagerechten waren weer heerlijk!
Gezellig eetcafé. Leuk personeel. Erg uitgebreidde bierkaart, met veel speciaalbieren.
Maar we moesten wel veels te lang wachten op ons eten. Dit geldt niet alleen voordat we ons voorgerecht kregen, maar voor alle gangen. Erg jammer.
Pinoccio .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Eetcafé Bolle Boel is zoals genoemd een eetcafé, en geen sterren restaurant. Dit moet men daar ook niet verlangen. Het eten is er lekker, lunch en diner evenveel. Eindelijk een plaats met niet al die modieuze poespas, maar ouderwets gezellig en lekker. De huiswijnen zijn prima. Koffie en cappuccino zijn heerlijk. De bediening is zeer vriendelijk ondanks dat ze hun dagelijkse kilometers op de werkvloer met flinke tempo moeten afleggen. Er wordt door hun ook goed op de kwaliteit gelet. Met afrekenen moet men echter vaak veel wachten, hier zou beter opgelet moeten worden. Maar wij komen hier zeker graag.
Graaglekkereten .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2014
Wat een prachtige zaak! De hele sfeer is geweldig, helemaal in de oude engelse stijl. De zaak is heel groot, ongeveer halverwege de zaak is er een scherm met klapdeuren zodat grote groepen achter de schermen kunnen zitten. Het eten stond bij ons heel snel op tafel, medium biefstuk was ook medium gebakken. Personeel is gezellig, weet ook veel van de bieren af die ze schenken wat ik een must vind.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2014
Na bij "De Vrienden" zo onvriendelijk ontvangen te worden dat we maar zijn weggegaan het maar bij hun buren geprobeerd, en wat een wereld van verschil.
Een gastvrij onthaal, vlotte bediening en tijd voor een praatje. Het is geen 10 omdat het bier niet optimaal getapt was.
Het eten krijgt een mager zeventje, standaard salades, wel goed vers, en fabrieksfriet.
Leuk interieur, zo'n nagebouwde Engelse pub.
Ik ga graag terug.
Jvandendungen .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
Gisteravond hier weer gegeten voorafgaand aan bioscoopbezoek. Film begon om 21.15 uur,dus hebben wij om 19.00 uur voor 4 personen gereserveerd. We waren er om 18.45 uur, wij dachten : ruim op tijd. Niets bleek minder waar! We bestelden het 3-gangenmenu van € 19.75. Om 20.00 uur kwam uiteindelijk het voorgerecht op tafel. Nadat tafeltjes om ons heen , die veel later binnen waren dan wij, het hoofdgerecht al genuttigd hadden , hebben we maar een gevraagd hoe het met dat van ons stond. De ober vroeg nota bene of we haast hadden, terwijl het inmiddels 20.30 uur was. Hij kwam terug met de mededeling dat het nog een paar minuutjes duurde en bood ons een drankje aan voor het lange wachten. Om 20.45 uur kwam dan uiteindelijk het hoofdgerecht. De ober begreep dat wij geen tijd meer zouden hebben voor het dessert. Het hoofdgerecht snel naar binnen gewerkt en de rekening gevraagd. De ober verwachtte kennelijk wel iets want er kwam iemand anders ( manager?)met de rekening. Hij ging ons uitleggen dat hij toch de hele menu-prijs van € 19.75 had gerekend omdat aparte voor- en hoofdgerechten duurder zouden zijn. Ons verweer dat het niet aan ons lag dat wij geen nagerecht meer konden gebruiken erkende hij , maar hij kon er verder niets aan doen. Het verminderen van de menu-prijs met een bedrag voor het nagerecht was niet bespreekbaar. Tot overmaat van ramp bleken de drankjes die ons door de ober waren aangeboden voor het lange wachten ook nog gewoon op onze rekening te staan. Na veel vijven en zessen heeft de manager? deze er toch maar afgehaald. Conclusie: het was een beschamende klantonvriendelijke vertoning en wij zullen hier nooit meer komen!! Bezoekers adviseren wij eerst te vragen hoe lang alles gaat duren.
Fritsflitspaal .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2013
Mijn eten was vrij aardig maar het eten van de andere 2 gasten was een stuk minder. Vlees was te droog en de maaltijdsalade was niet uitgebreid en de tortilla ships waren ook niet goed. Het decor moet je van houden, niet helemaal mijn ding maar de andere vonden het wel gezellig. De service was bijna amateuristisch te noemen. Veel te lang wachten op bediening, eten en drankjes ook kwamen zijn minimaal 8 keer met bestellingen aan die niet besteld waren. Bij vragen over wat er in een kipsalade zit; kip, sla en andere lekkere dingen. Bij aankomst van de salade bleek een bestelling niet goed doorkomen te zijn en buiten de sla en kip zat er vrijwel niks extra's in. Bij de rekening stond ook nog 1 extra 3 gangen menu erbij. Jammer allemaal en totaal niet nodig. Mij zullen ze niet meer zien.
Robertzandstra .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2012
Heerlijke lunch gebruikt. Waren met twee personen. Broodjes waren vers en knapperig, kip gekruid, salade goed bereid. Bediening was druk en daardoor duurde alle bestellingen erg lang. En toch was de zaak nog niet voor de helft vol. Nu was de bediening al,niet al te snel maar als het vol is zal dit zeker problemen geven. Prijs was goed en kwaliteit ook als service beter is dan zal hij zeker een hoger cijfer hebben gekregen.