D'n Boerderij

Meer informatie over restaurant D'n Boerderij

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 22:00
Fulco28 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
We hadden als test al eens gegeten bij D'n Boerderij en dat was toen prima bevallen. Nu vierden we er onze verjaardagen. Reserveren en afspraken maken over onze wensen ging soepel met heldere communicatie en afspraken. D'n Boerderij heeft ook veel parkeergelegenheid naast de deur.

Ook deze keer was alles uitstekend in orde. Onze gasten werden met koffie en gebak ontvangen en het personeel speelde soepel en vriendelijk in op alle wensen. Medewerkers waren continu actief in de weer om het iedereen naar de zin te maken. Het tempo waarin de drankjes en hapjes door kwamen (en de kwaliteit) was prima. Ook voor de kinderen werd goed gezorgd.

Aan het eind van de middag verzorgde D'n Boerderij een uitgebreide barbeque. Vlees, vis, brood, frietjes, verse salades en verse sauzen alles van prima kwaliteit. Vanwege het goede weer bleven de gasten nog even op het terras en ook daar werd prima mee omgegaan. Heerlijke koffie en cappuccino om de dag af te sluiten. Dankzij D'n Boerderij en haar medewerkers hadden we een topdag. Ook van onze gasten kregen we veel enthousiaste over de geboden kwaliteit.

We gaan binnenkort met veel plezier weer eens terug om à la carte te eten.
Eetklant-woerden .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Een Lunch hier gegeten. De boerenomelet was leek gevuld met allerlei grof gesneden groenten. Personeel is prettig in de omgang en het decor ziet er goed uit.
Sebastiaan D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Op een mooie zondagavond hier heerlijk met zijn tweeën van een diner genoten. Het restaurant ligt perfect op weg van het zuiden naar het westen van het land. Het is even van de snelweg een oase van rust en (h)eerlijkheid. Zonder overdrijven zelden zo lekker gegeten. Ik heb mogen genieten van de Boerderij scharrelkip. Van mijn tafelgenote begreep ik dat de varkenshaas saté haar goed smaakte. Dit alles binnen een gemoedelijke sfeer op een mooi authentiek en hedendaags terras. Het was er gezellig druk. Om de puntjes op de i te zetten wil ik meegeven om de tafel iets sneller af te ruimen en vooral volledig, Er was persoonlijke aandacht door de bediening. Misschien is het wel handig als het personeel de tafels onderling verdeelt. Nu kwam binnen zeer korte tijd de ene na de andere serveerster, trouwens allemaal heel vriendelijk, vragen of alles naar wens was. Dit was dan ook de enige kanttekening die ik als kritisch gast kan maken, vandaar een 9 voor de service. Verder was er veel oog voor detail, leuk de mayonaise in een kleine melkbus en de koffie/ thee na afloop met een kleine fair trade stroopwafel in boerenblik. Ook het sanitair verdient een vermelding, schoon en mooie materialen. De hele omgeving, met het vriendelijke personeel en heerlijke eten zorgde voor een fantastische avond.
ClaudineK .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Heerlijk gegeten bij d'n Boerderij. Super kwaliteit vlees, goed gebakken steak, heerlijke saté en een leuke en gevarieerde kaart. Keuze uit veel gerechten, voor ieder wat wils. Ook een uitgebreidde wijnkaart sprak me erg aan. Restaurant met een gezellige huiselijke uitstraling en aardig, leuk en los personeel dat wel in is voor een praatje. Ronduit een super avond gehad!
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
lekker geluncht . de lunchkaart is omvangrijk en biedt voor ieder wat wils. we hadden een kippetje met brood, lunch d'n boerderij en een boerenomelet. alles was vers, lekker bereid en meer dan voldoende.
Bediening is vriendelijk en voorkomend.
Ik kom hier graag terug.
Onno En Jacky D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Met collega's gezellig gedineerd bij D'n Boerderij. Als voorgerecht werd een plank geserveerd met daarop een keuze aan vis/vlees voorgerechten en echte Brabantse geitenkaas. Ruim voldoende voor ons gezelschap en erg lekker. Het hoofdgerecht bestond uit twee schalen met vis en twee met vlees. onder het bereidde vlees lag de gewokte groente. Het doet wat rommelig aan, maar de kwaliteit viel zeker niet tegen. Mede dankzij de vriendelijke bediening hebben we een gezellige avond met elkaar doorgebracht.
_ilse .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Heerlijk a la carte gegeten (lamskotelet, zalm, en biefstuk/nog iets combi; elk gerecht en de sauzen waren heerlijk). MSC-vis en herkomst van vlees bekend. Mooie opmaak. Er werd geen begeleidend kraanwater geserveerd toen daarnaar werd gevraagd, wel fleswater. Sfeer is die van een grote warme woonkeuken in een oude boerderij, gezellig mits er meerdere tafeltjes bezet zijn. Attente bediening. Kom hier graag nog eens terug voor het lekkere eten, en om de lunch uit te proberen.
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Leuke en gezellige locatie en vooral het terras is erg gezellig. Wel boffen dat we zulk mooi weer hadden, maar ik denk dat het ook geen straf is om binnen te verblijven. Gekozen voor de boeren plateau lunch), een verzameling van sla, omelet, gehaktballetjes en ui, een lust voor het oog en de maag. Ook de carpaccio was uitgebreid en hebben we aangevuld met een broodje croquet. De Chardonnay ging er overigens ook goed in. Prijs kwaliteit is uitstekend.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
D'n Boerderij is afgelopen jaar verbouwd en heeft geïnvesteerd in een nieuw interieur en 'upgrade' van het terras. Ik vind het makkelijk bereikbaar, je kan er goed parkeren en kunt er lekker en ongedwongen eten. We zaten lekker op het terras en kozen voor de onvolprezen carpaccio- wat bijna een maaltijd op zich is- en de gehaktballetjes. Hoofdgerecht biefstuk en Boeren stoofpotje. Deze waren erg goed.
ik kom hier graag terug.
Poleyest .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Afgelopen vrijdag 6-2 gegeten bij d'n Boerderij en t is echt n aanrader! We hadden wat t vieren en daar is door de gastheer en zijn team heel goed op ingehaakt. Gezellige huislijke sfeer en ontzettend goed eten! Echt een dikke 9 verdient. Bedankt voor de gastvrijheid. Groet Angelique en Marcel
Martijn R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2015
D'n Boerderij ligt net buiten het centrum en dicht bij de snelweg. Sinds de renovatie, een echt gezellige ruimte waar we graag lunchen. Prima gastheerschap, makkelijk parkeren voor de deur en het is er altijd gezellig druk. Als lunch de pittige kip op een vers broodje, of een flinke uitsmijter. prijs/kwaliteit is prima.
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Gisteren met onze vrienden gegeten bij Den Boerderij, we hebben samen de vis/vleesschotel besteld, het was ontzettend geslaagd. Ook de bediening was ontzettend goed, een echte aanrader
als je gezellig en goed gaat eten.
Irma54 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Vanavond bij den boerderij gegeten. Met zijn 4 volwassenen ( 3 dames en 1 heer) namen we op aanraden van de bediening de gezamenlijke boerenvisschotel. Er werd een kleine visschotel geserveerd die nauwelijks genoeg was voor 3 personen. We kregen begeleidend één klein bakje frites en salade geserveerd. Dit was genoeg voor twee personen niet voor 4 volwassen. Toen we dit al aangaven bij het brengen van de maaltijd, werd er gezegd: "eet het eerst maar op en dan krijg je straks nieuwe". De tweede portie kregen we toen we er nogmaals naar vroegen. Uiteindelijk werd het gebracht toen we het eten bijna op hadden. Onder de gezamenlijke visschotel lagen nog wat gestoofde gemengde groentes. Het appelgebak uit eigen keuken leek niet vers. Daarnaast was bediening en de eigenaar niet vriendelijk. Zeer verdedigend toen wij om verduidelijking vroegen. Het was zeker geen 3,5 ons vis per persoon die ons werd medegedeeld. Wij dames zijn geen grote eters dus discussie hierover was zinloos! Het was veel te duur voor wat er geleverd werd. De prijs kwaliteit verhouding was ver te zoeken. Jammer ,volgende keer zoeken wij een ander restaurant uit.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2013
Gezellig restaurant op een mooie lokatie buiten het centrum, maar vlak bij uitvalswegen.het terras is mooi rustiek aangelegd onder grote oude bomen. Zomers is het hier heerlijk toeven. Bediening is gezellig brabants. Goede overzichtelijke kaart met voor elk wat wils . Gerechten zijn biologisch wat de smaak uiteraard ten goede komt. Goede keuze wat huiswijnen betreft. Hier kom ik graag een keer terug.