D'n Berepot

Maandag t/m Zaterdag 16:00 - 20:00

• Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Toos23 .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Weer heerlijk gegeten bij de berenpot. Pannekoeken zijn met zorg bereid en dat proef je. Rijkelijk bestrooid met kaas. Ook de smoothie banaan sinnasappelsap is heerlijk. Altijd weer een genot!!!
StevaGo .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
KoMen hier graag voor een perfecte pannenkoek die gewoon in de pan is gebakken.
Deze keer een appel-spek pannenkoek en voor een liefhebber een spekpannenkoek met dubbel spek besteld.
Helaas de dubbel spek bleek ook dubbel zout te zijn en viel absoluut niet in de smaak.
Maar de volgende keer bestellen we weer een pannenkoek die beter in de smaak valt.
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Hier eet je nu echt goede pannenkoeken in deze buurt. Goede, grote pannenkoeken die goed belegd zijn. De prijzen zijn normaal, je krijgt zeker waar je voor betaald. De service is prima, al duurde het i.v.m. met de drukte wat langer maar dat kan natuurlijk altijd en overal gebeuren. D'n Berepot is zeker een aanrader, wij komen hier zeker terug.
Fulco28 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Prima pannekoekenrestaurant in een leuk vrijstaand pand aan een rustige doorgaande weg in Nieuwkuijk. Veel parkeergelegenheid voor de deur. Zowel binnen als op het terras is veel plaats.

Bediening is vriendelijk maar jong en onervaren. De pannenkoeken zijn prima. De pannenkoek met bastognekoek, Oreo s, bakkersroom en aardbeien is mijn favoriet. Heftig maar fantastisch. Pannenkoek met Brabantse ragout was ook heerlijk. Voor- en nagerechten zijn okay maar niet bijzonder. De tacochips met kaas vooraf en de hangop als dessert zijn me wel bijgebleven.

Mensen zonder navigatie in de auto moeten bij de rotonde na de snelweg even opletten dat ze de juiste afslag op de rotonde nemen. Prijzen liggen gezien de locatie en het feit dat het een pannenkoeken restaurant is naar mijn smaak wat aan de hoge kant.
MvrRobben .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij D'n Berepot! We komen hier al jaren en alles is altijd tip top in orde. De frikandelpannekoek is een echte aanrader! Ook het personeel is vriendelijk en snel. We komen snel weer langs!
Wendybroers .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Ook deze keer was het gezellig in het restaurant en was de bediening weer aardig en attent. De kinderen waren weer blij met hun verrassing. Kortom tot binnenkort maar weer.
Toos23 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
Vanavond bij de Berepot gegeten. Goede parkeergelegenheid, vriendelijke ontvangst door een jonge dame. Leuk plekje gekregen op het "bordes". Er is een ruime keuze aan pannekoeken en zelf varaties waar je zelf niet aan zou denken. Het is er gezellig, leuk verseirt met beren en andere snuisterijen waardoor het huiselijk aan doet zoals dat hoort in een pannekoekenrestaurant. De pannekoek werd snel uit geserveerd. Heerlijke pannekoek voor ons beide. Mn man nr 69 met spek, ham en kaas en ik 44 met kaas en uien. Beide rijkelijk bestrooid met kaas. Kortom een prima keuze!! We komen terug
ChrisdeV .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2015
Gisteren met de kleinkinderen gegeten bij D'n Berepot. Heerlijk knus en sfeervol restaurant. Toen de kinderen lekker gekleurd hadden op de kleurplaat die ze bij aanvang kregen (invullen van naam dan kun je een prijs winnen). Kwam de "Knuffelpannenkoek" Nou dat was nog eens een verrassing.
Mooi opgemaakt met een beer van poedersuiker. Wat een leuk detail. Als klap op de vuurpijl mochten de kinderen, toen ze uitgegeten waren, zelf een knuffel uitzoeken uit een kast die daarvoor speciaal was ingericht. Ook onze pannenkoeken waren heerlijk en zeker genoeg. De bediening is ook erg netjes en speelt goed in op de kindjes. Echt een kind vriendelijk en tot in de puntjes verzorgd restaurant. Tot de volgende keer!
Liesbeth T.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2015
De pannenkoeken zijn prima, maar wel aan de prijs. Bij de kinderpannenkoek beloven ze een geweldige verassing, maar dat valt erg tegen en zorgde bij ons voor twee lichtelijk teleurgestelde kinderen. Mijn dochters van 10 en 6 kregen een prul cadeautje van Winnie de Pooh, waar ze echt veel te oud voor zijn. De voor- en nagerechten vallen erg tegen en zijn meer bedoeld als vulling dan als aanvulling op de maaltijd. De bediening is vriendelijk, maar de eigenaar is stug en chagrijnig. We hadden een optimel bon t.w.v. 7,50 waarbij de tweede pannenkoek gratis zou zijn en de verassingspannenkoeken deden volgens de voucher niet mee in deze actie. Toen we de rekening kregen hadden ze toch de verassingspannenkoek (van 7 euro) verrekend omdat dit de goedkoopste was. Er was geen discussie mogelijk, want zij vonden dat ze zelf de regels mochten bepalen. Ook is er voor de kinderen geen enkele ruimte om te spelen of rond te lopen en ze moeten dus aan tafel blijven zitten. Voor onze kinderen geen probleem, maar een kleine speelruimte zou wel leuk zijn geweest het is ten slotte een pannenkoekenrestaurant waar nu eenmaal veel kinderen komen. Voor ons dus de laatste keer dat ik hier geweest ben. Het was al met al erg teleurstellend.
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
Gezellige zaak. Lekkere pannenkoeken. Veel keus; ook voor kinderen en vegetariërs. Met een leuke verrassing voor de kleintjes.
Sannygr .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2014
Wat een leuk pannenkoekenrestaurant. Onze kids zijn 11 en 9, maar vonden het toch ook nog heel erg leuk in het berenbos. Wat een leuk decor en prachtige geluidjes.
De pannenkoeken en de toetjes waren heerlijk, de bediening zeer attent en vriendelijk en de prijs was voortreffelijk. Ze kregen nog een knuffel mee naar huis ook.
Echt een aanrader!