D'n awwe Kooijestal

Meer informatie over restaurant D'n awwe Kooijestal

• Catering
Rini S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Wij zijn 2e kerstdag 's avonds met 4 personen gaan eten, het Kerst-buffet'. Het eten was geweldig, zag er allemaal prima uit, vriendelijk personeel, hééél veel keuze in het buffet, en een prachtige sfeer. Wij komen zeker weer terug.
TheoPleijers .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Ik heb samen met mijn vrouw lekker gegeten bij de kooijestal. wij hadden de mixed grill en ik moet zeggen dit was werkelijk fantstisch. De ossehaas was zo mals en lekker dat we zeer zeker nog eens terug komen om zo'n overheerlijke ossehaas met rode wijnsaus te bestellen. De bediening was zeer vriendelijk en het was zeer sfeervol ingericht met oude materialen. Dit restaurant is zeker een aanrader. prijs en kwaliteit is zeer goed.
Evertpiree .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Ik heb afgelopen zondag gegeten bij de kooijstal omdat we een aanbieding via facebook binnen hadden gehad. we hadden allebei het hamburger menu genomen. Het was echt een super lekkere hamburger. vers gemaakt en heerlijk met kaas, een eitje en zelfs bacon er op. er zaten frietjes bij en we konden ook nog eens zelf een salade maken bij het buffet. de € 8,50 die we moesten betalen voor het menu was het dus echt dubbel en dwars waard. Ook was het erg gezellig ingericht en vriendelijk personeel. kortom wij houden facebook in de gaten en komen vast vaker terug. groetjes Evert en Saskia Piree
GvanDuurling .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
Mijn Dochter en Schoonzoon zijn Vrijdag 13 Juni 2014 op deze lokatie getrouwd De aankleding en de inrichting is perfect er hangt een ongedwongen gezellige sfeer die zeer zeker ook bepaald word door de gastvrijheid en vrolijke, vriendelijke en spontane manier van benadering van de gasten door het personeel niets is hen teveel.
Het eten was uitstekend, gevarieerd en meer dan genoeg dat ook gezegd kan worden van het ontbijt dat we de dag erna hebben genuttigd na een fijne nachtrust ter plaatse.
Al met al D'n awwe Kooijestal en personeel van Harte bedankt voor de verzorging voor deze onvergetelijk dag het was Geweldig.

PS. voor aanstaande bruidsparen die nog op zoek zijn naar een mooie lokatie zoek niet verder deze is zeer zeker aan te bevelen.
Hautbages .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2013
Met een gezelschap dit restaurant bezocht.
Bediening en inrichting zijn in orde.
Over de kwaliteit van het eten ben ik minder tevreden.
De versheid van de producten was middelmatig tot slecht.
De keuken liet geen goede indruk achter, in de directe omgeving zijn betere restaurant met dezelfde prijsklasse te vinden.
Voor recepties wel een goede locatie.
Fred M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2012
In de afgelopen 15 jaar zijn we hier met een complete familie 3 keer een week of lang weekend geweest waarbij ook enkele keren gebruik is gemaakt van het eigen restaurant. Je kunt het geheel ook afhuren voor bruiloften en/of partijen en ook dan wordt je prima verzien van de limburgse heerlijkheden. Het ontbijtbuffet is een zekere aanrader en ook de bbq die men voor je kan verzorgen is van uitstekende kwaliteit. Op de dagen dat het restaurant open staat voor toevallige passanten heeft de keuken geen enkele moeite om het tempo er goed in te houden.
Mocht je hier toevallig eens langskomen informeer dan altijd van te voren naar de openingstijden.