d'Heeren van Baerlo

Vergelt 21 5991 PJ Baarlo Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant d'Heeren van Baerlo

• Betaalpas
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Rolstoelvriendelijk , Terras , Wi-Fi
Eten7,5/10
Service7,3/10
Decor8,4/10
E-stikkelman S. Gastronoom (16 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Dinsdag 23 augustus met 4 personen bij dit restaurant gegeten, graag wil ik een positief geluid laten horen want ik ben het niet eens met de andere recensies over deze lokatie.
Onze reservering via de mail was niet bij hen doorgekomen, ondanks dit probleem bleef men flexibel en kregen we vrijwel meteen een mooie tafel met uitzicht op Steijl en de Maas.
De voorgerechten waren lekker (Ceviche en een vissoepje), het hoofdgerecht liet nogal op zich wachten. Het vlees en vis was helaas te ver gegaard. De pasta bij de vis was goed gekookt, de saus was waterig. Helaas serveren ze alleen maar frites bij het vlees, iets meer variatie was mooi geweest.
Als toetje nam ik koffie.
De bediening was zeer correct (ik denk dat ze de vorige recensies zich ter harte hebben genomen) en klantvriendelijk.
Het decor was prachtig, het uitzicht staat immers op de werelderfgoedlijst van de Unesco!
DraMarel . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heerlijk gegeten, de vissoep en maaltijdsalade met valdieu kaasje waren zeker voor herhaling vatbaar. Erg mooie locatie aan het water, door de vele ramen konden we daar volop van genieten, grote parkeergelegenheid is ook erg fijn. Personeel is vriendelijk en gingen ook erg leuk om met onze dochter van 1 jaar. Hopen dat er zich snel weer een gelegenheid voordoet om hier weer te gaan eten.
Lena24 . Fijnproever (5 recensies) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Voor het eerst in dit restaurant gegeten maar helaas viel het tegen. De bediening was heel erg traag en kortaf hoewel het niet erg druk was ( maandag!).
De spies met zalm, kabeljauw en scampi was flauw, geen spoortje te proeven van de knoflookolie waar de vis zogenaamd in gebakken was. Bij de sla zat niet eens dressing, het was gewoon droge gemengde sla ...!! De bediening was nergens te zien dus vragen om dressing zat er niet in.
Kortom het viel allemaal tegen. groot pluspunt is het fantastische uitzicht op de Maas en het dorpje Steyl aan de overkant van het water.
Janmarg . 1e beoordeling (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Wij hebben zondag gegeten bij de d'Heeren van Baerlo. Wat een gezellige plek met een prachtig uitzicht op de Maas.Ik had een kipsalade heerlijk maar eigenlijk is alles lekker.Het ziet er ook allemaal goed uit.Ook de bediening is erg vriendelijk. Zeker de moeite waard en voor herhaling vatbaar wij komen zeker terug.
Mathijs G. 1e beoordeling (1 recensie) 3 /10
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Een mooi Restaurant aan de Maas, met de looks. We vierden het 40 jarig huwelijk van mijn ouders.
Helaas viel het eten gewoon tegen. We namen met een groep van 9 personen, vanaf alles van de kaart, van het 3 gangen menu, tot aan la carte gerechten.
Op mijn voorgerecht met gaved lachs lag vrijwel geen zalm. Ik moet wel zeggen dat de salade wel lekker fris en versturen was.
Er zal nog geen 30 gram zalm opgelegen hebben...
Hoofdgerechten.
De biefstuk van mijn vader was niet te eten..Taai hard en smakeloos.
Mijn staart stuk Picanha was echt vreselijk!! Nog nooit zulk taai vlees geproeft!
Kauwgom...
De ober vroeg wel aan mijn vader of het gesmaakt had, deze was eerlijk.. Hoewel 8k 90% van mijn vlees liet liggen vroeg de ober mij niets! Omdat het de 40 jarige huwelijksdag was vroegen mijn ouders mij om de sfeer niet te verpesten. En omdat de ober mij verder niets vroeg, wat ik heel vreemd vind bij het afruimen van een bord vol vlees....

De recensies op Iens zijn tot mijn verbazing overwegend positief. Toch denk ik dat dit restaurant het overwegend van eenmalige toeristen moet hebben. Wij komen niet weer.
Vincent V. Gastronoom (33 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Mooi gelegen aan de Maas kan je goed terecht bij d'Heeren van Baerlo in Baarlo voor een lekker hapje eten. Het is niet heel formeel, en zit een beetje tussen een brasserie en een restaurant in. Het grootste gedeelte van deze gelegenheid bestaat uit een serre, waardoor je onder een sterrenhemel kan dineren. Het personeel was vriendelijk, attent, en niet opdringerig. De menukaart is niet al te groot, maar biedt voldoende variatie. De gerechten zijn erg divers en zijn ook origineel. Het besluit viel uiteindelijk op een viergangenmenu, bestaande uit een mooi aangeklede aardappelsalde, een simpele maar goede italiaanse tomatensoep, kalfsoester op tagliatelle, en vanilleijs met chocoladesaus. Je bent redelijk vrij in de keuze van elke gang, en de prijs is ook aantrekkelijk (27,50 euro). Normaal zou ik een acht geven voor het eten, maar door deze goed prijs-kwaliteitsverhouding is het een negen geworden. De combinatie van kalfsoester op pasta had misschien nog wel iets 'fris' kunnen gebruiken.

d'Heeren van Baerlo is een aanrader!
Storck29 . Bourgondiër (4 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Mooie Locatie langs de oevers van de maas met fraai uitzicht, binnen een mooie grote serre moderne uitstraling, buiten een matig onderhouden entree. 3 gangen diner voor 25,-. Een heerlijke kogelbiefstuk van de kaart met standaard garnituur en patat voor 16,- prima. soepje vooraf ff meer als 4,-. kortom lekker gegeten voor weinig geld. Opmerking het was te warm in de zaak.
Ed V. 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Heerlijk gegeten en goede bediening. We hadden het 3 gangen keuzemenu voor €25 en kregen absolute topkwaliteit. Vooraf salade met geitenkaas brulee gevolgd door een vissoepje met garnalen en zalm. Het hoofdgerecht was runder entrecote met een mix van groenten. Aan te bevelen.
WG S. Gastronoom (18 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2014
Op een mooie ?okatie aan de Maas ligt dit restaurant met een dito fraai uitzicht. Eenvoudige kaart met voldoende keus. Gestart met een twee soepjes (vis- en tomatensoep). Tomatensoep goed van smaak met verse groenten. De vissoep een prefab soort met enkele verdwaalde zalmsnippers en enkele noorse garnalen. Zilt van smaak maar of het zich vissoep mag noemen.... Als hoofdgerecht een plate mixed grill. Een goede portie vlees met een mooie gaarheid. Als bijlages te vette en te lang doorgebakken frites en een salade van met name rucola en standaard zuur. Een redelijke maaltijd maar weinig ambitie.
Marianne V. Gastronoom (70 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2014
Mooi terras aan de Maas met uitzicht op Steijl en het pontje. Bij slecht kun je in de serre van het uitzicht genieten. Eenvoudige kaart, vriendelijke prijzen. We hebben er lekker gegeten en de bediening was hartelijk en snel.
Adenmarlies . Bourgondiër (3 recensies) 5,3 /10
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Zeer lang wachten voordat je drinken en eten kunt bestellen en dan nog eens heel erg lang wachten totdat het eten komt.
De bediening hierop aangesproken en gevraagd hoe lang het zou duren voordat een broodje en salade klaar zouden zijn. Dit zou 1 kwartier duren. Het duurde meer dan een uur en men was vergeten om 1 salade te serveren. Dit zou weer tijd kosten want de carpacio moest nog ontdooid worden. Er werd alleen excuses aangeboden. Het eten was OK maar de bediening bijzonder slecht. Nooit meer dit restaurant.
Mze . 1e beoordeling (1 recensie) 5,3 /10
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Het duurde echt allemaal veel te lang! 15 min. Voordat we drinken konden bestellen, toen kwam ook nog het verkeerde, 3 keer gevraagd voor het goede glas drinken. Eten: broodje en salades besteld, dit zou 15 min. duren, dit werden er 45! En toen was ook nog een salade vergeten, dit zou weer wachten worden. Slechte bediening. Eten was lekker, maar de salade vond ik weinig, geen brood erbij. Voor mij dit restaurant nooit meer, duurt allemaal veel te lang en slechte bediening.
Mart J. Gastronoom (70 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2014
Voortreffelijk gegeten in d'Heeren van Baerlo. Het restaurant heeft uitzicht op de Maas. De bediening is vriendelijk en de prijs kwaliteitsverhouding is uitstekend te noemen. Een topmaaltijd voor een betaalbare prijs. Als ik maar enigszins in de buurt ben ga ik er zeker weer een keer eten.
Therese V. Gastronoom (96 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2014
Wij hebben hier genoten van een maaltijdsalade, bediening prima en alles is mogelijk, ik had een geitenkaassalade en mijn tafelgenoot de kipsalade, allebei prima het is geen luxe restaurant, maar wel goed heeft ook een geweldige ligging bij het pondje naar Steijn ( kloosterdorp) en gratis parkeren
Paulusdeboskabouter . Bourgondiër (3 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Andermaal werden we getroffen door de hoge kwaliteit van dit prachtig gesitueerde restaurant. De ontvangst/bediening is uiterst vriendelijk, informeel, en persoonlijk.
De gerechten worden oogstrelend opgediend; modern maar toch chique. De ingrediënten zijn erg gevarieerd en zijn uitstekend op elkaar afgestemd. Er is altijd wel een regionaal element in de gerechten opgenomen. De prijs is bijzonder vriendelijk.
In "Michelin-termen": " Hier rij je voor om".

Vera84 . Bourgondiër (2 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2012
Voortreffelijk gegeten! Je proeft dat er zorg wordt besteed aan de gerechten. Vooral het toetje wat geheel zelfgemaakt wordt, heerlijk! De menukaart biedt voor ieder wat wils, van simpele gerechten tot wat exclusiever. Restaurant is prachtig gelegen aan de maas en rond de kerst was het erg mooi versierd!
KiPe . Bourgondiër (2 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2012
Tijdens een weekendje weg gegeten bij d'Heeren van Baerlo. Leuke locatie aan de Maas, fijne menu-keuzes, leuke ontspannen sfeer en erg lekker eten. Na het nuttigen van heerlijke koffie met een likeurtje werden we zelfs naar het hotel teruggebracht door het personeel (omdat het wachten op een taxi zo lang zou duren). Wat een topservice!
Lodewijk57 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2012
Geweldige locatie aan de Maas, maar dat vonden méér mensen. 't Zat er tjokvol. Desondanks vlotte en attente bediening van 'n voortreffelijke maaltijd ! Zeer verrassend restaurant !
Mirjam V. Gastronoom (32 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2012
Heerlijk aan de Maas lekker eten.
In de veranda kun je altijd bij het raam een plaatsje krijgen, tenminste als je reserveert.
Bediening is vlot.
Bij mooi weer is het er heel druk, maar de keuken heeft alles goed onder controle.
Sinds de verbouwing is het interieur flink verbeterd.
Je kunt je menu zelf samenstellen met keuze uit 3 of 4 gangenmenu. 4 gangen kost 32,95
Voldoende keuze tussen vlees en vis.
Dessert zijn zelf gemaakt en erg lekker.