D(e)ining

31-714019998

Meer informatie over restaurant D(e)ining

Veraatje .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Voor de lunch gingen wij rond 12.00 zitten op een vrijdag. Voordat wij de kaart hadden en voordat wij konden bestellen, moesten wij tweemaal naar binnen lopen om de serveerster te halen. Druk was het echt niet. De sate was prima, (te) veel van alles, de zalm met aioli was een afknapper. Geen smaak en een paar blaadjes sla met ketjap, onaantrekkelijk gepresenteerd op een droog broodje.
Goedendag,
Helaas dat u een slechte ervaring heeft gehad bij ons Restaurant. Bij de zalm zit overigens geen Ketjap maar een degelijke Aceto Balsamico. En komt u misschien nog eens een bezoek in ons restaurant brengen en u heeft klachten,wij zien dit graag mondeling. Maar daar had u waarschijnlijk geen tijd voor want er was nogal haast hebben we vernomen. Beetje Jammer.
Soeza .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
14 april gebruikten we zowel de lucht als het diner bij de Deinig.
De locatie is prima!! ( beetje jammer dat de reddingsbrigade nu zo vlak naast het restaurant staat. Niets aan te doen).
Terras gezellig en smaakvol ingericht.
De lunch was heel goed, garnalenkroketten en een heerlijk broodje met zalm en garnituur.
's Avonds ook redelijk goed gegeten. De vleesspies die we beiden hadden was iets taai en wat moeilijk weg te kauwen.
De bijgerechten waren goed.
En de rosé is prima.

De bediening is deskundig en aardig. Een beetje een uitzondering vind ik de wat onvriendelijke ober. Door de andere dames toch een 8 voor de bediening.
Draat .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Op vrijdagavond met 2 personen heerlijk gegeten in het zonnetje in de serre. Carpaccio en de garnaaltjes als voorgerecht. Beiden ruime porties, ik kon de garnaaltjes niet op (kwam mede door veelheid aan saus: mij iets te gortig) Beiden de Biefspies als hoofdgerecht. Perfect gegrild en gegaard vlees, wederom een ruime hoeveelheid. Veel aandacht voor opmaak en garnering. Leuke bierkaart met bijzondere biertjes. Prima bediening: positief, correct en aardig. Voor een strandtent aan zee was het eten boven onze verwachting qua kwaliteit en service. Komen hier zeker nog eens terug.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Heerlijk genoten van een burger bij de lunch. Zeer royaal belegd en perfect gebakken. Kunnen Veel restaurants wat van leren.

Bediening is erg vriendelijk en neemt de tijd voor een praatje. We komen zeker terug!
Arja V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
De carpaccio blijft een topper. Ik kom al heel lang bij Jaap en Lies; ook in het vorige restaurant. Verder ben ik altijd erg blij met de biefspies (welke eigenlijk gewoon een grote biefstuk op een stok blijkt) met chiliroomsaus. Heerlijk gewoon. De bediening is altijd zeer vriendelijk.
Mieke T.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Super gegeten, niet verwacht in een strandtent. Groot terras ook binnen ziet er gezellig uit, uitzicht op zee. Attente, vriendelijke hardwerkende bediening.
Mooie wijnen en een kaart waarbij je bijna niet kan kiezen, alles is lekker.
Verse producten en knapperige salades, grote porties. Heerlijke bafette, kortom een aanrader.
Arjo W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Heerlijk lunchbuffet gehad, met prachtig uitzicht op zee en erg gezellige bediening! Een aanrader om te gaan eten als je een keer in Katwijk bent.
PdBest .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Heerlijk gegeten! De saté en biefstuk hadden wij besteld en was erg lekker. Lekker mals.
Meer dan voldoende patat krijg je erbij, toetje smaakte ook goed.
M'n moeder gaat geregeld terug naar de Deining. Ik persoonlijk ga graag ook andere restaurants/strandtenten hun menukaart uitproberen, maar ik kom graag terug.
De Deining wordt gerund door een familie, vriendelijk personeel. Kindvriendelijk. Erg fijn ook een toilet in de strandtent zelf, dus niet net als vele andere strandtenten dat je eerst naar buiten moet.
Vanelm .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2013
Het eten is hier supergoed! Zeker voor een strandtent dus een 9 waard. Alles zag er fris en netjes uit en de borden waren mooi opgemaakt.
Wij hadden van de dinerkaart tonijnbiefstuk en tongetjes. Onze vrienden hadden spareribs. Minpunt is dat de porties nogal klein zijn. Bij deze gerechten krijg je samen een klein bakje friet en een klein bakje salade. Dus gewone tot grote eters moeten echt een voorgerecht erbij bestellen.
Als nagerecht hadden twee personen creme brulee en moelleux. Dit was top.
En met zijn zijn tweeen een kaaplankje gedeeld. Dit stelde helaas niks voor . 4 hele kleine stukjes kaas en een klein stukje brood en een soort confiture erbij. Rare combi. En ook heel weinig dus.
Dit laatste moeten ze gewoon of van de kaart halen of verbeteren!