d'Angelo

Hoogstraat 27 9101 LH Dokkum Nederland Kaart
31-519295097

Meer informatie over restaurant d'Angelo

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking
7,2
Erg rumoerig
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
vandaag eens gegeten in Dokkum bij D' Angelo. Na enige twijfel wat te kiezen is de keuze gevallen op een vertrouwde lasagna bolognese. Al vrij vlot werd mij een tamelijk net opgemaakt bord uitgeserveerd met een op het oog goed uitziende lasagne. Bij de eerste hap bemerkte ik dat elke vorm van structuur ontbrak en dat het geheel erg vet aandeed. Over de gehele bodem van de schaal stond tenminste 3mm puur vet waar de 'lasagna' in dreef. De lasagna zelf was ook door en door vet en was een brei van overgare vetheid. De pastabladen waren opgelost in het geheel en niet meer herkenbaar als zodanig.
Ik besloot de serveerster aan te spreken. Na de uitleg wat mijn directe bezwaar was om deze lasagna verder te nuttigen was haar directe antwoord terwijl ze haar armen wijd open gooide : 'wat moet ik daar aan doen??' Vervolgens hoor ik dat de lasagna 'kant en klaar' was wat later wat werd genuanceerd.

Uiteindelijk besloot ik een tweede wat oudere medewerker aan te spreken die de klacht wél serieus nam. De emulsie is naar de keuken gebracht waar vier man sterk zich over het brouwsel bogen. Deze juffrouw deed wat de eerste had moeten doen: de angel eruit halen en het probleem oplossen. Helaas was die een goede twintig minuten te laat. Mijn partner was reeds uitgegeten en de eetlust was mij helaas vergaan.

Een jammerlijke beslist éénmalige ervaring
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Lekker gegeten, maar niet speciaal. Prijs is redelijk. Je kan hier met credit card betalen. Carpacio als voorgerecht, lekker. Tagliatelle als hoofdgerecht, prima. Geen verassingen. Binnen heerst een gezellige sfeer. De bediening is vriendelijk.
Leny S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
We hadden niet gereserveerd maar konden er op paaszaterdag nog net bij. Lekkere lasagne, met verse groenten en heel attent met een extra lepel geserveerd. Erbij een karafje lambrusco. Toe een heerlijke dokkumer koffie met berenburg . Het was echt heel druk en het was boeiend om te zien hoe alles op rolletjes liep. We zaten in de loop en waardeerden het dat de eigenaresse nog een praatje kwam.maken en vragen of het niet vervelend was al die drukte langs onze tafel. Wij vonden het gezellig.
Anne-Be D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Vandaag heerlijk gegeten bij deze leuke zaak in Dokkum. Leuke bediening, heel aardige jongen, die het heel goed deed. De pizza van mijn man was heerlijk en vers en mijn lasagne della casa was de lekkerste die ik ooit gegeten heb en ik heb er heel wat geprobeerd! Een aanrader en als we weer eens in het noorden zijn gaan we zeker terug!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Men neme een blonde Friese schone die op vakantie gaat naar Italië en daar een fijne Italiaan aan de haak slaat. Die neemt ze mee naar een van de elf steden en zet haar pizzabakker in de keuken. 'Maar ik kan niet koken dat deed mijn oma altijd...'
'Niet zeuren Mario, je bent Italiaan dus je kunt pizza's bakken.'
Die Friezen vonden het al lang prachtig want nu hadden ze eindelijk ook een pizzeria in de stad. Elk weekend zat het afgeladen vol en moest je wachten op een tafeltje waarvan je weggekeken werd zo snel het bord onder de pizza in zicht was. Joviaal krijg je nog een espresso neergezet maar dan is het toch echt tijd voor de 2e, 3e en misschien wel 4e ronde.
De pizza di tonno had vooral iets weg van een wrap uit een zakje met daarop de inhoud van een een opgewarmd blikje tonijn, bah!
AenW .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Mooi ingericht, vriendelijke bediening. Heerlijke en vooral goed gevulde pizza's met veel smaak. Kon misschien iets minder zout maar wij vonden het heerlijk. Echt een vriendelijk, klein restaurantje met vlotte bediening. Wij komen zeker terug!
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
Altijd vol, altijd goed, altijd vriendelijke bediening !
Heerlijke pizza's en rest van de kaart ook van zeer goede kwaliteit.
We komen er al meer 15 jaar en hebben ook echt wel andere pizzeria's bezocht maar komen altijd weer terug bij d'angelo !!
Een aanrader !!
Henk en Thea

Csaa .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2013
Lekker gegeten met vrienden. Pizza's heerlijk en rijk belegd. Verse ingrediënten. Het was in het restaurant wel behoorlijk donker. Op zich gezellig maar je ziet niet echt wat je eet.
PilotWob .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar wel een lekker pizza tegen een normale prijs.
De bediening was vlot en vriendelijk.
De voorkant van de zaal is leuk ingericht, de achterkant van de zaal is ook prima, maar iets minder leuk ingericht. Wij waren hier op een zaterdag en we hadden niet gereserveerd, wat betekende dat we achter moesten zitten (de "7" voor het decor is voor de achterkant van de zaal, waar wij dus zaten). Het is dus wel aan te raden om te reserveren, zodat je aan de "leukere" kant kan zitten.
Het enige minpunt was dat er 4,50 gerekend werd voor een schaaltje olijven, ze waren wel lekker, maar dan is 4,50 wel een beetje veel.
Dit mocht de pret echter niet drukken, want we hebben prima gegeten.
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2012
Aangekomen in Dokkum, eerst even op Iens kijken. Geen echte toppers.
D'Angelo kwam er het beste uit. Een Italiaans restaurant. Dus reserveren.
Wij waren snel teleurgesteld bij het inzien van de simpele kaart. Dit is een pizzeria, geen restaurant. Noodgedwongen omdat zij niet van pizza houdt ( gelukkig maar want wat er voorbij kwam had zo'n hollandse dikke bodem) bestelde mijn disgenote de gamba's. Weer een teleurstellng: 6 prima gamba's met salade, dat bestond echer uit 2 blaadjes sla. Verder wat flauwe gebakken aardappelen en lof omwikkeld met spek. Ik had tagiatella capri. Met kip of zoiets. Veel room om de eventuele smaak te verdoezelen. De wijn had kurk. "kurk"? De huiswijn Chianti voor € 3,00 per glas had geen smaak. Afrekenen en wegwezen. Thuis maar een paar mooie kazen neetgezet met een echte Chianti. U leest het al; een afrader.
Rob359 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2012
Mijn vrouw en ik zijn vorige week wezen in D' Angelo en dat is ons uitstekend bevallen. De pizza's waren vers en super van smaak en ook de pasta was heerlijk. Bediening was super vriendelijk en als we weer met de boot in Dokkum komen, gaan we zeker weer naar D' Angelo. Rob en Ineke.
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2012
Verassend groot restaurant in het centrum van Dokkum. Inrichting is vrij kitcherig met een grote muurschildering van matige kwaliteit geinspireerd door Michelangelo. De bediening was echter prima en vlot en het eten was goed. We aten met vier man en hadden verschillende pizza's. Allemaal smaakten ze prima en waren ze rijk belegd. De prijs/kwalliteitverhouding was goed in orde! Ook het nagerecht smaakte goed. Wat mij betreft een aanrader voor lekker eten voor een prima prijs. Als ik nog eens in de buurt van Dokkum kom zal ik hier weer gaan eten.