Meer informatie over restaurant D'Amici

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 23:00

7,1
6,9

Jouw recensie over het restaurant D'Amici

Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
ferdinand jan J.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
hartelijke ontvangst, vriendelijke vlotte bediening, goed eten en drinken en ook goed aan de prijs.
Jaimey P.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk gegeten, bij binnenkomst was onze reservering (via tripadvisor) niet doorgekomen maar de gastheer maakte hier geen enkel probleem van. Binnen 2 minuten hadden we een tafeltje. Heerlijk gegeten en heerlijke wijnen. Enig puntje van kritiek is dat ze een zo'n prachtig en spectaculair gerecht (spaghetti parmigiano) niet aan tafel klaar maken. Zorg voor een verrijdbare tafel en maak het aan tafel klaar..
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Leuke sfeer (we hadden een muzikant met oude Italiaans-georienteerde liedjes, houd ik niet zo van, maar dit was leuk, niet opdringerig), lekker eten, qua prijs misschien iets te hoog voor wat je krijgt.
Harrybeijer B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Ondanks resevering wisten ze niet dat we kwamen. Bediening traag. En ontzettend veel lawaai je kan amper met elkaar praten.
madelon S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Verassend lekker gegeten. Goede kwaliteit ( biologische wijn) van de produkten!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk gegeten en prima service en bediening. Een aanrader.
T E.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Begonnen met calamari en Antipasto all’ italiana
Selectie van verschillende voorgerechten naar fantasie van de chef.
De calamari had helaas geen smaak en die chef had blijkbaar niet zoveel fantasie (plakje parmaham, salami en twee stukjes kaas en wat groenten)
Aansluitend tweemaal de Getrancheerde rib-eye van de grill
geserveerd met rucola, pesto, balsamico en Grana Padano. De rib-eye was helaas niet getrancheerd en lag zo'n dikke laag pesto en kaas op dat ik deze nauwelijks kon zien, laat staan proeven. Nadat wij kenbaar hadden gemaakt dat het eten erg tegenviel kwam het voorstel om deze nog even onder de gril te leggen (omdat hij hiervoor was gekookt?). Ook de bijgerechten (aardappels en salade) die apart besteld dienen te worden smaakten niet.
Om de overheersende smaak van pesto weg te spoelen hebben we wat tap-water besteld waar tot overmate van ramp ook nog twee euro voor in rekening werd gebracht.
Helaas ben ik te bescheiden om het direct terug te sturen, maar dit nooit meer.
En dan heb ik het nog niet gehad over de past- pesto waarbij ook de pesto uit een potje over de paste is uitgegooid en de Gamba’s van de grill waar de darmkanalen nog in zaten.
Cathelijne B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
De beide pasta's, een met vongole en de ander met truffel, hadden naar onze mening te weinig smaak, en veel te veel olie. Helaas was dit de vorige dat we hier aten vergelijkbaar. De bediening is langzaam en niet goed geïnformeerd over de kaart zelf. Daarnaast was ook ons gewenste toetje niet aanwezig, tiramisu. We komen niet meer terug.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Juist vroeg gereserveerd vanwege kleine kinderen in gezelschap, zitten we bijna een uur op eten te wachten. Ondertussen vliegen de dozen van bestelde pizza's ons voorbij. Kennelijk gaat dat vóór de gast in restaurant.
Betty W.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Tweede bezoek was een teleurstelling. Wijn niet voorradig. Voorgerecht redelijk. Hoofdgerecht ossenhaas en lamsrack. Ossenhaas goed, maar slechts met enkele aardappelen, geen groenten. Lamsrack was rauw. wij hebben dit aan de eigenaar voorgelegd. we hadden dit eerder moeten melden zodat het terug op de grill kon. Werd altijd zo bereid. Jammer voor de bediening,die was heel vriendelijk. Geen d'Amici meer voor ons.
Beste heer en mevrouw,
Ik heb u aan tafel aangegeven dat wij inderdaad de lamsracks rare serveren. Ik heb u ook aangegeven dat indien u niet tevreden was, de lamsracks van de rekening zouden worden gehaald. Meer kan ik op dat moment niet meer voor u betekenen. Ik geef vervolgens aan dat u, voordat u de lamsracks had opgegeten, had kunnen aangeven dat u deze liever iets meer doorbakken had gehad.
U geeft zelf aan dat u liever tegelijk eet. Dat is een bewuste eigen keuze geweest blijkbaar.
De persoonlijk voorkeur van de cuisson van vlees is voor iedereen anders. Wij hadden in een aantal minuten graag de lamsracks iets meer doorbakken.

Achteraf heb ik mijns inziens een billijke oplossing gegeven en voorgesteld u niet te laten betalen. Alle andere discussies, aangaande de cuisson van het lamsvlees in Griekenland, zijn dan mijns inziens irrelevant en staan derhalve los van ons restaurant en cuisson van onze hoofd vleesgerechten.

Met vriendelijke groet
Marco Pelli
Riny R.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We hebben hier met 8 personen, waaronder 4 kinderen, gegeten. Er is geen apart kindermenu, dus de pizza's zijn voor hen erg groot. We moesten een uur wachten op het voorgerecht en een uur op het hoofdgerecht. Er kwam niemand langs om ons op de hoogte te brengen dat het wat langer zou duren, we moesten er zelf achteraan. We waren zelfs de eerste gasten deze avond! Blijkbaar hebben ze te weinig capaciteit in de keuken en is er te weinig betrokkenheid van het personeel. Voor ons is dit restaurant een afrader.
Beste Riny, Vervelend dat jullie het zo hebben ervaren. Er is op voorhand aangegeven dat het wat langer zou duren en er is voorgesteld om de kinderen alvast de pizza met het voorgerecht te laten eten. Dat is door jullie afgewezen. Je hebt gelijk dat het hoofdgerecht wat langer op zich liet wachten maar dat is, zoals aangegeven, vooraf aangegeven door onze bediening. Ik heb nog even nagekeken en het voorgerecht is na opnemen bestelling 15 minuten later uitgegaan.
Omdat jullie het zo vervelend vinden dat het zo lang duurde heb ik besloten om EUR 50,00 te storten op GIRO 555 voor de hongersnood in Afrika, wellicht dat de kinderen aldaar niet zo lang hoeven te wachten.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Het eten is redelijk, geen hoogstandje. Groter probleem is de enorm hoge temperatuur in het restaurant en de waardeloze akoestiek. je kan elkaar bijna niet verstaan als je met 6 aan een tafel zit. Voor ons was dit eenmalig.
Femke R.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Wij hebben prima gegeten en de medewerkers waren gastvrij en vriendelijk. Wij hebben een heerlijke avond gehad.
Martine H.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Zoals altijd erg gezellig. Dank weer Marco en team.
Gabrielle P.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Ik vind het eten heerlijk, maar soms de aankleding op het bord wat karig, zoals bijvoorbeeld de Saltimbanco met het kalfsvlees en saus op een groot wit rechthoekig bord met niets geen garnituur / aankleding komt erg minimaal over voor 19,50 euro
B.C. C.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Gezellig echt Italiaans restaurant. Heerlijke pizza gegeten met een knapperige bodem. Wijn was uitstekend. Personeel is erg vriendelijk. Je waant je hier even in Italië.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Vriendelijke ontvangst. Lekker gegeten.
Renee M.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Het eten was echt goed, alles was vers en van goede kwaliteit.
De sfeer is ontspannen en gezellig.
Het enige minpuntje was 1 serveerster, die duidelijk geen zin had om te werken.
We moesten echt moeite doen om nog een drankje te krijgen, ze liet zich gewoon niet meer zien.
Karen H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Het was druk en er was veel lawaai. Het personeel was gestrest en onaardig tegen elkaar. Geen goede sfeer. Ik had spaghetti met zeevruchten en tomatensaus besteld en het smaakte aangebrand, ondanks de goede ingrediënten. De bedoeling was duidelijk goed, maar er was teveel stress.