Meer informatie over restaurant D'Amici

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 23:00

B.C. C.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Gezellig echt Italiaans restaurant. Heerlijke pizza gegeten met een knapperige bodem. Wijn was uitstekend. Personeel is erg vriendelijk. Je waant je hier even in Italië.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Vriendelijke ontvangst. Lekker gegeten.
Renee M.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Het eten was echt goed, alles was vers en van goede kwaliteit.
De sfeer is ontspannen en gezellig.
Het enige minpuntje was 1 serveerster, die duidelijk geen zin had om te werken.
We moesten echt moeite doen om nog een drankje te krijgen, ze liet zich gewoon niet meer zien.
Karen H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Het was druk en er was veel lawaai. Het personeel was gestrest en onaardig tegen elkaar. Geen goede sfeer. Ik had spaghetti met zeevruchten en tomatensaus besteld en het smaakte aangebrand, ondanks de goede ingrediënten. De bedoeling was duidelijk goed, maar er was teveel stress.
jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijke gerechten. Prima gegeten.
Tanbra .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Ik was blij toen ik voor het eerste hoorde dat er houtoven pizzeria in Vleuten was. Helaas, ben ik teleurgesteld. Hoewel zij misschien de beste pizza's in Vleuten maken (Vleuten heeft nou niet bepaald lekkere pizza's), zijn het nog steeds geen super pizza. In ieder geval niet wat je van een houtoven verwacht. Daarnaast zijn de pizza's echt mega zout, zelden zo'n zoute pizza gegeten. Ook de specerijen zijn niet mijn smaak. Nee, deze pizza's zijn geen succes.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk eten, fijne bediening die bereid is the extra mile te gaan om ervoor te zorgen zodat je een prachtavond hebt. Dikke aanrader!
Pieter Bas S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Mooie verrassing net buiten Utrecht. Uitstekende klassiek Italiaanse keuken. Geen moeite teveel! Heerlijke risotto. Als secondo een heerlijke saltimbocca met zuivere salieboter. Met recht "bij vrienden" en "uit het hart".
Bruno25022009 A.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Bediening een beetje chaotisch maar vriendelijk. Pizza en antipasti zijn altijd goed.
joandaveldkamp1 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
zeer gastvrij, gemoedelijke omgeving, zeer fijne bediening en voortreffelijk eten !! D'amici maakt hun naam meer dan waard en ik zou iedereen aanraden om hier een te gaan dineren.
Gabor V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We hebben prima gegeten bij D'Amici. Mijn vrouw en ik met twee kleine kinderen. Voornamelijk pizza.
Enige verbeterpunt is wellicht de borden voor te verwarmen waardoor de pizza langer warm blijft.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Prima Italiaans gegeten. Traditionele kaart en dat in Vleuten, Utrecht. Aanrader. Wij gaan zeker vaker!
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Pizza's uit de houten oven zijn lekker maar niet echt bijzonder. Wel mooie wijnen. De bediening is vriendelijk. Leuke tent om gewoon wat te eten.
Marmotje L.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
De pizza was wat flauw van smaak. Ook waren de randjes van mijn pizza zwart. De sfeer mag nog wat meer italiaans. Wel leuk dat ze een open keuken hebben. De bediening is vriendelijk.
fabiennemuller .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Zeer enthousiaste gastheer. Heerlijke pizza's met mooie wijnen. Last but not least een heel royale Irish Coffee :-) Super!
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Het restaurant bevindt zich op een plek wat aan de rand van een winkelgebied. Het eten is prima en wordt in het zicht bereid. De bediening was gemoedelijk. Minpuntje: wel parasols met Grimbergen, maar dit bier hadden ze niet.
Wel een aanrader al met al.
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Inrichting niet bijzonder maar wel voldoende. Eten daarentegen is echt Italiaans! Echt geweldig. Voor de kids zijn er pizza's die ook verrukkelijk zijn. Maar probeer een van de heerlijke vleesgerechten op de kaart. Lekker!
Oh ja, en de wijnkaart is ook goed gevarieerd en gevuld met lekkere wijnen.
MaaikeEB .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Vorige week zowel catering gehad van D'Amici en hebben er ook zelf nog weer gegeten.
De catering was prima. Overleg is altijd mogelijk en bij de afstemming over het eten werd goed geluisterd naar mijn wensen. Alles stond op tijd klaar, eten was lekker warm en als altijd erg lekker. We hadden afgesproken om zelf het eten op te halen. Wat was voor ons makkelijker. Toen we zelf buiten een van de bakken lieten vallen heeft de kok meteen een nieuwe portie gemaakt. Onze gasten hebben niks gemerkt van dat het eten te laat was.

Als we thuis geen zin hebben om te koken dan gaan we heel graag naar D'Amici. We waren hier afgelopen dinsdag en werden gastvrij ontvangen. Zeker als je hier iets vaker komt, ben je al snel deel van de familie. Het bevalt altijd goed om aan de keuken te zitten. We kregen zelfs een voorproefje van een ander gerecht. Zelf de pasta met zalm gegeten en de kip. Beiden waren erg goed. De zalm heerlijk mals nog. We blijven hier graag komen.
Giuseppe A.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Voor de derde en laatste keer bij D'Amici gegeten. De pizza's zijn van een redelijke kwaliteit. Er wordt of teveel bloem gebruikt waardoor je hele bord vol ligt met bloem, of er wordt teveel italiaanse kruiden gebruikt waardoor de kruiden overheersen. Daarnaast zou de kwaliteit van de pizza's verbeteren als er buffelmozzarella zou worden gebruikt. De laatste keer heb ik dit als extra besteld en de pizza smaakte daardoor een stuk beter. Wat wel een aanrader is, is de antipasti all'italiana. Hier krijg je diverse kleine kleine koude en warme voorgerechten en het smaakt net zoals in Italië.

Wat telkens weer opvalt is de slechte bediening. Zodra je drinken hebt besteld en hebt gekregen word je niet meer aangekeken. Je moet zelf aan de bediening vragen of ze je glas bij willen vullen. Daarnaast moet je ontzettend lang wachten voordat de tafel wordt afgeruimd. De laatste keer moesten we zelfs 20 minuten wachten voordat we werden opgemerkt dat we waren uitgegeten. De bediening laat dus erg te wensen over en dit is toch jammer. Overigens is de eigenaar wel zeer gastvrij, maar helaas heeft het personeel daar wat meer moeite mee.
Oscar M.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
We hadden zin in pizza en hoorden goede verhalen over dit restaurant. De kwaliteit van de pizza's was goed, hoewel aan de kleine kant. Daar was dan meteen ook alles mee gezegd, dus dat viel erg tegen.

Na een drankje (waaronder een lauwe Martini) werd de kaart maar niet gebracht en nadat we er maar zelf om vroegen moesten we er nogmaals een tijd op wachten. De keuze in pizza's was niet heel uitgebreid. Nadat we onze bestelling hadden doorgekregen kwamen ze gelukkig vrij vlot. Tot onze verbazing kregen alle tafels daarna om ons heen een mandje met brood die wij ondanks het lange wachten op de kaart dus niet hadden gekregen. We hadden verder wel zin gehad in een rose, maar er werd ons niets meer gevraagd en men had geen oog voor ons. Toen we uitgegeten waren duurde het lang voordat er werd afgeruimd en weer werd ons niet de kaart aangeboden voor een dessert. Dat hebben we toen maar laten zitten.
Beste Osmo,
Het spijt ons dat de avond niet is gelopen zoals jullie dat voor ogen hadden.
Dat is niet wat D'Amici voor staat, aangezien wij uw avondje uit graag willen faciliteren.
Graag zou ik dan ook met u in contact komen om de avond alsnog goed te maken.
Zou u zo vriendelijk willen zijn contact op te nemen met Marco 0648480947.
Met vriendelijke groet,
Marco Pelli