Meer informatie over restaurant D'Amici

Femke R.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Martine H.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Zoals altijd erg gezellig. Dank weer Marco en team.
Gabrielle P.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Ik vind het eten heerlijk, maar soms de aankleding op het bord wat karig, zoals bijvoorbeeld de Saltimbanco met het kalfsvlees en saus op een groot wit rechthoekig bord met niets geen garnituur / aankleding komt erg minimaal over voor 19,50 euro
B.C. C.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Gezellig echt Italiaans restaurant. Heerlijke pizza gegeten met een knapperige bodem. Wijn was uitstekend. Personeel is erg vriendelijk. Je waant je hier even in Italië.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Vriendelijke ontvangst. Lekker gegeten.
Renee M.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Het eten was echt goed, alles was vers en van goede kwaliteit.
De sfeer is ontspannen en gezellig.
Het enige minpuntje was 1 serveerster, die duidelijk geen zin had om te werken.
We moesten echt moeite doen om nog een drankje te krijgen, ze liet zich gewoon niet meer zien.
Karen H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Het was druk en er was veel lawaai. Het personeel was gestrest en onaardig tegen elkaar. Geen goede sfeer. Ik had spaghetti met zeevruchten en tomatensaus besteld en het smaakte aangebrand, ondanks de goede ingrediënten. De bedoeling was duidelijk goed, maar er was teveel stress.
jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijke gerechten. Prima gegeten.
Tanbra .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Ik was blij toen ik voor het eerste hoorde dat er houtoven pizzeria in Vleuten was. Helaas, ben ik teleurgesteld. Hoewel zij misschien de beste pizza's in Vleuten maken (Vleuten heeft nou niet bepaald lekkere pizza's), zijn het nog steeds geen super pizza. In ieder geval niet wat je van een houtoven verwacht. Daarnaast zijn de pizza's echt mega zout, zelden zo'n zoute pizza gegeten. Ook de specerijen zijn niet mijn smaak. Nee, deze pizza's zijn geen succes.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk eten, fijne bediening die bereid is the extra mile te gaan om ervoor te zorgen zodat je een prachtavond hebt. Dikke aanrader!
Pieter Bas S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Mooie verrassing net buiten Utrecht. Uitstekende klassiek Italiaanse keuken. Geen moeite teveel! Heerlijke risotto. Als secondo een heerlijke saltimbocca met zuivere salieboter. Met recht "bij vrienden" en "uit het hart".
Bruno25022009 A.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Bediening een beetje chaotisch maar vriendelijk. Pizza en antipasti zijn altijd goed.
joandaveldkamp1 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
zeer gastvrij, gemoedelijke omgeving, zeer fijne bediening en voortreffelijk eten !! D'amici maakt hun naam meer dan waard en ik zou iedereen aanraden om hier een te gaan dineren.
Gabor V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We hebben prima gegeten bij D'Amici. Mijn vrouw en ik met twee kleine kinderen. Voornamelijk pizza.
Enige verbeterpunt is wellicht de borden voor te verwarmen waardoor de pizza langer warm blijft.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Prima Italiaans gegeten. Traditionele kaart en dat in Vleuten, Utrecht. Aanrader. Wij gaan zeker vaker!
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Pizza's uit de houten oven zijn lekker maar niet echt bijzonder. Wel mooie wijnen. De bediening is vriendelijk. Leuke tent om gewoon wat te eten.
Marmotje L.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
De pizza was wat flauw van smaak. Ook waren de randjes van mijn pizza zwart. De sfeer mag nog wat meer italiaans. Wel leuk dat ze een open keuken hebben. De bediening is vriendelijk.
fabiennemuller .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Zeer enthousiaste gastheer. Heerlijke pizza's met mooie wijnen. Last but not least een heel royale Irish Coffee :-) Super!
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Het restaurant bevindt zich op een plek wat aan de rand van een winkelgebied. Het eten is prima en wordt in het zicht bereid. De bediening was gemoedelijk. Minpuntje: wel parasols met Grimbergen, maar dit bier hadden ze niet.
Wel een aanrader al met al.
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Inrichting niet bijzonder maar wel voldoende. Eten daarentegen is echt Italiaans! Echt geweldig. Voor de kids zijn er pizza's die ook verrukkelijk zijn. Maar probeer een van de heerlijke vleesgerechten op de kaart. Lekker!
Oh ja, en de wijnkaart is ook goed gevarieerd en gevuld met lekkere wijnen.