d' Ald Herberch

Meer informatie over restaurant d' Ald Herberch

• Terras
Jurisdictie13 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Een prima locatie om even te lunchen. Bij veel wind vind je hopelijk een plekje achter de schutting, anders moet je je zeilpak aanhouden. Broodjes met kroket worden door vriendelijk personeel gebracht. Goed van kleur, smaak en glimmend van binnen. Jammer van het broodsmeermiddel dat al vooraf op het brood is gesmeerd. Doe liever zelf boter op brood (lekker romig laten smelten), margarine of ...? laat ik er altijd naast staan.
Jannemiek K.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Na een dagje op het water in Gaastmeer beland, op het bord van het restaurant buiten het verzoek het diner te reserveren, dat hadden wij niet gedaan, toch maar proberen. We werden vriendelijk te woord gestaan, er werd een tafeltje voor ons geregeld, op de uitgebreide kaart : een dagmenu vis of een dagmenu vlees, wij kozen voor de vis en kregen gebakken mosselen, een moot zalm op de huid gebakken en een sliptongetje mooi opgediend met gebakken aardappeltjes. friet, rauwkost en snijbonen, een toetje van suikerbrood/kaneelijs/ berenburgsaus en slagroom, espresso toe. Met een drnkje erbij waren we voor 2 personen 60 euro kwijt.
Hoopopzegen .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Na een onverwacht mooie dag goed gegeten bij de Herberch. Het zat bomvol, maar de bediening was vriendelijk, vlot en alert. Kwamen zelfs ondanks de drukte nog twee keer vragen of alles naar wens en voldoende was. Geen lange wachttijden, ook niet tussen de gangen. Ambiance is die van een herberg, warm, sfeervol, lekker druk. Kaart is aan de eenvoudige kant, iets avontuurlijker zou mogen! Een idee?
Henk4206 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Echt een ongastvrije benadering. Kwamen met een grote groep, maar op de vraag of we wat konden eten werd niet echt gastvrij gereageerd. Moest zelf de tafels bij elkaar zetten zonder hulp, maar zoals ik het wilde neerzetten was het niet goed. Dan nog eens met wat andere tafels proberen. Dat kon wel volgens een dame van de bediening, maar de eerste de beste volgende bedienster had al gelijk commentaar.
Stokbrood besteld, maar niet gekomen. Vrijwel alle bediening keek sacherijnig . Ze hadden er geen zin in. 1 gerecht was niet doorgekomen in de keuken. Dus kwam later pas. 1 schaaltje mayo voor de hele tafel. Kleine porties.
Het eten was best goed van smaak. Maar het is niet een plek waar je even wat langer blijft hangen
Echt een tegenvaller.
De enige reden waarom het zo druk is, is omdat het een leuk plekje is, en het enige restaurant in de omgeving. Op ieder andere en minder toeristische plek was deze toko allang failliet geweest.

Getsie .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Lekker gegeten. Er werd vlot doorgewerkt, goed uitleg gegeven en de bediening was vriendelijk. Geen haute cuisine, dat hadden we ook niet verwacht, maar zeker voor herhaling vatbaar.
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2013
Aan het einde van een wadden-vakantie afsluitend eten bij de Herberg. We waren met zijn vijfen en kregen een tweepersoonsbakje met friet, bij nabestellen kwam er nog een eenpersoonsbaje bij. Hetzelfde gold voor de , overigens uitstekende, rabarber. Bij het toetje werd de dagtoet aanbevolen , namelijk kaneelijs met suikerbrood en slagroom. Het suikerbrood bleek op te zijn. Allemaal erg jammer, zeker er op geen enkel moment het woord "sorry" viel! Toch gaan we hier volgend jaar vast weer eten! Een goede plaats om neer te strijken zeker als je geen grote eter bent.
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2013
Na een lange dag zeilen waren we absoluut toe aan een stevige maaltijd en treken neer met de boot tegenover d'Ald Herberch. Op het terras, op (één van) de laatste schitterende zomerse dag.
Het eten was lekker, maar de hoeveelheden waren veel te klein. Ook bij het toetje hadden we een tegenvaller, want zonder enig woord van excuus bleek het toetje van de week niet meer te krijgen met suikerbrood; een essentieel deel van de aantrekkelijkheid ervan. Jammer.
Laura01 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2012
Het eten is heerlijk! Ook echt enige pluspunt! Top! Bediening slecht, er is maar één serveerster die bestellingen mag opnemen, volgens mij meer potentie in de andere meiden! veel te weinig eten, één schaaltje friet etc. voor 7 personen met een klein kuipje mayo. Toen we eindelijk meer kregen hadden we het eten al op. En dan heb je biefstuk besteld...