d&a hummus bistro

Westerstraat 136 1015 MP Amsterdam Nederland Kaart
31-203416487

Over het restaurant d&a hummus bistro

Hummus tot je een ons weegt

Een kleine nieuwe bistro in de Jordaan, waar je kunt genieten van voortreffelijke broodjes en gerechten met hummus in alle soorten en maten. Wat dacht je van pitabrood met hummus en gegrilde aubergine of van een typisch Libanees ontbijtje? Hier dompel je je onder in een knusse vintage stijl met robuuste witte muren en schattige stoeltjes. Én… zelfs shakshuka staat hier op de kaart!

Meer informatie over restaurant d&a hummus bistro

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi
9,3

Jouw recensie over het restaurant d&a hummus bistro

Susannah V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Was heerlijk, ik zal mijn overige kennissen en vrienden aanraden om een keer bij D&A te eten. Ik voeld me op mijn gemak en de sfeer is luek en lag drempelig hetgeen ik prettig vind.
Uitedelely D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Heerlijk gegeten, niet duur.
Reserveren is wel een must.
Zit wel dicht op elkaar
Vriendelijk personeel, leuk is de open keuken
K W.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Delicious! & Good services!
Paolo V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Gevarieerde gerechtjes, van alles wat, echt midden oosten smaken, beetje klein tafeltje , leuke afwisseling van reguliere etentjes. Vriendelijke bediening. Redelijke prijs.
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Eindelijk kwam het ervan! Erg lekker gegeten van het verzamelgerecht. 18 euro is een mooi aanbod en het eten was allemaal lekker. Bediening zeer vriendelijk en ook leuk dat je in de keuken kan kijken.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Op de gedempte Anjeliersgracht in de Jordaan, tegenwoordig beter bekend als de Westerstraat, ligt d&a hummus bistro. Hummus zegt me natuurlijk iets maar de rest van de naam kan ik niet thuisbrengen. Behalve een keur aan verschillende soorten hummus serveren ze er soep, salade, falafel, shakshuka, diverse vlees- en visgerechten en zoetigheden voor erna. De inrichting van de zaak is sober, het publiek levendig en het personeel vriendelijk en bekwaam. Mijn lunch was uitstekend. Ik had de d&a salade met tomaat, komkommer, ui, peterselie, warme kikkererwten en tahin. Dit klinkt misschien eenvoudig en saai maar de salade was buitengewoon smaakvol. Verder had ik heerlijke falafel en twee bruine pitabroodjes. Ik heb meer bijzondere dingen op de menukaart zien staan en ik kom dan ook zeker terug.
Sohayla B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Eten van goede kwaliteit, erg smaakvol. Inrichting en sfeer is erg hipster en niet perse Libanees. Veel vegetarische gerechten.
Hilleke L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
De gerechten zijn puur en verrassend lekker. De porties zijn goed. Het personeel is vriendelijk. De sfeer is prettig en alternatief.
Monique J.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
We hadden voor 5 personen gereserveerd en het was erg koud. Ze hadden geen 5 pers tafel dus werden we vlak bij de deur gezet met 1 persoon op kop. Heel ongemakkelijk en koud niet echt relaxed om gezellig te eten. Na nog een keer vragen mochten we toch naar een 6 persoons tafel en hebben gezellig gegeten????????
Mahmoud L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
اح
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
In het begin moesten we wat lang wachten totdat we de menukaart kregen. Service daarna was wel snel en het eten was heerlijk. Wel was het wat erg rumoerig, met zowel muziek als luid pratende mensen, en was het wat krapjes zitten. Maar ik kom zeker terug om nog meer van de menukaart te proeven!
Benjamin G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
De gerechten zijn heerlijk en de mensen vriendelijk. De enige min punt is dat de muziek staat best hard in een zaal die al luidruchtig is.
Rens W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Hele fijne plek, met heerlijk eten (een mix tussen Mediterraan en Midden Oosten, die mij aan Ottolenghi deed denken), en zeer klantgerichte bediening. Kom zeker terug!
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
het duurde 15 minuten voordat we onze drankjes kregen, toen tijdens het eten bestelden we drankjes bij maar die kwamen na herhaaldelijk vragen niet.
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk eten, alles is vers en bijzonder goed gekruid, helemaal perfect! Gezellig eetcafé, ontspannen sfeer en vriendelijke bediening
Myra R.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Heerlijk gegeten. We hadden niet veel tijd, maar dat was geen enkel probleem. Snelle bediening, ook al zat het helemaal vol. Wij komen zeker terug.
Mathilde M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Super!
Eirini G.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
rly gud
Marlene B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
heerlijk gegeten, buiten , gezellige sfeer, ook zeer geschikt voor veganisten!
prettige bediening die ons zeer gastvrij ontvingen