d&a hummus bistro

Westerstraat 136 1015 MP Amsterdam Nederland Kaart
31-203416487

Over het restaurant d&a hummus bistro

Hummus tot je een ons weegt

Een kleine nieuwe bistro in de Jordaan, waar je kunt genieten van voortreffelijke broodjes en gerechten met hummus in alle soorten en maten. Wat dacht je van pitabrood met hummus en gegrilde aubergine of van een typisch Libanees ontbijtje? Hier dompel je je onder in een knusse vintage stijl met robuuste witte muren en schattige stoeltjes. Én… zelfs shakshuka staat hier op de kaart!

Meer informatie over restaurant d&a hummus bistro

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi
9,4

Jouw recensie over het restaurant d&a hummus bistro

Mahmoud L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
اح
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
In het begin moesten we wat lang wachten totdat we de menukaart kregen. Service daarna was wel snel en het eten was heerlijk. Wel was het wat erg rumoerig, met zowel muziek als luid pratende mensen, en was het wat krapjes zitten. Maar ik kom zeker terug om nog meer van de menukaart te proeven!
Benjamin G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
De gerechten zijn heerlijk en de mensen vriendelijk. De enige min punt is dat de muziek staat best hard in een zaal die al luidruchtig is.
Rens W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Hele fijne plek, met heerlijk eten (een mix tussen Mediterraan en Midden Oosten, die mij aan Ottolenghi deed denken), en zeer klantgerichte bediening. Kom zeker terug!
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
het duurde 15 minuten voordat we onze drankjes kregen, toen tijdens het eten bestelden we drankjes bij maar die kwamen na herhaaldelijk vragen niet.
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk eten, alles is vers en bijzonder goed gekruid, helemaal perfect! Gezellig eetcafé, ontspannen sfeer en vriendelijke bediening
Myra R.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Heerlijk gegeten. We hadden niet veel tijd, maar dat was geen enkel probleem. Snelle bediening, ook al zat het helemaal vol. Wij komen zeker terug.
Mathilde M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Super!
Eirini G.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
rly gud
Marlene B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
heerlijk gegeten, buiten , gezellige sfeer, ook zeer geschikt voor veganisten!
prettige bediening die ons zeer gastvrij ontvingen
Maurice W.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Het eten is heerlijk. De service en bediening kan een stuk pro actiever en vriendelijker. Het initiatief ligt bij de gast. Je moet elke keer zelf om alles vragen: “mag ik aljeblieft wat bestellen” heb ik meermaals om me heen voorbij horen komen. Neemt niet weg dat je heer heerlijk tegen een vriendelijke prijs kunt eten.
V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Het eten was best lekker, maar na de bediening te hebben gevraagd onze tafel af te ruimen, moesten we een half uur wachten en werd er niet gereageerd. Nadat we onze borden hadden opgestapeld en op de lege tafel naast ons hadden gezet werden we boos aangekeken en vervolgens genegeerd door twee personeelsleden. Erg onprofessioneel.
Knoffie .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Love this! Heerlijk eten voor een schappelijke prijs en heel goed te doen voor vegetariërs! Vriendelijke bediening en een leuke setting.
Anouk M.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Leuke plek, gezellig en goed eten. Prijs en product prima! Service super vriendelijk!
Je kunt er prima alleen of met vrienden eten.
Olivier K.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Prachtige gerechten, echt heel erg lekker. Vriendelijke bediening. Maar wat een teringherrie. Doe daar toch eens iets aan. Wij zouden veel vaker komen als wij elkaar konden verstaan tijdens de maaltijd.
Caroline W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Lekkerste hummus ooit gegeten! Alle gerechten waren overheerlijk. Heel vriendelijke bediening. De stoelen zouden beter kunnen, beetje hard. Aanrader! Wij komen hier zeker nog eens terug.
Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Heerlijk eten in een klein, maar gezellig, tentje in de Jordaan: dat is de bondige omschrijving. Zeer voor herhaling vatbaar en gezien de drukte op een maandagavond, ben ik niet de enige die zo erover denkt.
Emily V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Heerlijk gegeten bij Hummus Bistro Westerstraat! Met z'n tweetjes 3 gerechten en 1 toetje gedeeld en dit was méér dan genoeg - de gerechtjes zijn zeer vullend en zien er mooi uit. Absolute aanrader, hier kom ik zeker terug!
Eva J.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Heel erg lekker gegeten bij d&a hummus bistro. Het zaakje is leuk ingericht met een open keuken waar heerlijke geuren uit komen. De hummus en bijbehorende salades en het pita brood is heerlijk. Ook de muffin is erg lekker. Ik raad het zeer aan om hier eens te eten.
Joop O.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
De inrichting is minimaal, maar heeft veel charme en gezelligheid.
En het eten is geweldig, echt een goede aanrader