d&a hummus bistro - oost

Oostenburgergracht 185 1018 ND Amsterdam Nederland Kaart
31-207371676

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant d&a hummus bistro - oost

Dagelijks 11:00 -23:00 uur

Jouw recensie over het restaurant d&a hummus bistro - oost

A O.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Eenvoudig, vriendelijk met een aantrekkelijk menu voor een zeer redelijke prijs. D&A is een aanwinst als buurt restaurant én waar ja altijd wilt terug komen.
Floris D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Niet adequate service, hummus is waterig, vlees niet vers en enorm zout. €18,- voor een mini vlees gerecht, erg jammer. No go voor ons.
Jasmijn L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Het eten was geweldig.Echt super. We kwamen aan als 1 van de eerste gasten die avond en de muziek stond erg hard. Mijn vriend en ik waren uit eten met een slecht horende oudere man die ons hierdoor nauwelijks of niet kon verstaan. Ook vond ik het soort muziek niet aansluiten op de sfeer in het restaurant. Service voor de rest wel lief, spraken alleen geen Nederlands. Ook lastig voor een slechthorende oudere man. Toen rond half 8 de tent redelijk vol liep was de sfeer wel heel gezellig. De afspeellijst herhaalde zich echter wel...
Cees H.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Sympathiek restaurant, voortreffelijk eten en bovendien erg gezond. Probeert u eens de perendrank met rozemarijn! Ook zeer geschikt voor vegetariërs. Een aanwinst voor de buurt. Aanbevolen!
Carl H.D. S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Ik heb hier twee maal gegeten. Lekkere humus en fijne service, beide keren.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Vriendelijke bediening, goed eten, redelijke prijs. Fles met water werd direct bij binnenkomst, zonder dat ik erom vroeg (!), op tafel gezet. Zo hoort het, wat mij betreft. We (mijn zus en ik; jarig) kozen voor een compositie van allemaal verschillende gerechtjes, waarvan de meeste ons niet bekend waren. Verwacht hier geen opsmuk, het was rechttoe-rechtaan, maar alles was duidelijk met liefde bereid. Wat pitachips vooraf, omdat een van ons wat op zich liet wachten, maakten de maaltijd compleet en brachten mij, in alle eenvoud, zelfs in (buitenlandse) vakantiestemming. De rekening was in overeenstemming met onze (wat luxe) keuze, maar je kunt hier ook voor aanzienlijk minder terecht. Ik kom hier vast nog eens terug, tram stopt ook bijna voor de deur.
Katja R.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Lekker en gezellig eettentje. Heerlijke Hummus en falafel. Zeer aardige bediening, alleen de wijn vond ik niet zo lekker.
Cees H.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Gerechten van uitstekende kwaliteit en zeer beschaafde prijs. Gelukkig geen knallende smaken maar smaaknuances en gezond bovendien! Leuke plek en aardige/professionele bediening. Aanrader!
Eva O.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Fijn plekje om te komen. Mensen in de bediening ontzettend aardig. De plek doet anders vermoeden, maar het is een waar feestje om hier te eten.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Heel gezellig, super vriendelijke bediening. Lekker eten, vooral hummus met vlees vonden wij heerlijk . Je voelt je meteen relaxed, op vakantie en thuis tegelijk.
Leon O.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk eten, deed niet onder een hummus restaurant in Israël.
Een aanwinst voor de regio oost.
Lex D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Echt lekkere hummus (variaties) en andere gerechten, leuke en goede bediening, top terras ????Gaan we vaker komen, aanrader.
Madhulika S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Het was heerlijk eten, veel eten voor een vriendelijk prijsje. Snelle service en mogelijkheid om in de zomer lekker buiten op het terras te zitten. Een aanrader!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Ik ben hier twee keer geweest afgelopen week. Beide keren "A bit of This & A bit of That" genomen, dat was erg lekker en gevarieerd. Een puntje is het zitcomfort: kleine wankele tafels en stoelen. Het is niet bedoeld om lang te blijven zitten. De lekkere hummus eten... en door!
Annegien V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijke ontspannen avond gehad! Genoten van het zalige eten.
Nieuwe smaken mogen proeven!
Ik zal zeker terugkomen.
Aanrader!
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Wat een feest om hier te eten! Heerlijke huisgemaakte hummus met allerlei toebehoren, mooie wijnen, hartelijk en goed personeel. Mooi beschut terras en aangename jaren zestig/zeventig muziek die niet te hard staat. Wij komen hier regelmatig graag eten...
Maud V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Heerlijk huisgenaakte hummus. De diverse gerechtjes waren heerlijk en meer dan voldoende. Vriendelijke en attente bediening. Geen opdringerigheid en het gember thee werd nogmaals gevuld zonder kosten.
We komen zeker terug.

Maud van der Baan en familie.
Annette R.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Parkeren is wel een dingetje, parkeergarage staat slecht aangegeven. Maar het heerlijke eten maakt dit wel goed. Wij komen zeker nog eens terug.
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Heel lekker eten en super vriendelijke bediening. Lekker plekje om op het terras te zitten bij mooi weer.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Gezellige inrichting, licht, huiskamergevoel!
Vriendelijke bediening, ongedwongen en.... heerlijk eten! Aanwinst voor de buurt!