d&a hummus bistro - oost

Oostenburgergracht 185 1018 ND Amsterdam Nederland Kaart
31-207371676

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant d&a hummus bistro - oost

Dagelijks 11:00 -23:00 uur

9,1

Jouw recensie over het restaurant d&a hummus bistro - oost

Eva O.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Fijn plekje om te komen. Mensen in de bediening ontzettend aardig. De plek doet anders vermoeden, maar het is een waar feestje om hier te eten.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Heel gezellig, super vriendelijke bediening. Lekker eten, vooral hummus met vlees vonden wij heerlijk . Je voelt je meteen relaxed, op vakantie en thuis tegelijk.
Leon O.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk eten, deed niet onder een hummus restaurant in Israël.
Een aanwinst voor de regio oost.
Lex D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Echt lekkere hummus (variaties) en andere gerechten, leuke en goede bediening, top terras ????Gaan we vaker komen, aanrader.
Madhulika S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Het was heerlijk eten, veel eten voor een vriendelijk prijsje. Snelle service en mogelijkheid om in de zomer lekker buiten op het terras te zitten. Een aanrader!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Ik ben hier twee keer geweest afgelopen week. Beide keren "A bit of This & A bit of That" genomen, dat was erg lekker en gevarieerd. Een puntje is het zitcomfort: kleine wankele tafels en stoelen. Het is niet bedoeld om lang te blijven zitten. De lekkere hummus eten... en door!
Annegien V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijke ontspannen avond gehad! Genoten van het zalige eten.
Nieuwe smaken mogen proeven!
Ik zal zeker terugkomen.
Aanrader!
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Wat een feest om hier te eten! Heerlijke huisgemaakte hummus met allerlei toebehoren, mooie wijnen, hartelijk en goed personeel. Mooi beschut terras en aangename jaren zestig/zeventig muziek die niet te hard staat. Wij komen hier regelmatig graag eten...
Maud V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Heerlijk huisgenaakte hummus. De diverse gerechtjes waren heerlijk en meer dan voldoende. Vriendelijke en attente bediening. Geen opdringerigheid en het gember thee werd nogmaals gevuld zonder kosten.
We komen zeker terug.

Maud van der Baan en familie.
Annette R.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Parkeren is wel een dingetje, parkeergarage staat slecht aangegeven. Maar het heerlijke eten maakt dit wel goed. Wij komen zeker nog eens terug.
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Heel lekker eten en super vriendelijke bediening. Lekker plekje om op het terras te zitten bij mooi weer.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Gezellige inrichting, licht, huiskamergevoel!
Vriendelijke bediening, ongedwongen en.... heerlijk eten! Aanwinst voor de buurt!
Jerry V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Als je van Yotam Ottolnenghi houdt mag je D&A humus bistro niet missen. Als snackje van het huis krijg je diverse pickles en zhoug, hete groene peperpuree met koriander, die heerlijk samen gaan met de wollige verse pitabroodjes. Ik nam een kababonim, goed gegrilde kebabs, lekker gekruid en sappig met groenten en tahini. De humus is D&A’s trots, lekker zalvig, met diverse toevoegingen, superlekker. Er is ook shakshuka, falafel en couscousm. Het menu is heel betaalbaar, ook de drank, vergeet niet arak met grapefruitsap te nemen, heel erg zomerig. Het restaurant heeft een gezellig huiskamergevoel en voor de deur hebben ze een beschut terras. Absolute aanrader als je gezond, vers en betaalbaar wilt eten!
Pauline D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk eten! Hadden een lunchbreak en zagen het mooie terras, direct geholpen door een vriendelijke serveerster. en toen het eten! Om je vingers bij op te eten, hebben een hummus en wat kleine gerechtjes gedeeld. allemaal super vers en smaakvol! (en niet duur) Al met al een heerlijke eerste lente dag gehad. Hier gaan we vaker komen
Shimrod66 .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk eten in een relaxte omgeving. Bediening was ontspannen. De gerechten, mooi opgediend waren allemaal Met goede smaak.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
We waren al dol op de Hummusbistro in de Westerstraat, maar deze doet zeker niet onder. Hele lieve bediening en leuk dat je zo de keuken in kijkt. Toppers!
Vicky J.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Heerlijk en gezellig gegeten. Gekozen voor ‘a bit of this & a bit of that’ : diverse gerechten om met elkaar te delen. Erg lekker, meer dan genoeg en divers. Bediening was vlot en aardig. Zeker voor herhaling vatbaar.
Eef .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Heerlijk geluncht, vriendelijke service, goede hummus. Leuk interieur volgens vintage stijl. Al met al een prettige plek om te eten.
amie01 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk eten en goede service! De inrichting is gezellig en het eten is goed van prijs. Ik kom graag nog eens terug voor de uitstekende hummus met toebehoren!
Sharonna B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
We zaten bij het raam. Het tochte, we hadden het koud. Was wat chaotisch allemaal. Eten was daarin tegen super..........