Cyrus de Grote

Brugstraat 47 Raalte Nederland Kaart

Over restaurant Cyrus de Grote

Een grote naam in Raalte.

Voor pizza’s en grillgerechten moet je in Raalte bij restaurant Cyrus de Grote zijn. Deze vernoeming naar de stichter van het Perzische Rijk geeft direct een indruk van de keuken. Hier regeren culinaire tradities uit het Midden Oosten en Italië. Op de menukaart vind je pizza's, pasta's en gegrilde vlees- en vissoorten. Er is hier nog een Cyrus die de scepter zwaait. Eigenaar en broer van Mariwan, samen runnen zij dit familiebedrijf. Afhalen is ook mogelijk.

Meer informatie over restaurant Cyrus de Grote

Zondag tot en met donderdag 16:00 - 22-00 uur
Vrijdag en zaterdag 16:00 uur - 24:00 uur

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Catering , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Toegankelijk voor rolstoelen