Curry's Kralingen

7,1

Jouw recensie over het restaurant Curry's Kralingen

Gerda Z.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Inrichting is simpel maar netjes! Bediening goed en het eten zalig; als we ervoor gaan dan gaan we altijd voor Currys????????
Shusma B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Veel verschillende verse gerechten. Aardige bediening en een informele ontspannen sfeer. Een echte aanrader!
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Sinds curry ook bezorg en alle partijen in hèt restaurant aan de bar staan te wachten is de sfeer minder geworden, en ik ben een bezoeker van het eerste uur. Ook heeft dit tot gevolg dat reatuarantbezoekers veel langer moeten wachten op het eten, oplopend tot meer dan een uur!! Jammer, als dit zo blijft zal ik toch een van mijn favoriete restaurants moeten verlaten. Duidelijk geval een verkeerde visie. Doe het bezorgen vanuit een aparte locatie en behoud daarmee de service zoals vroeger.
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Aangepast aan de Hollandse smaak . Niets authentieks!
Mijn maaltijd vergeten en ipv excuses werd er gedaan of het onze schuld was.
Nooit meer !
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Altijd lekkere marsala kip/ lam. Attente bediening..
PP B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
gerechten heerlijk op smaak
Marcelle D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Gezellig sfeer en heerlijk eten
Sara O.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Heerlijk eten
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Het eten was prima. De bediening was heel vriendelijk maar de planning was slecht. We hebber er gisterenavond met 6 mensen gegeten. E’en van de voorgerechten was niet goed aan de keuken doorgegeven en moest alsnog klaar gemaakt worden. Iedereen had het voorgerecht al op toen het zesde werd opgediend. Daarna hebben we ruim een uur moeten wachten op het hoofdgerecht. We hadden de indruk dat de online bestellingen voorgingen want er gingen heel wat tassen met bezorgers mee. Na enig klagen werd gezegd dat er altijd een pauze zit tussen een voor- en hoofdgerecht. Geen woord van excuus.
robert T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
uitstekend goed eten voor een redelijke prijs
marcel P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Zeer goed alles n netjes en schoon zeer aardig personeel en ja de inrichting mag wat aangepast worden naar deze tijd maar is eigenlijk niet belangrijk de andere zaken zoals bediening en de dis zijn dik in orde ook de hoeveelheid is meer dan genoeg! En zeer b betaalbaar....dus een aanrader
Margot H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Bij aankomst bleek dat onze IENS-reservering niet was doorgegeven, want 'die houdt de eigenaar bij, maar die is er vanavond niet'. Gelukkig was er wel een tafeltje beschikbaar. Vervolgens ruim 3 kwartier op het eten zitten wachten, terwijl een continue stroom van afhalers en bezorgers voorbij kwam.
Het eten is prima en de mensen aardig, maar zaterdagavond is denk ik domweg te druk.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
De sfeer uit India ontbreekt een beetje en dat is jammer.
Het eten is lekker en de prijs kwaliteit verhouding is goed. Bediening en service zijn prima!!!
Sanneke Z.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Chicken tikka tandoori was heerlijk. Net zoals de rest vh menu.
Jcb G.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
wij zijn enthoesiast van de keuken. op het moment onze favoriete eetzaak. beetje uitgekeken op chines, italiaans en grieks.
Mathilde V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Menu genomen waardoor je veel verschillende gerechtjes krijgt. Was zoveel dat we het lang niet allemaal ook kregen. Restant keurig in bakjes mee naar huis genomen. De bediening is zeer vriendelijk. Gewoon prima avondje uit.
Michael A.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
De meest vriendelijk en goede restaurant dat er is.
Frederik S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Werden netjes ontvangen, maar daarna liet het personeel ons voor wat het was. Je moet steeds hun aandacht trekken anders komen ze niet. We hebben ontzettend lang op ons eten moeten wachten. Ook wordt niet eventjes tussendoor gezegd dat het er zo/wel aankomt. Dus weer maar vragen of ze ons niet vergeten zijn. Eten was lekker maar niet bijzonder, De kippenpoten waren ronduit droog. Als je in Londen Curry's hebt gegeten dan is dit niet te vergelijken. We gaan geen 2e keer meer. Overigens een paar jaar geleden vonden wij het eten beter en ook de bediening veel alerter.
groet,

mevrouw Verhoef
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Prima eten in sfeervol restaurant, maar de bediening laat, ondanks vriendelijkheid, wel heel grote pauzes vallen.
Sabrina G.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Verrassend goed gegeten. Het was perfect gekruid, goede porties en niet duur. De Indiase keuken is echt favoriet bij mij en hier ga ik zeker terugkomen. Het personeel was erg attent en vriendelijk.