Curry's Kralingen

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Curry's Kralingen

Ton B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Eigenlijk kom ik er al jaren lang. Voorheen woonde ik dichtbij en deed ik mijn bestelling vaak afhalen. Nu ik verder weg woon ga ik er liever uit eten. Wij vinden het erg lekker, betaalbaar en met een heel vriendelijke bediening.
Arlet L.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Héérlijke smaken, menuutje Curry no worrie gekozen. Uitgebreid, smakelijk en gevarieerd. Leuk restaurant in een levendige omgeving.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Erg lekker eten, vriendelijke bediening. Inrichting verouderd maar qualiteit menu's maakt dat goed.
Esmeralda V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
De zaak kan een flinke opknapbeurt gebruiken, maar het eten was heerlijk
divocodermotion .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
We hebben hier afgelopen zaterdag met 5 man gegeten. Het is het allemaal net niet. Na het serveren van de drank werden we helemaal genegeerd door het personeel en moesten we actief vragen of we konden bestellen. Vanaf het moment van binnenkomst tot aan het serveren duurde het 1,5 uur. Ik heb bij de manager een klacht ingediend over de lange wachttijd. Ipv compensatie te geven ging hij uitleggen waarom het allemaal zo lang duurde. Dat is niet zo interessant voor mij. Ok nu het eten. 3 personen van de 5 waren tevreden over het eten. Ik en iemand anders hadden kip tandoori besteld met Naan. De naam was lichtelijk aangebrand en de textuur was niet zo goed. Dat is dan niet zo prettig eten. De kip zelf was bijna goed maar net niet. Ik moet wel zeggen dat de bediening afgezien van negeren op zich niet onaardig was en dat de manager echt zijn best deed om het allemaal in de zaak goed te laten verlopen. De aankleding is wel netjes, maar straalt geen indiase sfeer uit. De muziek was westers, Volgens de manager op wens van de klanten.
Madelon B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Prima plek, kom hier regelmatig. In de zomer lekker in de tuin. Als iedereen binnen zit kan het wat rumoerig zijn maar de ongedwongen sfeer en lekker pittige eten met yummie voorafje maakt dat wel weer goed.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Super lekkere gerechten. Afhalen is ook echtt een aanrader, het eten blijft lekker lang vers! Vriendelijke bediening met engels en nederlands talig is ook erg handig!
eric hundscheidt .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Eten was goed, maar mijn hemel, ga nooit met meer dan vier personen. Wij hebben echt uren moeten wachten met 15 personen terwijl anderen binnen anderhalf uur weg waren. Nooit meer.
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Heerlijk gegeten kip tanduri onion bhaji milde Curry met prawns vriendelijke bediening geen probleem bij afwijken van groupon menu
Pietje P.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Mijn vrouw en ik hebben hier vandaag voor het eerst gegeten en waarschijnlijk ook voor het laatst. Het eten krijgt wat ons betreft een voldoende (7-) . Het meeste was gemiddeld van smaak en verfijning ontbrak. Dat gold voor de Lassie, Onion Bhaji en Lamb Tikka Bhuna. De Tandoori chicken en lamb waren wel lekker. Wat ons betreft mag het allemaal iets subtieler en kunnen de smaken een stuk beter.
blikopener .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Na een eerder bezoek kunnen wij zeggen dat de kwaliteit van het eten niet geleden heeft onder de malaise in de horeca. Sterker nog, het oordeel 'goed' is hier niet op zijn plaats; dit is gewoonweg het beste wat wij in diverse Indiase restaurants gegeten hebben.
Het personeel is attent en bereid tot een praatje.
De inrichting is sober, maar netjes. Nu gaan wij voor het eten naar een restaurant en niet voor de kleur van de muren, dus niet zeuren.
Nog één opmerking: verwar dit restaurant Curry's niet met een ander restaurant met dezelfde naam en gelijkend logo in het centrum van Rotterdam.
Selleck1989 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Voor het uiterlijk van het restaurant moet je hier niet zijn. Maar het eten maakt alles goed wij kwamen hier met een groepon en het feit dat wij de curry's om kon wisselen van de gebruikelijke menu style was klasse. wij vonden de Jahl Frezy (Typfouten inbegrepen) en de Lamb tikka Bhuna echt fantastisch. Dit is by far het beste indiaase restaurant van Rotterdam waar wij hebben gegeten en eigenlijk kom ik hier al een hele tijd. Het heeft mij nooit teleurgesteld.
Katrien D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Gisteren met 6 personen gegeten. Voor mij de eerste keer hier, het eten was zeer goed, de bediening uiterst vriendelijk en het is een sfeervol restaurant. We komen zeker vaker terug, nog nooit zo lekker Indiaas gegeten - heerlijk gekruid en een zeer gevarieerde menukaart. AANRADER!!
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Met een Grouponbon hier gegeten en dat was gelijk de laatste keer. Ondanks de reservering was er geen tafel en stelde zelf als oplossing voor om te wachten en even wat te drinken tot er wel een tafel vrij kwam. Toen we zaten en het menu werd opgenomen en ik aangaf dat (mijn man eet geen vlees) we met bijbetaling en zoals op de Groupon stond iets met King Prawns wilden werd gezegd: ja dat kan niet want het gaat dan maar om 2 of 3 garnalen en dat is lastig voor de kok en ons computersysteem kan dat niet aan. Na een kleine discussie en omdat ik geen zin in gedoe had gaf ik aan dat we dan een heel vegetarisch menu wilden. Na twee uur wachten (voor en tussen hadden inmiddels gekregen) gaf ik aan dat ik niet langer wilde wachten op het hoofdgerecht en heb ik de rest in laten pakken en meegenomen. Dat laatste gebeurde overigens wel erg snel. Het eten was uiteindelijk wel ok en de bediening best vriendelijk, maar de 1 krijgen ze omdat horeca een vak is en hier echt nog leerpunten liggen. En na een dikke twee uur op een harde houten stoel gezeten te hebben krijgt het decor ook niet echt een hoge score.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
prima restaurant heb verschilende malen indiaas
gegeten maar curry's blijft de lekkerste alles lekker kruidig en vers proef je
bediening vriendelijk komen zeker hier weer terug
Djazim T.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Ik ben er al 5 keer geweest. iedere keer lekker gegeten. Decor vind ik minder van belang wel het personeel. De eerste 3 keer was de service erg slecht. Maar de laatste 2 steeds beter, gelukkig werd er eindelijk Nederlands gesproken. Hoop dat de eigenaar daar rekening mee houdt, want dat zorgt voor irritaties bij bestellingen als je niet kan communiceren. Afgelopen mei was ik met collega's gaan eten. Voortreffelijke bediening door eigenaar zelf :) Maar ga er binnenkort weer naartoe en kijk of het verbeterd is.
Ad En Ineke L.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Het restaurant is warm en ook modern ingericht. Gevestigd in een oud pandje in een leuke straat. We werden direct vriendelijk welkom geheten en kregen een tafeltje bij het raam. De kaart bevat vele gerechten van zacht tot pittig. Wij kozen voor een menu met verschillende gerechten. Incl voor- en nagerecht. We hebben zeer smakelijk gegeten. Zowel de grill- als de currygerechten waren goed. Ik heb witte huiswijn gedronken (lindeman's). Niks mis mee. Je moet wel de tijd hebben want we moesten wel even wachten tussen de gangen. De mensen in de bediening zijn vriendelijk en vooral een jonge dame was erg lief. Leuke avond gehad.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Gewoon een lekker curry restaurantje waar je gezellig kunt eten voor een normale prijs.
vriendelijke bediening. De Saag Paneer was erg lekker. Het vegetarisch menu voor 1 persoon werd op prijs gesteld.
Ivo V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Wij komen hier vaker om te eten. Voldoende keuze, lekker eten is een garantie. Bij drukke tijdstippen kun je soms lang moeten wachten op het eten.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Het is altijd weer heerlijk eten in dit eetcafé stijl ingerichte restaurantje. Deze keer hadden we 4 verschillende gerechten en allemaal weer heerlijk bereid. TIP: Ga hier zeker een eten als je dol bent op Curry's.