Curry's Kralingen

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Curry's Kralingen

Leo V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Het eten was prima. De bediening was heel vriendelijk maar de planning was slecht. We hebber er gisterenavond met 6 mensen gegeten. E’en van de voorgerechten was niet goed aan de keuken doorgegeven en moest alsnog klaar gemaakt worden. Iedereen had het voorgerecht al op toen het zesde werd opgediend. Daarna hebben we ruim een uur moeten wachten op het hoofdgerecht. We hadden de indruk dat de online bestellingen voorgingen want er gingen heel wat tassen met bezorgers mee. Na enig klagen werd gezegd dat er altijd een pauze zit tussen een voor- en hoofdgerecht. Geen woord van excuus.
robert T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
uitstekend goed eten voor een redelijke prijs
marcel P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Zeer goed alles n netjes en schoon zeer aardig personeel en ja de inrichting mag wat aangepast worden naar deze tijd maar is eigenlijk niet belangrijk de andere zaken zoals bediening en de dis zijn dik in orde ook de hoeveelheid is meer dan genoeg! En zeer b betaalbaar....dus een aanrader
Margot H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Bij aankomst bleek dat onze IENS-reservering niet was doorgegeven, want 'die houdt de eigenaar bij, maar die is er vanavond niet'. Gelukkig was er wel een tafeltje beschikbaar. Vervolgens ruim 3 kwartier op het eten zitten wachten, terwijl een continue stroom van afhalers en bezorgers voorbij kwam.
Het eten is prima en de mensen aardig, maar zaterdagavond is denk ik domweg te druk.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
De sfeer uit India ontbreekt een beetje en dat is jammer.
Het eten is lekker en de prijs kwaliteit verhouding is goed. Bediening en service zijn prima!!!
Sanneke Z.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Chicken tikka tandoori was heerlijk. Net zoals de rest vh menu.
Jcb G.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
wij zijn enthoesiast van de keuken. op het moment onze favoriete eetzaak. beetje uitgekeken op chines, italiaans en grieks.
Mathilde V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Menu genomen waardoor je veel verschillende gerechtjes krijgt. Was zoveel dat we het lang niet allemaal ook kregen. Restant keurig in bakjes mee naar huis genomen. De bediening is zeer vriendelijk. Gewoon prima avondje uit.
Michael A.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
De meest vriendelijk en goede restaurant dat er is.
Frederik S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Werden netjes ontvangen, maar daarna liet het personeel ons voor wat het was. Je moet steeds hun aandacht trekken anders komen ze niet. We hebben ontzettend lang op ons eten moeten wachten. Ook wordt niet eventjes tussendoor gezegd dat het er zo/wel aankomt. Dus weer maar vragen of ze ons niet vergeten zijn. Eten was lekker maar niet bijzonder, De kippenpoten waren ronduit droog. Als je in Londen Curry's hebt gegeten dan is dit niet te vergelijken. We gaan geen 2e keer meer. Overigens een paar jaar geleden vonden wij het eten beter en ook de bediening veel alerter.
groet,

mevrouw Verhoef
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Prima eten in sfeervol restaurant, maar de bediening laat, ondanks vriendelijkheid, wel heel grote pauzes vallen.
Sabrina G.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Verrassend goed gegeten. Het was perfect gekruid, goede porties en niet duur. De Indiase keuken is echt favoriet bij mij en hier ga ik zeker terugkomen. Het personeel was erg attent en vriendelijk.
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Eigenlijk kom ik er al jaren lang. Voorheen woonde ik dichtbij en deed ik mijn bestelling vaak afhalen. Nu ik verder weg woon ga ik er liever uit eten. Wij vinden het erg lekker, betaalbaar en met een heel vriendelijke bediening.
Arlet L.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Héérlijke smaken, menuutje Curry no worrie gekozen. Uitgebreid, smakelijk en gevarieerd. Leuk restaurant in een levendige omgeving.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Erg lekker eten, vriendelijke bediening. Inrichting verouderd maar qualiteit menu's maakt dat goed.
Esmeralda V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
De zaak kan een flinke opknapbeurt gebruiken, maar het eten was heerlijk
divocodermotion .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
We hebben hier afgelopen zaterdag met 5 man gegeten. Het is het allemaal net niet. Na het serveren van de drank werden we helemaal genegeerd door het personeel en moesten we actief vragen of we konden bestellen. Vanaf het moment van binnenkomst tot aan het serveren duurde het 1,5 uur. Ik heb bij de manager een klacht ingediend over de lange wachttijd. Ipv compensatie te geven ging hij uitleggen waarom het allemaal zo lang duurde. Dat is niet zo interessant voor mij. Ok nu het eten. 3 personen van de 5 waren tevreden over het eten. Ik en iemand anders hadden kip tandoori besteld met Naan. De naam was lichtelijk aangebrand en de textuur was niet zo goed. Dat is dan niet zo prettig eten. De kip zelf was bijna goed maar net niet. Ik moet wel zeggen dat de bediening afgezien van negeren op zich niet onaardig was en dat de manager echt zijn best deed om het allemaal in de zaak goed te laten verlopen. De aankleding is wel netjes, maar straalt geen indiase sfeer uit. De muziek was westers, Volgens de manager op wens van de klanten.
Madelon B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Prima plek, kom hier regelmatig. In de zomer lekker in de tuin. Als iedereen binnen zit kan het wat rumoerig zijn maar de ongedwongen sfeer en lekker pittige eten met yummie voorafje maakt dat wel weer goed.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Super lekkere gerechten. Afhalen is ook echtt een aanrader, het eten blijft lekker lang vers! Vriendelijke bediening met engels en nederlands talig is ook erg handig!
eric hundscheidt .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Eten was goed, maar mijn hemel, ga nooit met meer dan vier personen. Wij hebben echt uren moeten wachten met 15 personen terwijl anderen binnen anderhalf uur weg waren. Nooit meer.