Curry's Kralingen

Erg rustig
Erg kort
Madelon B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Prima plek, kom hier regelmatig. In de zomer lekker in de tuin. Als iedereen binnen zit kan het wat rumoerig zijn maar de ongedwongen sfeer en lekker pittige eten met yummie voorafje maakt dat wel weer goed.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Super lekkere gerechten. Afhalen is ook echtt een aanrader, het eten blijft lekker lang vers! Vriendelijke bediening met engels en nederlands talig is ook erg handig!
Eric Hundscheidt .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Eten was goed, maar mijn hemel, ga nooit met meer dan vier personen. Wij hebben echt uren moeten wachten met 15 personen terwijl anderen binnen anderhalf uur weg waren. Nooit meer.
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Heerlijk gegeten kip tanduri onion bhaji milde Curry met prawns vriendelijke bediening geen probleem bij afwijken van groupon menu
Pietje P.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Mijn vrouw en ik hebben hier vandaag voor het eerst gegeten en waarschijnlijk ook voor het laatst. Het eten krijgt wat ons betreft een voldoende (7-) . Het meeste was gemiddeld van smaak en verfijning ontbrak. Dat gold voor de Lassie, Onion Bhaji en Lamb Tikka Bhuna. De Tandoori chicken en lamb waren wel lekker. Wat ons betreft mag het allemaal iets subtieler en kunnen de smaken een stuk beter.
Blikopener .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Na een eerder bezoek kunnen wij zeggen dat de kwaliteit van het eten niet geleden heeft onder de malaise in de horeca. Sterker nog, het oordeel 'goed' is hier niet op zijn plaats; dit is gewoonweg het beste wat wij in diverse Indiase restaurants gegeten hebben.
Het personeel is attent en bereid tot een praatje.
De inrichting is sober, maar netjes. Nu gaan wij voor het eten naar een restaurant en niet voor de kleur van de muren, dus niet zeuren.
Nog één opmerking: verwar dit restaurant Curry's niet met een ander restaurant met dezelfde naam en gelijkend logo in het centrum van Rotterdam.
Selleck1989 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Voor het uiterlijk van het restaurant moet je hier niet zijn. Maar het eten maakt alles goed wij kwamen hier met een groepon en het feit dat wij de curry's om kon wisselen van de gebruikelijke menu style was klasse. wij vonden de Jahl Frezy (Typfouten inbegrepen) en de Lamb tikka Bhuna echt fantastisch. Dit is by far het beste indiaase restaurant van Rotterdam waar wij hebben gegeten en eigenlijk kom ik hier al een hele tijd. Het heeft mij nooit teleurgesteld.
Katrien D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Gisteren met 6 personen gegeten. Voor mij de eerste keer hier, het eten was zeer goed, de bediening uiterst vriendelijk en het is een sfeervol restaurant. We komen zeker vaker terug, nog nooit zo lekker Indiaas gegeten - heerlijk gekruid en een zeer gevarieerde menukaart. AANRADER!!
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Met een Grouponbon hier gegeten en dat was gelijk de laatste keer. Ondanks de reservering was er geen tafel en stelde zelf als oplossing voor om te wachten en even wat te drinken tot er wel een tafel vrij kwam. Toen we zaten en het menu werd opgenomen en ik aangaf dat (mijn man eet geen vlees) we met bijbetaling en zoals op de Groupon stond iets met King Prawns wilden werd gezegd: ja dat kan niet want het gaat dan maar om 2 of 3 garnalen en dat is lastig voor de kok en ons computersysteem kan dat niet aan. Na een kleine discussie en omdat ik geen zin in gedoe had gaf ik aan dat we dan een heel vegetarisch menu wilden. Na twee uur wachten (voor en tussen hadden inmiddels gekregen) gaf ik aan dat ik niet langer wilde wachten op het hoofdgerecht en heb ik de rest in laten pakken en meegenomen. Dat laatste gebeurde overigens wel erg snel. Het eten was uiteindelijk wel ok en de bediening best vriendelijk, maar de 1 krijgen ze omdat horeca een vak is en hier echt nog leerpunten liggen. En na een dikke twee uur op een harde houten stoel gezeten te hebben krijgt het decor ook niet echt een hoge score.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
prima restaurant heb verschilende malen indiaas
gegeten maar curry's blijft de lekkerste alles lekker kruidig en vers proef je
bediening vriendelijk komen zeker hier weer terug
Djazim T.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Ik ben er al 5 keer geweest. iedere keer lekker gegeten. Decor vind ik minder van belang wel het personeel. De eerste 3 keer was de service erg slecht. Maar de laatste 2 steeds beter, gelukkig werd er eindelijk Nederlands gesproken. Hoop dat de eigenaar daar rekening mee houdt, want dat zorgt voor irritaties bij bestellingen als je niet kan communiceren. Afgelopen mei was ik met collega's gaan eten. Voortreffelijke bediening door eigenaar zelf :) Maar ga er binnenkort weer naartoe en kijk of het verbeterd is.
Ad En Ineke L.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Het restaurant is warm en ook modern ingericht. Gevestigd in een oud pandje in een leuke straat. We werden direct vriendelijk welkom geheten en kregen een tafeltje bij het raam. De kaart bevat vele gerechten van zacht tot pittig. Wij kozen voor een menu met verschillende gerechten. Incl voor- en nagerecht. We hebben zeer smakelijk gegeten. Zowel de grill- als de currygerechten waren goed. Ik heb witte huiswijn gedronken (lindeman's). Niks mis mee. Je moet wel de tijd hebben want we moesten wel even wachten tussen de gangen. De mensen in de bediening zijn vriendelijk en vooral een jonge dame was erg lief. Leuke avond gehad.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Gewoon een lekker curry restaurantje waar je gezellig kunt eten voor een normale prijs.
vriendelijke bediening. De Saag Paneer was erg lekker. Het vegetarisch menu voor 1 persoon werd op prijs gesteld.
Ivo V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Wij komen hier vaker om te eten. Voldoende keuze, lekker eten is een garantie. Bij drukke tijdstippen kun je soms lang moeten wachten op het eten.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Het is altijd weer heerlijk eten in dit eetcafé stijl ingerichte restaurantje. Deze keer hadden we 4 verschillende gerechten en allemaal weer heerlijk bereid. TIP: Ga hier zeker een eten als je dol bent op Curry's.
DeBij .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Weer heerlijk gegeten. Curry's stelt nooit teleur. Mango yoghurtdrankje gekregen van het huis. Butter Chicken en cheese nan zijn hier mijn favoriet. De saus van de curry is romig en zoet, mooi in balans!
RudolfHueck .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Restaurant Curry's op de Oudedijk te Rotterdam:
Het had een gezellige avond kunnen worden met Martijn, Monique en Rudolf op zaterdag 6 februari.......
Om 18.30U al redelijk druk, een paar wachtenden aan de bar en wij hebben (heel) veel "Thuisbezorgd" tasjes zien langskomen.
Lekker voorgerecht en toen maar wachten op het hoofdgerecht!
Helaas, ondanks diverse malen informeren en vier cola's later (daar ben ik niet tegen ingeënt) kwam er verder niets meer........
Een uur en een kwartier gewacht, toen nog tien minuten geduld aangekondigd en nog steeds NIETS.
Naar de kassa om de voorgerechten af te rekenen; kon eerst niet (want de gehele bestelling stond in de computer), vervolgens een te hoog bedrag en na wat stampij alleen het voorgerecht en één drankje per persoon.
Maar het ergste blijft: geen enkel excuus, geen enkele poging om je te "lijmen" en de "baas" had het te druk?
Ik ben toch niet gek...........(sorry Mediamarkt)
Jolien D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Na een mindere ervaring in het verleden (2012) hebben wij Curry's nog een kans gegeven. Daar hebben we geen spijt van! Het restaurant is aanzienlijk verbeterd in mijn optiek. De bediening is vriendelijk en oplettend, het eten is heerlijk en kan naar wens aangepast worden. Als voorgerecht hadden wij de samosa's en zeer malse tandoori chicken. Als hoofdgerecht butter chicken en balti chicken massala, die ik precies pittig genoeg vond, met rijst en garlic nan. Al met al een hele goede ervaring en we komen zeker weer terug!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Wel jammer dat de reservering via iens.nl niet was doorgekomen. Gelukkig was er nog een tafeltje vrij!
Gwenda V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Heerlijk gegeten! Voorgerecht: hot wings en chicken chat. Pittige Madras en Saag curry. En ook nog lekkere wijn. Echt het beste Curry-restaurant van Rotterdam. Leuke sfeer, goed ingericht en super-service. Een aanrader!