Curry's Centrum

Jonker Fransstraat 237 3031 AT Rotterdam Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Curry's Centrum

Rijke smaken

Een prachtige mix van kruiden en specerijen, daar staat de Indiase keuken bekend om. Kardemom, mosterdzaad, kruidnagel, venkelzaad en kaneel, om er maar een paar te noemen. Bij Curry’s Centrum weten de chefs precies de juiste smaken samen te brengen. Dit is genieten!

Meer informatie over restaurant Curry's Centrum

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Curry's Centrum

Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Lekker eten, de tikka massala is een aanrader!
cor B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Het was weer heerlijk, gezellig en aardige mensen
shanti N.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Moederdag gevierd met een diner bij Curry's. Iedereen heeft heerlijk gegeten. Wat over was kregen we mee naar huis. De chai is een aanrader!
URMILA G.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
De kip curry en indiaas tea (chai) is lekker. Leuke service. De locatie is goed bij Meent metrohalte. Prima indiaas musiek
Shailesh C.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Lekker eten! Prima Bediening. Zeer tevreden. Ervaar zelf..echt aan te raden! Kip madras met cobra bier was heerlijke combinatie.
Krish S.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Authentieke Indiaas verse gekruide gerechten. Zeer vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar! Ik ook zeer snel terug.
Ger M.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Voor een echte heerlijke curry ga naar Curry's Centrum. Echt heerlijk eten, maar pas op je eet snel te veel.....
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Ik heb er met mijn Indiaase collega heerlijk gegeten. Het menu (tradioneel) wat we hadden gekozen was goed en genoeg. Een aanrader en ik kom er op zeker terug.
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijke gekruide kerrie/linzensoep vooraf gehad. Ontzettend goed van smaak. Daarna het vuurwerk bestaande uit Tandoori chicken, Saag Paneer en Roghan chicken en nog een aantal verwennerijen. Echtgenote wilde kulfi toe maar die zou nog niet klaar zijn geweest, wat eigenlijk een schande is, hoorde wel bij het menu. Als een menu wordt aangeboden behoort dat compleet te zijn. Muziek was niet onaardig, maar stond vrij hard. Al met al naar onze smaak toch één van de beste Indiase restaurants van Rotterdam en omstreken!
glendavanveen V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Wij hebben weer heerlijk gegeten! Is echt een van onze favoriete restaurants. Goede prijs/kwaliteit verhouding en met 30% korting helemaal goed te doen. Een aanrader!
Matthias D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Eten was heerlijk en de service was goed. De inrichting kan wel beter. Het is iets te open.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
2e keer dat Ik hier heb gegeten. Beidening is zo vriendelijk! Niet on natuurlijk maar gewoon echt. Ps Ik Zou voor de 45 plussers zo also Ik Niet je leesbril vergeten, het is er erg schemeig. Prima eten
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Wederom heerlijk gegeten voor een zeer schappelijke prijs!
Bediening is zeer vriendelijk. Ik mis alleen een beetje de sfeer van India.
Eva N.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk eten! We hebben erg genoten. Vriendelijk personeel.
Christien B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Eten is goed en erg lekker. Goede bediening en vriendelijk personeel.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Interieur v deze tijd. Alleen teveel loze open ruimte's . De zaak is wat te groot. Eten was echt erg goed!!! Wat je gratis gelijk bij je drankje kreeg je ca 3 ultra dunne kroepoek met die 3 dipsausjes ergggg lekker. Ik had als hoofdgerecht een heerlijke zachte curry. Met kokos, amandelen en verse mango saus. Mijn vriend die altijd zeer kritisch op eten is vond t ook echt erg lekker. Sympathieke bediening. Normale prijzen . Ca 15,50 voor curry. Dessert is niets bijzonders . Ik zou voorgerecht en hoofdgerecht nemen. Portie's goed. Niet te weinig niet teveel. Eigenlijk maar 1 echt minpunt. , je moet niet naar t toilet gaan. Leek wel getto dat stuk dat je naar t toilet.Loopt. Achter de schermen. Oude toiletten van een discotheek of studentvereniging of zo. Ik kom toch terug voor t lekkere eten.
Sytze D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Wij namen het in andere commentaren aangeprezen verrassingsmenu. Inderdaad: heerlijke curries en zeer ruime porties. Het restaurant is groter dan de foto's op de website doen vermoeden. Een aanrader!
Annette M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Was erg luidruchtig.
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
waren vroeg, daarom erg rustig. Belangrijkste: de kwaliteit van het eten is goed en de service ook
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Heerlijk gegeten! We hebben ons laten verrassen door de keuze aan de medewerker over te laten. Het voor-, hoofd- en nagerecht waren uitstekende keuzes geweest! Onze grote dank aan de kok voor het lekkere eten! Maar ook onze dank aan de hele leuke knappe kale medewerker ;-)