Curry's Centrum

Jonker Fransstraat 237 3031 AT Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Curry's Centrum

Rijke smaken

Een prachtige mix van kruiden en specerijen, daar staat de Indiase keuken bekend om. Kardemom, mosterdzaad, kruidnagel, venkelzaad en kaneel, om er maar een paar te noemen. Bij Curry’s Centrum weten de chefs precies de juiste smaken samen te brengen. Dit is genieten!

Meer informatie over restaurant Curry's Centrum

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

7,2
Dolaya H.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Het eten is altijd heerlijk. Ik kom hier al enige tijd. Soms is de wachttijd wat lang tussen de gerechten door, maar het is het waard. De chicken madras is een aanrader. De inrichting is prima.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Via de AH-bon hier gegeten.
Eerste kennismaking met dit restaurant en ik weet zeker hier nog terug te komen.
Vooraf kerriesoep met linzen, als hoofdgerecht hadden wij de Tikka Massala en de Medium hot curry met kip. Prima van smaak al had de Tikka Massala wel iets minder zoet gemogen.
Als nagerecht nam mijn tafelgenote een dame blanche en had ik de Kulfi (rijstpudding). Prima van smaak.
Een aanrader: de mango lassie.

Ik hoop hier graag terug te komen voor het proeven van de andere gerechten die op de - uitgebreide - kaart staan.
benblom .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Sobere tent, bediening was vriendelijk en eten erg lekker! 2e keer dat we hier aten en beviel weer erg goed! Kom hier zeker nog eens terug!
ElinedeG .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We waren wat vroeg en vroegen of dat een probleem was. "Nou, dat weet ik niet." Een beetje een typische binnenkomer, maar het personeel was verder vriendelijk. We aten hier met de AH restaurantactie en hadden veel keuze binnen het menu. Als appetizer verschenen er pappadums op tafel, altijd lekker. De mango lassi smaakte prima. We namen als voorgerecht de onion bhajee en samosa delhvi. Deze hadden wat ons betreft iets gekruider mogen zijn. Als hoofdgerecht namen we de chicken tikka massala (aangeduid als zoet) en de chicken tikka bhuna (medium hot). De waarschuwing ZOET was niet voor niets, bij de chicken tikka massala. Hoewel smakelijk, overheerste het zoete ons inziens iets teveel en deed het af aan de kip uit de tandoori oven. De tikka bhuna was mooi op smaak. Als dessert kozen we voor de kulfi. De kardamomsmaak was goed terug te vinden. Het had wat ons betreft iets minder ijzig mogen zijn. Hoewel het niet heel druk was bij binnenkomst, was het lang wachten op de gerechten. We kwamen iets na 17 uur binnen en hebben direct na het dessert afgerekend, rond 19.45 uur. We hebben ons prima vermaakt en lekker gegeten, maar een kleine waarschuwing is op zijn plaats als je haast hebt. Hier kom je voor een gezellige, lange avond.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We komen hier vaker en donderdagavond (het zal bijna helemaal vol) met de AH actieweken. Zoals altijd was het eten weer heerlijk en de bediening vriendelijk. We komen zeker weer terug.
mhsluer .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het eten was erg lekker, niet te weinig, maar ook niet te veel. Bediening was goed en vriendelijk. Geen probleem om eten naar huis mee te nemen. Wij gaan zeker terug.
Sharmila K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gerechten waren op maat gemaakt voor de AH zegels. Leuke sfeer, vlotte bediening. Helaas een opmerking: er is een verhoging aan de achterkant, dat heel erg kaal uitziet en eigenlijk niet weet wat je daarvan moet denken. Ze hadden een leuke lounge setting van kunnen maken, opruimen of een doek ervoor. De sanitair liet ook wat wensen over. Desondanks zou ik nog een keer komen.
Jeanettevannugteren .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het was even een teleurstelling dat we ondanks de reservering toch 3 kwartier moesten wachten maar het was zeker de moeite waard.
Het eten was erg goed en de bediening heel vriendelijk. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.
Carmen Hetty O.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het was in het weekend met de AH actie. Het restaurant was stampvol.
Het eten was heerlijk! Goed warm.
Het bedienend personeel heel aardig.
Jammer dat het anderhalf uur duurde voordat het voorgerecht eindelijk werd opgediend, maar daar hadden we wel begrip voor.
Gezien de prijs/kwaliteit verhouding kom ik daar zeker ( voor de derde keer) terug.
Nellie C.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het was een gezellige locatie, vriendelijk personeel. We zaten dicht bij de deur. Als de deur openging kwam er wel veel kou langs. Het eten was lekker, goed verzorgd.
Natasha V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Hier via de AH actie gegeten, keuze uit 3 voorgerechten en 3 curry's, nagerechten bijna alles van de kaart. Heerlijk gegeten.
wijnenL .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten was lekker, de zaak lijkt verder nog niet helemaal af. Beneden bij de wc's was het vies.
Bediening is vriendelijk, maar wel erg langzaam. Ik zou er niet nog een keer gaan eten.
AdmilA .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Vriendelijke bediening, niet al te snel.
Je zou zeggen dat de AH actie de gelegenheid is om te laten zien wat je in huis hebt. Helaas is dat niet uitgekomen. Miste de smaaksensatie die zo kenmerkend is voor de Indiase keuken.
Wat echt heel vervelend was was de voordeur die regelmatig open bleef staan en die wij - gezeten aan het dichtstbijzijnde tafeltje - dan zelf dicht moesten gaan doen.
Penny K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heel gezellig restaurant , mooi ingericht.
Eten was verrassend lekker, bediening was prima en vriendelijk.
Is een aanrader
marian H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
gezellige ambiance, zeer vriendelijk personeel, lekker eten, kortom voor herhaling vatbaar.
ik kan geen 120 tekens verzinnen en begrijp ook niet waarom dat nodig is. het werkt ontmoedigend, vind ik.
Liesbeth.jong D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
AL VOOR DE VIERDE KEER HIER MET FAMILIE EN VRIENDEN HEERLIJK GEGETEN! BESLIST EEN AANRADER!
GOEDE VERHOUDING TUSSEN PRIJS EN KWALITEIT.
lia L.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het was weer heerlijk.
Vriendelijke bediening en heerlijk eten!
glendavanveen .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Was weer lekker, wij hadden vooraf allebei een soep. Het hoofdmenu bood 3 keuzes van curries, dat was een beetje jammer. Ik koos de milde met groenten en mijn man voor de zoete en voor een meerprijs de king prawns. Verder lekker naanbrood erbij, rijst en salade. Toetje ijs was prima. Wijn en bier prima. Verder bediening goed en vriendelijk. Wij hebben nog een paar kaarten, dus wij gaan zeker nog een keer hier eten.
lia L.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Wij waren er voor het eerst en komen zeker nog eens terug.
Van de buitenkant ziet het restaurant er nogal zakelijk uit maar van binnen is het heel mooi en prettig gestyled.
Het eten was heerlijk en de bediening erg aardig
anneke.wijmans .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wel hebben gegeten met de AH bon. Een apart menu, met heerlijke gerechten. Wel lang moeten wachten. Inrichting erg industrieel.