Curry's Centrum

Jonker Fransstraat 237 3031 AT Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Kulfi
      Kheer

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Curry's Centrum

Rijke smaken

Een prachtige mix van kruiden en specerijen, daar staat de Indiase keuken bekend om. Kardemom, mosterdzaad, kruidnagel, venkelzaad en kaneel, om er maar een paar te noemen. Bij Curry’s Centrum weten de chefs precies de juiste smaken samen te brengen. Dit is genieten!

Meer informatie over restaurant Curry's Centrum

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Curry's Centrum

Petra B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Ontvangst was heel vriendelijk en we kregen uitleg over de gerechten die we niet kenden.
We namen de Murghi Elachi, Roghan Josh en Dal tarkha. De hoofdgerechten waren niet heel pittig maar erg lekker van smaak. De Dal was pittiger, maar ook precies goed.
Bediening heel vriendelijk. Hier komen we zeker nog eens terug!
J.L.M J.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Prettige locatie, lekkere gerechten, goed van smaak, voldoende keuze en variatie, vriendelijke bediening.
Aanrader!
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Altijd heerlijk eten en top bediening. De bereiding kost even tijd, maar dat is bevestiging dat t allemaal vers bereid wordt. Erg smaakvol. Ruime porties en wat over is gaat in de doggybag:-)
M.G. B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
We hebben heerlijk gegeten.
Marijke L.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Prima gegeten. Genoeg vegetarische mogelijkheden. Een drankenkaart met typisch Indiase dranken had het geheel afgemaakt.

(Met de AH-actie 1+1 gratis werd het bedrag van een standaardmunu gerekend. Echter aan dit bedrag kwamen we bij lange na niet met de gerechten waar we uit konden kiezen. Voor ons geen reden om niet nog een keer terug te komen.)
Marina B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Ik ben al eerder bij CURRY'S wezen eten en het blijft een heerlijk ervaring met heerlijk authentieke eten en ambiance. De bediening zijn heel attent en zorgen wel voor een gezellige avond! Zeker voor herhaling vatbaar! Een echte aanrader.
Dorine V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Voor- en hoofdgerecht waren heerlijk! De meeste nagerechten waren niet beschikbaar, dat was jammer.
Gertruud S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Vriendelijke ontvangst, met goede uitleg over het menu. Het was duidelijk een populair restaurant, de sfeer was levendig.
Heerlijk Indiaas eten, lekker gekruid en de kaart geeft goed aan wat pittig is en wat de milde gerechten zijn. Alle curry's konden ook vegetarisch worden aangeboden.
Roos K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heel lekker gegeten!!
Asha R.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegeten!
Wendy R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Goed en uitgebreid eten met de AH restaurant actie. Ook had je meer keuze dan dat het keuzemenu voor de actie aangeeft op internet. Daarnaast een vriendelijke service!
Uriel T.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Beetje vreemd hoe personeel alles doet. Traag. Zonder dienblad niet proper dressed. Had het anders voorgesteld. Meer met Indiase cultuur uiting.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Uitstekende Tandoori Chicken. Vriendelijke en vlotte bediening.
Daniella V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heerlijk gegeten, alles was goed op smaak en de porties waren royaal. Bediening was correct. Inrichting niet heel sfeervol, ruime tafels.
Asha R.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Wij zijn er nu voor de 2e keer geweest, maar allebeide keren te lang gewacht op ons eten! Meer dan een uur! Jammer.. Service kan dus beter, alhoewel het eten wel lekker is.
Mounia E.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Wij hadden er meer van verwacht. Moesten lang wachten op ons drinken en vervolgens ook op het eten. Werd tijdens het eten geen enkele keer gevraagd hoe het smaakt en ook bij het afruimen geen vraag
of het had gesmaakt of iets dergelijks. Service mag dus veel beter maar het eten was verder wel smakelijk!
Awinash D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
zoals altijd weer heerlijk gegeten.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Lekker eten, de tikka massala is een aanrader!
Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Het was weer heerlijk, gezellig en aardige mensen
shanti N.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Moederdag gevierd met een diner bij Curry's. Iedereen heeft heerlijk gegeten. Wat over was kregen we mee naar huis. De chai is een aanrader!