Curry's Centrum

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Curry's Centrum

Rijke smaken

Een prachtige mix van kruiden en specerijen, daar staat de Indiase keuken bekend om. Kardemom, mosterdzaad, kruidnagel, venkelzaad en kaneel, om er maar een paar te noemen. Bij Curry’s Centrum weten de chefs precies de juiste smaken samen te brengen. Dit is genieten!

Meer informatie over restaurant Curry's Centrum

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Curry's Centrum

Fred S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
We zijn al goed bekend met Indiaas, maar Curry’s is bijzonder. Verse koriander en groot vers naan-brood maken het eten tot een feest. Grote porties. Alleen jammer dat kulfi op was, is anders een heerlijk dessert en het was het vaste toetje bij het menu dat we hadden gekozen. We mochten een willekeurig ander dessert kiezen, waaronder een behoorlijk aantal prijzige zaten, maar we eindigden toch maar met capuccino.
Wil C.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
De buitenkant van het restaurant is niet direct uitnodigend en hoewel de naam Curry's toch wel min of meer aangeeft dat het een Indiaase keuken betreft, zie je dat niet direct.
Het interieur zou smaakvoller kunnen worden ingericht.

Het personeel is echter vriendelijk, je wordt goed geholpen en het eten is er lekker voor een mooie prijs.
K.A. B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Gelijk na binnenkomst (om 19 uur op een maandagavond) werden de drankjes geserveerd met een gratis voorafje. Toen begon het lange wachten op het voorgerecht van een 3-gangenmenu, bijna 70 minuten. Tussen het voor- en hoofdgerecht duurde het ook lang. Het tafelen duurde in totaal 2,5 uur. De vriendelijke bediening excuseerde zich voor het lange wachten. Ze hadden al om 18 uur een kok naar huis gestuurd (?)... Het zou toch op maandagavond niet druk worden ? Was het dus wel (60% bezetting).
Diana A.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Het eten was wederom heerlijk! Wij komen hier graag. Het is meer dan voldoende, wij namen nog een flinke doggy bag mee. Muziek is mooi op de achtergrond, inrichting was prima. Het was voor mijn man wel iets te warm binnen. Een airco kan dus geen kwaad op de warme dagen. De snelheid van de service kan voor mij wel wat sneller, maar ik begrijp het wel dat het wat langer kan duren om het eten te bereiden. De smaak van het eten maakt behoorlijk wat goed. Wij zullen blijven komen, maar meer tijd inplannen.
hans V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Hier heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. De inrichting is sober. De muziek op de achtergrond is niet overheersend en kan net zo goed uitgezet worden. We werden prettig bediend.
Gijs W.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Het was warm weer dus we dronken met 4 personen 3 flessen Spa. Dat bleek alleen 6 euro per fles te zijn. De drankenkaart was niet aanwezig... Is er wel een drankenkaart..? Het eten was verder OK. We aten met een bon van de AH-Restaurantactie. Dit zorgde voor een rekening van 90,75 Euro. De vraag is of een rekening van 56 euro hoger, tw 146,75 de kwaliteit waard is.....?
Diane R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben hier echt heerlijk gegeten. We hadden kleine bijgerechten genomen en dat was heerlijk.we eten geen vlees/vis en er was genoeg keus. Echt een aanrader! Zeer zeker gaan we hier vaker eten. Prijs/ kwaliteit top.
Clive A.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Op goed geluk dit restaurant uitgekozen. De menu kaart is zeer uitgebreid en duidelijk. Het eten was uitstekend. De 3- en 4-gangen menu's waren perfect uitgekiend en goed gecombineerd.
Het vlees, de kip en de groenteschotel waren perfect bereid en de sauzen waren niet overheersend. De porties waren ook goed. De bediening was zeer netjes. Zeker een aanrader.
Madelon A.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Met 2 volwassenen en 2 kinderen hier gegeten. 2 verschillende menu's besteld zodat we zoveel mogelijk konden proeven. Gevraagd of de soep bij het voorgerecht vervangen konden worden door samosa's. Dat was geen probleem en op de rekening was de meerprijs niet terug te vinden.

Het eten was heerlijk. We hebben genoten. Voor ons was de hoeveelheid precies goed, maar als je met alleen volwassenen bent, kan ik me voorstellen dat je dan nog 1 of 2 gerechtjes bijbesteld.

Al met al waren we voldaan. Wij komen zeker terug.
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Lekker gegeten met een AH bon, zowel curry als de Dahl was lekker. De service was erg traag, de naan werd vergeten. Doggy bag werd wel met n glimlach gegeven. De muziek was afschuwelijk, n soort rare gemixte versies van Amerikaanse popsongs met Indiase muziek.
Voor deze prijs prima, maar voor de gewone prijs zou iets meer service en sfeer fijn zijn.
Simon K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Niet de allure van een restaurant maar eten om je vingers bij af te likken!

Wat overbleef hebben we onder aanmoediging van de ober mee naar huis genomen.
Nel E.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Gewoon heerlijk gegeten., porties groot genoeg , ook voor flinke eter. Gegeten met ah kaarten, voldoende keus.
Op doordeweekse avonden parkeren maar tot 18.00 uur betalen.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Vriendelijke ontvangst en heerlijk gegeten voor een goede prijs.
Sonja B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Aanrader! Lekker gegeten, vriendelijk personeel. Een kritiek puntje was dat de tikki massala wel erg zoet was.
Kom er zeker nog eens terug!
Arjen J.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Nieuwe smaken, vriendelijke bediening en een fijne maaltijd. Eerst kregen we een gerecht vooraf, daarin nieuwe smaken leren kennen. De witgroene saus kwam wel terug in het voorgerecht, zodat het leek op een herhaling van zetten. Het Cobra bier was een heel goede begeleider, zowel voor milde als voor pittige gerechten. Helaas was het ijs (Kulfi) met ijskristallen, waarschijnlijk is de vriezer teveel open en dichtgeweest of te lang gestaan. Je proefde ook de frisheid van de smaak enigszins was verdwenen. De bediening was vriendelijk en we hoefden niet lang te wachten. Kortom: prima gegeten.
Marcelle Elize S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Mijn man en ik werden vriendelijk ontvangen en naar onze plaats gewezen. We kregen papadums (een soort kroepoek) met sausjes als welkom aangeboden. Dit vonden wij zo lekker dat wij om een tweede bordje met papadums vroegen. Al gauw werd onze drankbestelling opgenomen en werd dit netjes gebracht. Na een tijdje kregen wij een speciale kaart voor de AH restaurant zegelactie waar wij uit 3 verschillende voorgerechten en drie verschillende hoofdgerechten mochten kiezen, het dessert konden wij later uitkiezen en doorgeven als wij klaar waren met ons eten. We kregen binnen 20 minuten na onze bestelling ons eten uitgeserveerd. De heerlijke geuren én de mooie kleuren van de gerechten kwamen je neus tegemoet en even later werden onze versgebakken nan broden gebracht; naturel en met knoflook. Wat was ALLES heerlijk, het lamsvlees was net als de kip zoooo mals, we hebben zo gesmuld. Aangezien wij zo vol waren vroeg ik als toetje om een halve portie Indiaas ijs met kadamom en pistachenootjes en cocos en mijn man om een koffie. Je kon buiten om het speciale menu van de AH actie, óók nog gewoon van de kaart kiezen, natuurlijk gold hier niet die 50% korting bij. Mijn man en ik hebben echt GENOTEN en zullen hier zeker weer terug komen
Jordy V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijke gerechten, stuk voor stuk zou ik zeggen. Inmiddels na meerdere bezoeken een heel groot stuk van de kaart wel geprobeerd. In ieder geval het grootste gedeelte van de curry's. Bediening spreekt soms wat onduidelijk maar lacht altijd vriendelijk. Enige wat ik op het eten aan te merken heb zou zijn dat het soms net iets warmer mag worden opgediend. Een bezoek aan Curry's is gegarandeerd lekker eten!
Greet M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Leuk ingericht restaurant. Modern. Erg vriendelijk en attent personeel. Nog nooit zulke lekkere naan gegeten. Zacht van binnen, licht, luchtig en een licht knappertje aan de buitenkant. De rest van het eten was ook heerlijk! Ik wil hier graag nog eens eten. Trouwens met AH aktie hier gegeten. Heel flexibel en een voorbeeld voor andere restaurants om de aktie als visitekaartje te gebruiken!
Pratina K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Ontzettend vriendelijke bediening,waren daar met 3 kleine kids, wij komen zeker weten terug. Heerlijk eten, goede sfeer!
I H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Goed eten, vriendelijke service. Inrichting is naar Nederlandse maatstaven wat leeg.
Sanitair kan een update gebruiken van