Curry's Centrum

Jonker Fransstraat 237 3031 AT Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Curry's Centrum

Rijke smaken

Een prachtige mix van kruiden en specerijen, daar staat de Indiase keuken bekend om. Kardemom, mosterdzaad, kruidnagel, venkelzaad en kaneel, om er maar een paar te noemen. Bij Curry’s Centrum weten de chefs precies de juiste smaken samen te brengen. Dit is genieten!

Meer informatie over restaurant Curry's Centrum

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Curry's Centrum

Christien B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Eten is goed en erg lekker. Goede bediening en vriendelijk personeel.
esther V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Interieur v deze tijd. Alleen teveel loze open ruimte's . De zaak is wat te groot. Eten was echt erg goed!!! Wat je gratis gelijk bij je drankje kreeg je ca 3 ultra dunne kroepoek met die 3 dipsausjes ergggg lekker. Ik had als hoofdgerecht een heerlijke zachte curry. Met kokos, amandelen en verse mango saus. Mijn vriend die altijd zeer kritisch op eten is vond t ook echt erg lekker. Sympathieke bediening. Normale prijzen . Ca 15,50 voor curry. Dessert is niets bijzonders . Ik zou voorgerecht en hoofdgerecht nemen. Portie's goed. Niet te weinig niet teveel. Eigenlijk maar 1 echt minpunt. , je moet niet naar t toilet gaan. Leek wel getto dat stuk dat je naar t toilet.Loopt. Achter de schermen. Oude toiletten van een discotheek of studentvereniging of zo. Ik kom toch terug voor t lekkere eten.
Sytze D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Wij namen het in andere commentaren aangeprezen verrassingsmenu. Inderdaad: heerlijke curries en zeer ruime porties. Het restaurant is groter dan de foto's op de website doen vermoeden. Een aanrader!
Annette M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Was erg luidruchtig.
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
waren vroeg, daarom erg rustig. Belangrijkste: de kwaliteit van het eten is goed en de service ook
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Heerlijk gegeten! We hebben de keuze aan de medewerker overgelaten. Fantastische keuzes waren het! Zowel het voor-, hoofd- en nagerecht waren erg lekker. Hij had voor ons gekozen voor kleine grill gerechten en soep als voorgerecht. Als hoofdgerecht de romige zoete butter chicken massala en 1 curry lams en 1 garnalen curry. Als nagerecht de rijst pudding en Indiase ijs (kulfi dacht ik?) Onze dank aan de kok voor het lekkere eten! Maar ook onze dank aan de leuke knappe kale medewerker van Curry's Centrum ;-). Op 1 of andere manier is onze vorige recensie verwijderd, dus bij deze mijn laatste poging.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Heerlijk gegeten! We hebben ons laten verrassen door de keuze aan de medewerker over te laten. Het voor-, hoofd- en nagerecht waren uitstekende keuzes geweest! Onze grote dank aan de kok voor het lekkere eten! Maar ook onze dank aan de hele leuke knappe kale medewerker ;-)
Rik C.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Het was veel eten dus lekker alles mee naar huis genomen. Volgende dag nog een keer lekker van gegeten.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten gekruid maar niet te gek. Onze Indiaanse haste uit Kolkata heeft ook genoten, waar voor hulde
Wil C.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
We hebben het 4 gangen menu 'verrassing van de chef' gekozen. Een zeer goede keuze. Gevarieerd en erg lekker. Een aanrader
glendavanveen V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Ter ere van de verjaardag van mijn man hier weer eens gegeten. Prima eten voor een redelijke prijs en 20% extra korting. Ik koos mulligatwany soep en mijn man lams kebab vooraf, als hoofd saag paneer en tandoori grill. Allemaal prima nog als dessert samen een kaneelijsje gedeeld, prima chardonnay en bier erbij. Ondanks het gehannes met de rekening, vergeten korting te rekenen, tevreden naar huis met onze leftovers, wij kregen alles nl niet op.
Ger M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Uitstekende curry restaurant met constante kwaliteit. Bijzonder vriendelijk en attent personeel. Wij zouden vaker moeten komen.
Dick M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Ik wil graag beginnen met een verbeterpuntje: wat de inrichten en verlichting betreft zou het goed zijn een bezoek aan de Masala Zone restaurants in Londen te brengen.
Iets meer blingbling en meer sfeervolle verlichting zou dit tot een toptent maken.

Maar op het eten en de bediening valt werkelijk niets aan te merken.
Vooraf de spicy masala tikka met naan. Een prima start van de avond.
We hadden als hoofdgerecht de Rogan Josh en de Madras curry. En beide gerechten smaakten geweldig!

En dat allemaal voor een heel schappelijke prijs.
Wij zullen zeker nog eens terug gaan.
Dolaya H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Tot 3x toe rijst moeten vragen, omdat dat op was. De bediening liet dit keer te wensen over, aangezien er een groep van 20 man zat. Voordat deze groep arriveerde, vond ik de bediening ook al niet sterk. Van andere gasten heb ik begrepen dat de wachttijden erg lang was. Aan ons deel van het restaurant kwam vrijwel niemand langs (in totaal ook 20 mensen), omdat de gehele bediening druk bezig was met die ene groep van 20 man.
c R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Men was niet op de hoogte gesteld van onze reservering maar maakte ruimte voor ons. Wij kregen de vrije keuze van de kaart voor dit ongemak. Het was erg druk ivm laatste AH diner weekend.
Vriendelijk personeel.
Rachel V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel. Vooral de chicken tikka massala en saag paneer zijn aan te raden. Wij komen zeker terug.
aartsen.1 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Ben 2 keer geweest eerste keer erg druk met lange wachttijden wellekker gegeten dus toch nog een tweede kans toen minder druk bediening goed weer heerlijk gegeten goedkoopruim voldoende porties totaal tevreden gezien prijs en kwaliteit.
Marjan L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk eten, kruidige en smakelijke gerechten! Normale porties en de bediening is er vriendelijk. Mooie inrichting, ruim.
Joyce G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
vriendelijke bediening. Het eten was heerlijk. Het duurde iets te lang voordat de bediening langs kwam of we iets wilde drinken.
Nico K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wij komen hier al een aantal jaren en de kwaliteit is nog steeds erg goed.
Aardige en vriendelijke bediening.
Kortom een aanrader.