Curry's Centrum

Jonker Fransstraat 237 3031 AT Rotterdam Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Curry's Centrum

Rijke smaken

Een prachtige mix van kruiden en specerijen, daar staat de Indiase keuken bekend om. Kardemom, mosterdzaad, kruidnagel, venkelzaad en kaneel, om er maar een paar te noemen. Bij Curry’s Centrum weten de chefs precies de juiste smaken samen te brengen. Dit is genieten!

Meer informatie over restaurant Curry's Centrum

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Sonja B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Aanrader! Lekker gegeten, vriendelijk personeel. Een kritiek puntje was dat de tikki massala wel erg zoet was.
Kom er zeker nog eens terug!
Arjen J.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Nieuwe smaken, vriendelijke bediening en een fijne maaltijd. Eerst kregen we een gerecht vooraf, daarin nieuwe smaken leren kennen. De witgroene saus kwam wel terug in het voorgerecht, zodat het leek op een herhaling van zetten. Het Cobra bier was een heel goede begeleider, zowel voor milde als voor pittige gerechten. Helaas was het ijs (Kulfi) met ijskristallen, waarschijnlijk is de vriezer teveel open en dichtgeweest of te lang gestaan. Je proefde ook de frisheid van de smaak enigszins was verdwenen. De bediening was vriendelijk en we hoefden niet lang te wachten. Kortom: prima gegeten.
Marcelle Elize S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Mijn man en ik werden vriendelijk ontvangen en naar onze plaats gewezen. We kregen papadums (een soort kroepoek) met sausjes als welkom aangeboden. Dit vonden wij zo lekker dat wij om een tweede bordje met papadums vroegen. Al gauw werd onze drankbestelling opgenomen en werd dit netjes gebracht. Na een tijdje kregen wij een speciale kaart voor de AH restaurant zegelactie waar wij uit 3 verschillende voorgerechten en drie verschillende hoofdgerechten mochten kiezen, het dessert konden wij later uitkiezen en doorgeven als wij klaar waren met ons eten. We kregen binnen 20 minuten na onze bestelling ons eten uitgeserveerd. De heerlijke geuren én de mooie kleuren van de gerechten kwamen je neus tegemoet en even later werden onze versgebakken nan broden gebracht; naturel en met knoflook. Wat was ALLES heerlijk, het lamsvlees was net als de kip zoooo mals, we hebben zo gesmuld. Aangezien wij zo vol waren vroeg ik als toetje om een halve portie Indiaas ijs met kadamom en pistachenootjes en cocos en mijn man om een koffie. Je kon buiten om het speciale menu van de AH actie, óók nog gewoon van de kaart kiezen, natuurlijk gold hier niet die 50% korting bij. Mijn man en ik hebben echt GENOTEN en zullen hier zeker weer terug komen
Jordy V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijke gerechten, stuk voor stuk zou ik zeggen. Inmiddels na meerdere bezoeken een heel groot stuk van de kaart wel geprobeerd. In ieder geval het grootste gedeelte van de curry's. Bediening spreekt soms wat onduidelijk maar lacht altijd vriendelijk. Enige wat ik op het eten aan te merken heb zou zijn dat het soms net iets warmer mag worden opgediend. Een bezoek aan Curry's is gegarandeerd lekker eten!
Greet M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Leuk ingericht restaurant. Modern. Erg vriendelijk en attent personeel. Nog nooit zulke lekkere naan gegeten. Zacht van binnen, licht, luchtig en een licht knappertje aan de buitenkant. De rest van het eten was ook heerlijk! Ik wil hier graag nog eens eten. Trouwens met AH aktie hier gegeten. Heel flexibel en een voorbeeld voor andere restaurants om de aktie als visitekaartje te gebruiken!
Pratina K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Ontzettend vriendelijke bediening,waren daar met 3 kleine kids, wij komen zeker weten terug. Heerlijk eten, goede sfeer!
I H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Goed eten, vriendelijke service. Inrichting is naar Nederlandse maatstaven wat leeg.
Sanitair kan een update gebruiken van
rob V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Gerechten zijn goed maar de sfeer is niet geweldig. Beetje kaal en sfeerloos. Bediening is goed, vriendelijk en accuraat.
Ssqauw .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Vriendelijke bediening. Was heerlijk gekruid. Gezellige pannetjes op tafel en wanneer je van scherp houdt kan het zo nog veel heter.
Zeker een aanrader. Waren zon 50€ kwijt met z'n 2jen met ah bon. En zijn. Buiten de kaders van ah menu gegaan.
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijke curries, goede en behulpzame bediening. De gerechten kwamen niet te snel op elkaar, waardoor je prettig kon eten. Zeker een aanrader!
Wij aten er via de AH-actie. Het viel ons tegen dat het al met al toch nog vrij duur uitviel (Je krijgt geen tweede menu gratis maar een aangepast menu voor €14,- p.p. plus alle bijkomende kosten voor dranken en bijgerechten).
Gerda-Rob .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Gegeten met de AH restaurantactie. Aparte menukaart met diverse mogelijkheden.
Heerlijk gegeten en een prettige bediening.
Voor herhaling vatbaar.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
GOED GEGETEN EN HET PERSONEEL WAS VRIENDELIJK,ONDANKS DE KAMPIOENSCHAP VAN FEYENOORD WAREN ZE TOCH OPEN GEBLEVEN,HET WAS RUSTIG ,MAAR TOCH ENKELE TAFELTJES BEZET.VOOR HERHALING VATBAAR.
Nepalfan .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Een leuk restaurant. Lekker eten, gastvrije bediening en snelle service. Een absolute aanrader. We komen er zeker terug!
Nepalfan .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Voor het eerst bezocht en lekker lamcurry met rijst gegeten. De bediening vriendelijk en zeer gastvrij. In alle opzichte voor herhaling vatbaar!!
jan H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Echt lekker Indiaas
Dolaya H.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Het eten is altijd heerlijk. Ik kom hier al enige tijd. Soms is de wachttijd wat lang tussen de gerechten door, maar het is het waard. De chicken madras is een aanrader. De inrichting is prima.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Via de AH-bon hier gegeten.
Eerste kennismaking met dit restaurant en ik weet zeker hier nog terug te komen.
Vooraf kerriesoep met linzen, als hoofdgerecht hadden wij de Tikka Massala en de Medium hot curry met kip. Prima van smaak al had de Tikka Massala wel iets minder zoet gemogen.
Als nagerecht nam mijn tafelgenote een dame blanche en had ik de Kulfi (rijstpudding). Prima van smaak.
Een aanrader: de mango lassie.

Ik hoop hier graag terug te komen voor het proeven van de andere gerechten die op de - uitgebreide - kaart staan.
benblom .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Sobere tent, bediening was vriendelijk en eten erg lekker! 2e keer dat we hier aten en beviel weer erg goed! Kom hier zeker nog eens terug!
ElinedeG .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We waren wat vroeg en vroegen of dat een probleem was. "Nou, dat weet ik niet." Een beetje een typische binnenkomer, maar het personeel was verder vriendelijk. We aten hier met de AH restaurantactie en hadden veel keuze binnen het menu. Als appetizer verschenen er pappadums op tafel, altijd lekker. De mango lassi smaakte prima. We namen als voorgerecht de onion bhajee en samosa delhvi. Deze hadden wat ons betreft iets gekruider mogen zijn. Als hoofdgerecht namen we de chicken tikka massala (aangeduid als zoet) en de chicken tikka bhuna (medium hot). De waarschuwing ZOET was niet voor niets, bij de chicken tikka massala. Hoewel smakelijk, overheerste het zoete ons inziens iets teveel en deed het af aan de kip uit de tandoori oven. De tikka bhuna was mooi op smaak. Als dessert kozen we voor de kulfi. De kardamomsmaak was goed terug te vinden. Het had wat ons betreft iets minder ijzig mogen zijn. Hoewel het niet heel druk was bij binnenkomst, was het lang wachten op de gerechten. We kwamen iets na 17 uur binnen en hebben direct na het dessert afgerekend, rond 19.45 uur. We hebben ons prima vermaakt en lekker gegeten, maar een kleine waarschuwing is op zijn plaats als je haast hebt. Hier kom je voor een gezellige, lange avond.