Curry's Centrum

Jonker Fransstraat 237 3031 AT Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Curry's Centrum

Rijke smaken

Een prachtige mix van kruiden en specerijen, daar staat de Indiase keuken bekend om. Kardemom, mosterdzaad, kruidnagel, venkelzaad en kaneel, om er maar een paar te noemen. Bij Curry’s Centrum weten de chefs precies de juiste smaken samen te brengen. Dit is genieten!

Meer informatie over restaurant Curry's Centrum

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

7,1
Voordelig
Anneke.wijmans .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wel hebben gegeten met de AH bon. Een apart menu, met heerlijke gerechten. Wel lang moeten wachten. Inrichting erg industrieel.
Teri E.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hebben vroeg in de avond gegeten. Toen was het rustig maar nader de tijd van 20:00 was het rumoerig. De eten was meer als genoeg.
Annette M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Wij eten altijd super lekker bij Curry's Centrum. Zo ook vanavond. Gezellig, rustig en sfeervol. Heel vriendelijke bediening. En natuurlijk weer overheerlijk gegeten. Samen met een vriendin.
Kevin S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heel erg lekker gegeten. Mooie smaken en zeer vriendelijk personeel. Enige minpuntje, aangepast menu met Iens, waar wij van afgeweken zijn, uiteindelijke vergoeding voor de bon, matig. Verder toprestaurant.
Miluska G.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk Indiaas gegeten met de AH restaurantactie. Het driegangenmenu is samengesteld van de reguliere kaart en je kunt extra gerechten bestellen. Leuke sfeer en vriendelijk personeel.
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Erg lekker gegeten met Ah actie. Ruime keus. Bediening was snel en vriendelijk. Het was teveel eten voor ons, maar aangezien ze ook bezorgen is dat geen probleem want ze hebben bakjes om het mee naar huis te nemen. Vanavond dus weer genieten.
Marina B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Het is altijd een smaakpupillen ervaring om bij Curry's Centrum te kunnen eten!!! Ik kan niets negatiefs melden!! Je wordt vriendelijk begroet bij het binnenkomen en je hoef nooit te lang te moeten wachten op je drankjes of je eten! Het eten is altijd heel vers en zeer goed en authentiek bereid!! Een echte aanrader voor goed en smaakvolle eten!
Y. H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Via AH actie hier wezen eten. Je kan dan kiezen uit verschillende dingen (wel beperkt), maar je mag ook afwijken. Dan betaal je gewoon wat bij. Wat bijzonder prettig was voor mij, dat alle gerechten glutenvrij waren. Dit is geweldig als je coeliakie hebt. Alleen het brood brood niet. Lekker gegeten. Alleen het nagerecht vond ik persoonlijk wat eenvoudig (maar misschien had ik gewoon te hoge verwachting hiervan)
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Perfecte bediening, rustig kunnen eten en het eten is heerlijk en goed bereid. Geen gehaast, hebben ruim 3 uur kunnen genieten.
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Een aantal jaren geleden hebben we Curry's bezocht dmv van een aanbieding. Dit is zo goed bevallen, dat we sindsdien al meermalen terug zijn gekomen. En dat zullen we ook blijven doen! Dit is met stip het beste Indiaas restaurant van Rotterdam en verre omstreken!
Hanspas49 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Misleidende omgang met de AH actie. Eten wel smakelijk maar veel minder pittig dan verwacht afgaande op het menu. Vriendelijke bediening
Visserjochem .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Leuke bediening, heerlijk 3 gangen gegeten via de restaurant actie. Genoeg voor de grote eter. Het ijsje achteraf was simpel maar wel lekker.
Inarutgers317 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Prima gegeten bij Curry's. Zeker met de AH-actie. Wij hadden een lekkere zoete curry met lamsvlees, rozijnen, kokos en amandelen. De voorgerechten en het yoghurtijs smaakten ook goed. We zaten op een mooie lichte plek bij het raam. De inrichting past bij een Indiaas restaurant. De bediening was aardig. Het was behoorlijk druk.
Dolaya H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Om 7 uur gereserveerd. Een uur gewacht op het voorgerecht waar we niet zo blij mee waren. Hoofdgerecht kwam een stuk sneller, maar iedereen in het restaurant heeft lang moeten wachten op het eten. Dit zou komen door onderbezetting volgens het personeel. Het personeel zelf was erg vriendelijk, maar liet dus lang op zich wachten. Het eten was heerlijk. Als hoofdgerechten lam en King prawns madras genomen. Het decor viel wel mee, niks indiaas aan. Wel een gezellige setting. De wachttijd was alleen erg jammer voor de gasten.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het eten was matig, de bediening slecht . We waren er om 18 uur,was nog vrij rustig. Duurde haast een uur voor dat we ons voorgerecht hadden. Zo was het ook met het hoofdgerecht. Wij eten regelmatig bij Curry's in Kralingen en dat is altijd uitstekend en goede bediening. Hoe is dit mogelijk !!!!!

Ratatouille29 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Voor de tweede keer heerlijk gegeten met de AH restaurantactie.

Een milde lamb massala en een chicken jhalfrezi met een garlic naan.
Alles was goed op smaak zoals altijd, alleen zijn er wel een paar punten waar aandacht mag worden besteed.
Naarmate er steeds meer mensen binnen kwamen (zelfs dan was het niet super druk) duurde het ook langer voordat de ober weer aan je tafel kwam.
Het bakje rijst is vrij weinig voor twee personen, maar we kregen gelukkig nog een bak op ons verzoek.
Ook de toetjes smaken alsof ze gewoon uit een doos komen.

Voor derest topervaring voor een topprijs !
Leastok .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Goed gegeten bij Curry's voor weinig geld. De service laat nog wel wat te wensen over. Er zat heel veel tijd tussen de verschillende gangen, terwijl het heel rustig was. Ook moesten wij (als laatste gasten) tot twee keer toe om de rekening vragen, en deze uiteindelijk zelf gaan halen bij de bar. Toch geeft de prijs-kwaliteitverhouding de doorslag. Wij komen terug voor de herkansing.
Julu69zk .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
De ober was erg behulpzaam bij het samenstellen van ons diner.
Indisch vind ik altijd al erg lekker, maar dit was zoooooo heerlijk.
een echte aanrader.
Ik kom terug met meer mensen.
Bjerik76 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Lekker eten. Zat goed vol, ook al zag het er weinig uit.
vriendelijk en niet opdringerig personeel.
ik was weg van de naan met amandel.erg zoet maar vond hem heerlijk.
Kom er nog wel eens terug.
Lejeaf .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Eten heel erg lekker. Super vriendelijke bediening. Mooie bloemen op de Bar.
Wij komen hier zeker weer terug en raden het iedereen aan om hier is te gaan eten. Mild of extra pittig alles is mogelijk.m