Curry's Centrum

Jonker Fransstraat 237 3031 AT Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Curry's Centrum

Rijke smaken

Een prachtige mix van kruiden en specerijen, daar staat de Indiase keuken bekend om. Kardemom, mosterdzaad, kruidnagel, venkelzaad en kaneel, om er maar een paar te noemen. Bij Curry’s Centrum weten de chefs precies de juiste smaken samen te brengen. Dit is genieten!

Meer informatie over restaurant Curry's Centrum

• Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
lia L.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het was weer heerlijk.
Vriendelijke bediening en heerlijk eten!
glendavanveen .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Was weer lekker, wij hadden vooraf allebei een soep. Het hoofdmenu bood 3 keuzes van curries, dat was een beetje jammer. Ik koos de milde met groenten en mijn man voor de zoete en voor een meerprijs de king prawns. Verder lekker naanbrood erbij, rijst en salade. Toetje ijs was prima. Wijn en bier prima. Verder bediening goed en vriendelijk. Wij hebben nog een paar kaarten, dus wij gaan zeker nog een keer hier eten.
lia L.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Wij waren er voor het eerst en komen zeker nog eens terug.
Van de buitenkant ziet het restaurant er nogal zakelijk uit maar van binnen is het heel mooi en prettig gestyled.
Het eten was heerlijk en de bediening erg aardig
anneke.wijmans .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wel hebben gegeten met de AH bon. Een apart menu, met heerlijke gerechten. Wel lang moeten wachten. Inrichting erg industrieel.
Teri E.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hebben vroeg in de avond gegeten. Toen was het rustig maar nader de tijd van 20:00 was het rumoerig. De eten was meer als genoeg.
Annette M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Wij eten altijd super lekker bij Curry's Centrum. Zo ook vanavond. Gezellig, rustig en sfeervol. Heel vriendelijke bediening. En natuurlijk weer overheerlijk gegeten. Samen met een vriendin.
Kevin S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heel erg lekker gegeten. Mooie smaken en zeer vriendelijk personeel. Enige minpuntje, aangepast menu met Iens, waar wij van afgeweken zijn, uiteindelijke vergoeding voor de bon, matig. Verder toprestaurant.
Miluska G.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk Indiaas gegeten met de AH restaurantactie. Het driegangenmenu is samengesteld van de reguliere kaart en je kunt extra gerechten bestellen. Leuke sfeer en vriendelijk personeel.
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Erg lekker gegeten met Ah actie. Ruime keus. Bediening was snel en vriendelijk. Het was teveel eten voor ons, maar aangezien ze ook bezorgen is dat geen probleem want ze hebben bakjes om het mee naar huis te nemen. Vanavond dus weer genieten.
Marina B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Het is altijd een smaakpupillen ervaring om bij Curry's Centrum te kunnen eten!!! Ik kan niets negatiefs melden!! Je wordt vriendelijk begroet bij het binnenkomen en je hoef nooit te lang te moeten wachten op je drankjes of je eten! Het eten is altijd heel vers en zeer goed en authentiek bereid!! Een echte aanrader voor goed en smaakvolle eten!
Y. H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Via AH actie hier wezen eten. Je kan dan kiezen uit verschillende dingen (wel beperkt), maar je mag ook afwijken. Dan betaal je gewoon wat bij. Wat bijzonder prettig was voor mij, dat alle gerechten glutenvrij waren. Dit is geweldig als je coeliakie hebt. Alleen het brood brood niet. Lekker gegeten. Alleen het nagerecht vond ik persoonlijk wat eenvoudig (maar misschien had ik gewoon te hoge verwachting hiervan)
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Perfecte bediening, rustig kunnen eten en het eten is heerlijk en goed bereid. Geen gehaast, hebben ruim 3 uur kunnen genieten.
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Een aantal jaren geleden hebben we Curry's bezocht dmv van een aanbieding. Dit is zo goed bevallen, dat we sindsdien al meermalen terug zijn gekomen. En dat zullen we ook blijven doen! Dit is met stip het beste Indiaas restaurant van Rotterdam en verre omstreken!
hanspas49 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Misleidende omgang met de AH actie. Eten wel smakelijk maar veel minder pittig dan verwacht afgaande op het menu. Vriendelijke bediening
visserjochem .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Leuke bediening, heerlijk 3 gangen gegeten via de restaurant actie. Genoeg voor de grote eter. Het ijsje achteraf was simpel maar wel lekker.
Dolaya H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Om 7 uur gereserveerd. Een uur gewacht op het voorgerecht waar we niet zo blij mee waren. Hoofdgerecht kwam een stuk sneller, maar iedereen in het restaurant heeft lang moeten wachten op het eten. Dit zou komen door onderbezetting volgens het personeel. Het personeel zelf was erg vriendelijk, maar liet dus lang op zich wachten. Het eten was heerlijk. Als hoofdgerechten lam en King prawns madras genomen. Het decor viel wel mee, niks indiaas aan. Wel een gezellige setting. De wachttijd was alleen erg jammer voor de gasten.