Curry's Centrum

Jonker Fransstraat 237 3031 AT Rotterdam Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Curry's Centrum

Rijke smaken

Een prachtige mix van kruiden en specerijen, daar staat de Indiase keuken bekend om. Kardemom, mosterdzaad, kruidnagel, venkelzaad en kaneel, om er maar een paar te noemen. Bij Curry’s Centrum weten de chefs precies de juiste smaken samen te brengen. Dit is genieten!

Meer informatie over restaurant Curry's Centrum

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Curry's Centrum

Dolaya H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Tot 3x toe rijst moeten vragen, omdat dat op was. De bediening liet dit keer te wensen over, aangezien er een groep van 20 man zat. Voordat deze groep arriveerde, vond ik de bediening ook al niet sterk. Van andere gasten heb ik begrepen dat de wachttijden erg lang was. Aan ons deel van het restaurant kwam vrijwel niemand langs (in totaal ook 20 mensen), omdat de gehele bediening druk bezig was met die ene groep van 20 man.
c R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Men was niet op de hoogte gesteld van onze reservering maar maakte ruimte voor ons. Wij kregen de vrije keuze van de kaart voor dit ongemak. Het was erg druk ivm laatste AH diner weekend.
Vriendelijk personeel.
Rachel V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel. Vooral de chicken tikka massala en saag paneer zijn aan te raden. Wij komen zeker terug.
aartsen.1 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Ben 2 keer geweest eerste keer erg druk met lange wachttijden wellekker gegeten dus toch nog een tweede kans toen minder druk bediening goed weer heerlijk gegeten goedkoopruim voldoende porties totaal tevreden gezien prijs en kwaliteit.
Marjan L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk eten, kruidige en smakelijke gerechten! Normale porties en de bediening is er vriendelijk. Mooie inrichting, ruim.
Joyce G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
vriendelijke bediening. Het eten was heerlijk. Het duurde iets te lang voordat de bediening langs kwam of we iets wilde drinken.
Nico K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wij komen hier al een aantal jaren en de kwaliteit is nog steeds erg goed.
Aardige en vriendelijke bediening.
Kortom een aanrader.
Karina B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Goed eten voor een mooie prijs. Drankjes opnemen duurde lang, maar het eten kwam snel. Aardige bediening. Wij gaan zeker terug.
Antoinette P.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Mist de sfeer in de winkel, maar het eten was goed.
ruitenbeek .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Erg lekker gegeten! De inrichting is wat moderner dan bij de meeste andere Indiase restaurants en dat geldt (gelukkig!) ook voor de muziek. We aten hier via de AH restaurantactie: meer dan genoeg keuze. Gerekend met normale prijzen is dit restaurant wel iets duurder dan normaal, maar het eten is het wel waard.
Ma V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We hebben ruim 1,5 uur gewacht tot onze maaltijd kwam. Met wat aansporing! Het toetje hebben we maar laten gaan. Na 3 uur waren we het zat.
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
We zijn al goed bekend met Indiaas, maar Curry’s is bijzonder. Verse koriander en groot vers naan-brood maken het eten tot een feest. Grote porties. Alleen jammer dat kulfi op was, is anders een heerlijk dessert en het was het vaste toetje bij het menu dat we hadden gekozen. We mochten een willekeurig ander dessert kiezen, waaronder een behoorlijk aantal prijzige zaten, maar we eindigden toch maar met capuccino.
Wil C.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
De buitenkant van het restaurant is niet direct uitnodigend en hoewel de naam Curry's toch wel min of meer aangeeft dat het een Indiaase keuken betreft, zie je dat niet direct.
Het interieur zou smaakvoller kunnen worden ingericht.

Het personeel is echter vriendelijk, je wordt goed geholpen en het eten is er lekker voor een mooie prijs.
K.A. B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Gelijk na binnenkomst (om 19 uur op een maandagavond) werden de drankjes geserveerd met een gratis voorafje. Toen begon het lange wachten op het voorgerecht van een 3-gangenmenu, bijna 70 minuten. Tussen het voor- en hoofdgerecht duurde het ook lang. Het tafelen duurde in totaal 2,5 uur. De vriendelijke bediening excuseerde zich voor het lange wachten. Ze hadden al om 18 uur een kok naar huis gestuurd (?)... Het zou toch op maandagavond niet druk worden ? Was het dus wel (60% bezetting).
Diana A.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Het eten was wederom heerlijk! Wij komen hier graag. Het is meer dan voldoende, wij namen nog een flinke doggy bag mee. Muziek is mooi op de achtergrond, inrichting was prima. Het was voor mijn man wel iets te warm binnen. Een airco kan dus geen kwaad op de warme dagen. De snelheid van de service kan voor mij wel wat sneller, maar ik begrijp het wel dat het wat langer kan duren om het eten te bereiden. De smaak van het eten maakt behoorlijk wat goed. Wij zullen blijven komen, maar meer tijd inplannen.
hans V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Hier heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. De inrichting is sober. De muziek op de achtergrond is niet overheersend en kan net zo goed uitgezet worden. We werden prettig bediend.
Gijs W.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Het was warm weer dus we dronken met 4 personen 3 flessen Spa. Dat bleek alleen 6 euro per fles te zijn. De drankenkaart was niet aanwezig... Is er wel een drankenkaart..? Het eten was verder OK. We aten met een bon van de AH-Restaurantactie. Dit zorgde voor een rekening van 90,75 Euro. De vraag is of een rekening van 56 euro hoger, tw 146,75 de kwaliteit waard is.....?
Diane R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben hier echt heerlijk gegeten. We hadden kleine bijgerechten genomen en dat was heerlijk.we eten geen vlees/vis en er was genoeg keus. Echt een aanrader! Zeer zeker gaan we hier vaker eten. Prijs/ kwaliteit top.
Clive A.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Op goed geluk dit restaurant uitgekozen. De menu kaart is zeer uitgebreid en duidelijk. Het eten was uitstekend. De 3- en 4-gangen menu's waren perfect uitgekiend en goed gecombineerd.
Het vlees, de kip en de groenteschotel waren perfect bereid en de sauzen waren niet overheersend. De porties waren ook goed. De bediening was zeer netjes. Zeker een aanrader.
Madelon A.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Met 2 volwassenen en 2 kinderen hier gegeten. 2 verschillende menu's besteld zodat we zoveel mogelijk konden proeven. Gevraagd of de soep bij het voorgerecht vervangen konden worden door samosa's. Dat was geen probleem en op de rekening was de meerprijs niet terug te vinden.

Het eten was heerlijk. We hebben genoten. Voor ons was de hoeveelheid precies goed, maar als je met alleen volwassenen bent, kan ik me voorstellen dat je dan nog 1 of 2 gerechtjes bijbesteld.

Al met al waren we voldaan. Wij komen zeker terug.