Curry Inn - Indiaas Tandoori Restaurant

Schorsmolenstraat 2 4811 VN Breda Nederland Kaart
31-765200811

Over het restaurant Curry Inn - Indiaas Tandoori Restaurant

Indiaas geluk

Curry en gerechten uit de tandoori (klei-oven): hier vind je de authentieke Indiase keuken. De menukaart lijkt op India zo enorm is het. Heerlijke kip tikka met knapperige naan of een viscurry met als afsluiter romige kheer. Laat je verrassen door nieuwe smaken en deel ze met je leukste vrienden. Breda mag van geluk spreken!

Meer informatie over restaurant Curry Inn - Indiaas Tandoori Restaurant

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

6,9
Gijs B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Met 3 gegeten hier, vlees was smakelijk maar zonder saus droog.
Nee we waren niet onder de indruk.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Afgelopen vrijdag met mijn vriend heerlijk gegeten bij Curry Inn. We werden zeer hartelijk ontvangen door de eigenaar, die ons een goede uitleg gaf over de verschillende gerechten. We kozen voor de chicken tikka tandoori en de fish masala, met naan brood erbij. Het was top! Als nagerecht namen we mango kulfie. Het was een feest om bij Curry Inn te eten, wat mede veroorzaakt werd door de enthousiaste eigenaar. We komen hier zeker terug!
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Ik ben hier nu voor de tweede keer geweest, ik vind dat men niet goed ingericht is op gasten. het is er koud. de verwarming staat niet aan.
De eerst keer vond ik het er goed, er was genoeg te eten. nu eens de tandori kip geprobeerd. die is minder smakelijk dan bij een "gewone" tandori restaurant.de bediening is aardig maar als wij iets wilden drinken moest is de ober zelf eerst halen. hoewel de ober aardig was ging het tergend langzaam. per gerecht liep hij op en neer. Minder was de rijst, deze vonden wij plakkerig, tegen plakrijst aan. verder smaakte de groenten best goed.
al met al redelijk , maar niet voor herhaling vatbaar voor mij.