Curry Inn - Indiaas Tandoori Restaurant

Schorsmolenstraat 2 4811 VN Breda Nederland Kaart
31-765200811

Over het restaurant Curry Inn - Indiaas Tandoori Restaurant

Indiaas geluk

Curry en gerechten uit de tandoori (klei-oven): hier vind je de authentieke Indiase keuken. De menukaart lijkt op India zo enorm is het. Heerlijke kip tikka met knapperige naan of een viscurry met als afsluiter romige kheer. Laat je verrassen door nieuwe smaken en deel ze met je leukste vrienden. Breda mag van geluk spreken!

Meer informatie over restaurant Curry Inn - Indiaas Tandoori Restaurant

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

6,5

Jouw recensie over het restaurant Curry Inn - Indiaas Tandoori Restaurant

Michael J.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Ontzettend leuke gastheer die honderduit vertelt over zijn gerechten, de reis die hij maakte voordat hij dit restaurant opende en duidelijk oprecht glimoogjes kreeg toen wij vertelden dat we heel graag een keer Lamb Vindaloo wilden proberen (extreem pittig).

De inrichting is vreselijk gedateerd (en Chinees), dat willen ze voor de zomer van 2018 laten renoveren door een ver familielid uit de grensstreek Pakistan/India. .

Tip: geef je wensen aan en vraag of de chef een selectie van gerechten maakt.

Tip 2: dit restaurant serveert geen alcohol (wel 0.0).

Tip 3: de gerechten worden vers gemaakt, de bediening is (naar Nederlandse begrippen) heel traag en niet efficient. Maar als je dit van tevoren weet, dan kun je er ook op een positieve manier naar kijken, namelijk dat het authentiek is.
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten, echt super goed!
Veel afhaal-klanten waardoor we lang moesten wachten aan tafel, dat geeft het gevoel dat je een beetje vergeten wordt. De vriendelijke kok/eigenaar komt wel zelf aan tafel en vertelt enthousiast over de gerechten. Hij speelt echt in op je wensen en maakt er iets leuks van. Het lange wachten werd helemaal goed gemaakt door het geweldige eten en iets extra's toen we naar huis gingen.
Aanrader! We komen zeker terug!!
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Bij Curry Inn hartelijk ontvangen, en na enige tijd papadums met heerlijke sauzen van het restaurant gekregen. Als drinken hebben we een mango lassie genomen die heel goed past bij wat pittiger eten. We hebben een pittig lamsgerecht en een wat minder pittig lamsgerecht genomen, en genoten. Tel hierbij op de gastvrije ontvangst, dus wij hadden weer een fijne avond.
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Erg lekker. Jammer dat ze geen alcohol serveren.
Benny S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten via social deal, zeer vriendelijk personeel en eigenaar.

Het ziet er momenteel nog ouderwets uit kwa inrichting, maar dit kwam omdat ze er pas 1 jaar inzaten en eerst heel de keuken hebben gerenoveerd.

Hierna was de inrichting aan de beurt en dit zou de traditionele sfeer gaan uitstralen. Er zaten hiervoor Chinezen in die nooit iets aan de inrichting gedaan hadden..

Zeker voor herhaling vatbaar en dan niet via social deal maar gewoon zodat we uit het hele menu kunnen bestellen
Benny S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel en eigenaar.

Zitten hier pas 1 jaar hebben eerst de keuken gerenov. inrichting volgt erna. Is momenteel ouderwets ivm vorige eigenaars er nooit iets eraan gedaan hadden..

zeer voor herhaling vatbaar
francis V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Geen
Gijs B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Met 3 gegeten hier, vlees was smakelijk maar zonder saus droog.
Nee we waren niet onder de indruk.
Eĺlen V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Afgelopen vrijdag met mijn vriend heerlijk gegeten bij Curry Inn. We werden zeer hartelijk ontvangen door de eigenaar, die ons een goede uitleg gaf over de verschillende gerechten. We kozen voor de chicken tikka tandoori en de fish masala, met naan brood erbij. Het was top! Als nagerecht namen we mango kulfie. Het was een feest om bij Curry Inn te eten, wat mede veroorzaakt werd door de enthousiaste eigenaar. We komen hier zeker terug!
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Ik ben hier nu voor de tweede keer geweest, ik vind dat men niet goed ingericht is op gasten. het is er koud. de verwarming staat niet aan.
De eerst keer vond ik het er goed, er was genoeg te eten. nu eens de tandori kip geprobeerd. die is minder smakelijk dan bij een "gewone" tandori restaurant.de bediening is aardig maar als wij iets wilden drinken moest is de ober zelf eerst halen. hoewel de ober aardig was ging het tergend langzaam. per gerecht liep hij op en neer. Minder was de rijst, deze vonden wij plakkerig, tegen plakrijst aan. verder smaakte de groenten best goed.
al met al redelijk , maar niet voor herhaling vatbaar voor mij.